Skoči na vsebino

Kvarjenje dizelskega motorja pri starej?ih mazdah 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Je res da po 8 letih dizelski motorji za?nejo nagajati? Sli?al sem, da to velja splo?no za vse dizle, vendar spra?ujem tukaj, ker se zanimam za nakup starej?e mazde 6. Kilometrov pa imajo tam nekaj ?ez 100k.

Napisano

Jaz sem prista? dizlov. ?e raje turbo dizlov... ?eprav sem imel tudi bencinarje.

 

Stvar je taka, stoji pa takole: lopata ni za seno pospravljat in z vilami se ne kida sneg. Ja? Torej, dizela?i niso za skakljanje po mestu - dva kilometra sem, pet kilometrov tja, tri kilometre nazaj in to je za danes vse... To so "te?ki" stroji. In jih je tako treba tudi uporabljat. Potem pa ni nobenih te?av. Jaz imam pri hi?i dva dizela?a, oba Mazdina.

 

Z na?im "poltrahtorjem", (Mazda BT-50) smo naredili ?e preko 100.000 km, ki pa so praviloma res te?ki. Poleg rednega servisa smo imeli ?e tri "dogodke", ko je bilo potrebno odpreti pokrov motorja:

1.) zmrznena nafta

2.) pregorela ?arnica v sprednjem desnem ?arometu

3.) odpovedal akumulator (v sedmem letu!)

 

Na? minibus (Mazda 5) pa ima zdaj preko 200.000 km. Pri okoli 175.000 je bilo nekaj te?av z DPFjem, tudi tu je odpovedal akumulator (ta pa po ?estih letih, mislim, da so temu pripomogli eni majhni prstki, ki so v kabini pri?gali lu?ko, potem pa cel vikend nismo opazili, da sveti...), pred kratkim pa ?e s smetmi in vodo v nafti, druga?e pa stvar te?e...

 

Je pa tako: avto ni konj. Pri konju vidi?, da je sklonil glavo, pa ve?, da je nekaj narobe. Avto se pa lahko sveti kot nov, pa je notri vse postru?eno in skrhano...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Je res da po 8 letih dizelski motorji za?nejo nagajati? Sli?al sem, da to velja splo?no za vse dizle, vendar spra?ujem tukaj, ker se zanimam za nakup starej?e mazde 6. Kilometrov pa imajo tam nekaj ?ez 100k.

To je mogo?e kak?na splo?na statistika za vse znamke nasplo?no. Na?eloma so sami diesel motorji trpe?ni in vzdr?ljivi.

?e si pa mislil na stvari, ki so povezane z motorjem je pa res, da ti po toliko letih in precej?njem ?tevilu kilometrov  kak?ne ?obe lahko  za?nejo nagajati, pa kak egr ventil, imv ventil in podobne drobne nev?e?nosti. To zamenja? in vozi? naprej.

Pri teh kilometrih, ki si jih ti napisal, pa za?nejo motorji ?ele prav delati oz so prav "ulaufani". :)

 

 

Napisano

Je res da po 8 letih dizelski motorji za?nejo nagajati? Sli?al sem, da to velja splo?no za vse dizle, vendar spra?ujem tukaj, ker se zanimam za nakup starej?e mazde 6. Kilometrov pa imajo tam nekaj ?ez 100k.

 

Trenutno imam 115.000 km - brez te?av. Res pa je, da jih je avto naredil v manj kot treh letih, kar je bolje, kot ?e jih 100.000 dela 8 let.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Pri vseh starej?ih avtih pa? mora? ra?unati na to, da bo potrebno nekaj v njega investirati. Ampak, ?e pogledam mojo statistiko koliko vlo?im v avto je ?e vedno bolja kakor, da bi imel kredit za nov avto. Tudi mazdini diesli so neodporni na diesel te?ave, ki jih imajo vsi, (?obe, egr, vztrajniki ..) imajo pa? nekaj posebnosti, ki jih naredi? in potem vozi?, brez ve?jega strahu lahko zelo dolgo. Moja ima 205000 in je bilo precej teh km Pohorskih.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

jaz imam na moji ?estici letnik 2004 prevo?enih 295.000km in z motorjem ni bilo do sedaj ?ISTO NI? narobe. Nobene okvare at all. Sem pa pri 260.000 preventivno zamenjal bakrene podlo?ke vbrizgovalnih ?ob. Olje menjam na 10.000km. Sklopka in vztrajnik sta ?e prva in ni videti, da bi kaj kmalu ?la po gobe. Sem pa menjal cilinder sklopke in obnovil alternator (le?aj). Amortizerji pred dvema mesecoma na tehni?nem stestirani in so ?e na 80%, stabilizatorji so ?e prvi in so OK. V glavnem sem zelo zadovoljen.

 

Upam, da bo tako ?e naprej.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.