Skoči na vsebino

Mazda M6 - pok v podvozju vozila


Priporočeno sporočilo

Zdravo. Sem imel podoben primer na toyoti in po dolgem razmisleku smo ugotovili da so plehnate vzmeti pri vodilih za zavorno ploscio dobile zracnost. Prvp sem jih malo zvil nazaj da so bolj drzale ploscico in je bil mir dva meseca, potem sem jih menjal in sedaj je mir. Sprobas pa tako da ce se peljes po kar luknjasti cesti drzis cisto rahlo zavoro nesme pocit ker drzi napete vzmeti v vodilu. Upam da je to to.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri meni je pokalo ko sem se peljal ?ez le?e?ega policaja. v lj btc so mi potem razdrli oba prednja montizerja podmazal in je blo mir. Sli?alo se je pa tak kot da ma nekje luft.

Kok ?asa nazaj? ?e pred ?asom niso vedeli kaj bi naredili s tem? Kok so ra?unali?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

No, da se ?e jest pridru?im temi, mene sicer ne tare pokanje, ampak kr konstantno ropotanje. 6-ka GY1, 2006 letnik, 260k km

Ubistvu ga poslu?am ?e kaki dve leti, ker sem ?el po istem kopitu, serviser 3x pregledal avto in vedno pride do zaklju?ka, da n? kriti?nega nima bit, ker je vse OK. Ponavadi je vedno odgovor, da je avto spu??en in je verjetno to krivo.

Bil lani tudi na poobla??enem, kjer so kun?tvali in na konc zamenjal nosilc motorja, ?e?, da je stari tolk spustil ma?ino v ovinku, da je ru?ila po ?koljki in prenesla vibracije.

 

Uglavnem. Avto pri normalnih hitrostih naravnost nima te?av s tem da bi kej ru?ilo. Ropot se pojavi v levem ovinku, sli?at ga je spredaj desno, kar je logi?no zarad nagiba v desno. Hitreje k se pelje?, mo?neje ru?i. ?e spustim gas, utihne. Isti ropot se pojavi tudi pri ve?jih hitrostih (AC, 130km/h+). Ista scena, ?e spustim gas, utihne. Zelo pa recimo ropota v rondojih, kjer je nagib ve?ji.

 

Vibracije se ?uti tud na volanu, in glasnost in pitch sta povezana z hitrostjo. Na ven se jih sli?i kot plehnat zvok, te?ko opi?em kej, kar bi lahko asociiralo na to. Bom pa probal posnet.

Menjal sem ?e diske in plo??ice vmes, tako da zadeva ni povezana z bremzami, zgleda, kot re?eno, so mi menjal nosilec motorja, brez potrebe, jasno, ker ni odpravilo ?undra :)
Menjale so se man?ete na poloseh, preverjal mi je menda ?e marsikej, samo o?itno ?e vedno premalo.

 

Any thoughts? :P

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Robert kako nadlezen pa je ta ropot?? Meni sicer poci, ampak samo 1x, 2x na dan pa se to ponavadi, ko je se avto mrzu in zapeljem v kaksno luknjo. Pri sprednji desni roki sem opazil pa je gumica ze konkretno naceta in sumim to. Me pa ta pok zaenkrat kej prevec ne moti, ker kot sem ze omenil poci samo 1x :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po?i vsaki? ko pripeljem malo hitreje na le?e?e policaje, ali ko sem za?nem vzpenjati iz avto gara?e (npr. Mercator Hipermarket ?i?ka) oziroma ve?ja jama, ?e vozim po?asi tega poka ni......

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kolega je pojamral da je na 6ki letnik 2017 ?e ve?krat na policajih zasli?al tok tok.....spredaj desno.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...

Pozdravljeni.

 

Evo ?e eden z zelo podobnimi simptomi pokanja in sicer na M3. Ne vedno ampak zelo velikokrat mi npr. ko se spustim z vi?jega le?e?ega policaja v prednjem delu podvozja po?i. Najve?krat na levi strani. Zadeva je, ko jo enkrat zazna? zelo zoprna in mote?a. ?e 3x sem zaradi tega avto peljal v BTC pa ne morejo ugotoviti ni?. Prvi? 2x so trdili da njim ni ni? po?ilo. Zadnji? pa sva se z mehanikom skupaj zapeljala in se je pok na sre?o pojavil Pravijo, da ni podvozje ampak , da se pok pojavlja v armaturi. No po "popravilu" naj bi pok izginil oz naj bi se po njihovih besedah stanje bistveno izbolj?alo. 

V resnici je stanje nespremenjeno oz. ?e malce slab?e in meni se ?e vedno zdi, da pok prihaja in podvozja. Sam pok se ne pojavi na luknjah ampak po pravilu vedno ko npr. spustim z le?e?ega policaja ali na koncu klan?ine v gara?i s tem, da je v?asih po?i komaj sli?no v?asih zelo mo?no.  Nekaj so mi ?e omejali, da naj bi bilo to zna?ilno za M3 in CX3 ampak ob?utek imam, da ne vejo za kaj gre in da zadeve enostavno ne znajo odpraviti.

 

?e ima kdo kak?ne nove informacije se zelo priporo?am.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Takole vam bo mojster Lojzi povedal fantje dragi....

Tole pokanje nastane na takih mestih, ko se plastika nekje dotika pleha-kovine. Najve?krat stik med plasti?nim odbija?em in blatnikom. Velikokrat v take ?pranje zaide kak?en kamen?ek-pesek in potem se pri vo?nji ?ez policaje, luknje, grbine to ripsa med sabo. Plastika se zvija, pleh oziroma kovina,  pa pa? ne toliko in pride do efekta, kot bi se po doma?e reklo "?karje".

Ne vem ?e sem dovolj razumljivo opisal, da boste zastopili,  ampak, to je to.

Pa lep pozdrav in ?av?i bav?i, Bog vas po?egnaj itd...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za kamencke se strinjam. Ko sem menjal gume sem jih iz le?i??a kjer stanuje roka ven pobiral. Za plastiko pa dvomim.

Ne more? verjet, kako to dejansko poka.

?e bi bilo kaj po?enega, kak?na roka itd...bi to pokalo za vsako ko pelje? ?ez policaja, luknjo itd... ker pa pravte, da to samo enkrat po?i in je potem nekaj ?asa mir, pa je to to. Velikokrat pokajo tudi ?epi v blatnikih, ki dr?ijo tisto oblogo in podobni plasti?ni deklci okol ma?ine...Se pa? malo giblje vse in se ob?asno zlepi vse skupaj potem pa po?i dokler umazanija ter toplota ne zlepi  ponovno in potem spet po?i. Plastika se s segrevanjem in ohlajanjem nonstop nekaj zvija. Najve?krat pa pokajo kamen?ki v ?pranjah

Pa lep pozdrav, ?av?i, bav?i in Bog vas blagoslovi in vesele binko?tne praznike vam ?elim!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdrav.

 

Jaz sem skoraj prepri?an, da gre za neko zadevo na podvozju. Po?i skorajj vedno pod dolo?enimi pogoji. npr. spust z vi?jega le?e?ega polo?aja. Po?i tako na levi kot desni strani samo na levi ve?krat.

Ne vem te?ko sodim, ker nisem strokovnjak na tem podro?ju bojim se samo, da bodo vzrok "odkrili" ?ele po preteku garancije.

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi pri meni v M3 poka, vedno ko zapeljem ?ez le?e?ega. Sem bil ?e ene pol leta nazaj pri Interclassu in so tudi meni zatrdili da to ni ni? in je baje pri vseh M3 tako:)...ne mislim se pa ve? pregovarjati in te?iti da naj preverijo, ker nima smisla. Ko bo kaj narobe jim odpeljem avto pred vrata in ga naj porihtajo kakor znajo, vendar na njihove stro?ke :P

 

Danes grem po avto, ker ga imam na prvem servisu in sem jim spet omenil to pokanje v podvozju in me zanima kak?en odgovor oz izgovor bo danes glede tega:)

Y.O.L.O. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.