Skoči na vsebino

Dnevne luči Mazda 6 2010


pob

Priporočeno sporočilo

Ko sem kupil avto pol leta nazaj sem se s prva vozil naokoli s takozvanimi dnevnimi lu?mi (na ro?ici za vklop je pisalo AUTO).

Vse dokler mi niso za?eli ljudje blendat po parkrat na vo?njo in sem ugotovil, da o?itno to niso dnevne lu?i kot sem si jih zamislil in se od takrat dalje vozim z normalnimi lu?mi. :)

 

Sedaj me zanima, ali se da iz tega vraga kaj narediti, da bi se obna?al tako kot mora? Pa?, da se da iz AUTO opcije naredit dnevne lu?i?

 

Hvala za nasvete.

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko sem kupil avto pol leta nazaj sem se s prva vozil naokoli s takozvanimi dnevnimi lu?mi (na ro?ici za vklop je pisalo AUTO).

Vse dokler mi niso za?eli ljudje blendat po parkrat na vo?njo in sem ugotovil, da o?itno to niso dnevne lu?i kot sem si jih zamislil in se od takrat dalje vozim z normalnimi lu?mi. :)

 

Sedaj me zanima, ali se da iz tega vraga kaj narediti, da bi se obna?al tako kot mora? Pa?, da se da iz AUTO opcije naredit dnevne lu?i?

 

Hvala za nasvete.

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

 

 

Pri prejsnji sestici (2008 letnik) je bilo tako, da so kratke luci gorele vedno (ni imela dodatnih LED dnevnih luci)... ko si obrnil kljuc... ce je bila rocica v polozaju AUTO pa se je prilagajalo tudi osvetlitev armature... da je ponoci svetilo z zmanjsano svetilnostjo ... Vsaj tako nekako imam v spominu ... Je bilo pa treba nek modul zamenjat, ce si hotel imeti v polozaju OFF in da niso gorele luci... Verjetno imas mazdo iz uvoza, kjer modul za dnevne luci ni bil vgrajen... 

 

Kako pa se pri tebi obnasajo? Imas dodatne LED dnevne luci?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

auto pri letniku 2010 pomeni, da ti prizge luci, ko je temno

v nasprotnem ti ne gori nobena luc (moja letnik 2011 je taksna)

 

auto pri starejsih pa kot je jest napisal (moja letnik 2009)

Sepravi pri letniku 2008 kolikor jest vem luci sploh nisi mogu ugasnt in so vedno gorele ko si dal kontakt (tako kot je jest rekel). Ce si imel stikalo na auto se je potem samo svetilnost armature prilagajala ?

A od letnika 2010 naprej naj bi pa zadeva tako delovala, da ce si imel stikalo na auto so se kratke luci prizgale samo takrat ko se je stemnilo oz. takrat, ko je senzor to zaznal ? To je spet mal skregan z logiko, saj si potem podnevi rocno moral vklapljati luci (saj je tako zakonsko predpisano) in je funkcija AUTO brespomenska...

 

@Jest A je imela mazda 6 druge generacije mar vgrajen modul za dnevne luci ?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

@Jest A je imela mazda 6 druge generacije mar vgrajen modul za dnevne luci ?

Ja... saj to je to, kar pises... da so pac luci bile vedno prizgane, ko je bil kontakt... in se jih ni dalo ugasnit... nikoli ni bilo problema, da bi bil ob mraku ali hudem nalivu neosvetljen... tako spredaj kot zadaj... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri prejsnji sestici (2008 letnik) je bilo tako, da so kratke luci gorele vedno (ni imela dodatnih LED dnevnih luci)... ko si obrnil kljuc... ce je bila rocica v polozaju AUTO pa se je prilagajalo tudi osvetlitev armature... da je ponoci svetilo z zmanjsano svetilnostjo ... Vsaj tako nekako imam v spominu ... Je bilo pa treba nek modul zamenjat, ce si hotel imeti v polozaju OFF in da niso gorele luci... Verjetno imas mazdo iz uvoza, kjer modul za dnevne luci ni bil vgrajen... 

 

Kako pa se pri tebi obnasajo? Imas dodatne LED dnevne luci?

 

pri meni je tako, da ?e je OFF lu?i ne gorijo, ?e je AUTO je pa tako, da po son?nem vremenu o?itno ne gorijo, ko pa zazna mrak ali obla?no vreme, pa se pri?gejo (govorim v primeru kontakta, ker ?e ga ni, lu?i ne gorijo, tako da je lahko ro?ka skos na AUTO, tudi ko gre? vn iz avta).

 

nimam pa nobenih LED lu?i na tem avtu. :D

 

res bi blo dobro, da obstaja kaka fora, da se to da zrihtat. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja... saj to je to, kar pises... da so pac luci bile vedno prizgane, ko je bil kontakt... in se jih ni dalo ugasnit... nikoli ni bilo problema, da bi bil ob mraku ali hudem nalivu neosvetljen... tako spredaj kot zadaj... ;)

Aha razumem, ceprav je to cisto mimo od pomena DRL :D. Sepravi s priklopom na AUTO fukncijo, avto nic drugega ne naredi, kot pa da osvetlitev armaturne varira...

 

pri meni je tako, da ?e je OFF lu?i ne gorijo, ?e je AUTO je pa tako, da po son?nem vremenu o?itno ne gorijo, ko pa zazna mrak ali obla?no vreme, pa se pri?gejo (govorim v primeru kontakta, ker ?e ga ni, lu?i ne gorijo, tako da je lahko ro?ka skos na AUTO, tudi ko gre? vn iz avta).

 

nimam pa nobenih LED lu?i na tem avtu. :D

 

res bi blo dobro, da obstaja kaka fora, da se to da zrihtat. :)

Sepravi ti na funkciji auto gorijo kratke luci, ce je seveda dovolj temno ? Zakaj so ti pa potem "blendali"?
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Sepravi ti na funkciji auto gorijo kratke luci, ce je seveda dovolj temno ? Zakaj so ti pa potem "blendali"?

 

 

Blendali so mu verjetno podnevi, ker ni imel luci prizganih :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne vem kaj toliko komplicirate s temi luci, pac jih prizges in to je to

 

al tud to je ratalo tezko?

 

ma ne kompliciram, samo funkcijo AUTO bi rad izkoristil, ?e se le da, hehe. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti samo spredaj zmontiraj DRL Led lu?i in ti bo AVTO delal tako kot mora.

 

to je mi?ljeno kot kej takega, ane?

 

http://www.ebay.com/itm/For-mazda-6-atenza-mazda6-2006-2010-2x-LED-Daytime-Running-Fog-Lights-Lamp-DRL-/252455381107

 

pa je to po predpisih? no?em, da me kje kaki policaji ganjajo. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ma ne kompliciram, samo funkcijo AUTO bi rad izkoristil, ?e se le da, hehe. :)

 

 

Saj jo lahko... samo ne v Sloveniji... Verjetno imas avto iz uvoza, ki je bil narejen za drug trg, kjer niso obvezne prizgane luci podnevi ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot je predlagal nekdo zgoraj, monta?a DRL led lu?i, ki so vezane na senzor svetlobe in zadeva lepo deluje. Je pa treba zadevo homologirati, razen ?e je v zadnjem ?asu to podro?je druga?e urejeno.

Druga mo?nost pa je tudi ta:

http://www.tpe-elektronika.com/avtomobilska-elektronika-lucko.php

 

Jaz imam kar tretjo mo?nost, ki jo je predlagal Labi, pri?gem ro?no lu?i in se peljem.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ni treba, da je iz uvoza, facelift druge 6-ke ima tako kot sem opisal

 

 

Pa je tvoja s SLO poreklom? Ker kolikor vem, so imele tiste, ki so se prodajale pri nas, ta modul za "dnevne luci" vgrajen serijsko ... in si moral placati nekje okoli 150?, da so zamenjali modul s takim, ki potem deluje tako, kot je napisano (da se luci prizgejo samo ko je premalo svetlobe - torej ob mraku ali ponoci in v tunelu,...) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

stari kaj si pil za zajtrk :P

 

govorimo o faceliftu druge sestke

 

Pa je tvoja s SLO poreklom? Ker kolikor vem, so imele tiste, ki so se prodajale pri nas, ta modul za "dnevne luci" vgrajen serijsko ... in si moral placati nekje okoli 150?, da so zamenjali modul s takim, ki potem deluje tako, kot je napisano (da se luci prizgejo samo ko je premalo svetlobe - torej ob mraku ali ponoci in v tunelu,...) 

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

stari kaj si pil za zajtrk :P

 

govorimo o faceliftu druge sestke

 

Belo kavo... pa toast z marmelado sem jedel :) ... 

 

Vem da je govora o FL druge sestice... zato mi je cudno... ker je ze pri neFL bilo tako... in se mi zdi cudno, da bi pri pri FL to izpustili... sploh ker je bila od 2011 EU direktiva, da morajo vsi novi avti imeti dnevne luci ... >> http://ec.europa.eu/transport/road_safety/topics/vehicles/daytime_running_lights_sl

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest mislim, da ce kupis dnevne luci, da neke hude znanosti nebi smelo biti, da ti jih zveze na auto funkcijo. Govorim za doticni model, k ti auto funkcija dejansko deluje in ti preko svetlobnega senzorja prilagaja luci :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Amak a se vam ne vzgejo xenonke ze s kontaktom? Tako je bilo na moji cx7 in ce je tako ni nobenega modula niti ti ne pomagajo dnevne ker xenonke gorijo non stop razen na park poziciji.

 

Jaz sem na svojo roko razkopal avto da sem prisel do bmcja za luci in ga predelal. Tako sem dobil normalno osvetlitev:

O = brez kakrsnekoli luci ob kontaktu

P = PARKING ne glede na kontakt

Auto = xenonke se same prizgejo v mraku

On = xenonke stalno prizgane

 

 

S tem se je dalo led potem dodati

Ce pa nimas nic ob vklopu in svetlobi pa samo ob temi potem pa lahko dodas. Ampak ne pomnim da bi mazda ponujala modul

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj je pa potem fora da imajo mazde od letnika 2010 naprej ze serijsko tako nastimano, kot si ti moral sam predelati?

Je samo drugace zvezano ali je dejansko nek drug vmesnik/modul. Kok zakompliciran pa je ta poseg, katerega si se sam lotil ? :).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tukaj je jures opisal predelavo modula >> http://www.mazda-si.net/topic/6029-delovanje-stikala-auto-za-lu?i/

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok, vsi govorite o dodatnih dnevnih lu?eh...

 

A da bi pa samo preprogramiral ro?ko AUTO, da kratke lu?i gorijo, ko je kontakt in ugasnejo, ko ni kontakta, pa ni mo?no? Vse kar bi se spremenilo je to, da se ne bi regulirale glede na zunanjo svetlobo (da se ne ugasnejo pri son?nem vremenu). To se mi zdi ?e nekam najbolj?a re?itev.

 

Hvala.

 

PS: pa sori, ?e je kdo to ?e napisal, sem morda spregledal. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok, vsi govorite o dodatnih dnevnih lu?eh...

 

A da bi pa samo preprogramiral ro?ko AUTO, da kratke lu?i gorijo, ko je kontakt in ugasnejo, ko ni kontakta, pa ni mo?no? Vse kar bi se spremenilo je to, da se ne bi regulirale glede na zunanjo svetlobo (da se ne ugasnejo pri son?nem vremenu). To se mi zdi ?e nekam najbolj?a re?itev.

 

Hvala.

 

PS: pa sori, ?e je kdo to ?e napisal, sem morda spregledal. :)

ja ?lovek potem jih da? na ON in je to to...............in delajo stalno, kaj bi rad? Kar no?e? na AUTO funkciji je ravno AUTO funkcija da jih regulira svetloba.......... :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No pol se pa pejt EV, prvo se boš tresel kje boš polnil, potem računal oddaljenost do trajekta da primerno sprazniš baterijo, no potem pa se boš spet tresel kje ga boš najbližje napolnil ko zapustiš trajekt. Sem prepričan da tudi cena prevoza ne bo enaka kot za ICE, časovno zamudno bo tole, pa še vsi čehi bodo nate s prstom kazali  lej tega k nam dela gužvo.
    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.