Skoči na vsebino

mazda 6 noče "vžgat"


Priporočeno sporočilo

Lp, ker sem novi na tem forumu bi vas vse skupaj prosil da mi pomagate z nasveti,predlogi ali va?imi izku?njami. Imam mazdo 6,2003,2,0tdi 89kw, avto sem pred kratkim kupil od znanca,poznam avto, smo opravili servis komplet in to je to, ampak avto zdaj ne v?ge,ne da niti glasa oz znaka da sploh bi. Nobena lu?ka se zasveti tak da vas prosim za pomo? oz va?e izku?nje,hvala v naprej

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ko da? kontakt ne zasveti nobena lu?ka? Nekako ne razumem prvega posta. ?e je to potem je nekaj narobe z ra?unalnikom, druga?e pa visokotla?na pumpa, grelne sve?ke ali pa kaki od senzorjev recimo na odmi?ni gredi, lahko pa ti je tudi jermen presko?il za kak zob ali dva.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ko da? kontakt ne zasveti nobena lu?ka? Nekako ne razumem prvega posta. ?e je to potem je nekaj narobe z ra?unalnikom, druga?e pa visokotla?na pumpa, grelne sve?ke ali pa kaki od senzorjev recimo na odmi?ni gredi, lahko pa ti je tudi jermen presko?il za kak zob ali dva.

ko dam kontakt zasvetijo lu?ke ki morajo in ko je avto delal so vse lu?ke ugasnile, nobena ni svetla ki bi me na kako napako opozarjala, avto je ?el v piko brez problema,poln mo?i pol pa naenkrat mrk,hvala pa ti vseeno

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

IMV ventil.....


druga?e si pa malo zmede naredil v opisu

 

ampak avto zdaj ne v?ge,ne da niti glasa oz znaka da sploh bi. 

ampak avto na polno vergla 

 

Nobena lu?ka se zasveti

ko dam kontakt zasvetijo lu?ke ki morajo 

 

tako da imv ventil ali pa visokotla?na pumpa. Preglej pa ?e malo butalske fore relejev....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

IMV ventil.....

druga?e si pa malo zmede naredil v opisu

 

ampak avto zdaj ne v?ge,ne da niti glasa oz znaka da sploh bi. 

ampak avto na polno vergla 

 

Nobena lu?ka se zasveti

ko dam kontakt zasvetijo lu?ke ki morajo 

 

tako da imv ventil ali pa visokotla?na pumpa. Preglej pa ?e malo butalske fore relejev....

IMV ventil je to ko je gor na pumpi pri?raufan?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lp, ker sem novi na tem forumu bi vas vse skupaj prosil da mi pomagate z nasveti,predlogi ali va?imi izku?njami. Imam mazdo 6,2003,2,0tdi 89kw, avto sem pred kratkim kupil od znanca,poznam avto, smo opravili servis komplet in to je to, ampak avto zdaj ne v?ge,ne da niti glasa oz znaka da sploh bi. Nobena lu?ka se zasveti tak da vas prosim za pomo? oz va?e izku?nje,hvala v naprej

Zdravo takega problema ?e nism imel akumulator ampak pravis da akumulator si zamenjal nevem probavaj kable pa kar je povezano z elektriko mogo?e ti uspe

 

Poslano z mojega HUAWEI VNS-L21 z uporabo Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ni najla?je se peljat na najbli?ji servis Mazda pa da ga malo priklopijo na ra?unalnik? Pravi?,da si avto kupil pred kratkim? A je tega tvojega znanca tudi kaj podobnega doletelo? Vpra?aj ga.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

probaj z drugim klju?em! (avto ima dva klju?a)

 

meni se je na prej?nji 6ki zgodilo to, da sem moral en klju? opnovno priu?it na avto... avto je verglal, ni pa zagnalo motorja

z drugim klju?em je kresnil takoj 

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

probaj z drugim klju?em! (avto ima dva klju?a)

 

meni se je na prej?nji 6ki zgodilo to, da sem moral en klju? opnovno priu?it na avto... avto je verglal, ni pa zagnalo motorja

z drugim klju?em je kresnil takoj

Ja samo res drugi klju? ce das drugi kljuc od mazde ne v?ge

 

Poslano z mojega HUAWEI VNS-L21 z uporabo Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 leti kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
  • Boss je spremenil naslov v mazda 6 noče "vžgat"

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.