Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lp, ker sem novi na tem forumu bi vas vse skupaj prosil da mi pomagate z nasveti,predlogi ali va?imi izku?njami. Imam mazdo 6,2003,2,0tdi 89kw, avto sem pred kratkim kupil od znanca,poznam avto, smo opravili servis komplet in to je to, ampak avto zdaj ne v?ge,ne da niti glasa oz znaka da sploh bi. Nobena lu?ka se zasveti tak da vas prosim za pomo? oz va?e izku?nje,hvala v naprej

Napisano

Jaz bi najorej preveril akumulator...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz bi najorej preveril akumulator...

hvala, ampak avto na polno vergla ampak potem mu zmanka akumolator,sem zamenjal z drugim pa isto oz ni? 

Napisano

A ko da? kontakt ne zasveti nobena lu?ka? Nekako ne razumem prvega posta. ?e je to potem je nekaj narobe z ra?unalnikom, druga?e pa visokotla?na pumpa, grelne sve?ke ali pa kaki od senzorjev recimo na odmi?ni gredi, lahko pa ti je tudi jermen presko?il za kak zob ali dva.

33112_1.png

Napisano

A ko da? kontakt ne zasveti nobena lu?ka? Nekako ne razumem prvega posta. ?e je to potem je nekaj narobe z ra?unalnikom, druga?e pa visokotla?na pumpa, grelne sve?ke ali pa kaki od senzorjev recimo na odmi?ni gredi, lahko pa ti je tudi jermen presko?il za kak zob ali dva.

ko dam kontakt zasvetijo lu?ke ki morajo in ko je avto delal so vse lu?ke ugasnile, nobena ni svetla ki bi me na kako napako opozarjala, avto je ?el v piko brez problema,poln mo?i pol pa naenkrat mrk,hvala pa ti vseeno

Napisano

IMV ventil.....


druga?e si pa malo zmede naredil v opisu

 

ampak avto zdaj ne v?ge,ne da niti glasa oz znaka da sploh bi. 

ampak avto na polno vergla 

 

Nobena lu?ka se zasveti

ko dam kontakt zasvetijo lu?ke ki morajo 

 

tako da imv ventil ali pa visokotla?na pumpa. Preglej pa ?e malo butalske fore relejev....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ra?unalnik mam en za prodat

racunalnik nima blage veze tle.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

IMV ventil.....

druga?e si pa malo zmede naredil v opisu

 

ampak avto zdaj ne v?ge,ne da niti glasa oz znaka da sploh bi. 

ampak avto na polno vergla 

 

Nobena lu?ka se zasveti

ko dam kontakt zasvetijo lu?ke ki morajo 

 

tako da imv ventil ali pa visokotla?na pumpa. Preglej pa ?e malo butalske fore relejev....

IMV ventil je to ko je gor na pumpi pri?raufan?

Napisano

Lp, ker sem novi na tem forumu bi vas vse skupaj prosil da mi pomagate z nasveti,predlogi ali va?imi izku?njami. Imam mazdo 6,2003,2,0tdi 89kw, avto sem pred kratkim kupil od znanca,poznam avto, smo opravili servis komplet in to je to, ampak avto zdaj ne v?ge,ne da niti glasa oz znaka da sploh bi. Nobena lu?ka se zasveti tak da vas prosim za pomo? oz va?e izku?nje,hvala v naprej

Zdravo takega problema ?e nism imel akumulator ampak pravis da akumulator si zamenjal nevem probavaj kable pa kar je povezano z elektriko mogo?e ti uspe

 

Poslano z mojega HUAWEI VNS-L21 z uporabo Tapatalk

Napisano

A ni najla?je se peljat na najbli?ji servis Mazda pa da ga malo priklopijo na ra?unalnik? Pravi?,da si avto kupil pred kratkim? A je tega tvojega znanca tudi kaj podobnega doletelo? Vpra?aj ga.

 

 

Napisano

probaj z drugim klju?em! (avto ima dva klju?a)

 

meni se je na prej?nji 6ki zgodilo to, da sem moral en klju? opnovno priu?it na avto... avto je verglal, ni pa zagnalo motorja

z drugim klju?em je kresnil takoj 

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

probaj z drugim klju?em! (avto ima dva klju?a)

 

meni se je na prej?nji 6ki zgodilo to, da sem moral en klju? opnovno priu?it na avto... avto je verglal, ni pa zagnalo motorja

z drugim klju?em je kresnil takoj

Ja samo res drugi klju? ce das drugi kljuc od mazde ne v?ge

 

Poslano z mojega HUAWEI VNS-L21 z uporabo Tapatalk

Napisano

Ja samo res drugi klju? ce das drugi kljuc od mazde ne v?ge

 

Poslano z mojega HUAWEI VNS-L21 z uporabo Tapatalk

Pika, vejica, ostala lo?ila... Kdo te bo zastopil pri takem pisanju?
  • 2 leti kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
  • Boss je spremenil naslov v mazda 6 noče "vžgat"

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.