Skoči na vsebino

Kolesarjenje in tek


Nejc1986

Priporočeno sporočilo

Jaz pa ?e dobrih 50kg zraven - ve? kolk to leti po klancu navzdol. :hudicek: In vse to je treba pol nekak tud ustavt - ja so tud bremze ?e zasmrdele.

Ja, jaz sem kar v prednosti ko je govora o res hudih vzponih, preprosto se pozna vsaka kila. Me pa zato ze po ravnem konkretno zmanjka, preprosto ni neke dolgotrajne mo?i... navzdol pa itak cvikam... se mi ne zdi vredno na So?i prebujati samo zato, da bom v dolini 15sekund prej...

 

Sem pa vseeno 1x konkretno skuril zavore; iz zoncolana v Ovaro.... saj tam bi bilo cudno ce jih nebi

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Wuhuuu... September je bil kar produktiven...

 

19x na kolesu, skupaj 1445km (specialka 980, ostalo mtb).

 

Tekel 5x.

 

Danes pa prvi? po parih mesecih,da sem na dan ko nisem imel sluzbe... Preprosto imel totalen Off Day. Brez kolesa, teka,hoje,fitnesa... Ni?esar... zajtrk,pocitek,kosilo, izlezavanje v viseci mrezi,s5 hrana,nakupovanje v supernovi (nujno zlo)...

 

Mislim da je bil zadnji tak dan v mesecu Maju,ko sem za?util neko bole?ino v stopalu in me je ?akal tek trojk ter marca,ko sem se pripravljal na svoj prvi polmaraton....

 

No... Vseeno izkoristil dan za pospravljanje flata in nakup superg, ki me bodo (vsaj upam) spremljale tekom Zimskega ohranjanja kondicije.

 

Ostajam na Asics gel sonomi3 z goretex-om. Lanske so mi zdr?ale vseh slabih 5mesecev, cca 900km blata,snega ,soli,plundre in ker so izpolnila moja pri?akovanja,sem nove kupil v pol minute...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem vedel, da je cas, da malo presedlam iz specialke na mtb. Pridejo dnevi, ko se mi je res tezko vsest na kolo... noge tezke, glava polna nepravih misli. Pa se po uri, dveh, stvari zacno lepo postsvljati na svoje mesto.

 

Danes res lepa turca,uzival na polno. Startal v ljubljani, vzpon na pance (kava in pogovor z gospodom, ki dela 20t km na sezono s kolesom... hvala za motivacijo), cez gozd do malega trebeljevega, vzpon na mali vrh, po makadamu do Leskovca, dezeven spust v Visnjo Goro, vzpon cez Pescenik na Polzevo. Polzevo priporocam za kaksen pohod ali pa vzpon s kolesom. Sicer je hotel dalec od svojih najboljsih casov , ampak se trudijo... ricet je bil dober.

 

Spust na drugo stran na cesto krka-luce, nadaljeval cez Luce , spet vzpon na Pescenik, Polica, malo naokoli cez gozd na Pance in povratek v ljubljano. 90km, 5h neto...

 

Tocno to kar sem rabil

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nejc, jaz sem po centralni Evropi prevozil vse, zato gledam sedaj najvi?jo enosmerno cesto v EU 3500m ?e se ne motim Pico de La Valeta

 

ima? kako literaturo za to oz priporo?a?, to je sicer Sierra Nevada, ampak seveda bi ?el Pireneji - Sierra Nevada. Thx

Cesta je cesta, ampak ?e za okoli

 

Druga?e pa ti dam izziv za mountina v Franciji, samo ?e trije taki prelazi so odprti v EU (stari voja?ki), 2 v ITA in tale:

 

https://www.dangerousroads.org/europe/france/225-col-du-parpaillon-france.html

 

 

2780m :)

 

sicer je bolj za endura?e, a se tudi mi cestarji vozimo tam

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nejc, jaz sem po centralni Evropi prevozil vse, zato gledam sedaj najvi?jo enosmerno cesto v EU 3500m ?e se ne motim Pico de La Valeta

 

ima? kako literaturo za to oz priporo?a?, to je sicer Sierra Nevada, ampak seveda bi ?el Pireneji - Sierra Nevada. Thx

Cesta je cesta, ampak ?e za okoli

 

Druga?e pa ti dam izziv za mountina v Franciji, samo ?e trije taki prelazi so odprti v EU (stari voja?ki), 2 v ITA in tale:

 

https://www.dangerousroads.org/europe/france/225-col-du-parpaillon-france.html

 

 

2780m :)

 

sicer je bolj za endura?e, a se tudi mi cestarji vozimo tam

Oj,pardon za malo pozen odgovor... ja, pico de veleta.... nikoli bil, sem prevec nor na Italijo, ampak sam sem ze dobil kar nekaj uporabnih nasvetov v knjigi "najvecji kolesarski vzponi v evropi". Napisala Daniel Friebe in Pete Goding, izdala so jo U?ila.

 

Vem da so jo (najbrz jo ?e) prodajali v tu? trgovinah za drobiz. In no3 je tudi pico de veleta.

 

Tudi sicer priporocam to knjigo, je kar nekaj uporabnih nasvetov za vse, ki se boste kdaj odpravili na kaksne EU prelaze (ne nujno samo s kolesom).

 

Poleg tega je na YT tudi, meni najljubsi, kanal "the col collective", ki opisuje najlepse vzpone s kolesarskega vidika. Toplo toplo priporocam.

To je ta knjiga...

post-9068-0-71227800-1539423361_thumb.jpg

post-9068-0-24172400-1539423370_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo,lep nedeljski izlet je uspel.

Malo spremembe je pasalo...

 

Iz Brestove do Porozine s trajektom, potem pa do Lubenic in nazaj po isti poti z vmesnim postankom na Beliju.

 

Okroglih 125km. Ravno prav. Vreme fenomenalno,brez vetra in ravno prave temperature.

 

Na Cresu pa jedel super pico, niti nisem vedel da obstaja t.i.?rna Pizza.

 

Priporo?am.

post-9068-0-95273200-1539546868_thumb.jpg

post-9068-0-76949400-1539546893_thumb.jpg

post-9068-0-21529200-1539546915_thumb.jpg

post-9068-0-26873400-1539546936_thumb.jpg

post-9068-0-93425800-1539546957_thumb.jpg

post-9068-0-37799500-1539546982_thumb.jpg

post-9068-0-94436600-1539547005_thumb.jpg

post-9068-0-82175700-1539547033_thumb.jpg

post-9068-0-63745600-1539547058_thumb.jpg

post-9068-0-23139900-1539547087_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Talkole navigacijsko napravo sem si pa v?eraj namontiral na balanco. Dober trening orientacije ?e se gre? v povsem neznan kraj vozit po gozdovih in pode?elju, pri tem pa ima? s seboj 5letnico in 7letnika ki v primeru napake v orientaciji nista pripravljena obra?at nazaj v kak?en zaj... klanec.

 

 

post-1420-0-39035800-1539635627.jpg

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Talkole navigacijsko napravo sem si pa v?eraj namontiral na balanco. Dober trening orientacije ?e se gre? v povsem neznan kraj vozit po gozdovih in pode?elju, pri tem pa ima? s seboj 5letnico in 7letnika ki v primeru napake v orientaciji nista pripravljena obra?at nazaj v kak?en zaj... klanec.

Ta tanov Garmin je res super  :prstgor:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Talkole navigacijsko napravo sem si pa v?eraj namontiral na balanco. Dober trening orientacije ?e se gre? v povsem neznan kraj vozit po gozdovih in pode?elju, pri tem pa ima? s seboj 5letnico in 7letnika ki v primeru napake v orientaciji nista pripravljena obra?at nazaj v kak?en zaj... klanec.

Meni je to najbolj?e. Navigacija na sihtu , v privat lajfu pa "kartu citaj,seljaka pitaj"

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na koncu je zagustilo, zaradi zdravstvenih te?av mulca smo pred?asno prekinili izlet, se spustit po strmem makadamu ki bi mogo?e po ene 2km utegnil pripeljal na glavno cesto. ?e bi se kon?al prej, bi ga naj.., ker bi to pomenilo obra?anje, veliko kilometrov, predvsem pa vi?incev.

In iz ?epa sem potegnil glavnega aduta - telefon :bravo:  - google maps je trdil da se cesta na koncu preko mostu ?ez potok priklju?i glavni cesti. V resnici se je cesta kon?ala, tam ni bilo ne mostu ne priklju?ka na glavno cesto. Je...? sodobno tehnologijo, natisnjen zemljevid je imel prav.

Smo potem na?li traktorsko vlako in po kolovozu pri?li do kmetije kjer je ?akal najzahtevnej?i detajl poti - med ?upo in tam parkiranim traktorjem se je bilo potrebno preriniti mimo kar velike pasje mrcine.

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.