Skoči na vsebino

Rekreacija (kolesarjenje, tek, pohodništvo,... )

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Najprej se odlo?i a bo? vzel mtb ali treking,.

Odkar so se pojavili MTB 29colarji, je razlika med trekingom in MTB bistveno manj?a kot takrat, ko so bili MTB ?e 26". Tako je sedaj odlo?itev ali MTB ali treking te?ja. V ?tacunah je izbira treking koles manj?a tudi na ra?un bolj pestre ponudbe dimenzij MTB(27.5", 29"), trgovci pa ljudem, ki so v dilemi treking/MTB pogosto svetujejo slednjega in pa zamenjavo z o?jimi gumami.

 

Samo kot zanimivost glede hitrosti 29 colarjev na asfaltu. Moja najdra?ja in jaz imava oba MTB bicikla, oba gume Rocket Ron, oba iste ?irine 2,25, le da ima ona 27,5" jaz 29". 29colar je na asfaltu opazno hitrej?i od 27,5"

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Jaz na trekkingu imam cist drug polozaj sedenja (bolj pokoncno) kot na mtbju. Zato je bolj primeren za dolge ture

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Jaz na trekkingu imam cist drug polozaj sedenja (bolj pokoncno) kot na mtbju. Zato je bolj primeren za dolge ture

Jaz imam na trekngu (Gary Fisher Montare) polo?aj nekje med MTB in specialko. Bolj pokon?na so mestna kolesa.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ima kdo kak?no torbico ali stojalo za telefon na kolesu? Kako se obnesejo?

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ima kdo kak?no torbico ali stojalo za telefon na kolesu? Kako se obnesejo?

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Telefon spada v ?ep na dresu....

Napisano

Telefon spada v ?ep na dresu....

Tel bi bil namesto ?tevca, ker ima vse funkcije, ki jih rabim.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

No,jaz sem lani pred kolesarjenjem v Alpah in Dolomitih iskal torbico za na okvir specialke, kamor bi dal recimo rezervno majico, ?e drugo rezervno zracnico, nekaj energijskih gelov in ?e kak?no malenkost od obla?il,hkrati pa sem ?elel, da ima mo?nost fixiranja telefona (eventuelno spremljanje navigacije).

 

Za?uda je bilo te?ko najti kaj primernega; zadeve namenjene za specialko so zelo,zelo majhne, 5 in ve? litrskih torb pa tudi ne rabim.

 

Na koncu sem za drobi? na?el zelo uporabno torbico v decathlonu. Na vsaki strani ima po 1predal,na vrhu pa prozoren etui za telefon. Vse skupaj sicer zahteva nekaj improvizacije . Jaz sem se zna?el tako,da imam med okvirjem in torbico zlo?en rezerven plasc. Zadevo itak uporabljam ko grem na ture dalj?e od 100km v spremenljivih razmerah,kot npr 2tedna nazaj ko sem bil v roku pol ure na Ucki na 5stopinjah in potem v Opatiji na son?nih 20ih stopinjah; takrat je pa? dobrodo?el vsak predal za imeti rezervne cunje...

 

Ni pa vodotesna in ?e moj osnovni huawei gre ravno komaj v etui...

 

Evo fotka za la?jo predstavo:

post-9068-0-21038000-1554742749_thumb.jpg

post-9068-0-70029700-1554742781_thumb.jpg

Napisano

Ima kdo kak?no torbico ali stojalo za telefon na kolesu? Kako se obnesejo?

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Kupil sem Zefalovega. Zaenk.. pritrditev na krmilo, ker sta za to da vseskupaj obdr?i na biciklu zadol?eni le dve tanki gumici, ki ju ovije? okoli nosilca in krmila. ?e bi bila mo?nost pritrditve z vezicami, bi bila druga pesem. Telefon 100% ne bo padel ven iz nosilca, ima pa nosilec velike ?anse da pade s kolesa

http://www.zefal.com/en/smartphone-holders/354-z-console-universal-m.html

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ha ha :)

post-2637-0-20164100-1554834330_thumb.jpeg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ker je tako v dolo?enih primerih bolj varno.

Mislim da varnost tu nima veze, ?e je ?e klubski trening je potreben avto z lu?jo, druga?e se pa za varnost mora vsak posameznik pomakniti bolj stran od bankine en za drugim, ne pa en zraven drugega, to je bolj za klepet....

druga opcija pa je da si sam, tako kot ti :)

1. Kolesarji morajo za vo?njo uporabljati kolesarske pasove, kolesarske steze ali kolesarski poti ? ozna?eni so s prometnimi znaki in talnimi oznakami. Te povr?ine lahko uporabljajo le kolesarji in vozniki koles s pomo?nim motorjem (do 50 ccm prostornine), izjemoma tudi pe?ci. Kjer teh povr?in ni, smejo kolesarji voziti po vozi??u ceste, ?e prometna signalizacija tega izrecno ne prepoveduje. Pri tem morajo voziti ?im bli?je desnemu robu vozi??a, vendar ne smejo zavzeti ve? kot 1 meter od roba vozi??a.

 

2. 

 

Ali smemo kolesarji voziti eden ob drugem?

Ne. Kolesarji, ki vozijo v skupini, smejo voziti le drug za drugim.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mislim da varnost tu nima veze, ?e je ?e klubski trening je potreben avto z lu?jo, druga?e se pa za varnost mora vsak posameznik pomakniti bolj stran od bankine en za drugim, ne pa en zraven drugega, to je bolj za klepet....

 

 

Kakor kje... Ponekod v tujini je dovoljena voznja vstric, ker je bolj varno ... predvsem ker oenomogoca prehitevanja, ce gre promet nasproti, za kar velikokrat ni prostora... ampak eni kar tiscijo ... in potem pelje 3 cm mimo balance... v najlsabsem primeru pa izrine kolesarja s ceste na bankino ... Poleg tega, ko gre za skupino kolesarjev... recimo 10ih... je kolona za prehiteti mnogo krajsa, ce vozijo vstrci, kot pa eden za drugim ... 

 

https://www.avto-magazin.si/nasveti/je-voznja-vstric-edina-moznost-izboljsanja-varnosti-kolesarjev-v-sloveniji/

 

http://www.matejzalar.si/kolesarjenje-vstric/

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja,ok... Ampak problem je v tem da ve?ina kolesarjev gre v extreme ; ali veselo klepetajo in ne jebejo gne?e za sabo ali pa se bojijo samega sebe in nesamozavestno vozijo 2cm od bankine,kreteni v avtih jih pa prehitevajo tik ob balanci,maneverskega prostora pa seveda ni...

 

?e bi se vsi kolesarji obna?ali tako,kot bi ?eleli da se ostali kolesarji obna?ajo ,ko so oni sami v avtu in ?e bi vsi avtomobilisti prehitevali kolesarje , kot da je na kolesu njegov otrok... Bi bilo vse druga?e..

 

Se pa sam (zelo uspe?no)izogibam vo?nje v skupini,ker marsikoga... Preprosto ... Boli qrac za vse ostalo,sploh ko gre pulz v vi?ave...

Napisano

Kakor kje... Ponekod v tujini je dovoljena voznja vstric, ker je bolj varno ... predvsem ker oenomogoca prehitevanja, ce gre promet nasproti, za kar velikokrat ni prostora... ampak eni kar tiscijo ... in potem pelje 3 cm mimo balance... v najlsabsem primeru pa izrine kolesarja s ceste na bankino ... Poleg tega, ko gre za skupino kolesarjev... recimo 10ih... je kolona za prehiteti mnogo krajsa, ce vozijo vstrci, kot pa eden za drugim ... 

 

https://www.avto-magazin.si/nasveti/je-voznja-vstric-edina-moznost-izboljsanja-varnosti-kolesarjev-v-sloveniji/

 

http://www.matejzalar.si/kolesarjenje-vstric/

 

 

Pa berem to kar sem napisal...

 

Zakonodaja v Sloveniji vo?njo v?tric sicer dovoljuje, a le profesionalnim kolesarjem z licenco Kolesarske zveze Slovenije ali druge mednarodne organizacije, pri ?emer pa morata kolesarje ? v skupini morajo biti vsaj ?tirje ? v temu primeru obvezno spremljati spremljevalni vozili, po eno na vsakem koncu, kateri morata biti opremljeni z ustrezno rumeno utripajo?o lu?jo. Prepoved vo?nje v paru velja tudi za kolesarje v Italiji, medtem ko je tako kolesarjenje pri na?ih severnih sosedih dovoljeno.

 

Ima? dva pogleda, v?tric kolona je kraj?a a ?ir?a - potrebno je prehitevanje v slogu avta. Vo?nja en za drugim omogo?a obvoz.

 

In spet smo pri cestnem bontonu tako kolesarjev kot drugih voznikov (ne glede na to kaj narekuje zakon) ?e gre kdo nasproti prehitevati pa je kolesar sam na desnem ali dva v ?tric ni vreden izpita....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 

In spet smo pri cestnem bontonu tako kolesarjev kot drugih voznikov (ne glede na to kaj narekuje zakon) ?e gre kdo nasproti prehitevati pa je kolesar sam na desnem ali dva v ?tric ni vreden izpita....

 

To ti nic ne koristi, ce ni vreden izpita, ko je takih toliko... pa ni sankcij, ker jih pac nikoli tapravi (taplavi) ne ujame :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Dejstvo je, da se v prometu (pre)mnogokrat pokaze pravi karakter cloveka...

 

In sodec po videnem na nasih cestah smo res veliki agresivci...

 

Dejstvo pa je, da s(m)o kolesarji hudicevo ranljivi in da bi se tega morali v prvi vrsti zavedati sami. Po videnem med kolegi kolesarji, se tega redkokdo zaveda.

 

Par mojih ukrepov vprid vecje varnosti:

 

-izbira vpadljivih barv dresa in celade

-vedno spocit na kolo

-vedno z prizganimi KVALITETNIMI lucmi (bogokletno za marsikaterega cestnega kolesarja), sploh voznja proti soncu pozimi je zelo, zelo nevarna . Strosek za 2 signalni luci je 90eur... drobiz , ce to pomeni vecjo vidnost.

-ogledalo na vseh kolesih (?e bolj bogokletno za "prave"kolesarje)

-trening se za zacne na periferiji; dvigovanje avg.speed z divjanjem cez semaforje in po mestu je za idiote. Pravi carji dirkajo v klanec.

-ko vidim, da sem povzrocil kolono, se ustavim na dvoriscu, postaji..ipd. velika vecina se mi prijazno zahvali... upam , da bodo tudi zaradi tega bolj strpni do ostalih kolesarjev

-ko pridem do rdecega semaforja, kjer se pot nadaljuje po cesti,kjer bodo avti hitrejsi, se ne rinm na celo kolone,ampak spustim voznike mimo, sploh vozila,ki bi me tezje prehitela (kamioni,bus,prikolice...)

 

.

.

.

 

Zelo pomembno: nevarni so zaprti desni ovinki... zakaj? Jaz se matram 10kmh v klanec skrit v vrhu ovinka, avto se pelje tik ob desnem robu... in me vidi, ko sem pol metra pred njim...

 

Zato vedno ko slisim avto za menoj, se samozavestno, a defenzivno postavim proti sredini cestisca, ravno da me vidi in potem speezdim na desni rob...

 

Voznja tik ob robu cestisca? Nevarno... jaz se vozim 1meter od roba in v trenutku, ko me nekdo na knap prehiteva, skocim na desni rob in si s tem "kupim"pol metra prostora...

 

In pa najpomebneje... na nekaterih cestah me ne boste videli kolesariti; lj-kocevje, lj-trbovlje, grosuplje-racna... so sicer mamljive kar se tice tras,ampak... ne hvala... ozke, hitre in prometne...

Napisano

Dejstvo je, da se v prometu (pre)mnogokrat pokaze pravi karakter cloveka...

 

In sodec po videnem na nasih cestah smo res veliki agresivci...

 

Dejstvo pa je, da s(m)o kolesarji hudicevo ranljivi in da bi se tega morali v prvi vrsti zavedati sami. Po videnem med kolegi kolesarji, se tega redkokdo zaveda.

 

Par mojih ukrepov vprid vecje varnosti:

 

-izbira vpadljivih barv dresa in celade

-vedno spocit na kolo

-vedno z prizganimi KVALITETNIMI lucmi (bogokletno za marsikaterega cestnega kolesarja), sploh voznja proti soncu pozimi je zelo, zelo nevarna . Strosek za 2 signalni luci je 90eur... drobiz , ce to pomeni vecjo vidnost.

-ogledalo na vseh kolesih (?e bolj bogokletno za "prave"kolesarje)

-trening se za zacne na periferiji; dvigovanje avg.speed z divjanjem cez semaforje in po mestu je za idiote. Pravi carji dirkajo v klanec.

-ko vidim, da sem povzrocil kolono, se ustavim na dvoriscu, postaji..ipd. velika vecina se mi prijazno zahvali... upam , da bodo tudi zaradi tega bolj strpni do ostalih kolesarjev

-ko pridem do rdecega semaforja, kjer se pot nadaljuje po cesti,kjer bodo avti hitrejsi, se ne rinm na celo kolone,ampak spustim voznike mimo, sploh vozila,ki bi me tezje prehitela (kamioni,bus,prikolice...)

 

.

.

.

 

Zelo pomembno: nevarni so zaprti desni ovinki... zakaj? Jaz se matram 10kmh v klanec skrit v vrhu ovinka, avto se pelje tik ob desnem robu... in me vidi, ko sem pol metra pred njim...

 

Zato vedno ko slisim avto za menoj, se samozavestno, a defenzivno postavim proti sredini cestisca, ravno da me vidi in potem speezdim na desni rob...

 

Voznja tik ob robu cestisca? Nevarno... jaz se vozim 1meter od roba in v trenutku, ko me nekdo na knap prehiteva, skocim na desni rob in si s tem "kupim"pol metra prostora...

 

In pa najpomebneje... na nekaterih cestah me ne boste videli kolesariti; lj-kocevje, lj-trbovlje, grosuplje-racna... so sicer mamljive kar se tice tras,ampak... ne hvala... ozke, hitre in prometne...

elektri?nih avtov ne bo sli?ati.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

elektri?nih avtov ne bo sli?ati.....

Res je.... In elektri?na kolesa so se tudi ?e razpasla in so hudicevo hitra . Tako hitra,da te zlahka presenetijo.... 25kmh povpre?en nedeljski kolesar na lastne noge pa? ne vozi po centru Ljubljane... E-bike pa ja. In si misli?: Ah...saj je ?e dale?... Ja,je bil dale?,zdaj pa ni ve?...

 

Sem se tudi sam ?e 1x tako zajebal,ko je malo manjkalo,da bi ga dobil v bok kombija...

Napisano

Nejc kero zadnjo luc imas (rdeco) da se vidi od dalec tudi podnevi?

ne najdem nic pametnea do zdaj...al so velike in nevdina, al pa vidne sam majhne... Kaj ce ti rdeca pikica ki se vidi od 2 km ce je samo pikica..

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Res je.... In elektri?na kolesa so se tudi ?e razpasla in so hudicevo hitra . Tako hitra,da te zlahka presenetijo.... 25kmh povpre?en nedeljski kolesar na lastne noge pa? ne vozi po centru Ljubljane... E-bike pa ja. In si misli?: Ah...saj je ?e dale?... Ja,je bil dale?,zdaj pa ni ve?...

 

Sem se tudi sam ?e 1x tako zajebal,ko je malo manjkalo,da bi ga dobil v bok kombija...

25 na uro se da na ravnem dose?i z navadnim MTB brez pomo?i elektromotorja in nekomu ki res ni pretirano treniran (nedeljski kolesar), tako da teh famoznih 25 res ni nevemkva.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Nejc kero zadnjo luc imas (rdeco) da se vidi od dalec tudi podnevi?

ne najdem nic pametnea do zdaj...al so velike in nevdina, al pa vidne sam majhne... Kaj ce ti rdeca pikica ki se vidi od 2 km ce je samo pikica..

Kupil dve: https://www.lezyne.com/product-led-sport-microrear.php

Pono?i na najmanj?i mo?i 5 lumnov bi bilo dobro usmerit bolj v tla da se ne slepi voznikov, v polnem soncu pa s 180 lumni zansljivo opazi? na 200m.  

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako samo zgleda.....  Bi bilo pa fino, da bi blo tako.... 
    • katerega priporočaš za iphone
    • Ker se je preselil v Ljubljano, mora plačevati dražje avtomobilsko zavarovanje WWW.ZURNAL24.SI Zaradi selitve se mu je podražilo avtomobilsko zavarovanje. Kako to pojasnjuje zavarovalnica?   Do kam bo šel pohlep?   Me zanima, kako bi ljudje pogledali, če bi jaz rekel: "Kilo puranjega mesa je po 8€, razen za tiste iz Ljubljane je po 12€, ker je to mesto bolj rizično..."
    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.