Skoči na vsebino

Rekreacija (kolesarjenje, tek, pohodništvo,... )

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Ne vidim neke prednosti v karboncu, razen da si v trendu pa lažjo denarnico imaš.

 

Še en članek na to temo 

465551.2e16d0ba.fill-1200x630.jpg?rev=0
WWW.DELO.SI

Izbrati pravo specialko, ni bilo nikoli težje. Danes, ko vstopimo v prodajalno koles in zagledamo vso ponudbo, se...

 

Popravljeno od ignacij
Napisano
pred 10 minutami je ignacij napisal:

Ne vidim neke prednosti v karboncu, razen da si v trendu pa lažjo denarnico imaš.

 

Še en članek na to temo 

465551.2e16d0ba.fill-1200x630.jpg?rev=0
WWW.DELO.SI

Izbrati pravo specialko, ni bilo nikoli težje. Danes, ko vstopimo v prodajalno koles in zagledamo vso ponudbo, se...

 

In da je kolo kar nekaj lažje ter bolj udobno. Vozim alu specialko in karbonsko in ja... Je razlika. Sploh v udobju. 

Napisano

V udobju? Meaning? Ok, je lažja, je lažje potem predvsem za v klanec. Ne razumem pa o kakšnem udobju je govora? Sej fedrov itak nima? AL pač ni tok togo al kaj?

Napisano

Verjetno je pri specialki mal razlike, to je pomembno za tiste ki se gredo "zares", za ostale pa je to modni trend ki ga mastno plačaš. Npr. pri mojem fitnes kolesu je bila razlika med aluminijem in karbonom 0,5kg... To je veliko če tekmuješ, za šminko pa ne vidim smisla

Napisano

Sej pravim na kolesa se ne spoznam zdej sm mal gledal do 1000eur dobiš že kar bomba kolo, po mojih ocenah

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Če gledaš MTB nimam izkušenj, jaz sem si kupil fitnes/hybrid kolo ker sem ocenil da se bom 80% vozil po asfaltu, ostalo po makedamu, zato specialka ni bila zame, prav tako pa ne mtb s katerimi je naporno voziti po asfaltu. Z nakupom sem zadovoljen saj se je kolo precej hitro, hkrati pa se lahko peljem tudi po vecini ostalih poti.

Napisano

Kok se jaz zastopim je bistvena razlika, da je fitnes kolo lažje in nima prednjega vzmetenja. Primer, razlika v teži cenovno primerljivih fitnes in treking koles je tudi 3kg, kar je veliko. Jz sem takega kupil in sem zadovoljen

 

WWW.EXTREMEVITAL.COM

Treking Kolo Specialized Sirrus X 4.0 - Trgovina s športno opremo Extremevital

 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
Pred eno uro je ignacij napisal:

Če gledaš MTB nimam izkušenj, jaz sem si kupil fitnes/hybrid kolo ker sem ocenil da se bom 80% vozil po asfaltu, ostalo po makedamu, zato specialka ni bila zame, prav tako pa ne mtb s katerimi je naporno voziti po asfaltu. Z nakupom sem zadovoljen saj se je kolo precej hitro, hkrati pa se lahko peljem tudi po vecini ostalih poti.

Se strinjam. Jaz delam po 3000km letno z mtb in od tega je max 25procentov po makadamu in zelo malo po gozdnih vlakah... Ostalo pa asfalt kjer je mtb počasen... 

 

Jaz bi gledal to ali pa grevel kolesa. 

pred 1 uro je ignacij napisal:

Verjetno je pri specialki mal razlike, to je pomembno za tiste ki se gredo "zares", za ostale pa je to modni trend ki ga mastno plačaš. Npr. pri mojem fitnes kolesu je bila razlika med aluminijem in karbonom 0,5kg... To je veliko če tekmuješ, za šminko pa ne vidim smisla

Moja karbonska specialka je imela 1kg manj od aluminijaste (zdaj je razlika še malo večja ker sem jo shujšal za dodatnih 600g) in ja... Se pozna... Na klancih še najmanj, bolj je razlika na kratkih "hupserjih" ali pri vzdrževanju hitrosti na ravnini. 

 

Verjamem da je pri MTB razlika v težji še večja. 

Napisano
pred 41 minutami je ignacij napisal:

Kok se jaz zastopim je bistvena razlika, da je fitnes kolo lažje in nima prednjega vzmetenja. Primer, razlika v teži cenovno primerljivih fitnes in treking koles je tudi 3kg, kar je veliko. Jz sem takega kupil in sem zadovoljen

 

WWW.EXTREMEVITAL.COM

Treking Kolo Specialized Sirrus X 4.0 - Trgovina s športno opremo Extremevital

 

Tole je top bajk. Gledam kje se vozijo nekateri z mtbji... To zmore vsak treking z malo nižjim tlakom v gumah. Na cesti pa jezik do tal, ko ružijo narebrane gume... 

 

Jaz se trudim izogibati asfaltu, pa se moram vseeno voziti po njemu da pridem do makadama.

 

Napisano

Jst iščem nekaj za po makadamu in cestri bi rekel kar 50/50 ,.. tko da se nagibam k MTB pa da mi dajo gor bolj cestno naravnane gume tolk da lahko še makadam "preglodajo"

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 18 minutami je TiEn napisal:

Jst iščem nekaj za po makadamu in cestri bi rekel kar 50/50 ,.. tko da se nagibam k MTB pa da mi dajo gor bolj cestno naravnane gume tolk da lahko še makadam "preglodajo"

A ni potem isto ali še bolje da že v startu kupis fitnes kolo? Cestno naravnane gume boš imel že v štartu gor, kolo pa bo lažje in s tem hitrejše po ravnini. 

Napisano

Po makedamu tud fitnes kolo leti, tko, da ne rabiš MTB. Če pa se misliš voziti po goznih poteh, luknjah, skalah... potem rabiš MTB. Predlagam ti, da greš v trgovino pa se mal vsedeš na kolo, da vidiš kaj ti bolj odgovarja. Odločit se boš mogel ali želiš hitro in malo bolj neudobno vožnjo ali počasnejšo ni bolj udobno vožnjo.

Napisano (urejeno)

Definitvno bolj udobno vožnjo, nekaj kar ima vzmetenje spredaj...hardtail pa tanjše gume

Popravljeno od TiEn

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Nisem še imel kolesa z vzmetenjem, zato sem pred nakupom mal spraševal na "bicikl" forumu, pa so mi mojstri tam odsvetovali vzmetenje, češ da gre za nepotrebno navlako.

 

Tukaj imaš link ko sem jih jaz spraševal kaj naj kupim pa si preberi https://www.bicikel.com/forum/50457/treking-kolo---scott-ali-sirrus?Page=1#lc

Napisano

Mene pa ne prepriča to fitness kolo za to kar rabim, tko da bom malo poguglal za hardtail, pa se odločim. Jaz sem imel oba brez in z vzmetenjem in mi je slednji bolj pri srcu.

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
dne 15. 6. 2021 ob 13:23 je TiEn napisal:

Jst iščem nekaj za po makadamu in cestri bi rekel kar 50/50 ,.. tko da se nagibam k MTB pa da mi dajo gor bolj cestno naravnane gume tolk da lahko še makadam "preglodajo"

Odvisno o kakem makadamu govorimo? Če boš vozil večinoma po utrjenem makadamu potem res ne rabiš MTB , če pa je tukaj govora o bolj grobem makadamu pa vsekakor MTB. Sploh na spustih boš na grobem makadamu zelo hitro izgubil oblast nad kolesom , tukaj pridejo prav MTB gume ki držijo. Je pa še ena pomembna stvar pri kolesu ko ga kupuješ...ali 27.5 ali 29 col. Z 29 boš moral na začetku biti na spustih malo bolj previden , ker te zelo hitro lahko "prevrže", je namreč dosti bolj ubogljiv (hitreje reagira na spremembe smeri) kot pa 27.5. Sam imam pri bajti oba in je razlika kar občutna, @Nejc1986popravi me če se motim 😀. Drugače pa če boš vozil po utrjenih poteh in ne nekje po gozdovih pa nebi bila slaba izbira kako gravel kolo kot ti je že nejc1986  predlagal.

Napisano

Keira je pripravljena... 😎 In našel prevoz od Celja do starta... 

 

Glede na vremensko napoved, bo vroče za pop****t... 

IMG_20210617_214051.jpg

Napisano

Nejc, sej vem da veš ogromno o kolesarstvu sam dejansko zna bit vroče za popizdit in da te ne bi slučajno presenetilo. Jaz sem bil danes komaj uro in pol na biciklu pa sta bla dva bidona skoraj premal. A mate koga, da vas spremlja pa vozi pijačo zraven, da ne bo kakih kolapsov?

33112_1.png

Napisano
pred 6 minutami je Boss napisal:

Nejc, sej vem da veš ogromno o kolesarstvu sam dejansko zna bit vroče za popizdit in da te ne bi slučajno presenetilo. Jaz sem bil danes komaj uro in pol na biciklu pa sta bla dva bidona skoraj premal. A mate koga, da vas spremlja pa vozi pijačo zraven, da ne bo kakih kolapsov?

Načeloma imamo en kup vozil (motorist reševalec, metla, servisno vozilo...) in ruzake v teh vozilih, ampak do ruzakov dostopamo samo na startu, v lj in v cilju... 

 

Tako da imam(o) prigrizke in praške s seboj v torbah, vodo in banane pa dobimo na okrepčevalnicah (Ptuj, Ponikva, Trojane, lj, Vrhnika, okolica Postojne, Divača če se ne motim...). 

 

Imam preračunano hrano (kot vedno jem 40g OH na uro in spijem 20g OH na uro ter trd obrok z 50g OH vsake 4ure) in nekaj sem se tudi naučil iz preteklih dveh diagonal. Sploh iz leta 2019 ko sem ponoči malo pozabil piti in sem placal davek, ko sem 10ur kasneje med Koprom in Portorožom komaj vozil v zavetrju z 20kmh...

 

Se veselim, hkrati pa seveda... Strahospoštovanje mora biti do takih dogodkov. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.