Skoči na vsebino

Rekreacija (kolesarjenje, tek, pohodništvo,... )

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

cona 4 in 5 v osnovi nista "dobri", razen če se za kaj specialnega pripravljaš, za normalno rekreacijo je najbolj priporočljiva cona 3....

Napisano

Ja. Sicer sem ga kar šopal (še bi se dalo....). Je pa kar težko na pamet držat tak tempo, da bi blo samo v coni 3. 

Tisto špico nad 170 pa mi je zabeležilo, ko sem dobrih 10m "drsal" samo po prednjem kolesu v dolino................. no glavnem je šlo brez kipanja🤭😁

Napisano

Jaz navzdol spustim sedež za 15 centi da lahko zlezem s težiščem za sedež in lahko brez težav uporabljaš obe zavori brez blokiranja zadnjega kolesa al pa "nose diving". Pa še lažje se lovi ravnotežje po neravnem terenu.

33112_1.png

Napisano

Jah,.. ja, ampak precej nepraktično. Fajn je če maš dropper seatpost.

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Ja to je pa najboljš, ampak prave prednosti občutijo le tisti, ki se večino izživljajo po brezpotjih v stilu trail parkov, downhilanja ipd. Za nas "običajne" tud ni neka stvar se ustavit v dveh sekundah znižat zic in nadaljevat. Boljš to k pa z nosom orat po tleh in z zobmi branat zemljo.

33112_1.png

Napisano
pred 12 minutami je Boss napisal:

Ja to je pa najboljš, ampak prave prednosti občutijo le tisti, ki se večino izživljajo po brezpotjih v stilu trail parkov, downhilanja ipd. Za nas "običajne" tud ni neka stvar se ustavit v dveh sekundah znižat zic in nadaljevat. Boljš to k pa z nosom orat po tleh in z zobmi branat zemljo.

To je ta moj sistem, najprej v smislu 'ah ne rabiš' in ko pogrnem 'matr sm tele, da se nisem prej ustavu in optimiziral', ampak do naslednjič se ne naučim ničesar in ponovno podcenjevanje, hehe

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 27 minutami je AmpeR napisal:

Jaz imam tale amortiziran drop. Super zadeva 😉

 

Kako maš pa zajlo speljano zanj? A na krmilu al kako drugače?

33112_1.png

Napisano

Glede na to da ma novejše kolo, not po okvirju pa ročico na balanci. Na mojem je isto tko puščeno, če bi hotel dat.

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano (urejeno)

Tako ja. Ročico na balanci in notranja napeljava. Prodajajo pa tudi zunanjo napeljavo za ta drop.

Jaz sem to zadevo najprej stestiral pri kolegici in potem takoj naročil kar preko tistega linka.

Carine nisem plačal, čeprav so neki težili.... Izgovarjal sem se, da imajo plačane dajatve v EU😄

Pošta iz USA.

 

Lepo blaži udarce in tudi na off roudu... No, ni pa ko fully, da bi skakal na enduro treilu😁

Popravljeno od AmpeR
Napisano
pred 23 urami je Boss napisal:

Jaz navzdol spustim sedež za 15 centi da lahko zlezem s težiščem za sedež in lahko brez težav uporabljaš obe zavori brez blokiranja zadnjega kolesa al pa "nose diving". Pa še lažje se lovi ravnotežje po neravnem terenu.

Samo rit krepko za sedež, pa nikoli nisem odletel na nos.

Je pa seveda tak bolj naporno, kot pa ga nižat.

Napisano

Sej gre, ampak, bo gozdnih poteh, koreninah in dropih je to premalo, ker rabiš vso stabilnost, ki jo premoreš. Jaz se z dvignjenim zicem po klancu navzdol ne počutim varno in samo 15cm dol pa je zgodba čist druga in imam občutek, da je precej bolj varno. Jebat ga, tud sam sem se že ene 2x kr dobr razstrelu pa res ni prijetno. Pa sploh nisem nit e od extremnega downhillarja/trailerja.

33112_1.png

Napisano

Z tamalo že prevozila 50km+. Že ene 15 več brez števca pomoje :bravo:

IMG_20230910_113925.jpg

N7rRRL1.jpg

Napisano

Kje priporočate kupit kolesarski sedež, tisti z luknjami, ker s tem navadnim sedežem vožnja glih ne vpliva dobro na reproduktivne organe. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Z luknjo da padejo jajca skoz? 🤪

grasca, a2u, extremevital,..poglej kaj imajo

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano (urejeno)

Ista fura kot v četrtek

 

MAPS.SUUNTO.COM

30.5 km, 1:13'37, 24.9 km/h, 1251 kcal, 166 bpm

 

Burja + vročina + mtb =

 

Screenshot_20230910_171732_Strava.jpg

 

Je pa bila vsaj povprečna hitrost mal večja

 

Popravljeno od Tilen5

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 13 minutami je SpEkTr napisal:

197?a to prav kaže? 

Ne,.. kdaj spikn-e če greš čez kako luknjo in dvigne uro od zapestja/zatrese. Nimam prsnega traka.

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 8 urami je Z M A J napisal:

Kje priporočate kupit kolesarski sedež, tisti z luknjami, ker s tem navadnim sedežem vožnja glih ne vpliva dobro na reproduktivne organe. :)

Jap. Imam širšo medenico in na originalnem zicu je bilo pestro.

Si šel scat, pa nisi vedel al držiš svojega al sosedovega.

 

Jaz ima SQLab. Nima luknje, ti pa medenico zmerijo in glede na to nabaviš ustrezno širino.

Ima pa jih Urgenca Bike.

Napisano
pred 39 minutami je godlike napisal:

Jap. Imam širšo medenico in na originalnem zicu je bilo pestro.

Si šel scat, pa nisi vedel al držiš svojega al sosedovega.

 

Jaz ima SQLab. Nima luknje, ti pa medenico zmerijo in glede na to nabaviš ustrezno širino.

Ima pa jih Urgenca Bike.

Jaz sicer ne vem kako je držati sosedovega,tko da nisem mel nikoli teh misli kaj držim , ampak ok ... Hecam se mal.... Jaz sem mel iste težave... Ni lustn filing imeti mravljince tam dol.... Meni je bolj kot sprememba sedeža, pomagala sprememba pozicije (sedeža ). 

Tko da ti odsvetujem da gres kar tako kupit prvi sedež samo zato ker ima luknjo. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.