Skoči na vsebino

Rekreacija (kolesarjenje, tek, pohodništvo,... )

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 uro je Z M A J napisal:

@Bini, lahko bi 1x naredili "kolesarsko druženje", da bi se dobili Mazdaši in testirali tole vašo novo pridobitev. TBA, Boss, Deeyan in še kdo bi bili takoj ZA akcijo pomoje. :)

Mogoče pa res.... 🤔😉

Napisano
pred 2 urama je Z M A J napisal:

@Bini, lahko bi 1x naredili "kolesarsko druženje", da bi se dobili Mazdaši in testirali tole vašo novo pridobitev. TBA, Boss, Deeyan in še kdo bi bili takoj ZA akcijo pomoje. :)

 

Ajej mal prepozno si tole spisal... sem danes sprobal od Šentjurja, do Šešče pri Preboldu. sramezljiv

 

Ampak lahko ponovimo je pa taka enostavna furca za klepetat med vožnjo. Me sicer malce moti, da vmes manjka in gre po lokalnih cesticah. Tko da so kr dobro nategnili s temi 11km za 9milijonov€. Označbe in določeni prehodi čez prometnice ter obstoječe mostove so precej nevarni.

 

Sploh ker lokalne kamikaze celo skačejo z avti čez progo. Sem nazadnje videl v živo, da je avto letel po luftu, ko sem bil še redni obiskovalec slo Rallyev, ampak vedno na varnem nekje nad cesto. Tokrat pa prvič da sem bil na cesti pred prehodu čez železnico, tam nekje pri Prožinski vasi. Ja ko vidiš, da neka citroenova kapelca leti (po grobi oceni je moral imet vsaj 80km/h notri) direkt proti tebi se tud najpogumnejši ustrašijo. Ker tole bi mi ušlo več kot za kavno žličko, če ne bi prej odtočil.

 

image.png

 

V glavnem je blo super sam pihalo je k pr norcih... v eno smer sem včasih imel občutek, da me nekdo poskuša boksnit v trebuh, ker sunki so bili siguno več kot 30km/h. Nazaj grede je pa seveda zato letelo z vetrom v hrbet.

 

Aja @Bini ... ti si tam nekje doma, a mate več takih vaških posebnežev. Sem parkiral zadi za šparom pa prleti en yungster s tako manjšo krosko pa začne divjat okoli Spara. Po tretjem krogu je prletele iz trgovine ena zaposlena in ga je nekako odgnala. Na njeno reakcijo je blo sklepat, da to ni bilo prvič.

 

  • Všeč 1
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano

Glede na prejšnje stanje je ta kolesarska pravzaprav odlična. Je pa kolesarska še naprej v smeri Šmarja in se pelješ 50m mimo naše hiše v Grobelnem,(lahko se oglasiš🍻) 😊 Se pa tam blizu konča in po 6km regionalke je v Šmarju spet kolesarska do Podčetrtka ali Rog. Slatine. 😉

Napisano

Velja za naslednjič, se bom prej najavil, ko bom tam.

 

Drugače sem se pa prvič odločil, kam grem, šele, ko sem že bil avtu in štartal od doma. Praktično na obvoznici sem zavil proti Štajerski. Sem mislil najprej it na Ptuj pa pol recimo kolesarit nekam proti Mariboru... Rušam ipd. Predvsem zarad vremena pa se pa spomnim, da si omenjal novo kolesarko pri vas ... tisto naprej od Celja ob Savinji sem pa najdel čist tko na slepo a je tud zanimiva. Sploh tam okoli ribnika Vrbje. Je pa tako pihalo, da so se valovi na relativno majhnem ribniku že penili. 😁

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

Velja za naslednjič, se bom prej najavil, ko bom tam.

 

Drugače sem se pa prvič odločil, kam grem, šele, ko sem že bil avtu in štartal od doma. Praktično na obvoznici sem zavil proti Štajerski. Sem mislil najprej it na Ptuj pa pol recimo kolesarit nekam proti Mariboru... Rušam ipd. Predvsem zarad vremena pa se pa spomnim, da si omenjal novo kolesarko pri vas ... tisto naprej od Celja ob Savinji sem pa najdel čist tko na slepo a je tud zanimiva. Sploh tam okoli ribnika Vrbje. Je pa tako pihalo, da so se valovi na relativno majhnem ribniku že penili. 😁

Kaj pa če povabimo še lopatnika mojstra, g. Slivko, čeprav imam nekje v spominu, da se ne zna s kolesom peljat, hehe

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 2 urama je samuel napisal:

Ni vikenda brez odklopa in pobega na bližnje hribe :)

 

DSC_0010.JPG

DSC_0010_45.JPG

DSC_0012_42.JPG

DSC_0015_41.JPG

DSC_0019_38.JPG

DSC_0037.JPG

DSC_0045.JPG

DSC_0056.JPG

DSC_0057.JPG

DSC_0059.JPG

Kje si to, mi je nekak znano🤔😉

Napisano
dne 7. 10. 2024 ob 18:58 je Z M A J napisal:

@Bini, lahko bi 1x naredili "kolesarsko druženje", da bi se dobili Mazdaši in testirali tole vašo novo pridobitev. TBA, Boss, Deeyan in še kdo bi bili takoj ZA akcijo pomoje. :)

ja kamot. sicer morm pogledat če spravim kolo v avto ker je kr dost večji in težji od prejšnega. Lahko kako soboto/nedeljo, ko ne bo dežja, če so temperature malo nižje me ne moti :D 

Napisano

Kje je sploh to ? :D

Drgač obetajo se nam topli 3je dnevi,..mene je že danes skuhalo 23 stopinju plus,.. se boste odrpavili kam s kolesom ?

 


image.jpeg

 

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Tilen5 napisal:

Kje je sploh to ? :D

Drgač obetajo se nam topli 3je dnevi,..mene je že danes skuhalo 23 stopinju plus,.. se boste odrpavili kam s kolesom ?

jutri in v nedeljo definitivno. :) bo bol spontano oz odvisno če se bo kaj na brzino zmenilo.

jutri je nekaj v Zagorju, otroc majo tekmovanje na PumpTracku (zagorje euro park) zraven je pa tako bike park.

 

 

PUMPTRACK.SI

Grbine so fine

 

Popravljeno od TBA
Napisano
pred 17 urami je TBA napisal:

jutri in v nedeljo definitivno. :) bo bol spontano oz odvisno če se bo kaj na brzino zmenilo.

jutri je nekaj v Zagorju, otroc majo tekmovanje na PumpTracku (zagorje euro park) zraven je pa tako bike park.

 

 

PUMPTRACK.SI

Grbine so fine

 

Od včeraj...danes pa eno res kratko cca 30km spet na tempo 😄

 

Screenshot_20241012_101714_Strava.jpg

 


image.jpeg

 

Napisano

A se je slučajno kdo že ukvarjal s tem. Namreč v najvišji prestavi na najmanjšem zobniku zadaj mi ob malo bolj močnem pritisku na padala, preskakuje ketna. Večino res samo tam, sem pa tudi "uspel" da je preskočila na predzadnjem zobniku. Sem nastavljal dereiler pa sem za spoznanje izboljšal zadevo, ampak ratuje vse skupaj sila moteče.

 

Kaj bi bilo krivo?

 

- izrabljena ketna - ima cca slabih 4000km za sabo

- obrabljeni zobje na zobnikih

- a kej ne znam nastavit?

- zvit derailer hanger al kako se že temu reče

33112_1.png

Napisano

Men je na starem kolesu tako preskakovalo ko sem imel spredaj osovino postrani zmaknjeno. Zmer ko sem hotel pristisniti u trdi brzini je zadaj preskočilo

 


image.jpeg

 

Napisano

Mogoče raztegnjena veriga, preveri pri kakšen obvladaču, da pogleda, ker 4000km niti ni tako malo.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 4 minutami je Z M A J napisal:

Mogoče raztegnjena veriga, preveri pri kakšen obvladaču, da pogleda, ker 4000km niti ni tako malo.

Po moje, da je najbolje, da kr zamenjam. Ni tolk draga je pa verjetno fejst obremenjena, ker mojih 125kg in 250W e-motorja. Hmmm, to se mora poznat nekje.

Pred eno uro je Tilen5 napisal:

Men je na starem kolesu tako preskakovalo ko sem imel spredaj osovino postrani zmaknjeno. Zmer ko sem hotel pristisniti u trdi brzini je zadaj preskočilo

 

os je OK, nič se ne premika niti ni občutka, da bi bilo kej majavo.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 11 urami je Boss napisal:

Po moje, da je najbolje, da kr zamenjam. Ni tolk draga je pa verjetno fejst obremenjena, ker mojih 125kg in 250W e-motorja. Hmmm, to se mora poznat nekje.

 

os je OK, nič se ne premika niti ni občutka, da bi bilo kej majavo.

glede na kilometre bi moral menjat oboje. 

Veriga na ebikih se menja na ene 1000km ali pa prej, določeni jo zgonjo že pri 600-800km. in ko je veriga še tok izrabljena se poveča tudi obraba zobnikov. 

 

 

Popravljeno od TBA
Napisano

Na e-bike sicer nimam pojma kako se menja (sklepam da prej kot na klasiki), ampak res je tole; kdor odlaša z menjavo verige, mu le-ta tudi zobnike "pozoba" in je potem strošek bistveno višji. :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano (urejeno)
pred 13 urami je Boss napisal:

A se je slučajno kdo že ukvarjal s tem. Namreč v najvišji prestavi na najmanjšem zobniku zadaj mi ob malo bolj močnem pritisku na padala, preskakuje ketna. Večino res samo tam, sem pa tudi "uspel" da je preskočila na predzadnjem zobniku. Sem nastavljal dereiler pa sem za spoznanje izboljšal zadevo, ampak ratuje vse skupaj sila moteče.

 

Kaj bi bilo krivo?

 

- izrabljena ketna - ima cca slabih 4000km za sabo

- obrabljeni zobje na zobnikih

- a kej ne znam nastavit?

- zvit derailer hanger al kako se že temu reče

Za verigo merit obstaja orodje.

Ta je top:

https://www.urgenca-bike.com/dodatna-oprema/orodja/unior-merilec-obrabljenosti-verige-profi-1643-4

Na 0.7mm se menjava, po Uniorju.

 

Če preskakuje samo na zadnjem, lahko da imaš spodnjo mejo preveč zategnjeno.

2 vijaka na menjalniku, zgornja meja, da ti med špice ne vrže in spodnja, da ne pade iz verižnika v okvir. To si probal spreminjat?

 

Moje verige so XT ali kaj v tem rangu, menjujem jih na 700-1000km. Večinoma vozim uphill so 1-2predstava in spust. Ko sem vozil bolj mešano, sem menjaval na ca. 2000km.

Jaz ne furam mopedov, to je na hardtailu 😎.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 4 urami je godlike napisal:

Če preskakuje samo na zadnjem, lahko da imaš spodnjo mejo preveč zategnjeno.

2 vijaka na menjalniku, zgornja meja, da ti med špice ne vrže in spodnja, da ne pade iz verižnika v okvir. To si probal spreminjat?

 

To sem najprej pomislil in sem šel fino nastavljat pa je bilo OK, tako da ne pada niti med niti dol z verižnika. Enostavno preskoči pa še to samo takrat, ko je pritisk večji. Pri normalni vožnji po ravnem se to ne dogaja.

 

Bom najprej začel z verigo, ker je najbolj enostavno zamenjat pa da vidim ali bo karkoli drugače. Če ne bom pa še verižnike zamenjal. Ker bolj kot gledam bo dejasnko nekaj na tem sploh, k vidim kako pogosto drugi menjajo ketno. 

33112_1.png

Napisano
pred 4 urami je godlike napisal:

Za verigo merit obstaja orodje.

Ta je top:

https://www.urgenca-bike.com/dodatna-oprema/orodja/unior-merilec-obrabljenosti-verige-profi-1643-4

Na 0.7mm se menjava, po Uniorju.

 

Če preskakuje samo na zadnjem, lahko da imaš spodnjo mejo preveč zategnjeno.

2 vijaka na menjalniku, zgornja meja, da ti med špice ne vrže in spodnja, da ne pade iz verižnika v okvir. To si probal spreminjat?

 

Moje verige so XT ali kaj v tem rangu, menjujem jih na 700-1000km. Večinoma vozim uphill so 1-2predstava in spust. Ko sem vozil bolj mešano, sem menjaval na ca. 2000km.

Jaz ne furam mopedov, to je na hardtailu 😎.

jaz mam 3300 na isti verigi :D morm tudi menjat za XT počas, ampak redno vozim na servis pa za enkrat je minimalno raztegnjena

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 18 urami je Boss napisal:

A se je slučajno kdo že ukvarjal s tem. Namreč v najvišji prestavi na najmanjšem zobniku zadaj mi ob malo bolj močnem pritisku na padala, preskakuje ketna. Večino res samo tam, sem pa tudi "uspel" da je preskočila na predzadnjem zobniku. Sem nastavljal dereiler pa sem za spoznanje izboljšal zadevo, ampak ratuje vse skupaj sila moteče.

 

Kaj bi bilo krivo?

 

- izrabljena ketna - ima cca slabih 4000km za sabo

- obrabljeni zobje na zobnikih

- a kej ne znam nastavit?

- zvit derailer hanger al kako se že temu reče

Zamenjat oboje ketno in zadnjo kaseto 4000km je občutno "preveč" za ketno na e bike. Osebno menjavam vse na 2000km + menjam še zadnji menjalnik.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.