Skoči na vsebino

Rekreacija (kolesarjenje, tek, pohodništvo,... )

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Iz preventive , glede na ceno se mi ne ljubi reskirat. Menjam vse v kompletu in imam mir, ne vem kater menjalnik imaš ampak Schimano deore so tam okro 30EU na bike diskont.de

Napisano
pred 18 minutami je Tilen5 napisal:

jaz mam 3300 na isti verigi :D morm tudi menjat za XT počas, ampak redno vozim na servis pa za enkrat je minimalno raztegnjena

to k maš analogca :) . pa še to je kr velik za ketno. je pa zelo veliko odvisno od načina in terena kje se voziš in opreme. 

Ploščice so tud en kr pogost primer pr katerem zna it kr hitro po njih :) strošek pri meni okol 45€ za obe premzi. 

 

Napisano (urejeno)

Tudi ploščice mam še original kar me preseneča, ker dol res pičim,..oprema je pa Deore XT

 

p.s: glih zdej se odpravljam na kolo, kot bolani srat, ker se je od zjutraj do zdaj pojavila res gosta oblačnost, pa nevem al bo padal al ne,.. po napovedih naj ne bi

Popravljeno od Tilen5

 


image.jpeg

 

Napisano

Se zdej to menja že ko na novih bmw-jih po tanovem?🤣 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 2 urama je Tilen5 napisal:

Tudi ploščice mam še original kar me preseneča, ker dol res pičim,..oprema je pa Deore XT

 

p.s: glih zdej se odpravljam na kolo, kot bolani srat, ker se je od zjutraj do zdaj pojavila res gosta oblačnost, pa nevem al bo padal al ne,.. po napovedih naj ne bi

pol se pa ne voziš velik po strminah :) . kolegi menjajo ploščice vsaj na 3 mesece če ne pogosteje. je pa res da je čisto vsaka fura na kum, planino ali mrzlico.

štromerji so dost težji in posledično je za zaviranje potrebna večja sila. 

Napisano (urejeno)
pred 8 minutami je TBA napisal:

pol se pa ne voziš velik po strminah :) . kolegi menjajo ploščice vsaj na 3 mesece če ne pogosteje. je pa res da je čisto vsaka fura na kum, planino ali mrzlico.

štromerji so dost težji in posledično je za zaviranje potrebna večja sila. 

Celo poletje sm ga gonu po rebrnicah in nanosu,..tko da nevem,.. mogoče ker sem lažji? Kopija Pogačarja sm skoraj 😛

Popravljeno od Tilen5

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 3 urami je Boss napisal:

Bom najprej začel z verigo, ker je najbolj enostavno zamenjat pa da vidim ali bo karkoli drugače. Če ne bom pa še verižnike zamenjal. Ker bolj kot gledam bo dejasnko nekaj na tem sploh, k vidim kako pogosto drugi menjajo ketno. 

Verigo obvezno menjaj

Zobnike poglej, ta ki skačeta imata 100% zelo vidne sledove obrabe. Če drugi nimijajo nič, menjaj samo ta 2. Spodnji del kasete, sa da dobiti ločeno.

 

Jaz sem žal imel obrabljena največja, tak da je morala cela kaseta prit. Sem pa spredaj menjal samo najmanjši zobnik. Je pa to XT gonilka. Na poceni robi ni rezervnih delov.

pred 3 urami je Tilen5 napisal:

Tudi ploščice mam še original kar me preseneča, ker dol res pičim,..oprema je pa Deore XT

 

p.s: glih zdej se odpravljam na kolo, kot bolani srat, ker se je od zjutraj do zdaj pojavila res gosta oblačnost, pa nevem al bo padal al ne,.. po napovedih naj ne bi

XT ploščice sem skuril po 600km.

Sedaj vozim samo Swissstop. Mojster mehanik pravi, da se mi vizualno pozna obraba na sprednjem disku in da bom počasi moral še šajbo menjat.

pred 3 urami je robertk6 napisal:

Iz preventive , glede na ceno se mi ne ljubi reskirat. Menjam vse v kompletu in imam mir, ne vem kater menjalnik imaš ampak Schimano deore so tam okro 30EU na bike diskont.de

Jaz imam XT Shadow s sklopko.

 

In če bi že imel preblisk, bi samo kolice menjal. Do sedaj jih nisem nikoli.

Na Sram 7.0 sem po 15k km opazil da kolice plešejo, ampak takra sem ga že zvil in menjal s x.9 medium cage.

Napisano
pred 1 uro je godlike napisal:

Jaz imam XT Shadow s sklopko.

 

In če bi že imel preblisk, bi samo kolice menjal. Do sedaj jih nisem nikoli.

Na Sram 7.0 sem po 15k km opazil da kolice plešejo, ampak takra sem ga že zvil in menjal s x.9 medium cage.

Sploh ni pomembno kaj imaš , pri kolesu za 5-6000Eu to res ne igra vloge. Raje teh par 100Eu dam in vem da imam mir.

  • Zmeden 1
  • Ljubim 1
Napisano

Sem se malo sprehodil po netu in za tako dogajanje menjavajo od verige, kasete, zadnjega menjalnika, sprednjega verižnika, itd. Če vse to seštejem, me pri nas pride ene tolk kot redni servis avta. Pol pa pravijo, da je kolesarjenje poceni. sramezljiv

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je robertk6 napisal:

pri kolesu za 5-6000Eu

To so divje cene.

Kot sem kupoval, je je bil najdražji Scott 5k€ in to premium opcija. (Xtr, najdražji Fox-i....).

Vem da so ble Specialized specialke dražje. Samo pogovarjamo se o gorskih.

 

Tudi na avtu ne mečem kar 100€ skozi okno. Pa je kar večraktnik kolesa.

Menja se, ko je potreba. Zraven denarja, mi še šteje trajnost.

Napisano

Za 125 brutoregistrskih kil + teža e-bike je 4000km ene 2x preveč za verigo.

Pri raztegnjeni verigi najprej začne preskakovati na na največjih zobnikih kasete, razen mogoče če se vozi samo ravnina.

Kaseto menjam na ene 3 menjave verige, s tem da raztegnjenost nikoli ne gre čez limite.  

Merilnik raztegnjenosti verige je najosnovnejše orodje. 

 

Priporočam, da kupiš namensko verigo za e-bike:

https://www.bike-discount.de/en/kmc-e12-ept-12-speed-e-bike-chain

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
  • Hvala 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 18 urami je godlike napisal:

To so divje cene.

Verjetno že dolgo nisi pogledal cen e koles polnovzmetenih.

 

pred 18 urami je godlike napisal:

Tudi na avtu ne mečem kar 100€ skozi okno. Pa je kar večraktnik kolesa.

Na tem forumu eni mečejo ne samo 100 na avtu, sicer pa ni moja poanta da se to kra. Jaz sem samo napisal kaj jaz naredim na svojem kolesu in kaj mi je pomembno.  Kot sem rekel 1x letno ( pri predvidenih 2000-3000 km letno) za teh nekaj 100 evrov  ne bom bolj reven.

Recimo nekaj cen , ki mislim da niso najnižji rang opreme

 

WWW.BIKE-DISCOUNT.DE
WWW.BIKE-DISCOUNT.DE
WWW.BIKE-DISCOUNT.DE

 

pred 19 urami je Boss napisal:

Sem se malo sprehodil po netu in za tako dogajanje menjavajo od verige, kasete, zadnjega menjalnika, sprednjega verižnika, itd. Če vse to seštejem, me pri nas pride ene tolk kot redni servis avta. Pol pa pravijo, da je kolesarjenje poceni. sramezljiv

Ja kaj pa imaš potem gor od opreme , ketna je na bike discount 35EU

Napisano

J apri nas sem gledal na Extreme Vital pa je ketna okol 40€, kaseta cca mal čez 100€, zadnji menjalnik, nekje okol 120€, prvi verižnik okol 30 pa smo na 300€.Pa še kakšen kos orodja, dodaten člen na ketni, pa še orodja za preverjanje raztegnjenosti verige, mazilo pa smo na 350€. :D

 

 

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 7 minutami je Boss napisal:

J apri nas sem gledal na Extreme Vital pa je ketna okol 40€, kaseta cca mal čez 100€, zadnji menjalnik, nekje okol 120€, prvi verižnik okol 30 pa smo na 300€.Pa še kakšen kos orodja, dodaten člen na ketni, pa še orodja za preverjanje raztegnjenosti verige, mazilo pa smo na 350€. :D

 

 

pozabil si na čistila :) 

tule si poglej 

WWW.BIKE-DISCOUNT.DE

tu sem kupil kolo in pa 3/4 stvari za kolo.

 

Popravljeno od TBA
Napisano
pred 10 minutami je Boss napisal:

J apri nas sem gledal na Extreme Vital pa je ketna okol 40€, kaseta cca mal čez 100€, zadnji menjalnik, nekje okol 120€, prvi verižnik okol 30 pa smo na 300€.Pa še kakšen kos orodja, dodaten člen na ketni, pa še orodja za preverjanje raztegnjenosti verige, mazilo pa smo na 350€. :D

 

 

 

Čakam na paketek iz bike-discount.de. Cena nekaj čez 700 ojrotov. Ni bicikl.

 

Menjalnika ne rabiš menjavat, ne crkne kar tako. Stvar ki jo je dobro čekirat če voziš po gmajni, ali pa če na poti iz oštarije večrat padeš, je poravnanost nosilca menjalnika. Nosilec je narejen da se takoj zvije, ker s tem ščiti menjalnik. Orodje za preverjanje/ravnanje nosilca je od 20 pa proti 200ojrom. Sam sem ga kupil za 50€ pa ni bohve kaj, ima preveč lufta.

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 50 minutami je Boss napisal:

J apri nas sem gledal na Extreme Vital pa je ketna okol 40€, kaseta cca mal čez 100€, zadnji menjalnik, nekje okol 120€, prvi verižnik okol 30 pa smo na 300€.Pa še kakšen kos orodja, dodaten člen na ketni, pa še orodja za preverjanje raztegnjenosti verige, mazilo pa smo na 350€. :D

 

 

Poglej še na bike discount....katero kaseto imaš? Sprednji verižnik ni potrebe menjat, tud menjalnik ni nuja jaz ga pač menjam zaradi sebe. Orodja pa ne potrebuješ pelješ na kak servis in bo to nekje 50 €.

Napisano
pred 2 urama je robertk6 napisal:

Verjetno že dolgo nisi pogledal cen e koles polnovzmetenih.

 

Najboljše full suspension in še električen moped po vrhu. 😮‍💨

Pisal sem o hardtailu. Polnovzmeteno je za moj tip vožnje smrt. Uphill po šodru do 15% naklona.

 

Cene koles gledam, ko kupujem. Trenutno moje rakete letijo z rednim servisiranjem.

 

Drugače pa valda. Naj vsak menjava kak mu srce želi. Pa tudi če nove dele v koš meče, ne obsojam.

pred 1 uro je Boss napisal:

J apri nas sem gledal na Extreme Vital pa je ketna okol 40€, kaseta cca mal čez 100€, zadnji menjalnik, nekje okol 120€, prvi verižnik okol 30 pa smo na 300€.Pa še kakšen kos orodja, dodaten člen na ketni, pa še orodja za preverjanje raztegnjenosti verige, mazilo pa smo na 350€. :D

 

 

Extreme vital ti enači ceno s tujino + ptt.

Če se ti mudi, je uporabno.

Napisano
pred 1 uro je Mraušk Mčk napisal:

 

Čakam na paketek iz bike-discount.de. Cena nekaj čez 700 ojrotov. Ni bicikl.

 

Menjalnika ne rabiš menjavat, ne crkne kar tako. Stvar ki jo je dobro čekirat če voziš po gmajni, ali pa če na poti iz oštarije večrat padeš, je poravnanost nosilca menjalnika. Nosilec je narejen da se takoj zvije, ker s tem ščiti menjalnik. Orodje za preverjanje/ravnanje nosilca je od 20 pa proti 200ojrom. Sam sem ga kupil za 50€ pa ni bohve kaj, ima preveč lufta.

 

kar se tiče zadnjega menjalnika, če je sklopka in fedra ok, pol lahka samo pullije menjaš (one male koleščke in ležaje) pa je kot nov

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
pred 3 urami je Mraušk Mčk napisal:

Čakam na paketek iz bike-discount.de. Cena nekaj čez 700 ojrotov. Ni bicikl.

Električen menjalnik?

33112_1.png

Napisano (urejeno)

...

sm falil temo

 

 

 

 

 

 

Popravljeno od Tilen5

 


image.jpeg

 

Napisano
Pred eno uro je Tilen5 napisal:

@TBA ne se čudit..od kave sm zalimu stvari notri 🤣

se prav je blo to še pred kavo :D 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.