Skoči na vsebino

Rekreacija (kolesarjenje, tek, pohodništvo,... )

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Tudi Ergon ima različne mere glede razdalje medenične kosti. Jaz sem vzel S/M -( 9-12cm). 

SQlab grejo po 1 cm velikosti istega modela....

 

Če ti ustreza, top.

Napisano
pred 7 urami je godlike napisal:

Rit boli spomladi.... in to me nikoli ni motilo.

 

Jaz omenjam mravljince, ker ti sedež ob vzponu pritiska na "moške zadeve". In ne vem kako naj tam navadim na sedež 🤔

SQlab pa meri širino medeničnih kosti in glede na to kupiš ustrezno širok sedež.

 

Prvo vožnjo dve spomladi je to normalno zato, pač krajše za začetek pol je pa OK.

 

Mi je pa zanimivo, da je to sploh problem z mravljinci ipd. Namreč sam tega ne poznam pa so vedno gor serijski sedeži in nisem menjaval razen, ko so mi kakega ukradli.

 

Glede mravljincev pa to res ni hec, ker navadno to pomeni, da ti nekaj pritiska na žile in da pretok krvi ni dober.

33112_1.png

Napisano

Kateri model stola od SQLab pa se kej prioroča al je to čisto odvisno od guzice ? Zgleda morm še jaz kej menjat po 3 letih na kolesu, da ne bom edini tle k še ni nič menju 😛 no raznen gum...

pred 12 minutami je Boss napisal:

 

Prvo vožnjo dve spomladi je to normalno zato, pač krajše za začetek pol je pa OK.

 

Mi je pa zanimivo, da je to sploh problem z mravljinci ipd. Namreč sam tega ne poznam pa so vedno gor serijski sedeži in nisem menjaval razen, ko so mi kakega ukradli.

 

Glede mravljincev pa to res ni hec, ker navadno to pomeni, da ti nekaj pritiska na žile in da pretok krvi ni dober.

ponavadi pride do tega, če maš sedeš preveč dvignjen spredaj

 


image.jpeg

 

Napisano

Sedež je vedno bil kot mora bit. Na waservago vodoravno.

SQlabe se vozi z 1cm drop-om.

pred 16 minutami je Tilen5 napisal:

ponavadi pride do tega, če maš sedeš preveč dvignjen spredaj

 

pred 27 minutami je Boss napisal:

Glede mravljincev pa to res ni hec, ker navadno to pomeni, da ti nekaj pritiska na žile in da pretok krvi ni dober.

Lahko pritiska na žile tudi, ker je medenica širša in zlezeš "preko" sedeža. S kontatno vožnjo v 13% naklon ali več, pa je pritisk večji na medenici, ker se roke sprostijo.

 

V MB jih ima Ugenca bike in ti izmeri medenico. Je pa simpl. Kot da bi se na stol kontra vsedel. Karton pod rik in je s pomočjo naslonjala dol pritisnil. Tako ostanega 2 jamici v kartonu. Na to izmeriš....

 

Širini se prišteje privite za položaj in je to to.

 

Moj model je ene 7-8 let star. 611.

 

 

Imam tudi na retro peciklu Brooks Flyer-ja. Top roba. Se ti usnje na rit vleže. Moreš pa, ko se rsztegna, ga našpanat. Jaz sem to delal po 1000-1500km 1x do sedaj.

Napisano

Sej pri tistih, ki niso koščeni, kot sem sam, verjetno ni tak problem z bolečinami. Na stari Meridi in Treku sem imel vedno usnjen sedež od Selle Italia, ki je bil res v redu. A, ko sem prodajal kolo, je model hotel obvezno zraven tudi ta sedež. Rekel je, da kolo brez njega ni nič vredno. 😊 Je pa tale nov sedež še bolj komot. 

 

 

 

Napisano (urejeno)

Da ne bomo magistriral iz sedežev 🙈 😛

Popravljeno od Tilen5

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 1 uro je Tilen5 napisal:

Da ne bomo magistriral iz sedežev 🙈 😛

 

Enim je pomembno na kaj nataknejo svojo rit 😜

Podpis.png

 

Napisano
pred 2 urama je Tilen5 napisal:

Da ne bomo magistriral iz sedežev 🙈 😛

to je cela znanost 😝.

Tko kot širina belance, pritisk v gumah....

 

mogoče bi katermu pasal takle zic. 😂😂:whatever:

null

image.png

  • Haha 5
  • Začuden 2
Napisano
pred 2 urama je Tilen5 napisal:

Da ne bomo magistriral iz sedežev 🙈 😛

Na tem forumu radi seciramo in na dolgo debatiramo o vsaki temi. 😉

 

 

Napisano

To moram še jaz nabavit za moj skyro, ima tudi tubless.... 🤗😉

Slej ko prej bom kaj povozil... :nevem:

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

To moram še jaz nabavit za moj skyro, ima tudi tubless.... 🤗😉

Slej ko prej bom kaj povozil... :nevem:

Si ga že sestavil in sprobal?

Napisano
pred 1 uro je TBA napisal:

Si ga že sestavil in sprobal?

Sestavljen in sproban toliko, da sem videl, če vse dela bp. Saj veš, kitajci pa to.... :nevem:

Občutek je zelo dober, ostalo pa napišem, ko ga bom "zares" sprobal.... :danzoman:

Napisano

Te dni sem dobil na dom servisno stojalo za kolo. Ker so Emtb težji kot navadni, sem naročil ojačanega in bolj stabilnega. Stojalo je res vrhunsko, lahko za upravljati in vredno vsakega centa. Založenega lahko pospraviš v vsak kot. IMG_20250108_102556.jpg zloženo 

IMG_20250108_102917.jpg

 

 

Napisano (urejeno)

Jaz sem z mojim stojalm tud ful zadovoljen

 

20250109_163059.jpg

Popravljeno od Tilen5

 


image.jpeg

 

Napisano
Pred eno uro je AmpeR napisal:

Jaz pa uporabljam kar unega iz Lidla. 25kg zdrži in mi je prav ok.

Tudi gre, a sem imel priložnost za ugodno ceno kupit tega. 

 

 

Napisano
pred 23 urami je Alex napisal:

Tudi gre, a sem imel priložnost za ugodno ceno kupit tega. 

mam tud enga iz lidla, za silo je ok. mu pa ne zaupam da bi kolo gor pustil čez noč :).

 

sem gleda za kak mal bolš stojal pa je blo vse okol 200€+, tudi takle k si ga ti dobil... 

Napisano
Pred eno uro je TBA napisal:

mam tud enga iz lidla, za silo je ok. mu pa ne zaupam da bi kolo gor pustil čez noč :).

 

sem gleda za kak mal bolš stojal pa je blo vse okol 200€+, tudi takle k si ga ti dobil... 

Ta je bil še malo več, čeprav v akciji. 

Kupil sem ga pri Tesma sport. Mi je svetoval prodajalec za to stojalo, saj ga tudi sami uporabljajo za servisiranje Emtb. Res je tako trdno, da se lahko še sam dvigneš in te drži. No, mene pri 75 kg drži. 😊

 

 

Napisano
pred 3 urami je Tilen5 napisal:

Je kdo kdaj kaj gledu TIME pedela (SRAM) ?

WWW.BIKE-DISCOUNT.DE


Fajn je k maš površino pedala v dveh velikostim,...to mam že kako leto željo nabavit

saj imaš kar nekaj proizvajalcev in modelov ki se prodaja v dveh velikostih al kaj si mislil? 

so pa lepo znižan :)

 

 

 

Napisano
Pred eno uro je TBA napisal:

so pa lepo znižan :)

 

Meni se na oko zdijo še vedno visoki. Tole pobereš precej kamnov in korenin.  

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 37 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 

Meni se na oko zdijo še vedno visoki. Tole pobereš precej kamnov in korenin.  

haha, mislil sem ceno.

Če te pa kamni skrbijo pa daš še od 100-1600 za krajše gonilke. mislim da so 135mm najkrajše kokr sm vidu. 

druga opcija je pa da daš daljše vilce če že maš 29'' kolesa gor. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.