Skoči na vsebino

Rekreacija (kolesarjenje, tek, pohodništvo,... )

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pri meni na skyroju (1kw baterija) je opozorilo, da se polni pod nadzorom v stanovanju in nikoli ponoči ali izven stanovanja, če okoli do 1m ni gorljivih stvari. Verjetno se tako zaščitijo pred tožbami, če slučajno zagori. Jaz ga bom polnil v garaži in nič okoli....Sem ga polnil 1x in ni bilo nič vroče, še toplo ne. Verjetno zato, ker ima počasno polnjenje cca 10ur od 20%do 100%,pa nek inteligentno  elektronski nadzor polnjenja ima, ampak ziher je ziher..... :nevem:

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 22 minutami je Bini napisal:

Pri meni na skyroju (1kw baterija) je opozorilo, da se polni pod nadzorom v stanovanju in nikoli ponoči ali izven stanovanja, če okoli do 1m ni gorljivih stvari. Verjetno se tako zaščitijo pred tožbami, če slučajno zagori. Jaz ga bom polnil v garaži in nič okoli....Sem ga polnil 1x in ni bilo nič vroče, še toplo ne. Verjetno zato, ker ima počasno polnjenje cca 10ur od 20%do 100%,pa nek inteligentno  elektronski nadzor polnjenja ima, ampak ziher je ziher..... :nevem:

Ti imaš čistokrvnega Kitajca. 

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Ti imaš čistokrvnega Kitajca. 

Jp, a če se ne motim so nas kitajci že zdavnaj prehiteli glede baterij in vsega kar se nanaša na elektriko itd.... :nevem: 😉

Napisano
pred 9 urami je Bini napisal:

Pri meni na skyroju (1kw baterija) je opozorilo, da se polni pod nadzorom v stanovanju in nikoli ponoči ali izven stanovanja, če okoli do 1m ni gorljivih stvari. Verjetno se tako zaščitijo pred tožbami, če slučajno zagori. Jaz ga bom polnil v garaži in nič okoli....Sem ga polnil 1x in ni bilo nič vroče, še toplo ne. Verjetno zato, ker ima počasno polnjenje cca 10ur od 20%do 100%,pa nek inteligentno  elektronski nadzor polnjenja ima, ampak ziher je ziher..... :nevem:

In ti primerjaš tvojo kitajsko baterijo za našimi 🤣🤣

Napisano

Zanimivo, že med našo "agresivno"vožnjo po luknjastih poteh  sem opazil, da mi včasih preveč stresa vilice in se pogrezajo globoko,čeprav so nastavljene ta več kg, kot je moja teža. Že zato je ok, da sem naročil druge, močnejše vilice. Na sliki se dobro vidi, koliko so potovale. 

 

IMG_20250119_141605.jpg

  • Všeč 1
  • Začuden 1
  • Zmeden 1

 

 

Napisano

Mala malca.... 😵‍💫🫣😉

pred 2 urama je robertk6 napisal:

In ti primerjaš tvojo kitajsko baterijo za našimi 🤣🤣

Ja res jo nebi smel.... 😁

Napisano (urejeno)
pred 19 urami je Alex napisal:

Zanimivo, že med našo "agresivno"vožnjo po luknjastih poteh  sem opazil, da mi včasih preveč stresa vilice in se pogrezajo globoko,čeprav so nastavljene ta več kg, kot je moja teža. Že zato je ok, da sem naročil druge, močnejše vilice. Na sliki se dobro vidi, koliko so potovale. 

 

IMG_20250119_141605.jpg

to da greš na močnejše ne bo vplivalo če vzameš z istim hodom. raje bi dal kak token not ali pa malo bol nafilaš. tisto kar piše je samo začena nastavitev, potem pa nafilaš kok ti paše. kaj si pa naročil? zase sem gledal močnejše vilice zaradi svoje kilaže da so bolj toge. 

 

@Alex S tem si mal pomagaj če ti pride kaj prav

https://www.specialized.com/us/en/app/suspension-calculator#productId:188255|modelName:Turbo Levo Alloy|productImage:https://assets.specialized.com/i/specialized/95222-71_LEVO-ALLOY-ICEBLU-BLK_HERO-SQUARE?$scom-plp-product-image-square$&fmt=webp&bg=rgb(241,241,241)&w=800|bikeSize:0|riderHeight:0|riderWeight:0|useImperial:false|useImperialPressure:false

Popravljeno od TBA
Napisano
pred 2 urama je TBA napisal:

to da greš na močnejše ne bo vplivalo če vzameš z istim hodom. raje bi dal kak token not ali pa malo bol nafilaš. tisto kar piše je samo začena nastavitev, potem pa nafilaš kok ti paše. kaj si pa naročil? zase sem gledal močnejše vilice zaradi svoje kilaže da so bolj toge. 

 

@Alex S tem si mal pomagaj če ti pride kaj prav

https://www.specialized.com/us/en/app/suspension-calculator#productId:188255|modelName:Turbo Levo Alloy|productImage:https://assets.specialized.com/i/specialized/95222-71_LEVO-ALLOY-ICEBLU-BLK_HERO-SQUARE?$scom-plp-product-image-square$&fmt=webp&bg=rgb(241,241,241)&w=800|bikeSize:0|riderHeight:0|riderWeight:0|useImperial:false|useImperialPressure:false

Ni problem samo v samem hodu, ampak v grobem blaženju. Obstoječe vilice imajo zelo malo nastavitev, 160 mm je za trail več kot dobolj. 

Ne bom skakal z njim. 😊

Nove vilice pa so RockShox Lyrik Ultimate Charger- 3.1 RC2 29" DebonAir+ Tapered Boost. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 21 minutami je etcho napisal:

160 - enduro

140-150 trail

Zanimivo mi je, da kolo Specialized turbo levo eni klasificitajo kot trail kolo, drugi kot enduro. Kakor koli, meni je dovolj 160 mm. 😊

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 36 minutami je Alex napisal:

Ni problem samo v samem hodu, ampak v grobem blaženju. Obstoječe vilice imajo zelo malo nastavitev, 160 mm je za trail več kot dobolj. 

Ne bom skakal z njim. 😊

Nove vilice pa so RockShox Lyrik Ultimate Charger- 3.1 RC2 29" DebonAir+ Tapered Boost. 

kok te bodo olajšale? 760€

Zeeb ultimate so tud tm tm pa so mal bolj toge

Napisano

kar se vzmetenja tiče je vse mal bol zabrisano rata. eni gledajo kok ma hoda, drugi geometrijo,....

gledajo pa večinoma kok ma zadn feder hoda.

Levo je ubistvu do it all bike tko da odvisno od opreme in kolesarja. 

kar se tiče geometrije bi bil enduro, glede vzmetenja mi pa meji na AM/enduro neki podobnga kot crafty R ali RR, nekateri pravjo da je enduro ker ma 150/160. Če pa pogledaš crafty XR ima pa 170mm vilce in bi reku da enduro ker se s tem spremeni tudi geometrija.  

 

 

Napisano
pred 22 minutami je TBA napisal:

kok te bodo olajšale? 760€

Zeeb ultimate so tud tm tm pa so mal bolj toge

790€. 😊 Zeb so res bolj toge a za mojo kilažo 75 kg pretrde. Ponavadi jih imajo suhci "odprte" do konca, kar pa ni moj cilj. Na forumih pravijo, da so ZEB za bolj "krepke" može. 😊

 

 

Napisano
pred 6 minutami je Alex napisal:

790€. 😊 Zeb so res bolj toge a za mojo kilažo 75 kg pretrde. Ponavadi jih imajo suhci "odprte" do konca, kar pa ni moj cilj. Na forumih pravijo, da so ZEB za bolj "krepke" može. 😊

si upošteval tudi težo kolesa :). #samuprašam :P

 

sej si res bol pr tasuhih. mene un mostiček k sta ga zanč prečkala vrjetn neb držu :P 

Napisano
pred 9 minutami je TBA napisal:

si upošteval tudi težo kolesa :). #samuprašam :P

 

sej si res bol pr tasuhih. mene un mostiček k sta ga zanč prečkala vrjetn neb držu :P 

Ha, ha, bi te zdržalo, brez skrbi. 😄😄

Ko bo bolj toplo, se pripelji k nam na obalo, pa bomo našli kako luštno progo. Si pa moram čim prej  nabaviti ščitnike za komolce in kolena, saj ta vedno nastradajo, ko se skipam v kak graben. 😊

 

 

Napisano
pred 15 minutami je Alex napisal:

Ha, ha, bi te zdržalo, brez skrbi. 😄😄

Ko bo bolj toplo, se pripelji k nam na obalo, pa bomo našli kako luštno progo. Si pa moram čim prej  nabaviti ščitnike za komolce in kolena, saj ta vedno nastradajo, ko se skipam v kak graben. 😊

mogoče pa res :). tok da se v kratke hlače spravim je 15°C pa da ne piha čist ok. lahk pa se dobimo pa kako na izi panoramsko nardimo pa se še kdo drug pridruž in mamo mini mazda ebike/bike meet.

Napisano
pred 21 minutami je etcho napisal:

Z Mazdami do Grožnjana, tam pa piči z bajki! To bi bil idealen dan. 😁

Bravo. Dobra ideja. Tako bi ubili dve muhi na en mah-mazdaško- kolesarski dan v Slovenski Istri. 👍

 

 

Napisano

Z kolesm do tabljižjega bara pol pa pod češnjo ležat, komi čakam pomlad/poletje

  • Všeč 1
  • Haha 2

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 3 minutami je Tilen5 napisal:

Z kolesm do tabljižjega bara pol pa pod češnjo ležat, komi čakam pomlad/poletje

Lahko pozneje na koncu . Prej pa en dober giro s kolesi. 

 

 

Napisano

Jaz mam kar velike plane, no če mi pisanje magistrske ne bo vezelo preveč časa. Letos se bo delalo višince in dolge ture čez 100km

  • Všeč 2
  • Začuden 1

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 12 urami je etcho napisal:

Z Mazdami do Grožnjana, tam pa piči z bajki! To bi bil idealen dan. 😁

Hahaha. Sem vidu kake proge so tam. Za razbit kr dobre 🤣. Vsaj glede na moje znanje in kokr sm štorast. 

Sm pa za akcijo. Glede na trenutno vreme bodo temperature kr kmalu ugodne sam da ne bo dežja

pred 11 urami je Alex napisal:

Lahko pozneje na koncu . Prej pa en dober giro s kolesi. 

Tisto se gre nekam prgriznt pa na kak pir ;)

Napisano
pred 49 minutami je TBA napisal:

Hahaha. Sem vidu kake proge so tam. Za razbit kr dobre 🤣. Vsaj glede na moje znanje in kokr sm štorast. 

Sm pa za akcijo. Glede na trenutno vreme bodo temperature kr kmalu ugodne sam da ne bo dežja

Tisto se gre nekam prgriznt pa na kak pir ;)

 

Vse niso rekreativcem "prijazne", res. Je pa Sv. Juraj dokaj simpl, brez ekstremov (modra+rdeča). Se jo pa 2x ponovi. 😊 Pogoj je, da so traili suhi, brez blata, je treba sledit vreme. After pa obvezno.

 

image.png

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 1 uro je etcho napisal:

 

Vse niso rekreativcem "prijazne", res. Je pa Sv. Juraj dokaj simpl, brez ekstremov (modra+rdeča). Se jo pa 2x ponovi. 😊 Pogoj je, da so traili suhi, brez blata, je treba sledit vreme. After pa obvezno.

 

image.png

Js sm bol za kak izi flow. Je pa res da so proge po težavnosti označene glede na ostale proge v okolici. Tako da tule plava je lahka ko pr nam double black Diamond (hec).

 

 

  • Všeč 1
  • Haha 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.