Skoči na vsebino

CX7 dizel


minimalac

Priporočeno sporočilo

Sj ne da nisem zadovoljen z svojo sestico, ampak sem zgleda ze od zacetka zgresil nakup...zdej pa sem pred tem da bom spet avto menjal, ampak za CX7, seveda dizel.

 

Ker bencinarji so kar zejni pa se poddimenzionirana sklopka so me odvrnile od nakupa..da ne govorim o zavarovanju v avstriji, kjer me pride osnovno za tak avto skoraj 200 ? mesecno. 

 

No, tema pa seveda kot zgoraj omenjeno CX7-dizel.  

 

Malo sem prebiral po internetu, nasel pa nic kaj konkretnega...razen moznosti raztegovanja verige. Na nasem forumu nisem nasel tudi nic posebenga, pa bi prosil Vas forumase kaj vi pravite?

 

Kaksne so izkusnje z omenjenim avtom, na kaj paziti pri nakupu?

 

imel sem ze en ogled, ampak je imel avto prevec zunanjih napakic da bi me preprical. 

 

Notranjost sama ni slaba..oprema Revolution Top, brez park sezorjev, ki pa ocitno niso bili serijsko..no to bom ze resil naknadno ce vse drugo stima. 

 

 

Trenutno mam se enega na ogledu: 

 

https://www.gebrauchtwagen.at/detailansicht.php?id_fahrzeug=8075483

 

Prosim za mnenja ter predloge. 

 

Hvala lepa

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

S tem 2.2 motorjem nima? kaj faliti, so veliko bolj?i plus ketna od starih  2.0, ostalo je na tebi da o?i preverijo :)

Ker bencinarji so kar zejni pa se poddimenzionirana sklopka so me odvrnile od nakupa..da ne govorim o zavarovanju v avstriji, kjer me pride osnovno za tak avto skoraj 200 ? mesecno. 

 

Govori? tukaj verjetno o Co2 dajatvah, ki jih je vsa razvita Evropa vpeljala? To je samo ?e vpra?anje ?asa da bo pri?lo k nam......potem bo ?ele vesela debata benz vs dizl....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

S tem 2.2 motorjem nima? kaj faliti, so veliko bolj?i plus ketna od starih  2.0, ostalo je na tebi da o?i preverijo :)

 

 

 

Govori? tukaj verjetno o Co2 dajatvah, ki jih je vsa razvita Evropa vpeljala? To je samo ?e vpra?anje ?asa da bo pri?lo k nam......potem bo ?ele vesela debata benz vs dizl....

Ne vem kaksne so dajatve v Avstriji, upam da ne zagovarjas dizla, ker bistveno bolj onesnazuje okolje od bencinarja.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem kaksne so dajatve v Avstriji, upam da ne zagovarjas dizla, ker bistveno bolj onesnazuje okolje od bencinarja.

pa ne z dpf

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Notranja prostornost bi naj bila pri cx5 ve?ja zunaj je pa avto malo manj?i, Je pa Cx5 ?e Skyactive gradnje to pomeni, da je kar la?ji kot so bili do tedaj avti.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Po testiranju cx5 cd175 Avtomatik sem se vrnil nazaj k CX7. V petki me dizel enoatavno ni preprical, predvidevam pa da pospeski v sedmici niso kaj boljsi. Govorim seveda trenutno o dizel verziji, v postev pride verjetno tudi Turbo bencinar.

 

Ali mi lahko kdo za primerjavo pove kaksen je pospesek pri obeh. Iscem avto ki bo res cuknil pri pritisku na gas, ter v vsakem primeru mora biti SUV. Kot ze stokrat povedano, je cx7 v najblizjem izboru.

 

Ce bi vzel dizla, bi ga dal mogoce cipirat, ampak pod pogojem da bi bli pospeski blizu bencinarju, kar pa nekako dvomim. Cena bencina in poraba ne igrata vloge.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da zadeva res cukne ti predlagam da nabavis bmw XM6....bruuuutalno napram vsakodnevnim suv-om ha ha. Ves kako je to realno gledano... Da ti premaknes 2 toni z 250 hp je premalo ce bi rad da te v vratu zaboli ob stisku na gas;-) sj k 1x leti potem leti:-) je pa cx 7 tezji od cx5 tako da so pospeski se slabsi...po logiki.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

2.3T benz ti bo kar vsec glede pospesevanja, ce ga se malo elektronsko zoptimiziras, imas hitro preko 300 Lipicancev in to ze nekaj obeta :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pricakovan odgovor glede pospeskov. Zmaj, ti si strokovnjak za te zadeve, ali ima sedmica potencial. Ce bi nasel kaksen dober primerek ( tezka bo). Vsi oglasi ki so v bliziji imajo cirka 150k prevozenih. Ce pa je ze kaj dobrega je pa dalec, se moram 300-400 km peljat za ogled enega k.......a avta.

 

Malo sem prebiral po forumih, ter zasledil dolocene tezave z sklopkami ter verigo. Mislim da se tudi eventualna menjava kaksne od omenjenih ni tak pretirana, ce le najdem primeren avto. Razen ce ne rikne vse naenkrat :S

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem dalec od strokovnjaka, le laicno razmisljam, da pri preko 300 oslickih mora bit nekaj udarca v hrbet, navkljub vecji tezi in visjem zracnem uporu kot npr. Mazda6 MPS :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?isto na hitrco, CX7 je bistveno te?ji, nekako ne more? pri?akovati, da bo avto z istim motorjem in 300kg ve? pospe?eval bolje: http://www.zeperfs.com/en/duel6874-3310.htm

 

?e ne pa ?e vedno ostane CX7 bencinar ampak ne vem ?emu bi rabil tole ?e ?ipati. Konec koncev ?e ti 260 hp, pod 8 sekund do 100 v SUV (oziroma 9,5 v dizlu CX5) ju ni dovolj in bi obenem rad pri?el ugodno pri zavarovanju, gleda? napa?ne avte.http://www.zeperfs.com/en/duel6874-1661.htm CX7 2,3t je top ponudbe in ima ?ez 10 porabe pa 8s do 100 ampak to ni hitrej?e od Twinga RS ali Swifta sport s 133/136 konji in porabo pod 7. Tudi "zoptimiziranje" ne bo naredilo ?ude?a in zato ne bo postal ?porten avto. Food for thought. In smo spet pri izjavi uklopkota, za 2 toni premakniti impresivno hitro mora? potrpeti pri porabi, registraciji, ceni avta... Tak je kompromis.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 mesecev kasneje...

KSZ: tule je izra?un cestne dajatve v Avstriji. Brez zavarovanja seveda.

 

https://durchblicker.at/autoversicherung/motorbezogene-versicherungssteuer-rechner

 

Vsak kW torej ?teje. Slovenski razredi glede na prostornino so povsem nelogi?ni.

Da ne bi kdo mislil, da je v Avstriji vse bolj?e in ceneje. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa to sploh se ni vse, vecina vecjih eu drzav ze zdavnaj pobira se takso na deklariran CO2 izpust.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dr?i, dokler gre za avte do cca. 200 PS, cestna taksa gre nato skoraj eksponentno gor. Za 400 PS pla?a? ?e 2300 EUR brez zavarovanja. :)

 

 

Res je, cisto vsak konjicek steje  :vskalo:  Da ne govorim o uvozu avtomobila z malo vec PS,  kjer do magicne meje 250g/km CO2 izpusta placas 32% davka od nakupne cene vozila. 

Vsak naslednji g/km pa stane dodatnih 20?. Ti godlarji so cist zmesani po eni strani  -_-

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne to te opalijo v Avstriji, ce uvezes avto gor. Tako da se uvoz avtomobila v Avstrijo z vec PSi ne splaca.  Sem razmisljal da uvezem CX7 disi iz Nemcije, ter sem si hitro premislil. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • X2 strmo? Pol rabiš pa dereze in cepin ne pa kolesa.
    • Še 2x toliko pa bi že drugega Forda, ups Mazdo dobil 😁
    • hmmmm, kako vse to veš :), vozim že 9.let Hondin N/A 2.0 motor 156km (ali koliko točno jih ima niti ne vem več, v glavnem premalo), torej je isto sranje kot Mazdinih 165KM..... (čeprav sem prepričan, da je Hondin motor še vedno boljši od Mazde, tako da...)....vozil sem mazdo 6 2.0 z N/A 145 KM (totalni shit....kr neki) in vozil sem se mazdo 2 (116km), ki je OK in ql avto.....iz vsega tega, imaš prav nisem vozil mazde 3 g120, ker me res ne zanima, ker je šhit :).....je motor verjetno podoben kot v mazdi 2, ki ji pritiče, ker je majhen avto....mazda 3 je pa konkretno večji in zagotovo vsaj 150kg težji in lej, 120km je kr neki....sori.....Še to, vozil sem tudi Toyoto s CVT in Hondo s CVT (v bistvu Honda nima več t.i CVT, ampak nek neskončni menjalnik) in tukaj je Honda svetlobna leta pred Toyoto....ni deroče kot pri Toyoti....naj mogoče @scania uleti v to zgodbo z menjalniki....   Ne takoj pisat na pamet :).....dejstvo pa je da verjetno bi bil v mazdi 3 poleg X186 najboljši res dinozaver 2.5 in 194km....(to je pa raketa verjetno in optimalni paket - sicer zelo drag ampak dober....   Pa ne se preveč razburjat, ne glede na vse tvoje razlage mazde 3 g120 ne bom ne kupil, ne priporočal komu.....   Aja, če želiš, da še malo prilijem olja na ogenj :), za vikend sem se imel možnost voziti s Škodo Supert Sport 2.0.tdi 200km avtomatik 4x4, hmmmmm, dvomim da je katera Mazda 6 ne tem nivoju, z vidika voznih lastnosti težko rečem, pa imate lahko 1000 argumentov za in proti.....(pustimo sedaj vzdržjivost, serisiranje, itd.), tudi zunanji look z 19inčnimi feltnami je povsem spodoben.....   in še en podatek 🤣, vozil sem tudi Hondo 2.4 z 190km (torej enako kot mazda 2.5) in ni nek presežek proti 2.0, ter začuda tudi hondo 2.0 dizel 140km/150km (kar je enako mazdi dizl 150km) in če bi izbiral med vsemi motorji je dizl se najboljsi in najbolj prijeten za vozit...heh, samo izbral bi Hondinega dizla in ne Mazdinega (zal so pa že v letih...)...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.