Skoči na vsebino

Volanska letev


Priporočeno sporočilo

Zdravo... Na moji Mazdi letnik 2010{2.2 diesel} je volanska letev za?ela spu??ati ?udne zvoke... Pelko je postavil diagnoza da jo je potrebno zamenjati(ni ?e kriti?no) cena cca 700?. Sedaj pa uprasanje ali menjati ali pride v po?tev kak?na druga varianta. Hvala za pomo?. Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo... Na moji Mazdi letnik 2010{2.2 diesel} je volanska letev za?ela spu??ati ?udne zvoke... Pelko je postavil diagnoza da jo je potrebno zamenjati(ni ?e kriti?no) cena cca 700?. Sedaj pa uprasanje ali menjati ali pride v po?tev kak?na druga varianta. Hvala za pomo?. Lp

Najprej sprosti ro?ko za ?timanje vi?ine in globine volana in volan fajn 'pregoni' not ven gor dol pa poro?aj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Malo zadihaj in pospravi 700Eur. Tudi meni je 'mojster' Pelko postavil isto diagnozo. Pa mi diagnoza ni bila vsec saj je bil volan popolnoma normalen za voznjo, brez lufta, edino kar je bilo je bilo cudno skrtanje predvsem ob pocasni voznji in obracanju volana na mestu, tako kot pri tebi, zato sem se po letih izogibanja Mazde Mocnik odlocil da avto zapeljem se tja v pregled. In evo ti ga na, resitev v 30 minutah. Ugotovili so da so mansete (ne sprasuj kaj je to ker pojma nimam o sraufanju avtov)pocile in spustile olje. Dolili so olje in skratnje je prenehalo. Cez teden dni so zamenjali mansete in od takrat imam mir. Mislim da je to tvoja resitev, denar pa lahko nakazes na moj trr, imas v zasebnem sporocilu :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Simon, dober mehanik kot je, se mi zdi pre-pre zaseden in nima ?asa niti dobro pogledati problemov.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Z jezika si mi vzel, upam da ga to ne bo stalo dobrega imena. Lahko pa iz moje strani naredim malo reklame za Gantar Naklo,zelo korekten odnos brez te?av si vzame ?as(kljub polni delavnici) in lepo razlo?i vse kar se je naredilo na avtu... ?e se komu reklama zdi sporna se objava lahko izbri?e.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 mesecev kasneje...

No evo avto zrihtan,zamenjan zglob na desni roki in zamenjane in podmazane man?ete na volanski letvi, vsi nadle?ni zvoki od prej so izginili... Cena 85? z delom brez kakr?nega koli popusta!

zivjo, kateri let mazde imas in kje si to rihtal

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No evo avto zrihtan,zamenjan zglob na desni roki in zamenjane in podmazane man?ete na volanski letvi, vsi nadle?ni zvoki od prej so izginili... Cena 85? z delom brez kakr?nega koli popusta!

Zanima me ali je to tudi resitev napake vpodvozju ko zapeljes npr. preko lezecih policajev in zaslisis pok v podvozju vozila ?
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po vsej vrjetnosti to nebo kriva volanska letev, ampak kaksen volanski koncnik, roka. Mislis na tisti famozni pok, katerega polovico mazdasev slisi in nihce ne najde resitve? Tudi sam sem v temu klubu :D. Podvozje 3x pregledano pri treh razlicnih serviserjih pa so vsi rekli, da ni nikjer zracnosti... Jest nekako sumim na zglob spodnje roke. Zanimivo je to, da imamo pri bajti isti avto, isti letnik z istimi kilometri le da je 2.0 motor pa nikoli ne duha ne sluha o kakrsnem koli poku.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Po vsej vrjetnosti to nebo kriva volanska letev, ampak kaksen volanski koncnik, roka. Mislis na tisti famozni pok, katerega polovico mazdasev slisi in nihce ne najde resitve? Tudi sam sem v temu klubu :D. Podvozje 3x pregledano pri treh razlicnih serviserjih pa so vsi rekli, da ni nikjer zracnosti... Jest nekako sumim na zglob spodnje roke. Zanimivo je to, da imamo pri bajti isti avto, isti letnik z istimi kilometri le da je 2.0 motor pa nikoli ne duha ne sluha o kakrsnem koli poku.

 

Zanima me ali si bil tudi pri Pelkotu in kaj ti je on svetoval...?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.