Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljena ekipa, 

 

Sem ponosni lastnik svoje prve Mazde 6 (letnik 2014), prevo?enih 120.000KM. Ker ?e vedno prodajam stari avto, mi je Mazda sedaj stala nekje 14 dni v gara?i (seveda sem jo ob?asno pri?igal). 

 

V?eraj sem opravil prvo vo?njo (cca 50km) po 14 dneh in se mi je kmalu po ?tartu pojavilo opozorilo: "I ELOOP Inspection Required" poleg tega pa mi utripa znak "I-STOP". Ko sem vozilo vstavil in ga ponovno zagnal, se je napis izbrisal ni mi pa "polnil" sistema I ELOOP, saj je bil indikator samo polnosti prikazan samo prvi kvadratek (enaka te?ava tukaj 

 

).

 

Ko se je stemnilo in so se pri?gale lu?i, sem videl da tudi svetloba lu?i (in vsega ostalega) niha.

 

Danes sem se ?el ponovno zapeljati, in mi je sistem zopet polnil, sem pa ugotovil:

1. Da ?e sem se ustavil in se je motor ugasnil, sem kmalu po speljevanju zagledal ponovno opozorilo "I ELOOP Inspection Required"

2. V kolikor sem ?el na avtocesto in pohodil gas, se je zopet kmalu za tem pojavilo prej omenjeno opozorilo.

 

 

V kolikor sem vozil "normalno" do teh te?av ni prihajalo (razen ob nekajkratnem zagonu I-STOP sistema). Verjamem da vam je zadeva poznana, vendar na forumu nisem zasledil nobene objave na to temo.

 

Hkrati me zanima ?e ena pomemnba zadeva. Kako je z garancijo pri mojem vozilu. Vozilo je bilo marca 2017 pripeljano iz HR v SLO. Na Mazdinem servisu so mi prijazno povedali, da imajo v sistemu zadnji servis narejen v lanskem letu na 80.000KM, od biv?ega lastnika pa imam potrdilo da se je servis opravljal tako na 100.000KM kot tudi sedaj na 120.000KM (ni pa bil servis opravljen pri poobla??enem serviserju). Zanima me ali je potemtakem moje vozilo ?e vedno v tovarni?ki garanciji (5 let oziroma 150.000km)?

 

Hvala vam za pomo? in odgovore, 

 

lp

 

TJ

 

 

Napisano

Aku verjetno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Meni se je zgodilo podobno po preteklih hladnih dneh. Eno jutro se mi je samo za trenutek pri?galo opozorilo za I-ELOOP inspection required. Potem sem avto normalno vozi in naknadno opazil da I-stop v?asih dela v?asih pa ne (ampak sem menil, da ?e ra?unalnik ve kdaj naj avto ugasne , kdaj pa ne).

 

Potem pa naknadno opazim, da se baterija I-ELOOP ne polni - to?no tako kot opisuje? - samo do ene ?rtice. Naslednji dan je vse normalno delovalo in tudi I-stop je deloval. ?ez dva dni ponovno ni delovalo.

 

Avto sem zapeljal na servis, kjer je tester pokazal, da bo morda res potrebno akumulator po?asi zamenjat. Moja Mazda 6 2,2 D je letnik maj 2013 in na servisu so rekli, da je po tolik?nem ?asu potrebno aku zamenjati.

 

Zanima me, ?e za vzrok opisanih napak resni?no lahko kriv akumulator, ali bi bilo morda lahko tudi kaj drugega?

 

Hvala za odgovor!

 

MJ

Napisano

Kako pa je kaj z garancijo v mojem primeru? Jo ?e imam do 5 leta oziroma 150.000km?

 

Ce je bil servis opravljen po proizvajalcevih stadardih z ustreznimi materiali, potem bi morala garancija se vedno veljati ... Edino ce ni bil servis opravljen "pod kozolcem" ... :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz imam notri 80ah... A ta akumulator lahko dam filat?

Ne, sem ravno nekaj dni nazaj dal link z navodili

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa folk kaj vam je. Pa ni to noter navadna baterija Vesna za traktorje poganjat.Bo potrebno pa? mo?nji?ek bolj globoko odpreti. :)

 

 

Napisano

Ko se kupuje avto z bombon?ki, je treba tudi to v zakup vzet

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Se strinjam z obema... Ni re? da ne ?elim dodatnih stro?kov ali ne ?elim mo?nji?ek odpirat, pa? spra?ujem! Kot re?eno v prvem postu, to moja prva Mazda! ;)

 

Hvala za odgovor :)

Napisano

glede akumulatorja - jutri grem k Pelkotu in bom vpra?al za ceno in sporo?im, na Cosmosu je serviser rekel cca. 200 ? (po mojem je potrebno ?e kaj dodati zraven - mislim pri ceni, saj so ti akumulatorji kar dragi, pa tudi dimenzija je po mojem tak?na, da ne pa?e glih vsak notri).  Je pa nekje v postu postopek kako se akumulator zamenja - ni ravno enostavno...

 

Ampak kot re?eno zaenkrat mi dela (danes je v redu polnil sistem in I-stop je delal).  In ?e bo ?lo tako naprej, bom verjetno zamenjal akumulator jeseni...

Napisano

evo ?e koga zanima - danes sem bil pri mojstru Pelkotu in pravi, da je zelo verjetno za omenjene te?ave kriv akumulator, ki pri njemu stane 180 ? (mislim da je rekel, da je od Varte). Acu je seveda poseben in ne kar nekaj obi?ajnega, zato tudi taka cena... 

 

je pa dejansko potrebno zadevo preverit z instrumentom, za kar pa danes nisem imel ?asa...

Napisano

Preveri se na uradnem servisu... Sem enkrat spraseval in je bilo receno, da imajo ti akumulatorji 5 let garancije... Nic ne stane, ce poklices in vprasas...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz bom mojega najbr? tuki k Pelkotu peljal,.. sam morm iz Vipave gor :D Se morm zmenit za en termin, da mi tam nrdi ?imprej.

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Dober dan vsem skupaj.

 

Prosim za info, ali je baterija vgrajena v Mazdo 6 2014 model prava ali ni prava (i-eloop sistem) ?!?!?!

 

slika vgrajene baterije: https://imgur.com/J121Axk

 

Kajti sistem se mi ne pri?igia. 

 

Porabo imam 8L/100 km normalne, umirjene vo?nje kar se mi zdi veliko. Je mo?no da zato ker sistem ne deluje ?!

 

 

Hvala za odgovore!

Napisano

Iz slike razvidno da je AGM tako da bi morala biti pravilna. I-eloop mogo?e ne deluje ?e je baterija pri koncu. Mogo?e bi jo bilo vredu priklopiti na tester

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Iz slike razvidno da je AGM tako da bi morala biti pravilna. I-eloop mogo?e ne deluje ?e je baterija pri koncu. Mogo?e bi jo bilo vredu priklopiti na tester

 

Vidim, da ima? isto ma?ino kot jaz (revolution CD 176 2014) pa bi prosil, ?e mi zaupa? kak?no ima? povpre?no porabo na 100km ?

Napisano

nism ra?unal ampak ?e gledam kar mi pi?e ra?unalnik v avtomobilu 6,8l mam pa relacijo AC Vipava - Nova Gorica pa pol po mestu mal. Pa ne ?param glih. (je pa avtomatik tko da mal ve? porabe je)

 

jajcadizlska.jpg

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • evo, po uradnem dopisu na ZZZS, MZ, kontakt za zdravnikove pravice, je prišel uradni odgovor....guess what ?!? -> priporočamo, da greste na Hrvaško ter potem zahtevate povračilo stroškov :), velja tudi SLO e-napotnica.....jao jao kam smo prišli....
    • Italjančki imajo to dobro urejeno, pošta v angleščini, potem pa tudi link do dokaznega gradiva (un = id_prekrška, pass = lpn) in tam lepo izbereš jezik (imajo cca.15 jezikov, tudi SLO), tako da se temu ne moreš pritožiti....in vse kar mi je ostalo je, da sem plačal
    • Za ta denar več kot OK , ga imam za električnega 27,5 kg in ga drži BP.
    • In zakaj maš pol ti 326KM? Kako bi zgledalo, če bi jih mel pol manj? Avto mora imet toliko moči, da je varen. Ne za dirkanje ne za kazanje mišic. Dovolj moči pomeni več varnosti. Pa ne govorim tukaj o tem, da je treba imet pol 500KM. Dovolj pomeni, da avto zmore toliko, da nima ob vsakem takem manevru voznik polne hlače.   Se pa da vozit tud z manj moči in če spomnimo je imel VW en tak model, ki ga je imenoval SDI (samo da ide) in ljudje so sicer govorili, da je dovolj, ampak nihče ni 2x kupil SDI-ja. Zakaj le?   Pa ne zato, ker bi bil to optimalni motor, ampak zato, ker bo cenejši od hibrida in verjetno edini na voljo kot ICE. Se pravi ne moreš izbirat niti 192KM, niti turbača in niti dizla. Zato pa bo veliko teh prodanih, ne pa zato, ker je to optimalen motor za tako masiven avto.
    • Oprosti, ampak tole je pa nebuloza. Sploh se ne ukvarjamo s tem kako hitro moraš priti na cilj. Gre za varno vključevanje. Vključevanje je varno, če lahko izenačih hitrost na voznem pasu, ko se vključiš. Kamionarji in Avtobusarji lahko malo pogoljufate in na račun velikosti izsilite vključevanje. Ostali takrat bremzamo, če ni prehitevalni prazen. Ampak to vas razumemo in poskušamo pomagat, ker vemo, da so pospeški kamionov in busov preslabi. Ampak vseeno, velika razlika je ali si odvisen sam od sebe, da se lahko vključiš in zato ne rabiš "pomoči" ali pa da morajo sodelovati drugi, da ti omogočijo vključitev.    Ne zdaj to osebno vzet, ker ni to tvoja krivda ampak je pač krivda prevoznega sredstva. Zato poleg kamionov in busov ne bi rabili met še osebnih avtov ali SUV-ov, ki se zaradi pomanjkanja moči morajo ukvarjat s podobnim problemom.   Seveda, ko je avto imel 1200kg je 150KM tako nekako kot, če maš danes CX-5 pri 1600kg in 200KM. To je to razmerje, ker avti so se zredili in to fejst. Zakaj imajo električarji praktično že vsi konjaže preko 200KM - zato, da lahko premikajo vso to težo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.