saalen89 Napisano 23. maj, 2018 Prijavi Napisano 23. maj, 2018 Pozdravljeni,Lastim si Mazdo 6 GH, 2.0 MZR-CD 140KM, SportCombi GT. Decembra sem montiral zimske gume Pirelli Sottozero 2 Serie II 225/45/18 95H XL RFT DOT16. Gume so bile rabljene, profil enakomerno obrabljen. In po cca 6000-7000KM mi je na sprednjih gumah po sredini pojedlo skoraj do indikatorjev, samo na voznikovi strani, na sovoznikovi manj. Sedaj me matra firbec, vulkanizer mi je nafilal not 2.8 bar in pravi da je to pravi tlak za te gume. Meni se zdi da je to preve? 2.8 bar. Z prostim o?esom je videt da je po sredini pobralo,razlike je cca 1mm od robov. Vukkanizer trdi da ni kriv tlak, ampak ker so RFT pnevmatike in da sem ve?inoma vozil po avtocesti. Trdil mi je da se zimske vedno filajo 0.2bar ve? kot ostale in d nebi bilo razlike ?e bi bile polnjene 2.5Bar kot sm jst predlagal.Kaj pravite vi na to? Hvala Citiraj
markym Napisano 23. maj, 2018 Prijavi Napisano 23. maj, 2018 Kaj ti pravi pa navodilo za uporabo?Gume sem na 2.8 pumpal ko smo bili polno nalozeni za na dopust. Druga?e imam letne 2.4 - 2.5. Zimske pa 2.4. Na leto delam cca 40k in oba kompleta mi zdrzita 5 let.Tako da ta te je ?ejnega cez vodo peljal z 2.8 bara. 1 Citiraj
saalen89 Napisano 23. maj, 2018 Avtor Prijavi Napisano 23. maj, 2018 Verjetno da res, mal je huda z 2.8 Bar. Ni mi jasno ni?.Odzadaj niso n? pobrane gume. Odspredaj pa so malo snete po sredini. Citiraj
LabiGT Napisano 23. maj, 2018 Prijavi Napisano 23. maj, 2018 Sploh ni res. 2.8bar je cisto ok, in ni zaradi tega pobralo gum. 1 Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Aless Napisano 23. maj, 2018 Prijavi Napisano 23. maj, 2018 Ni panike z 2.8 bara. Ne bi smelo zarad tega pobirat gume, pa ce ze bi jih pobralo vse 4 skor enako.Npr. Opel ima predpisan tlak 225/45/17 za ECO voznjo 3bare! 2 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Boss Napisano 23. maj, 2018 Prijavi Napisano 23. maj, 2018 Da bi ti zaradi tlaka pobiralo po sredini bi moral dati kar precej preko 3 bare. Kaj pa ?e je bil vulkanizerjev manometer pokvarjen in se mu je recimo igla zataknila pri 2,8 bara? A si ?el kaj na pumpo kontrolirat? Ker ?e to je ?udno, da je ena bolj po?rta kot druga, ker to bi nekako potrdilo mojo teorijo, da je bil vulkanizerjev merilec tlaka v kurcu in je model pumpal in pumpal, ko pa je spustil je manometer vedno pokazal 2,8 pa ne glede ali je bilo notri res 2,8 bara ali pa precej ve?. Citiraj
AmpeR Napisano 24. maj, 2018 Prijavi Napisano 24. maj, 2018 Pozdravljeni,Lastim si Mazdo 6 GH, 2.0 MZR-CD 140KM, SportCombi GT. Decembra sem montiral zimske gume Pirelli Sottozero 2 Serie II 225/45/18 95H XL RFT DOT16. Gume so bile rabljene, profil enakomerno obrabljen. In po cca 6000-7000KM mi je na sprednjih gumah po sredini pojedlo skoraj do indikatorjev, samo na voznikovi strani, na sovoznikovi manj. Sedaj me matra firbec, vulkanizer mi je nafilal not 2.8 bar in pravi da je to pravi tlak za te gume. Meni se zdi da je to preve? 2.8 bar. Z prostim o?esom je videt da je po sredini pobralo,razlike je cca 1mm od robov. Vukkanizer trdi da ni kriv tlak, ampak ker so RFT pnevmatike in da sem ve?inoma vozil po avtocesti. Trdil mi je da se zimske vedno filajo 0.2bar ve? kot ostale in d nebi bilo razlike ?e bi bile polnjene 2.5Bar kot sm jst predlagal.Kaj pravite vi na to?Hvala Sva ?e dva! Prav enak primer imam na Mokki x. Enake gume, pritisk in obraba Da niso slu?ajno gume kej defektne?! Citiraj
Tilen5 Napisano 24. maj, 2018 Prijavi Napisano 24. maj, 2018 Jaz sem imel na sottozero 3 dobesedno vtor?ke na sredini pojete na vseh 4 gumah enako,.. zdej pa nevem ali je prej?ni lastnik kupil ?e take rablenje ali je to nastalo na samem avtu,.. na letnih tega problema ni zaslediti Citiraj
saalen89 Napisano 24. maj, 2018 Avtor Prijavi Napisano 24. maj, 2018 @Boss, sicer sem tudi sam nekaj ?asa delal kot vulkanizer, ?esa takega nisem ?e videl. 2.8 mi je malo tu ma?, 2.7 ?e gre, ker so zimske naj bi se filalo malo ve?. Ker ta avto nimam veliko cajta sm se ravnal po njihovih priporo?ilih. Vmes sm tudi kontroliral tlak tako da ni ta fora z iglo. Pomojem igra vlogo ker so RFT in vsega po malem se je nabralo + malo vi?ji tlak+douge razdalje. @AmpeR, meni je vulkanizer rekel da naj bi bile to MOE Mercedes Original Equipment, tako tudi pi?e na gumi, in da pri mercedesih bolj pobira robove. Zna bit ker sedim na tej strani torej voznikova stran in jih pobira bolj. Mora? pa vedet da so to RFT gume in niso namenjene za ta avto tako kot moj. @TIeN. Js sm na prej?njih Michelin PS 3 imel 2.7 bar in je ?lo skozi brez kak?ne obrabe,guma je bila enakomerno obrabljena, nikjer po sredini obrabljena. Zdej a ga serje ta Pirelli pa nevem Citiraj
Boss Napisano 24. maj, 2018 Prijavi Napisano 24. maj, 2018 Hja ne vem - jaz sem na teh bolj nizkoprese?nih vedno nekje od 2,7 in tudi za dolo?ene tipe gum do 3,0 in mi zdr?ijo ve? kot 70.000km. Obraba pa je na vseh popolnoma enakomerna od robo, preko sredine do drugega roba. 1 Citiraj
jures Napisano 24. maj, 2018 Prijavi Napisano 24. maj, 2018 Run Flat ima trde boke, lahko da tlak pritisne potem v sredino gume in je tam ve?je trenje Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
LabiGT Napisano 24. maj, 2018 Prijavi Napisano 24. maj, 2018 Ce pise MOE vse je jasno, srot gumo imas. Nima veze tlak (ceprav je na rft gumi 2.8 bara kot bi se na kamnih vozu) Za info ostalim: gume ki so kao narejene za mercedese, audije, porscheje itd so ponavadi precej precej slabse kot serijske istega modela istega proizvajalca. Tudi na testih so prisli do takih ugotovitev Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
jures Napisano 24. maj, 2018 Prijavi Napisano 24. maj, 2018 Isto je na motorju, tovarniske bridgestone so tr?e in drsijo....zamenja? pa misli? da si ?e enkrat izpit naredil Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
mazda3 2010 Napisano 21. junij, 2018 Prijavi Napisano 21. junij, 2018 Zdravo. Bom kar tule vpra?al. V?eraj in danes se mi je pri?gal alarm za pritisk v pnevmatikah. Preverim danes in v?eraj, tlak normalen. Po resetiranju v?eraj se je danes spet oglasil alarm. Tlak spet enak v vseh gumah. Ima kdo kak?no idejo kaj bi to lahko bilo? Gre za mazdo 3, 2015, aktualen model. Citiraj
Boss Napisano 21. junij, 2018 Prijavi Napisano 21. junij, 2018 a ti ima? senzorske ventil?ke ali ti gleda tlak glede na razliko v vrtenju na ABS senzorju? Citiraj
mazda3 2010 Napisano 21. junij, 2018 Prijavi Napisano 21. junij, 2018 a ti ima? senzorske ventil?ke ali ti gleda tlak glede na razliko v vrtenju na ABS senzorju?vrtenje na ABS senzorju. Ventil?ke je imela prej?nja mazda 3 Citiraj
Boss Napisano 21. junij, 2018 Prijavi Napisano 21. junij, 2018 Sej zato pa vpra?am, ker so se ventil?ki namre? vrnili in to z ABS-om je proti predpisom v EU. Ok ?e ima? ABS merjenje, najprej eno glupo vpra?anje. A so gume enake na vseh kolesih? Ok, bom malce druga?e vpra?al, ker tole zgleda kot, da te trolam. A si slu?ajno menjal kak?no gumo in je recimo ena pobrana do pol profila druga pa nova s polnim profilom? Druga zadeva bi bil pa lahko le ?e problem na ABS senzorju samem ali pa na senzorju kota volana. Citiraj
mazda3 2010 Napisano 21. junij, 2018 Prijavi Napisano 21. junij, 2018 Gume so vse enake, ?e taprve (Michelin). Ni videt da bi bile kje bolj pobrane. Tudi kak?nih po?kodb ni bilo. Bom videl danes ?e bo se ?e kaj oglasil....druga?e bo treba servis klicat. ?e eno vpra?anje: mazda ima garancijo 3+2. avto je sedaj star 3 leta in 2 meseca. Ali gre ta senzor ?e pod garancijo oz. kakr?nokoli popravilo v zvezi s tem? Citiraj
Gelipter Napisano 21. junij, 2018 Prijavi Napisano 21. junij, 2018 Ej...po mojem gre to pod garancijo 3+2...ne bi smeli komlicirat.?e so delani redni servisi na poobl.servisu Mazda..lp Citiraj
mazda3 2010 Napisano 21. junij, 2018 Prijavi Napisano 21. junij, 2018 jau tudi mislim da je tako...mogo?e ima ?e Boss kak?nega skritega aduta v rokavu Citiraj
Boss Napisano 21. junij, 2018 Prijavi Napisano 21. junij, 2018 garancija pa na servis in naj pogledajo... nimam druge ideje, kot tiste, katero sem ?e napisal. Citiraj
mazda3 2010 Napisano 22. junij, 2018 Prijavi Napisano 22. junij, 2018 Hvala Boss in ostalim tudi. V?eraj se mi je ?e enkrat pri?galo po pol ure vo?nje ( kot vedno), danes pa ?e ne. LP Citiraj
Scr3am Napisano 2. september, 2018 Prijavi Napisano 2. september, 2018 Mene pa zanima na koliko barov polnite svoje pnevmatike in sicer predvsem 225/45/18 (letne) in 215/50/17 (zimske). In pa ali mogoce kdo ve koliko barov mora pasti v eni izmed pnevmatik, da se aktivira kontrolna lucka TPMS. Citiraj
Aless Napisano 2. september, 2018 Prijavi Napisano 2. september, 2018 Kolikor se spomnim TPMS vklopi lu?ko ?e pade tlak pod 1,5bara.Drga? pa letne 225/45/18 pumpam na 2,6Zimske 215/50/17 pa 2,3 1 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Scr3am Napisano 2. september, 2018 Prijavi Napisano 2. september, 2018 Kolikor se spomnim TPMS vklopi lu?ko ?e pade tlak pod 1,5bara.Drga? pa letne 225/45/18 pumpam na 2,6Zimske 215/50/17 pa 2,3Hvala Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.