Skoči na vsebino

koliko je vredna M6 cd140 gt


janN

Priporočeno sporočilo

ker sem dobil zanimivo ponudbo za drug avto me zanima koliko bi bla po vasem mnenju realna cena za Mazdo 6 140cd GT 2008 limo

js sm drugi lastnik, avto je lepo ohranjen razen zunanjost bi blo treba spolirat zarad risov iz parkplaca ampak niso globoki,

od opremema ima kar dosti, sportno vzemtenje, 18col felge original, bi-xenon,delno usnje,tempomat itd...

ima 230xxx km

kuk sm gledu na avto. net se jim zlo cene gibljejo in nevem kak bi dau ceno da nebi prevec zgubo.

lp

06C88B35-4AA5-444F-B27B-37052E85782E.mov

post-10151-0-26697100-1527456294_thumb.jpeg

post-10151-0-53111700-1527456327_thumb.jpeg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je GTA in ne GT. Kar se tice zunanjosti je to velika razlika napram GT (odbijaci, pragovi, luci...). Kar se pa tice notranjosti imas pa delno usnje in pa rocno premikanje sedezov napram GT k ima full usnje in elektronski pomik sedezov. Sportno vzmetenje? Si kaj dodatno montiral, ker serijsko ni nic "sportnega". Glede na to da je diesel bi jest rekel, da bi dobil max. cca. 6.000e... ce bi bil pa benz pa malo vec :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

torej gta imam js ? Hvala sm skos mislu da je gt :)

najbolsa oprema je pa ?

ja nvm al so to prej rihtal ampak ima sportno podvozje kar se vidi ko se parkiram zram kake enake mazde in je moja ocitnk bolj nizka , se pr mehanikj nisem mogu na rampo zapeljay ker drgac bi tk spredno masko odtrgu.

zadnic k sm biu pr mehaniku pa sm meu dvigjen avto sm vidu sa ma sportne fedre eibach mislim da je reku

se upravicujem za tiskarske napake sam sem na furi pa zram na cesto gledam :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

torej gta imam js ? Hvala sm skos mislu da je gt :)

najbolsa oprema je pa ?

ja nvm al so to prej rihtal ampak ima sportno podvozje kar se vidi ko se parkiram zram kake enake mazde in je moja ocitnk bolj nizka , se pr mehanikj nisem mogu na rampo zapeljay ker drgac bi tk spredno masko odtrgu.

zadnic k sm biu pr mehaniku pa sm meu dvigjen avto sm vidu sa ma sportne fedre eibach mislim da je reku

se upravicujem za tiskarske napake sam sem na furi pa zram na cesto gledam :P

V tem primeru pa je potem sportno vzmetenje, ampak to ni serijsko. Je pa eibach dobra firma :)

P.S. Drgac sem te to ze enkrat hotu vprasat, ce si samo iz takega kota slikal avto ali je res malo nizji :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe to pa vrjamem ja da se udobje zmanjsa s sportnimi fedri. Kako pa prides na trajekt ? Imas deske v prtljazniku :P. Kar se pa top opreme tice sta si pa enaki. GT gre za bolj poslovno razlicico med tem ko gre GTA za sportno razlicico ( kromaste zadnje luci, lip spoiler, aerodinamicni odbijac, prag, maska itd.). Ful oprema bi v tem primeru bila GT NAVI ali pa GTA navi. Pac samo se navigacija ti manjka do top opreme.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe to pa vrjamem ja da se udobje zmanjsa s sportnimi fedri. Kako pa prides na trajekt ? Imas deske v prtljazniku :P. Kar se pa top opreme tice sta si pa enaki. GT gre za bolj poslovno razlicico med tem ko gre GTA za sportno razlicico ( kromaste zadnje luci, lip spoiler, aerodinamicni odbijac, prag, maska itd.). Ful oprema bi v tem primeru bila GT NAVI ali pa GTA navi. Pac samo se navigacija ti manjka do top opreme.

mah tist ekran mi ni tak vazn , najbol pogresam sibedah

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Odvisno je predvsem od tega, koliko bo kdo pripravljen dat zanjo... dizli se ocitno trenutno zelo slabo prodajajo... moja ?bivsa bivsa? (ki je bila podobna, edino da je bila GT navi in v karavanski izvedbi in nic nizana) je menda sla po nekaj mesecih za 4 jurje...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja zlo se jim cene gibljejo od 4000 do 8000

8000 je pa? pretirano za 10 let star evto, sicer pa eno je sestaviti oglas in prodajati, drugo je PRODATI. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To?no tako, treba je gledat za kolk se proda in ne kolk je napisano po oglasih. Jaz imam skoraj enak model kot ti samo da je pet vratna izvedba pa cca 25kkm ve? ampak te?ko upam, da bi ?la za 4,5kEUR. Tako da kaj ve? kot toliko sploh ne ra?unaj pa ?e to je verjetno maksimalni domet. Jebat ga avto je star 10 let, kilometrov je kar nekaj, ohranjenost pomaga le toliko a ga proda? al pa ne, oprema tud tam nekje.

 

Enostavno, ko vse skup vr?e? na mizo je bolje ga obdr?at in vozit, ker vreden je ve?, mnogo ve? kot pa se na trgu lahko zanj dobi.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dejta mi vidva k imata obadva delno usnje povedat v kaksnem stanju imata usnje ? Sploh na bocnicah k so najbolj obremenjene pri izstopu iz avta :)

Tule bi se pa jaz pridru?il vpra?anju. Imam GTA letnik 2009 in tudi problem bo?nega dela sede?a. Kako bi bilo samo s popravilom tega bo?nega dela? Bi kdo to naredil ?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uh pri meni je top ohranjeno. Mislim ni nc strgano, samo mal je zgubano..

Saj to mislim, ker tudi pri meni ni nic strgano, ampak zgubano.. to pa zaradi slabega usnja (sky) in pa slabe pene. Meni je avtotapetnik rekel, da ce preoblece samo bocni del pride 100e, ampak bo malenkost odstopanja v barvi. Ko sem pa drugega klical je pa rekel da za 250e preoblece cel sedez s top materiali, katere si ti sam izberes. Vse naredi po meri oz. po tvojih zelja... Tudi sive :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mel sem 2012 letnik. Mirai Oprema, SPC, 185tkm, pa je ?la februarja za 9500 z dvemi kompleti gum in felten. tko da kej ve? pomojm da se ne dobi za 6ko.. mogo?e zadnji letnik tam do 10500, ve? pa dvomim...


moja je mela zguljen ?iv komplet na voznikovem delu, pa mal je blo zgubano usnje. Je pa FL mela bistveno slab?e usnje kot pa PFL, tut to je dost pomembno pomojem...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti si imel mirai opremo in ni isto usnje kot pri GTA :)

 

baje je tut v osnovi bila razlika med usnjem v generacijah. vsaj tko so mi rekli na servisu. da so mele prve 6ke najbolj?e usnje, bolj kot so nove, slab?e da je...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tocno tako. Prva generacija je imela super usnje, druga pa katastrofaln pa imas lahko pred ali po FL je vse skp isti smorn. Ne samo usnje cel sedez je podn od podna. V ovinkih poka in je bil zaradi tega narejen vpoklic, pene se po hitren postopku posedejo in posledicno zaradi tega tudi hitreje popoka ta low budget usnje. Skratka prva generacija FTW kar se tice kvalitete in vzdrzljivosti. Eden in edini minus katerega je imela in je z drugo generacijo to izboljsano je RJA :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je bilo opcija dodatna oprema ?portno vzmetenje.

So pa tovarni?ke Mazda ?portne vzmeti od Eibacha.

Mazdine Eibach so modre barve, Eibach v prosti prodaji pa so ?rne barve.

No pa pri Mazdi so bile fedre malenkost dra?je.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa si ti siguren, da ta podatek drzi? Ce gres gledat pod katalosko stevilko ni nikjer nobenih sportnih opcij? 2.5 motor ima samo eno vrsto vzmeti in to je to. Poleg tega tudi malo dvomim, da ce bi ze dali sportne fedre, da nebi potem dali se sportnih amortizerjev.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jap sem zihr. Pod dodatno opremo se se prodajale ?portne vzmeti

Govorim iz izku?enj ker sem na M3 menjaval pa sem prvo htel dat tovarni?ki Eibach ker ga kao ni treba homologirat ima ABE, samo so hteli na Mazdi preve? ?, pa sem se odlo?il za Eibach v prosti prodaji, ki sem jih dobil za ?etrtino cene.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne razumem vaše težnje, da bi radi EV na vsak način prikazali v slabi luči. Kaj imate od tega? Lažje spite?   In ne gre za nobeno pripoved. Samo delil sem z vami statistiko po prevoženih 4 tisoč kilometrih, pri čemer ne gre za nobeno šparanje, prej obratno - EV porabi tako malo, da me prav nič ne motijo redni kick-downi. Če bi želel varčno voziti, si predstavljam, da bi bila številka pod 12 kWh/100 km. Pač prikazal sem vam, da se da tudi z EV brez problema na daljšo pot - daljšo, kot jo mnogi slovenski vozniki sploh kdaj opravijo.   Glede na to, kje in kako sem vozil, lahko edino jaz podajam sodbo in primerjavo z ICE. In se ne slepim - če bi to pot opravil s svojo Mazdo 3, bi bila poraba zelo verjetno kakšnih 8l/100km, po najbolj optimistični napovedi 7,5l/100 km. Kaj bi to pomenilo v izračunu? 2.078 km * 7,5l/100 km * 1,6€/l (pri nas in na Hrvaškem je bila cena 1,56€/l, v Črni Gori pa 1,64€ za liter 95-oktanca) = 250 evrov za gorivo Naj spomnim - za elektriko je šlo manj kot 20 evrov ... Pa še pri elektriki me ne rabi skrbeti, da bom tankal elektriko slabše kakovosti in kako se bo avto obnašal ... Za razliko v ceni energenta torej dobim več zelo okusnih rib, rebrc, solat itd.   Saj vas ne bom več drezal s tem. Mogoče samo na 10k km objavim še kako statistiko, za tiste par duš, ki upajo pogledati čez planke ... Ne razumem vaše težnje, da bi radi EV na vsak način prikazali v slabi luči. Kaj imate od tega? Lažje spite?   In ne gre za nobeno pripoved. Samo delil sem z vami statistiko po prevoženih 4 tisoč kilometrih, pri čemer ne gre za nobeno šparanje, prej obratno - EV porabi tako malo, da me prav nič ne motijo redni kick-downi. Če bi želel varčno voziti, si predstavljam, da bi bila številka pod 12 kWh/100 km. Pač prikazal sem vam, da se da tudi z EV brez problema na daljšo pot - daljšo, kot jo mnogi slovenski vozniki sploh kdaj opravijo.   Glede na to, kje in kako sem vozil, lahko edino jaz podajam sodbo in primerjavo z ICE. In se ne slepim - če bi to pot opravil s svojo Mazdo 3, bi bila poraba zelo verjetno kakšnih 8l/100km, po najbolj optimistični napovedi 7,5l/100 km. Kaj bi to pomenilo v izračunu? 2.078 km * 7,5l/100 km * 1,6€/l (pri nas in na Hrvaškem je bila cena 1,56€/l, v Črni Gori pa 1,64€ za liter 95-oktanca) = 250 evrov za gorivo Naj spomnim - za elektriko je šlo manj kot 20 evrov ... Pa še pri elektriki me ne rabi skrbeti, da bom tankal elektriko slabše kakovosti in kako se bo avto obnašal ... Za razliko v ceni energenta torej dobim več zelo okusnih rib, rebrc, solat itd.   Saj vas ne bom več drezal s tem. Mogoče samo na 10k km objavim še kako statistiko, za tiste par duš, ki upajo pogledati čez planke ...
    • Nimaš na polici dodatne kombinacije D - Živali? Ker v tem primeru pri večini zavarovalnic ni odbitne franšize, niti ni izgube bonusa ... 
    • "Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam."   Mazda 3 je zame glede tega precej boljša, še bolj prijetna za vožnjo.
    • Ja dejansko je tako, da pri teh AC hitrostih precej vpliva na porabo zračni upor in se učinkovitost EV motorjev zgubi.  Sam imam pri podobnem režimu vožnje pri istem avtu porabo cca 5,8 l/100 km, kar znaša cca 5,8 x 9,5 = 55 kWh energije/100 km. Pri dejstvu, da je učinkovitost ICE cca 30% je efektivna poraba za premikanje "mojega" dizla 55 x 0,3 = 16,5 kWh/100 km, ostalo so izgube, tako da so energetsko (energija, ki jo potrebuje vozilo za premikanje) EV vseeno bolj učinkoviti kot ICE.  V ostale zadeve pa se ne spuščam, vsak pač vozi tisto, kar mu bolj ustreza. 
    • Ja ampak pozabljaš dejstvo, da imata v Mazda3 motorja G120 ali G165 različen menjalnik - prestave so pri G120 daljše; pri G165 pa krajše - torej ko šaltaš G165 na npr 5k rpm bo ob novi brzini na višjih obratih npr 2,8k; pri G120 pa recimo če jo isto šaltaš pri 5k bo potem na nižjih npr 2,5k.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.