Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)


koroska18

Priporočeno sporočilo

Pa kaj, ?e ga ni. A je bil pred desetimi leti? A takrat pa niste znali voziti avta brez teh igra?k?Hvala bogu, da Mazda ni padla pod vpliv teh neumnosti.

Res,kmalu bodo ljudje samo ?e bulili v ekran,kjer bodo gledali cesto namesto skozi ?ipo.Eh,?e ?al bo ljudem, da so izumili te igra?ke, ko bodo otroci napol invalidi...in, ko bodo zrasli, bodo totalni invalidi,ki bodo ?iveli v virtualnem svetu. Na ?alost.

Lej logicno je da ce gre razvoj in tehnika naprej (in cena nenazadnje) da si v koraku s casom.

Pise se leto 2019 in ni normalno da se tehnika downgrade-a. Se posebej ce je prejsnji model imel....

 

Ce je to res mazda dela neumne korake (nazaj deset let kot si sam rekel?)

 

EDIT

Res je....in rekel bom samo velik HA HA na izgovor.

 

https://www.carmag.co.za/news/new-mazda3-shuns-touchscreen-interface-and-heres-why/

 

Ce je prednost v tem da moras preko joysticka urejati meni IN OBENEM gledati na ekran je veliko slabse....

 

Pa jim ja ne gre tako slabo da morajo iti v to smer?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lej logicno je da ce gre razvoj in tehnika naprej (in cena nenazadnje) da si v koraku s casom.

Pise se leto 2019 in ni normalno da se tehnika downgrade-a. Se posebej ce je prejsnji model imel....

 

Ce je to res mazda dela neumne korake (nazaj deset let kot si sam rekel?)

 

EDIT

Res je....in rekel bom samo velik HA HA na izgovor.

 

https://www.carmag.co.za/news/new-mazda3-shuns-touchscreen-interface-and-heres-why/

 

Ce je prednost v tem da moras preko joysticka urejati meni IN OBENEM gledati na ekran je veliko slabse....

 

Pa jim ja ne gre tako slabo da morajo iti v to smer?

 

?e dejansko proba? display v novem modelu bo? pogruntal da je itak postavljen tako da ga ne more? udobno ?latat z voznikovega ali sovoznikovega sede?a. Tako da ne vem zakaj bi po vsaki sili moral tla?it touchscreen nekam kjer ga ne dose?e?... niti se ne spomnim kdaj sem nazadnje res nujno ?elel ?latati po zaslonu v svoji Mazdi. 

 

Predvsem sem pa sedaj po uporabi raznih drugih touchscreenov v cenej?ih ?vabskih in franconskih avtih precej zadovoljen da Mazda ostaja pri kontrolerju v centralni konzoli, ker je ?latanje displaya med vo?njo v VAGih in pogodbnih brez alternative grozno nerodno - obenem pa so vedno postavljeni nerodno pod vi?ino o?i ker morajo biti na dosego roke. Ni neko naklju?je da tudi dra?je znamke ostajajo ve?inoma pri kontrolah na centralni konzoli in imajo touchscreen kve?jemu kot backup.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja in zakaj ne bi na ustavljenem avtu smel podrkat po ekranu in si nastavit dolo?ene zadeve? A to je nevarno, ?e je avto parkiran jaz pa ?latam ekran?

 

Med vo?njo pa seveda to odpade in ?e je varnost na prvem mestu potem se da to re?it enostavno tako kot pri ?eski. Ne vem, drugi? naj raje re?ejo, "non-touchscreen is 10$ cheaper" pa je, ne pa izgovori za v vrtec.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj pa ne bi raje "po?latali" koga drugega namesto ekrana? A ne bi bilo lep?e?

Recimo v 6-ki se jaz z gumbom premikam po meniju brez, da bi pogledal na ekran. Se pa? nau?i? tistih par kretenj, ki jih rabi?.

Ja, varnost na prvo mesto. Sem siguren, da je marsikatero nesre?o v sodobnej?em ?asu pripisati tudi"iskanju"prave temperature na ta? skrinu.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e dejansko proba? display v novem modelu bo? pogruntal da je itak postavljen tako da ga ne more? udobno ?latat z voznikovega ali sovoznikovega sede?a. Tako da ne vem zakaj bi po vsaki sili moral tla?it touchscreen nekam kjer ga ne dose?e?... niti se ne spomnim kdaj sem nazadnje res nujno ?elel ?latati po zaslonu v svoji Mazdi.

 

Predvsem sem pa sedaj po uporabi raznih drugih touchscreenov v cenej?ih ?vabskih in franconskih avtih precej zadovoljen da Mazda ostaja pri kontrolerju v centralni konzoli, ker je ?latanje displaya med vo?njo v VAGih in pogodbnih brez alternative grozno nerodno - obenem pa so vedno postavljeni nerodno pod vi?ino o?i ker morajo biti na dosego roke. Ni neko naklju?je da tudi dra?je znamke ostajajo ve?inoma pri kontrolah na centralni konzoli in imajo touchscreen kve?jemu kot backup.

Lepo pose sa so ga zanalasc oddaljili

Zakaj pa ne bi raje "po?latali" koga drugega namesto ekrana? A ne bi bilo lep?e?

Recimo v 6-ki se jaz z gumbom premikam po meniju brez, da bi pogledal na ekran. Se pa? nau?i? tistih par kretenj, ki jih rabi?.

Ja, varnost na prvo mesto. Sem siguren, da je marsikatero nesre?o v sodobnej?em ?asu pripisati tudi"iskanju"prave temperature na ta? skrinu.

A pri analognem gumbu avtomatske klime pa ne pogledas skoraj pol metra nizje koliko stopinj je?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To pa po moje pomeni da v trojki carplay in android auto nista mogoca.....s tem odpade odlicen entertaiment in google / waze navigacija

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lepo pose sa so ga zanalasc oddaljili

A pri analognem gumbu avtomatske klime pa ne pogledas skoraj pol metra nizje koliko stopinj je?

Ja... za koliko mikro sekund pa?

?e ve?, da ima? na 20,potem pa? vsak premik pomeni pol stoppinje gor ali dol, dvakrat je stopinja.

In zopet ne rabi? skozi gledat na display. Pa? obrne? gumb in samo o?vrkne? z pogledom.

Pri ta? skrinu pa mora? najprej najti z prstom ikonco, kje za vraga je nastavitev klime. In potem ?ara? gor po njem, ta ?as si pa prevozil ?e 50 m in kak prehod za pe?ce, ne da bi sploh to opazil.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A pri analognem gumbu avtomatske klime pa ne pogledas skoraj pol metra nizje koliko stopinj je?

 

 

Ampak pomoje je razlika, ce na slepo primes gumb, ga obrnes in pogledas nastavljeno vrednost... v primerjavi s tem, da moras najprej na zaslonu v menijih najti opcijo za nastavljanje temperature in potem gledat, kam bos pritisnil prst da nastavis zeljeno temperaturo ... 

To pa po moje pomeni da v trojki carplay in android auto nista mogoca.....s tem odpade odlicen entertaiment in google / waze navigacija

 

 

Zakaj ne? Itak Android Auto na MZD Connect sploh ne omogoca upravljanja preko touchscreena... pri CarPlay-u pa deluje le takrat, ko avto stoji oz. se premika pocasneje od nekje 20 km/h ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak pomoje je razlika, ce na slepo primes gumb, ga obrnes in pogledas nastavljeno vrednost... v primerjavi s tem, da moras najprej na zaslonu v menijih najti opcijo za nastavljanje temperature in potem gledat, kam bos pritisnil prst da nastavis zeljeno temperaturo ...

 

 

 

Zakaj ne? Itak Android Auto na MZD Connect sploh ne omogoca upravljanja preko touchscreena... pri CarPlay-u pa deluje le takrat, ko avto stoji oz. se premika pocasneje od nekje 20 km/h ...

Nisem probal, ampak mislim da izgubis vrednost, ravno takrat potem rabis biti se bolj filokusiran na ekran da vidis kam si se postavil z joystickom.

Sicer pa je bistvo glasovno upravljanje, kar je za klicanje in muziko 1A nobenih dotikov.

 

Glede klime, sedaj ko sem se navadil naredimo test :) Bi si upal staviti pivo da je hitreje ali enako kot z gumbom, poleg tega ne rabis gledati na ekrat ker takonkot je en premik analognega gumba pol stopinje je en dotik na ekranu enako.

 

Mah ne vem, neumna debata, ampak meni je to korak nazaj, nekateri boste mazdo zagovarjali ne glede ampak cene gredo gor, mazda pa ocitno ?para, in to ne samo na tem podro?ju. Mojih 5 centov.

?e vedno najbolj zamerim to da ne dajo ene konkretne benz masine ven. 120KM v skorajda dvotonskem avtu....halo?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej zato pa obstaja ?isti dizel z mo?no konjenico in navorom, da to barko nekam potegne, ne? :)

Osebno sem fan bencinarjev, in pri mojih kmjih LPG ni neumen. Ampak ja, to je to in en naftar mora biti pri bajti.

Bi bila pa Alhambra TSI definitivno a je radarski tempomat ?ele pri?el v 2019...:(

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer nima veze direktno z Mazdo.. mi pa ze od nekdaj ni vsec, da nekateri proizvajalci take osnovne fukncije, kot je recimo upravljanje prezracevanja, klime... in recimo ogrevanje sedezev, volana in podobno tlacijo na touchscreen in ukinjajo fizicne gumbe. In ce bi se pri Mazdi tako odlocili, bi to vseeno vzel kot nekaj, kar ni OK :) ... 

 

Glede motorjev pa... G122 ni tako malo... Itak da si s tezo preteral... saj ima trojka po tovarniskih podatkih slabih 1.300 kg :) ... Komur ni zadosti, pa prihaja tudi SkyActive-X s 188 KS :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nisem probal, ampak mislim da izgubis vrednost, ravno takrat potem rabis biti se bolj filokusiran na ekran da vidis kam si se postavil z joystickom.

Sicer pa je bistvo glasovno upravljanje, kar je za klicanje in muziko 1A nobenih dotikov.

Glede klime, sedaj ko sem se navadil naredimo test :) Bi si upal staviti pivo da je hitreje ali enako kot z gumbom, poleg tega ne rabis gledati na ekrat ker takonkot je en premik analognega gumba pol stopinje je en dotik na ekranu enako.

Mah ne vem, neumna debata, ampak meni je to korak nazaj, nekateri boste mazdo zagovarjali ne glede ampak cene gredo gor, mazda pa ocitno ?para, in to ne samo na tem podro?ju. Mojih 5 centov.

?e vedno najbolj zamerim to da ne dajo ene konkretne benz masine ven. 120KM v skorajda dvotonskem avtu....halo?

Da se malo pridru?im,trojka ima samo 1.200kg in gre bolje id ?kripajo?ega c4 picasoja disel z pribli?no enako konji,ko se pa vozim z njim pa je ta sistem displeja u?as ker nima? skozi na temperaturo ampak na radio in mora? preklapljati za vsako razli?no aplikacijo da jo prekli?e? na displej,to pa vzame malo ve? ?asa ane? Mislimm na 1.6 disel,da nebo pomote.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da se malo pridru?im,trojka ima samo 1.200kg in gre bolje id ?kripajo?ega c4 picasoja disel z pribli?no enako konji,ko se pa vozim z njim pa je ta sistem displeja u?as ker nima? skozi na temperaturo ampak na radio in mora? preklapljati za vsako razaneno aplikacijo da jo prekli?e? na displej,to pa vzame malo ve? ?asa ane? Mislimm na 1.6 disel,da nebo pomote.

Zakaj bi pa imel skozi na temperaturo, ki je by the way stalno na vrhu displaya? Lej vsakemu pa?e svoje, jaz si samo upam povedati, ker sem poleg 9 mazd peljal ?e 5 drugih znamk, in sem ratal imun na znamko. Avto gledam nepristransko ?e dolgo, in zdi se mi da je to zdravo, tako tudi rata? 'svoboden' salonskih prodajalcev. In pri vsaki znamki so neke specifike, tako mazdi, citroenu, kot drugih znamka. Jaz sem bentil ravno na tem da je klima tako (so posti tukaj) ampak 2 dni pa spozna? prednosti.

 

Da ne gre? kupiti avta ker je klima na touch? Prej me moti da je celotno upravljanje brez touch, zame je to varneje ?e se dotaknemo ravno varnosti, kot pa joystick pri prestavah. Koliko ljudi se potem raje vrne na telefon ali komande na volanu za upravljanje klicov in glasbe zaradi joystika? Pa smo spet pri varnosti.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam sicer touchscreen... ampak ze v sestici in sedaj v CX-5 zelo malo sarim po zaslonu, ker je enostavno upravljanje s kolesckom zelo dobro narejeno ... V prejsnji sestici, pa drugace ni slo, kot preko touchscreena ... vsaj za vecino zadev ... 

 

Ampak to je tako, kot ti pravis, da si se v dveh dneh navadil na to, da moras za spremembo temperature sarit po zaslonu, velja tudi v tem primeru :) ... Je pa tako, da ponavadi najbolje poznamo tisto, kar sami uporabljamo ... in ce je clovek malce prilagodljiv, se da navadit na vse... Se vseeno pa so mnenja glede tega razlicna in prav je tako :) ... in vsak lahko napise tisto, kar mu je vsec ali ne :)

 

Mimogrede... tudi infotainment me ne moti vec, da je narejen tako, kot da bi nekdo naknadno nasadil na armaturo neko tablico :) ... Pa sem bil prej velik nasprotnik tega in mi je bolj vsec, ce je zadeva integrirana v armaturo, tako kot je bilo pri sestici ... 

 

 

Finder-20190305-092556.jpg

 

UNADJUSTEDNONRAW_thumb_302f-20190305-093

 

UNADJUSTEDNONRAW_thumb_df6a-20190305-092

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazda 3 da ima skoraj 2 toni? ?e zaokru?ujemo, ima bolj 1 tono. 

Sem mislil da ima 1800, mea culpa, vseeno vsaj 150KM v osnovi bi bilo zdravo, medtem ko bo X verjetno predrag glede na konkurenco.

 

Jaz se strinjam s temle testom

But the manufacturers that use knobs don?t see it that way. They say that if they put the knob in the center console, they can move the infotainment screen higher on the dashboard, away from your reach, which means you have to take your eyes off the road less in order to do things. This is true, of course, but I would like to point out that I would take my eyes off the road even less if I could just touch the damn screen wherever I want.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cene za X so itak ze znane... in so nekje okoli 3 jurje drazje od G ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer vsakemu svoje, ampak, kako lahko zagovarjate "touchscreen" upravljanje napram gumbom? samo :prstgor::bravo:  da Mazda ne podle?e vsakemu novemu neumnemu trendu. Trenutno vozim BM in se ne spomnim, kdaj sem nazadnje uporabljal touchscreen, ker je, kot je ?e uporabnik Jest povedal, upravljanje s kolesckom na sredini zelo dobro narejeno. Pri novi 3ki pa je ekran tako ali tako bolj oddaljen in nevem ?e bi bilo udobno ?ariti po ekranu, ko stoji?. Kot so ?e povedali, pri klimi pogleda? temperaturo in ?e lahko nastavlja? brez da pogleda?, ker ve? kje je kateri gumb.. Pri Mercedes W176(verjetno tudi pri drugih klasah), ko zavrti? gumb za temperaturo, ti izpi?e tudi na ekranu, ?eprav ne vidim problema za tiste pol sekunde, ko pogleda? temperaturo klime. Sem se peljal kot sovoznik v C4 Cactus, naj ?e 1x poudarim, da sem bil sovoznik, in sem komaj nastavil ?eleno temperaturo ter prestavil radijsko postajo, kombinacija touchscreena, slaba cesta(luknje) ter zatikanje software-a, no?em vedeti kako dolgo bi porabil ?e bi bil voznik(sicer za radio verjetno ima na volanu tipke?).

 

A se ?e ve kje so delane nove 3ke? V Hofu ali v Mehiki ?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak mi smo klele izgleda vsak iz svojega planeta ker se ?ist ni? ne razumemo.

 

Ne govorimo o upravljanju funkcij, ki so pomembne med vo?njo kot recimo klima, zra?enje, iskanje in shranjevanje radijskih postaj in drugo. Govorimo o tem, da je pred vo?njo potrebno recimo nastavit destinacijo v navigaciji ali kaj podobnega. Touchscreen bistveno olaj?a in pohitri vna?anje naslova, ulice, kraja kot pa izbiranje ?rk iz nekih vrtljivih gumbov.

 

Torej zakaj ne imeti obojega in je vrtljivi gumb namenjen za upravljanje med vo?njo, touchscreen za navigacijo in shranjevanje radijskih postaj ter drugih nastavitev. Klasi?ni gumbi (najbolje na volanu in backup na centralni konzoli)  pa ?e vedno naj slu?ijo za klimo, tempomat, glasnost, menjavanje komadov, premikanje med postajami radija.

 

To kar pa pri Mazdi razlagajo zakaj ni ve? TS-ja je pa ?isti BS, ki z varnostjo nima nobene povezave.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je tudi navigacijo lep?e na mestu upravljati z gumbom. Poi??e? ?rko, jo z gumbom potrdi?, pa ?e eno in ti ponudi recimo ulico...in tako do konca.

V ?em je problem tega? Porabi? 20 sekund ve? in to je to.Sej ne gre? na dirke. Sam sem mnenja, da ta? skrin ne bi mogel upravljati med vo?njo in bi moral biti zaklenjen. Zdej, ?e ho?e? spremeniti temperaturo za pol stopinje bi se moral zaustaviti in to storiti.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja poanta je bila v tem , kot so ?e eni tukaj napisali da so tukaj ?li nazaj namesto naprej s ?asom ( touch screeen). Kaj se pa ti?e upravljanja pa ima voice kontrol ampak spet ne za nas boge Sloven?ke .....only in english oder deutch..... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.