Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

ne gre se za znamko avta ampak 'tehnolo?ko vpra?anje'

 

je pri mazdi tudi tako? moj avtomatik ima tudi avtomatsko ro?no, to pomeni da ko ugasne? avto sli?i? zvok ki jo zategne in zagori lu?ka na stikalu zavore. Ko da? v D in spelje? jo odtegne.

 

Ampak, ?e ne dam kontakta/v?gem ga ni vraga da jo izklopim, zato v primeru ne vem da mora? avto premakniti, je to nemogo?e....tudi ?e ti?i? bremzo. Mora biti kontakt in bremza potem pa ja.

 

Je pri mazdi enako?

 

tipi?en primer - izprazni? akumulator....pa bi ga rad vsaj iz boksa porinil da priklopi? kabel ali recimo da crkne popolnoma pa rabi? asistenco???

 

Ro?no se da sicer z nekim kompliciranim postopkom spremeniti v ne-avtomatsko, da dela glede na pritisk na gumb, ampak potem izgubi smisel pri speljevanju itd.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Verjetno ni pri vseh znamkah enako. Pri R scenicu 3 se jo da z vzvodom sprostiti ali pa jo odtegniti potem, ko si ?e ugasnil avto, ?e ve? da bo avto dlje ?asa stal in te skrbi, da bo akumulator prazen oz. da bi ti ro?na "prijela".

Napisano

Verjetno ni pri vseh znamkah enako. Pri R scenicu 3 se jo da z vzvodom sprostiti ali pa jo odtegniti potem, ko si ?e ugasnil avto, ?e ve? da bo avto dlje ?asa stal in te skrbi, da bo akumulator prazen oz. da bi ti ro?na "prijela".

ni avtomatik predvidevam? Se mi zdi da je spet razlika

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne, ni bil avtomatik. Je pa v druzini tudi scenic avtomatik (edc), a tisti nima elektronske rocne (ima pa auto-hold).

Ja kako pa to? Ker auto hold dela z auto rocno namrec...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja kako pa to? Ker auto hold dela z auto rocno namrec...

Mislim da to nima veze z ro?no zavoro.

Kolega ima Megana z ro?nim menjalnikom in navadno ro?no pa ima "hold" ti pomaga speljevati (recimo v kri?i??u, v klanec,..).

Ko ti??i? zavoro in spusti? da bo? speljal ?e par sekund zavira, potem pa spusti.

 

 

Napisano

Kar se pa ti?e "elektri?ne" ro?ne zavore:

Pri Scenicu (Renault) je en motor?ek in potem "zajle" ki potem potegnejo zavoro. Tukaj se baje da potegnit nek vzvod za ro?na popusti.

Pri mojem avtu (Volvo) pa je na vsakem zadnjem kolesu en motor?ek ki zavira. Edina mo?nost da odvre? v primeru napake ali praznega akumulatorja je, da sname? konektor na motor?ku in direktno gor da? 12V.  :wacko:  :wacko:  :wacko:

 

 

 

Napisano

Mislim da to nima veze z ro?no zavoro.

Kolega ima Megana z ro?nim menjalnikom in navadno ro?no pa ima "hold" ti pomaga speljevati (recimo v kri?i??u, v klanec,..).

Ko ti??i? zavoro in spusti? da bo? speljal ?e par sekund zavira, potem pa spusti.

To je potem funkcija hillholder... ali pomoc pri speljavanju v klanec... Ta drzi zavoro samo nekaj sekund pri speljavanju... Auto hold pa zategne rocno med mirovanjem... recimo pri semaforju, da ni treba dat v prosti tek... in ni treba stalno drzat pedala zavore pri avtomatiku...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Mislim da to nima veze z ro?no zavoro.

Kolega ima Megana z ro?nim menjalnikom in navadno ro?no pa ima "hold" ti pomaga speljevati (recimo v kri?i??u, v klanec,..).

Ko ti??i? zavoro in spusti? da bo? speljal ?e par sekund zavira, potem pa spusti.

A hill holder, to pa ja. Auto hold je pa pri nemcih da ni treba drzati bremze kovstojis z avtomatikom

To je potem funkcija hillholder... ali pomoc pri speljavanju v klanec... Ta drzi zavoro samo nekaj sekund pri speljavanju... Auto hold pa zategne rocno med mirovanjem... recimo pri semaforju, da ni treba dat v prosti tek... in ni treba stalno drzat pedala zavore pri avtomatiku...

No to ja

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Navodila pravijo:

Ce noces biti parkiran, das kontakt in sprostis rocno (na primer doma pozimi).

 

In pa da ce gre aku, se baje rocna deaktivira. Kar resi problem vprasanja, po drugi strani pa buh ne daj da gre aku na klancu :)

post-2637-0-10680600-1535522649_thumb.png

post-2637-0-72797500-1535522662_thumb.png

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Navodila pravijo:

Ce noces biti parkiran, das kontakt in sprostis rocno (na primer doma pozimi).

In pa da ce gre aku, se baje rocna deaktivira. Kar resi problem vprasanja, po drugi strani pa buh ne daj da gre aku na klancu :)

Saj ce imas avtomatika, ti itak drzi avto na mestu, tudi ce nimas rocne zategnjene... vprasanje pa je, kaj se zgodi, ce je res hud klanec ... ce tista blokada dovolj drzi... Ampak to so ze ?worst case? scenariji.. o katerih se lahko debatira in debatira... tako kot pri rezervnem kolesu vs. sprej... sredi AC, kjer je se zozanje zaradi gradbisca ;) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja normalno, v bistvu bolje kot parkiran v prvi z nosom navzdol. Sva pa dozivela z zeno v prvem kampu Vestar. Kar na enkrat se je pripeljala 100m stran Opel Astra po klancku k sreci samo v drevo mimo parcel.

 

Sla rocna. Ali je bila avtomatska, aku, avtomatik ne vem....so jo samo nalozili in odpeljali z veliko crko U v haubi....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A hill holder, to pa ja. Auto hold je pa pri nemcih da ni treba drzati bremze kovstojis z avtomatikom

No to ja

 

S tem, da je vsaj pri VW tako, da imajo tudi avti z ro?nim menjalnikom elektronsko ro?no in auto-hold gumb. Ni nujno, da je DSG.

Napisano

S tem, da je vsaj pri VW tako, da imajo tudi avti z ro?nim menjalnikom elektronsko ro?no in auto-hold gumb. Ni nujno, da je DSG.

Ja samo funkcija pri rocnem je zgolj za zadrzevanje pred speljevanjem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja samo funkcija pri rocnem je zgolj za zadrzevanje pred speljevanjem

V bistvu zadrzuje vozilo na mestu... tudi pri rocnem menjalniku... dokler seveda drzis pedal sklopke...

 

post-10-0-02216500-1535525579_thumb.jpeg

 

Kot ze omenjeno, je tisto, da zadrzuje pred speljevanjem funkcija hillholder...;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

in ce vmes ko se ustavis das v ler, da se aktivira S&S, a ?e dr?i, ker pi?e v prvi? Zanimivo....v stoenki je bilo vse enostavneje....stop&start je mela pa redno...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 9 mesecev kasneje...
Napisano

Hm, a tegale AUTOHOLD ap ?estice nimajo. V mislim imam prej?njo generacijo > 2015 < 2018? Tega gumba tam pri ro?ni, nobena nima. 

Napisano

Ne... moja prejsnja sestica (2013) ni imela... ima pa pomoc pri speljavanju (Hill holder) ... Imam sele sedaj v CX-5 ... in pri nadomestni tanovi trojki je bila tudi ta tipka, ceprav je rocni menjalnik... Deluje pa tako, kot sem napisal v enem od prejsnjih zapisov od lani :) ... Torej ni potrebno drzati noge na zavori... le sklopko moras drzati ali pa dati v ler ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Aha, sem mislil, da so imele tudi ?estice mojega letnika to. Ja ni?, sej kej mora pa tudi za tanove ostat :))

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

?e tu vpra?anje. Pri ro?ni zavori "oldschool" na ro?ko, smo vsi vedeli, kaj se bo zgodilo, ?e jo zategnemo malo ali pa mo?no.

 

Kaj se, bi se zgodilo, ?e zategnem avtomatsko zavoro med vo?njo? Se sploh da, ali ima varovalo, da se to ne more zgoditi? Ker prst roke naslonjene na sredinsko naslonjalo je zelo priro?no blizu.

 

?alo na stran...bi res bil hvale?en za odgovor, da ne rabim testirati.

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Kako z el. ro?no izvaja? ass dragging ro?na party? ?al ne gre, ker dokler se avto premika pritisk na gumb ro?ne ne naredi ?ist ni?.

33112_1.png

Napisano

Pri vw tudi med vo?njo pritisk na gumb potegne ro?no a to dela impulzno. Ne dr?i dokler se premika? ampak pritiska in spu??a.

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz imam poleti najraje 21-22°...odvisno,ali kaj delaš,kuhaš,ali polezavaš pred TV...zna biti razlika... Pozimi pa imamo zmeraj na cca.22°. je pa res,da sem tudi pozimi zelo pogosto z kratko majico in nič čez.   Moram pa omeniti taščo...pri starejših je drugače,ker imajo večinoma slabšo cirkulacijo krvi...imajo večinoma raje topleje...tašča ima poleti pogosto na 23-25°...večinoma na 25°...pozimi pa na 23°. Npr. "prijatelj od tašče"k je čist "suhcan in droben",in ima 83 let,ima najraje,da je klima ugasnjena oz. mu je 25° lih komaj za zdržati...pa ima tašča tudi Mitsubishijevo MSZ-LN,ki obrača tok zraka pri hlajenju stran od vira toplote-človeka...pomeni,da nikoli ne piha direkt v ljudi.
    • A maš prikolco prklopljeno?
    • Men je pa drama, kakšne temperature mate v bajtah pozimi 25 stopinj, poleti pa bi hladili na 21 stopinj. Kje je kle logikami ni jasno.    Jaz mam pozimi 21 poleti pa recimo 23-24 stopinj, kar je prav ker si manj oblečen. Nikogar pozimi ne zebe, ker če te zebe oblečenega pri 21 pol je neki precej narobe. 
    • Janez 007 je že omenil težave s fiziko in mu dam zelo prav. Topel zrak je strašno težko spravit dol s pod stropa že v eni etaži, kaj šele čez dve etaži. Enako mrzlega ne spraviš gor na noben način. Sprobano. Razen na silo s kakšnim dodatnim (glasnim) ventilatorjem, tudi to sem že počel v eni zidanici. Tudi dve loputi ne verjamem da delata čudeže (imam in v bistvu ne rabim). Tudi če našopaš ventilator klime do konca.  Ogrevanje s klimo ima moteč stranski učinek - zvok. Od 5ih stopenj imam maksimalno na drugi.   Bratec je hotel klimo za gretje v dnevni sobi - le ta je v dveh etažah vendar en odprt prostor. Predlagal sem mu pozicijo klime 2m od tal. Ko je prišel majstor, je to zmontiral precej blizu 4,5 m visokega stropa in od gretja spodaj ni bilo nič. Hladi pa vredu.    Gretje ali hlajenje, vsaka etaža svojo klimo.         
    • Če hočeš kvalitetno olje zamenat ga rabiš 11-12 litrov, če te jebe menjalnik s polovično menjavo olja ne narediš nič, sam novo olje še dodatne smeti po sistemu potegne, ker jih navleče nase. 2013-2014 letniki imajo problem z ležajem v menjalniku
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.