Skoči na vsebino

Xenon vs LED


jonathan2

Priporočeno sporočilo

Zanimivo kako se cene xenon ?arnic padle padle, 10 let nazaj je bilo govora o 200-300 EUR/?arnica, danes pa za 50 EUR ali manj dobi? original osram ?arnico z ra?unom, npr. Amazon (vklju?no z dvoletno garancijo, pa ?e K lahko izbira?, ?e se ?eli? LED look - torej night breaker unlimited): https://www.amazon.de/dp/B01NA9H6PN/ref=twister_B01N4C4A6F?_encoding=UTF8&psc=1

 

En ?as se jih je sicer bojda ugodno dobilo na bolhi... siva ekonomija verjetno. :)

Jaz sem dal letos za par 80,00 ?, pa mi jih je mojster dostavil v Lj. ?e koga zanima kontakt, ga posredujem po ZS, gre za firmo iz Mb.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz jih bom za probo naro?il na Amazonu, nightbreaker, me zanima ali bo kaj razlike. Koliko sve? pa je led, 30? :P

 

Prednost je v tem, da ?e ne bo razlike, lahko po?ljem nazaj brez stro?kov.

 

edit: ravnokar naro?il dve za 58 EUR all-in.

 

Dobra cena!

To si Osram naro?il? kje?

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz jih bom za probo naro?il na Amazonu, nightbreaker, me zanima ali bo kaj razlike. Koliko sve? pa je led, 30? :P

 

Prednost je v tem, da ?e ne bo razlike, lahko po?ljem nazaj brez stro?kov.

 

edit: ravnokar naro?il dve za 58 EUR all-in.

Problem pri mazda xenonkah je, da imajo slabe projektorje in le?e ?e v osnovi.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa osram xenarc cool blue intense ?

Ko sem jaz izbiral, sem dal prednost svetilnosti kot pa izgledu in to je bistvena razlika med cool blue intense in night breaker unlimited. Sta pa obe varianti vi?ji liniji od Osrama kot pa standard original. Tak nasvet sem jaz dobil od prodajalca, ko sem kupoval.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

OK. Hvala za info. Ker je tu ravno tema o lu?eh, me zanima ?e nekaj:

 

Kak?na je razlika med ALH in AFLS ?arometi? Oboji naj bi v zavoju dodatno osvetili notranjo stran? Je kaj razlika glede na preklapljanje dolge/kratke lu?i? ALH imata bolj opremljeni verziji.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ALH Adaptive LEd lights

Adaptive Front Light System

 

Velika razlika, ne gre se pa samo svetenje v ovinek, AFLS obra?a xenonke/le?e z volanom non stop (samo kratke lu?i)

ALH pa uporablja celotno LED lu? in selektivno osvetljuje dele ceste na na?in da blokira tisti del ki bi zaslepil nasprotnega. Po doma?e dolga lu? ki deluje non stop a zatemni del lu?i da ne zaslepi voznika nasproti

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni se pa zdi, da mi pri karavanki ne deluje avto. stelanje xenonov...

A javi kaksno napako al nc?

Folk mi kr blenda, verjetno jih moti snop

Ni? ti ne javi... postavi se pred kak?en zid, pri?gi lu?i in bo? takoj videl, ali ti samo ena dela nivelizacijo, obe ali nobena. Mo?no je tudi, da ti dela normalno samo na?telati bi bilo treba vi?ino snopa. Tudi pri xenonu ima? regulacijo gor, dol, levo, desno.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo da meni ob pri?igu obe le?i obrne levo in desno, ne dela pa nivelacije navzgor in navzdol. Snop zagotovo sveti OK, definitivno ne slepim nikogar.

 

Kako je pri ostalih, ki imate xenon pri 6ki GJ 2012-2015?

Pri novih skayactiv (tudi LED) naredi tako, kot si napisal-levo desno in ne gor - dol. To je pravilno.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Labi ce se ne motim imas ti drugo generacijo ? Pri drugi generaciji sta leva in desna luc povezani, kar pomeni da ti delata obe ali pa nobena. Nemore se samo en zaromet nastaviti drugi pa ne. Kar se tice napake bos dobil AFS lucko v primeru, da je problem v elektriki (modul za luci, senzor za luci, kabli itd.) V primeru da je problem mehanskega izvora nebos dobil nobene napake oz. lucke. Enkrat ko avtomatska nivelacija ne deluje se snop spusti na najnizjo tocko oz. po domace povedano sveti prevec v tla. Pri drugi generaciji ni tako, da vedno ko das kontakt se snop vedno dvigne gor in nato spusti dol ala bmw, audi... Pri drugi generaciji se snop dvigne oz. spusti samo takrat, kadar je to potrebno. Sepravi ce imas ti avto parkiran na ravni povrsini se ob kontaktu luci nebojo nic nastavljale. Predlagam da zasuces volan v skrajno desno stran in na sovoznikovo strani pogledas ce je nivelacijska palcka cela. Lahko pa da ti luci previsoko svetijo in jih je potrebno malenkost nastelat. Zapelji na kaksen veliki hrib in se ustavi in zategni rocno pa bos potem videl in slisal ali se kaj dogaja z avtomatsko nivelacijo. Kar se pa tice tretje generacije pa nevem kako tocno delujejo :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.