Skoči na vsebino

Xenon vs LED

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanimivo kako se cene xenon ?arnic padle padle, 10 let nazaj je bilo govora o 200-300 EUR/?arnica, danes pa za 50 EUR ali manj dobi? original osram ?arnico z ra?unom, npr. Amazon (vklju?no z dvoletno garancijo, pa ?e K lahko izbira?, ?e se ?eli? LED look - torej night breaker unlimited): https://www.amazon.de/dp/B01NA9H6PN/ref=twister_B01N4C4A6F?_encoding=UTF8&psc=1

 

En ?as se jih je sicer bojda ugodno dobilo na bolhi... siva ekonomija verjetno. :)

Jaz sem dal letos za par 80,00 ?, pa mi jih je mojster dostavil v Lj. ?e koga zanima kontakt, ga posredujem po ZS, gre za firmo iz Mb.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Jaz jih bom za probo naro?il na Amazonu, nightbreaker, me zanima ali bo kaj razlike. Koliko sve? pa je led, 30? :P

 

Prednost je v tem, da ?e ne bo razlike, lahko po?ljem nazaj brez stro?kov.

 

edit: ravnokar naro?il dve za 58 EUR all-in.

Napisano

Jaz jih bom za probo naro?il na Amazonu, nightbreaker, me zanima ali bo kaj razlike. Koliko sve? pa je led, 30? :P

 

Prednost je v tem, da ?e ne bo razlike, lahko po?ljem nazaj brez stro?kov.

 

edit: ravnokar naro?il dve za 58 EUR all-in.

 

Dobra cena!

To si Osram naro?il? kje?

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Jaz jih bom za probo naro?il na Amazonu, nightbreaker, me zanima ali bo kaj razlike. Koliko sve? pa je led, 30? :P

 

Prednost je v tem, da ?e ne bo razlike, lahko po?ljem nazaj brez stro?kov.

 

edit: ravnokar naro?il dve za 58 EUR all-in.

Problem pri mazda xenonkah je, da imajo slabe projektorje in le?e ?e v osnovi.

 

 

Napisano

Kaj pa osram xenarc cool blue intense ?

Ko sem jaz izbiral, sem dal prednost svetilnosti kot pa izgledu in to je bistvena razlika med cool blue intense in night breaker unlimited. Sta pa obe varianti vi?ji liniji od Osrama kot pa standard original. Tak nasvet sem jaz dobil od prodajalca, ko sem kupoval.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Nisem se ?e lotil menjave, verjetno bom menjal spomladi, ko bo toplo. Glede na to, da xenon ?arnic ?e nisem menjal pri nobenem avtu, moram najprej malo raziskati koliko dela je sploh s tem pri gj.

Napisano

OK. Hvala za info. Ker je tu ravno tema o lu?eh, me zanima ?e nekaj:

 

Kak?na je razlika med ALH in AFLS ?arometi? Oboji naj bi v zavoju dodatno osvetili notranjo stran? Je kaj razlika glede na preklapljanje dolge/kratke lu?i? ALH imata bolj opremljeni verziji.

Napisano

ALH Adaptive LEd lights

Adaptive Front Light System

 

Velika razlika, ne gre se pa samo svetenje v ovinek, AFLS obra?a xenonke/le?e z volanom non stop (samo kratke lu?i)

ALH pa uporablja celotno LED lu? in selektivno osvetljuje dele ceste na na?in da blokira tisti del ki bi zaslepil nasprotnega. Po doma?e dolga lu? ki deluje non stop a zatemni del lu?i da ne zaslepi voznika nasproti

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Meni se pa zdi, da mi pri karavanki ne deluje avto. stelanje xenonov...

A javi kaksno napako al nc?

 

Folk mi kr blenda, verjetno jih moti snop

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Meni se pa zdi, da mi pri karavanki ne deluje avto. stelanje xenonov...

A javi kaksno napako al nc?

Folk mi kr blenda, verjetno jih moti snop

Ni? ti ne javi... postavi se pred kak?en zid, pri?gi lu?i in bo? takoj videl, ali ti samo ena dela nivelizacijo, obe ali nobena. Mo?no je tudi, da ti dela normalno samo na?telati bi bilo treba vi?ino snopa. Tudi pri xenonu ima? regulacijo gor, dol, levo, desno.

 

 

Napisano

Zanimivo da meni ob pri?igu obe le?i obrne levo in desno, ne dela pa nivelacije navzgor in navzdol. Snop zagotovo sveti OK, definitivno ne slepim nikogar.

 

Kako je pri ostalih, ki imate xenon pri 6ki GJ 2012-2015?

Napisano

Zanimivo da meni ob pri?igu obe le?i obrne levo in desno, ne dela pa nivelacije navzgor in navzdol. Snop zagotovo sveti OK, definitivno ne slepim nikogar.

 

Kako je pri ostalih, ki imate xenon pri 6ki GJ 2012-2015?

Pri novih skayactiv (tudi LED) naredi tako, kot si napisal-levo desno in ne gor - dol. To je pravilno.

 

 

Napisano

Labi ce se ne motim imas ti drugo generacijo ? Pri drugi generaciji sta leva in desna luc povezani, kar pomeni da ti delata obe ali pa nobena. Nemore se samo en zaromet nastaviti drugi pa ne. Kar se tice napake bos dobil AFS lucko v primeru, da je problem v elektriki (modul za luci, senzor za luci, kabli itd.) V primeru da je problem mehanskega izvora nebos dobil nobene napake oz. lucke. Enkrat ko avtomatska nivelacija ne deluje se snop spusti na najnizjo tocko oz. po domace povedano sveti prevec v tla. Pri drugi generaciji ni tako, da vedno ko das kontakt se snop vedno dvigne gor in nato spusti dol ala bmw, audi... Pri drugi generaciji se snop dvigne oz. spusti samo takrat, kadar je to potrebno. Sepravi ce imas ti avto parkiran na ravni povrsini se ob kontaktu luci nebojo nic nastavljale. Predlagam da zasuces volan v skrajno desno stran in na sovoznikovo strani pogledas ce je nivelacijska palcka cela. Lahko pa da ti luci previsoko svetijo in jih je potrebno malenkost nastelat. Zapelji na kaksen veliki hrib in se ustavi in zategni rocno pa bos potem videl in slisal ali se kaj dogaja z avtomatsko nivelacijo. Kar se pa tice tretje generacije pa nevem kako tocno delujejo :)

Napisano

Avto ima na sprednji in na zadnji osi senzor za nivelacijo preko katerega komunicirata in avtomatsko nastavljata xenon.

post-7623-0-49805300-1544627675_thumb.pngpost-7623-0-13816100-1544627833_thumb.jpg

post-7623-0-43705400-1544627750_thumb.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.