Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Glede olja bi jst priporo?al original Mazda ATF FZ in menjavo filtra menjalnika.

Mazdino olje je pa bolj zelenkaste barve.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Glede olja bi jst priporo?al original Mazda ATF FZ in menjavo filtra menjalnika.

Mazdino olje je pa bolj zelenkaste barve.

ne vem ce ma mazda filter, tako kot vag.

Mazdin sistem je hermeticno zaprt in menjava ni kar tako. Razen ce imajo nove to.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ne vem ce ma mazda filter, tako kot vag.

Mazdin sistem je hermeticno zaprt in menjava ni kar tako. Razen ce imajo nove to.

Ni? ni hermeti?no zaprto, z dihtmaso je prilepljen karter menjalnika, tudi filter ima

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Torej je zaprto.....

Nima draina

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, na?eloma se kao ob obi?ajnem servisu menja samo olje pri tem menjalniku. ?e je kak ve?ji poseg, pa ?e filter.

Napisano

No saj to sem mislil mogoce narobe napisal, ce hoces narediti pravo menjavo mora karter dol. drugace ne mores do filtra.

 

Ni filter posebej, drain posebej.

Jaz sem pri Alhambri videl filter menjan na 60.000 kar je predpisano. Definitivno potreben menjave.

Pa ne samo smeti, drobci, olje je stalno na visoki temperaturi, trenja velika.

Malo off ampak podobna je zavorna tekocina, povozi jo cas in vlaga, zato menjava na dve leti.

Na motorju delam celo vsako leto ker je vse se bolj izpostavljeno (vse salcke zunaj na dezju, soncu..)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Glede olja. V novej?e Skyactive stroje z avtomatiki gre tole olje:

http://www.ravenol.si/slo/si/avtomatski-menjalniki/228-ravenol-atf-fz.html

 

Je tudi povsem razli?no od ostalih ATF, saj je namre? modre barve (99% ostalih je rde?ih).

 

Jaz ga bom menjal v roku meseca dni, pa poro?am ...

 

Kam bo? peljal na menjavo?

Napisano

No saj to sem mislil mogoce narobe napisal, ce hoces narediti pravo menjavo mora karter dol. drugace ne mores do filtra.

Ni filter posebej, drain posebej.

Jaz sem pri Alhambri videl filter menjan na 60.000 kar je predpisano. Definitivno potreben menjave.Pa ne samo smeti, drobci, olje je stalno na visoki temperaturi, trenja velika. Malo off ampak podobna je zavorna tekocina, povozi jo cas in vlaga, zato menjava na dve leti.

Na motorju delam celo vsako leto ker je vse se bolj izpostavljeno (vse salcke zunaj na dezju, soncu..)

?e pod drain misli? ?ep za izpust pol ga ima na karterju.

No ko se olje spusti in vidis v karterju svinjarijo in za?gano olje pol ti je takoj jasno da menjava olja v menjalniku mora biti in ni lifetime!

Saj tudi magnet v karterju ni brezveze ane?

Je pa odvisno od lastnikov avta eni so bolj skrbni eni manj, eni pa itak avto prodajo ?ez 2-3let ain se jim jebe kaj bo z avtom ?ez 5-10let

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

?e pod drain misli? ?ep za izpust pol ga ima na karterju.

No ko se olje spusti in vidis v karterju svinjarijo in za?gano olje pol ti je takoj jasno da menjava olja v menjalniku mora biti in ni lifetime!

Saj tudi magnet v karterju ni brezveze ane?

Je pa odvisno od lastnikov avta eni so bolj skrbni eni manj, eni pa itak avto prodajo ?ez 2-3let ain se jim jebe kaj bo z avtom ?ez 5-10let

Moj point je bil da mora karter dol v vsakem primeru, ni dovolj samo izpust pa menjava. Ker do sedaj za DSG ali Citroen ima? filter posebej, zunaj in bi/sem lahko tudi sam delal brez posega v karter

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hm, na menjalniki.si sem vpra?al, ali se menja filter, pa so rekli da ne, ker je treba razredti cel menjalnik ???

 

In brze filtra je cena 300eur?!?

 

Ok, malce matematike. 1l olja je koliko, 15? nekje. Ven ga spravi?, preko ?epa sigurno 5l, ?e ne kak liter ve?. Notri ga je mislim da 8.

 

Se prav ajde, 100? za olje, nekaj za delo. Ne vem zakaj v tem primeru rabi? ?e ma?ino, to itak ni priporo?ljivo delat flush.

Napisano

Jaz tudi mislim da je tako (za avtomatika), ce sem prav takrat studiral mazdin menjalnik je to zaprta zadeva

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja v osnovi bi naj bilo dovolj samo izpust olja iz ?epa, samo jst ?e bi delal bi zihr tudi filter menjal. Tist karter dol vzet pa ma? glih 10min dela.

Olja bi naj ?lo 7,8L ?e je ?ist prazen, drga? pri menjavi skozi ?ep pa bi naj dolil 3,5 do 4,9L novega olja.

Liter olja stane 8?

https://www.ato24.de/en/mazda-getriebeoel-atf-fz-1-l.html

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Mor? prej ?e ustrezen filter najdt :)

 

OEM katalo?ka filtra je FZ0121500, original stane 41?

 

Na Autodocu ima? 2 nachbau filtra cca 33?:

https://www.autodoc.si/rezervni-deli/oem/fz0121500?gadw=1&gclid=Cj0KCQjwi43oBRDBARIsAExSRQECGXDwgCESCMVAreePpM24g9i8axr8p2Qml45C5kNgDj6FRCZuSu0aAo1NEALw_wcB

 

BTW: menjava je enostavna, edino ?e ima? 2 levi roki ;)

Aja, pa ?e bi blo slu?ajno olje zelo za?gano, je dobro dvakrat v kratkem ?asu menjat olje, ker z normalno menjavo ne dobi? vsega olja ven iz wandlerja, zato je ona Tim Ekart metoda dobra ker se prek naprave pre?rpava novo olje not staro ven.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Mazdin menjalnik je identitec Aisonovemu (razlika v stevilu lamelc) spustis olje ven odstranis karter, potem odstranis filter ki je pritrjen z dvema vijakoma, menjas filter, naneses diht maso na karter (aisinov ima tesnilo) pritrdis karter. Nalivas olje s sprednje strani kjer je tudi nivojna palica. Avto zalaufas do 40stopinj zmeris nivo pri prizganem avto o to je to.

Aless hvala za proceduro.

Kdor olja ne menjuje redno pa naj raje tist dnar da nastran za kasnejso obnovo.

Filozofija, olje maze in hladi, v obtoku se olje obrablja in iztrosi zato se menjuje, saj tudi v fritezo ce nalijete najboljse olje ne pecete 2leti kropirja v istem olju ali pac?

Aless glede izpiranja ce imas zazgano olje menjaj samo olje v karterju in filter, temu se rece osvezitev, ko menjas vozi enih 10000km in potem menjaj se enkrat z izpiranjem preko povratnega voda iz hladilnika, to pomeni da snames cev ki gre iz hladilnkka nazaj v menjalnik, vklopis avto, ko natece 2litra vstavis dolijes 2litra v menjalnik in ponavljasbdokler ne pritece lepo modro olje, zna se porabit kar olja, ampak verjemi se splaca. Ko zakljucis je priporocljivo naredit adaptacijo ali ga nekaj 100km vozit res lepo da se parametro prilagodijo na novo zracnost.

Napisano

Moja ima 50.000km. Filtra nebi menjal ?e, dokler ne pote?e garancija. Bi pa menjal samo olje, ne vem pa ?e ali samo drain out ali vse?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Moja ima 50.000km. Filtra nebi menjal ?e, dokler ne pote?e garancija. Bi pa menjal samo olje, ne vem pa ?e ali samo drain out ali vse?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Kateri letnik je? Lahko bi objavil kako sliko pa malo opisal 6-ko v predstavitvi ?lanov :)

 

 

Napisano

Kam bo? peljal na menjavo?

 

K svojemu lokalnemu mehaniku ... 

Moja ima 50.000km. Filtra nebi menjal ?e, dokler ne pote?e garancija. Bi pa menjal samo olje, ne vem pa ?e ali samo drain out ali vse?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

Za te kilometre samo delni izpust, torej toliko, kot ga pritece cez karter - najverjetneje med 3,5 in 4 litre (ostalo ostane v fltru in pretvorniku navora).

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.