Skoči na vsebino

Adaptacija avtomatskega menjalnika


Priporočeno sporočilo

Oznaka menjalnika je fw6a-el in je aisinova osnova, ki je zelo podobna aisinovemu menjalniku u660e ki se najde v nekaterih toyotah. Mazda je nekaj stvari spremenila, tudi pretvornik navora je drugacen. Hvala bogu da je osnova od aisina, ker ce bi bila od jatcota bi bilo pa veselje (problem s siberji in elektromagnetnimi ventili)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Awtf-80sc je drugacen kot v mazdi od 2012 naprej. Drugace pa ta awtf-80sc je tudi v oplu volvotu peugeotu citroenu, vsestranski menjalnik. Meni osebno ima hecno narejen izpuat za olje. Najprej torx vijak v inbus vijaku ki je nivojni :-D.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Meni je zadnji? Jure naredil u?enje avtomatika, pa se kar precej pozna. Tisto trenutno zanihanje obratov pred ?altanjem v tretjo je izginilo. 

 

Sem pa sicer ?e prej opazil , lahko da je tako ?e od nakupa pa nisem bil pozoren, da se pri mrzlem avtu TC takoj ne zaklene, to pomeni da se avto vozi z vi?jimi obrati, kar pomeni, da recimo ko dodda? v tretji ali ?etrti mal ve? gasa, hitrost ne naraste sorazmerno z obrati. To traja dokler se ne ogreje, kar je ponavadi kak kilometer ali dva, potem je ok in po moje menjalnik dela zelo lepo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss nekako ja kot cvt vendar bol bodobno zdrzavanju wandlerja. Ni enakomernega pospeska, ampak kot da hitrost dohaja obrate z zamikom. Taksne fore ima tudi mercedesov 7g s tem da tam se pa ko je hladen pojavi pri prestavljanju iz prve v drugo in druge v tretjo polovicno padanje obratov. Ko predtavi najprej padec obratov ta 200 po dveh sekundah pa se za 200. Se ne cuti ampak samo opazi na obratih.

Adaptacije so ok, ampak po menjavi olja, menjavi wandlerja ali krmilne enote. Ne zdaj na vsake pol leta ali 20000km delat adaptacije, ker tudi menjalnik rabi nekaj casa sa se nauci in v tem obdobju je lahko obraba vecja ker se optimirajo tlaki za prestavljanje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta mazdin (aisinov) je ful dober, ob rednem vzdrzevanju tezko da gre kaj narobe. O drugih znamkah se pa da debatirat glede problem. Trenutno najboljsi menjalnik kar pa jih je veni gledano s strani udobja odziva izd je pa zf 8hp, ki pa tudi brez vzdrzevanja brez problemov zdrzi 200000-250000km potem pa se zacne s senzorji in obrabo krmilne enote, so pa primeri strank ki redno menjujejo olje in imajo na teh menjalnikih 350000km brez problemov. Je nekaj v reku kdo maze ta vozi :-)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
On 24. 3. 2020 at 19:41, SpEkTr said:

Meni je zadnji? Jure naredil u?enje avtomatika, pa se kar precej pozna. Tisto trenutno zanihanje obratov pred ?altanjem v tretjo je izginilo. 

 

Sem pa sicer ?e prej opazil , lahko da je tako ?e od nakupa pa nisem bil pozoren, da se pri mrzlem avtu TC takoj ne zaklene, to pomeni da se avto vozi z vi?jimi obrati, kar pomeni, da recimo ko dodda? v tretji ali ?etrti mal ve? gasa, hitrost ne naraste sorazmerno z obrati. To traja dokler se ne ogreje, kar je ponavadi kak kilometer ali dva, potem je ok in po moje menjalnik dela zelo lepo.

Kdo oz. kje ti je to zrihtal?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.