Skoči na vsebino

Poraba Skyactiv G - bencin

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

To?no to, motor mora kdaj pa kdaj (oz. vedno, ko je ogret motor) zadihat, mu?enje do 2.000 obratov mu na dolgi rok zagotovo bolj ?kodi, sploh pri direktno vbrizganih motorjih.

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Kako vam grata imeti tako malo porabo?

Imam G120 Takumi bencinarko, v slu?bo se vozim v eno smer 12 km, vmes ?e kak?na relacija dolga v eno smer 8 km in za vikende relacija v eno smer 50 km. In mi poleti z 18-kami in sedaj z 16-kami kuri od 7,2 do 7,5 l/100 km.

?eprav ga res ne ti?im (?altam pri 2800 obrati) se mi to zdi bistveno preve????

Napisano

Kako vam grata imeti tako malo porabo?

Imam G120 Takumi bencinarko, v slu?bo se vozim v eno smer 12 km, vmes ?e kak?na relacija dolga v eno smer 8 km in za vikende relacija v eno smer 50 km. In mi poleti z 18-kami in sedaj z 16-kami kuri od 7,2 do 7,5 l/100 km.

?eprav ga res ne ti?im (?altam pri 2800 obrati) se mi to zdi bistveno preve????

?e tako vozi? verjetno ne rabi? ?este,ker pri teh obratih leti preko 130! Ko bo? prestavo kot ti ponudi displej bo? imel pa 6.5,poskusi. Je pa res da potem ?alta? eno do dve ni?e ko prehiti?,ampak to je za kratko in se pri porabi ne pozna dosti. Sicer je tvoja stvar kako vozi?,ampak s tako vo?njo bo? imel tako porabo kot jo ima?.
Napisano

Kako vam grata imeti tako malo porabo?

Imam G120 Takumi bencinarko, v slu?bo se vozim v eno smer 12 km, vmes ?e kak?na relacija dolga v eno smer 8 km in za vikende relacija v eno smer 50 km. In mi poleti z 18-kami in sedaj z 16-kami kuri od 7,2 do 7,5 l/100 km.

?eprav ga res ne ti?im (?altam pri 2800 obrati) se mi to zdi bistveno preve????

 

Ja po kak?nih cestah pa se to vozi?? Ker pa? ni vseeno ali cel ?as vozi? 130, jajcari? v kolonah po hribih al pa cel ?as pospe?uje? med 50 in 90. Zdaj ko se vozim ve?inoma po AC pri 120km/h mam povpre?je med 6.3 in 6.5 z avtomatikom. Med jajcanjem po Ljubljani sem mel 8 - 9. Ni vse isto.

Napisano

ne preve? ?parat pa ?altat pri 2.000rpm, za motor (sploh sodobne di) bo bolj?e ?e ga redno zvrtite v vrtljaje, seveda ogretega..

Napisano

Ja po kak?nih cestah pa se to vozi?? Ker pa? ni vseeno ali cel ?as vozi? 130, jajcari? v kolonah po hribih al pa cel ?as pospe?uje? med 50 in 90. Zdaj ko se vozim ve?inoma po AC pri 120km/h mam povpre?je med 6.3 in 6.5 z avtomatikom. Med jajcanjem po Ljubljani sem mel 8 - 9. Ni vse isto.

 

Tolk mam jest rocno z vozvnjo med 130 in 150

Napisano

Ja po kak?nih cestah pa se to vozi?? Ker pa? ni vseeno ali cel ?as vozi? 130, jajcari? v kolonah po hribih al pa cel ?as pospe?uje? med 50 in 90. Zdaj ko se vozim ve?inoma po AC pri 120km/h mam povpre?je med 6.3 in 6.5 z avtomatikom. Med jajcanjem po Ljubljani sem mel 8 - 9. Ni vse isto.

Avtomatik ima tako malo ve?jo porabo,je pa veliko odvisno od voznika. Ko vozi ?ena na dolo?eni relaciji ima pol litra ve?jo porabo ampak je po?asnej?a! Ob?utek za volanom itd je pomemben za ni?jo porabo,ne verjamem pa,da bi bila kaka razlika med enakimi avti-serijsko opremljenimi in tehni?no izpravnimi!

Napisano

Med vo?njo po avtocesti 120 na uro? Resno?

 

Omejitev tule je 120km/h, radarji pa pogosti. ?e Audi/BMW ?efurji ti ne blendajo ampak lepo vozijo 120 po svojem pasu ;) Na?eloma mi ni ok pla?ati 100EUR+ na vsako vo?njo za kazni :P

 

(Je pa bistveno bolj?e voziti tule po cesti kjer vsi peljejo 120 in ni tovornjakov kot pa meti vedno kretena na riti pri 150 v Sloveniji.)

Napisano

Danes sem pogledal, koliko imajo star?i porabo na cx-3 G120. Na bc-ju je 6.8L/100km pa delajo me?ane relacije in verjetno bolj kratke (tudi ac). Ni slabo za 2.0 in 120 konjev.

Napisano

Moja Mazda3 G100 porabi pri kombinirani vo?nji na 16 Alu plati??ih pozimi in poleti 5.786L/100km po ro?nem izra?unu (imam spravljene vse ra?une za gorivo) in 5.9L/100km po BC oz. je BC preklapljal z 5.8 na 5.9L in ni ravno pojem natan?nosti. Kadar imam poleti 18 Alu plati??a se poraba dvigne za ca 1 dcl in BC ka?e 6L/100km ro?ni izra?un pa malenkost manj. Lu?ka za rezervo goriva je tudi debelo odmerjena in zna?a po mojih izku?njah vsaj 150km. Najve? sem prevozil 846.7km (nekje v hribih in nikjer pumpe) in potem natankal dobrih 48L bencina, tako da bi z enim tankom lahko prevozil 900km do ?isto praznega, kar seveda ni priporo?ljivo. Ob po?asni vo?nji oz. cijazenju poraba na tistih nekaj deset kilometrih ?e bolj pade na sme?nih 4.8L/100km.

Napisano

Moja Mazda3 G100 porabi pri kombinirani vo?nji na 16 Alu plati??ih pozimi in poleti 5.786L/100km po ro?nem izra?unu (imam spravljene vse ra?une za gorivo) in 5.9L/100km po BC oz. je BC preklapljal z 5.8 na 5.9L in ni ravno pojem natan?nosti. Kadar imam poleti 18 Alu plati??a se poraba dvigne za ca 1 dcl in BC ka?e 6L/100km ro?ni izra?un pa malenkost manj. Lu?ka za rezervo goriva je tudi debelo odmerjena in zna?a po mojih izku?njah vsaj 150km. Najve? sem prevozil 846.7km (nekje v hribih in nikjer pumpe) in potem natankal dobrih 48L bencina, tako da bi z enim tankom lahko prevozil 900km do ?isto praznega, kar seveda ni priporo?ljivo. Ob po?asni vo?nji oz. cijazenju poraba na tistih nekaj deset kilometrih ?e bolj pade na sme?nih 4.8L/100km.

Dobra reklama za bencinarje,glede porabe. Druga?e pa glede col 16-18 nima veze s porabo,poraba je lahko razli?na samo zaradi ?irine pnevmatike-gume zaradi ve?jega trenja in tekalne povr?ine. Obseg 16" in 18" je isti!

Napisano

Bini - skoraj, ampak ne ?isto. Jaz sem stehtal 16" kolo in 18" ter je bilo 16" cca 20kg in 18" 25kg. to je sicer razlike 20kg pri 4 kolesih v masi, ampak ker gre za vztrajnostni moment vrte?ega predmeta je ta razlika kar ob?utna in se dejansko poleg ?irine pozna tudi sama masa kolesa.

33112_1.png

Napisano

Dobra reklama za bencinarje,glede porabe. Druga?e pa glede col 16-18 nima veze s porabo,poraba je lahko razli?na samo zaradi ?irine pnevmatike-gume zaradi ve?jega trenja in tekalne povr?ine. Obseg 16" in 18" je isti!

Po?akajte, da Boss malo ulaufa svojega dizla... pa boste videli, kaj je "the poraba".

 

 

Napisano

Po?akajte, da Boss malo ulaufa svojega dizla... pa boste videli, kaj je "the poraba".

Zdej k ni ve? Juresa na forumu mora Boss prevzeti vajeti

 


image.jpeg

 

Napisano

Bini - skoraj, ampak ne ?isto. Jaz sem stehtal 16" kolo in 18" ter je bilo 16" cca 20kg in 18" 25kg. to je sicer razlike 20kg pri 4 kolesih v masi, ampak ker gre za vztrajnostni moment vrte?ega predmeta je ta razlika kar ob?utna in se dejansko poleg ?irine pozna tudi sama masa kolesa.

Ima? prav,ampak pri 1.400kg je to zelo malo saj ne speljuje? z mesta vsakih nekaj merov. Jaz bi bolj kot tito malo razlike v porabi izpostavil udobje ali lepoto,jaz sem se vseeno odlo?il za slednje. Vsakemu svoje.....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Vozi kar imaš...  Od lastnika 13 naprej glej bencinarja... To je MOJE mnenje. 
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.