Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem novope?eni lastnik CX-3 G150 AWD.  Pozimi je v hribih, kjer se pogosto zadr?ujem, precej snega. Ali naj kupim zimske gume s enakimi dimenzijami, kot so letne  -  215/50/R18  ali je bolje avtomobil opremiti z zimskimi gumami R16.  Homologacija avtomobila  je za obe dimenziji. Prodajalec avtomobilov je sicer priporo?il 16 colske. Kak?ne so va?e izku?nje, nasveti, mnenja?  Hvala za pomo?.

Napisano

Kupi take, da ti bodo verige gor pasale. Nekateri avti pri ?ir?ih gumah nimajo dovolj prostora za ketne, o tem pi?e tudi v navodilih, kako konkretno je to za CX 3 pa nebi vedel.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Kupi take, da ti bodo verige gor pasale. Nekateri avti pri ?ir?ih gumah nimajo dovolj prostora za ketne, o tem pi?e tudi v navodilih, kako konkretno je to za CX 3 pa nebi vedel.

Prej sem imel Nissana ( tudi verige), vendar je bil ?tirikolesni pogon dovolj tudi pri ve?ji (vi?ji)  koli?ini snega.  Pri CX:3 pa ?e na oko ni dovolj prostora za verike na R18. Pa ?e lahek semi zdi.

Napisano

Sedanji avti so itak vsi povrsti neuporabni. ?e ne tako davno se je dalo na avte nataknit verige v pravem pomenu besede, sedaj si sre?en ?e prostor dopu??a 9mm veri?ice. S 4wd si ve? upa?, in posledi?no je ve? mo?nosti da zaglavi?. ?e ti ni do tega da gre? iskat traktor v dolino je fino imet backup v verigah.

 

Za v hribe je pa fino, ?e ti verige pa?ejo tudi na letne gume - ko spomladi presedla? na letne pnevmatike te v hribih ?e vedno preseneti kak?en ostanek zameta sli pa par metrov zvo?enega ledu. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Bolj?e bodo 16tke ker so tudi o?je, predvsem zato gremo po snegu bolje.Za suho cesto so bolj?e 18tke zaradi ve?je povr?ine na tleh. Mislim da je ve? kopne in mokre ceste pozimi tako da je za mene bolj?a 215 45 18.Bomo videli pozimi. Lp

Napisano

Bolj?e bodo 16tke ker so tudi o?je, predvsem zato gremo po snegu bolje.Za suho cesto so bolj?e 18tke zaradi ve?je povr?ine na tleh. Mislim da je ve? kopne in mokre ceste pozimi tako da je za mene bolj?a 215 45 18.Bomo videli pozimi. Lp

Ni nujno, da so ozje.. odvisno je, katero dimenzijo ima homologirano...

 

Pri CX-5 je recimo sirina enaka...

 

post-10-0-53538700-1539142519_thumb.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Za suho cesto so bolj?e 18tke zaradi ve?je povr?ine na tleh.

 

to pa sploh ni res...sticna povrsina je bolj ali manj ista, le da je porazdeljena drugace in pa praviloma nizji profil gume so ponavadi bolj "lepljive" gume (sportne), in se manj deformirajo (zaradi nizjega profila in sirse feltne)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

na amzs spodaj si lahko prebere? vpliv ?irine zimske gume, ter se na to kar je tebi pomembno odlo?i?, akj izbrati 

 

https://www.amzs.si/motorevija/pnevmatike/testi/2018-09-27-amzs-test-28-zimskih-pnevmatik-dveh-dimenzij

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Se popolnoma strinjam. To je res prava razlaga. Je pa res,da je odvisno kje se bo? vozil in kdaj!

Napisano

16 col nabavi. 18 je ?koda, so precej nizkoprese?ne, spregledan robnik (sneg) in gre feltna, sploh ?e guma nima za??itetnega roba za plati??a.

 

?e ima? diamond/glossy 18-ke pa jih je sploh ?koda za sol...

Napisano

16 col nabavi. 18 je ?koda, so precej nizkoprese?ne, spregledan robnik (sneg) in gre feltna, sploh ?e guma nima za??itetnega roba za plati??a.

 

?e ima? diamond/glossy 18-ke pa jih je sploh ?koda za sol...

?e vedno se ne znam odlo?iti.  ?irina gum po homologaciji je pri 16 in 18 colskih plati??ih enaka  ( 215 ).  ?e se odlo?im za 16 colske gume moram kupiti ?e nova plati??a in senzorje za nadzor tlaka, sicer pa mi vulkanizer pravi, da  so teorije o tem, da so manj?a kolesa bolj?a, pravljice oziroma preteklost, ?e? da je zdaj izdelava gum druga?na.. Po drugi strani pa je tu test https://www.amzs.si/...k-dveh-dimenzij      . Ima kdo kak?ne konkretne izku?nje.?

Napisano

Ponavadi glih vulkanizerji "obvladajo" bolj kot strojovnjaki. Tudi relly avtomobili imajo 165 gume za sneg. Verjetno ne zato, ker nimajo ke?a.

 

 

Napisano

?e vedno se ne znam odlo?iti.  ?irina gum po homologaciji je pri 16 in 18 colskih plati??ih enaka  ( 215 ).  ?e se odlo?im za 16 colske gume moram kupiti ?e nova plati??a in senzorje za nadzor tlaka, sicer pa mi vulkanizer pravi, da  so teorije o tem, da so manj?a kolesa bolj?a, pravljice oziroma preteklost, ?e? da je zdaj izdelava gum druga?na.. Po drugi strani pa je tu test https://www.amzs.si/...k-dveh-dimenzij      . Ima kdo kak?ne konkretne izku?nje.?

Pred isto dilemo sem bil jaz prej?njo jesen, ko sem nabavil novo cx3. Odlo?il sem se za 16 colska kovinska plati??a in iste zimske gume. Zadeva je odli?na. Gume ob?utno cenej?e od 18 colskih, prav tako tudi kovinska plati??a. Kovinska plati??a naro?il preko  liderpneumatik.si. Takrat najcenej?a opcija. Sigurno ne bo? ni? zgre?il, ?e se bo? tako odlo?il kot sem ti napisal, seveda pa je odlo?itev tvoja.

Napisano

Ponavadi glih vulkanizerji "obvladajo" bolj kot strojovnjaki. Tudi relly avtomobili imajo 165 gume za sneg. Verjetno ne zato, ker nimajo ke?a.

Ce je guma ozja, je boljsa za v sneg... samo problem je ta, ker so homologirane samo gume z enako sirino... samo visina je drugacna... Rally vozniki se na to pozvizgajo, ker so ponavadi ti avti namenjeni dirkam in niti niso registrirani za na cesto...

 

Jaz sem se pri CX-5 odlocil, da uporabim originalna platisca, ker moram drugace kupit nove feltne in se komplet senzorjev... in je razlika v ceni visja kot ce samo nabavim zimske gume v taveliki dimenziji...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ampak roko na srce - kda se vozimo res po snegu? Mislim da je va?no da je zimska guma dobra na mokrem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ampak roko na srce - kda se vozimo res po snegu? Mislim da je va?no da je zimska guma dobra na mokrem

In v suhem pri nas.

 

 

Napisano

Mislim da je kotalni obseg isti pri obeh colah gum ,samo felga je ena ve?ja od druge,tako,da ne more biti razlike pri vo?nji z enako ?irino gume! Pa tudi komplet gum in felg je nekje enaka cena kot 18"gume. Pa ?e avto zgleda.....Kupi dobre18tke

Napisano

Samo nekaj mi razlo?ite...vsi govorite, da potrebujete nove senzorje za gume...?e pa mazda ne potrebuje senzorjev oz ventilov za nadzor tlaka saj ga nadzira preko senzorja za ABS...je pri CX modelih druga?e? Jaz sem za mojo m3 lani raje vzel 16 colske gume z litimi plati??i, saj bi me pri?le 18 colske gume par deset evrov ceneje kot pa 16+lita plati??a...

Napisano

Samo nekaj mi razlo?ite...vsi govorite, da potrebujete nove senzorje za gume...?e pa mazda ne potrebuje senzorjev oz ventilov za nadzor tlaka saj ga nadzira preko senzorja za ABS...je pri CX modelih druga?e? Jaz sem za mojo m3 lani raje vzel 16 colske gume z litimi plati??i, saj bi me pri?le 18 colske gume par deset evrov ceneje kot pa 16+lita plati??a...

Od letos dalje so spet dali TPMS senzorje... menda zaradi neke glupe evropske uredbe... :(

 

Tukaj smo med drugim ze pisali o tem >> http://www.mazda-si.net/topic/14017-nova-mazda-cx-5-2017/?p=389080

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

A to majo samo novi modeli oziroma FL? Al majo vsi novi narejeni avti to? Pr mojmu avtu v prirocniku nism zasledil kako to dela.

 

Edit: zase sm najdu v prirocniku ki je v aplikaciji MyMazda. Je novejsi kt pa tisti v avtu...

Napisano

Ampak roko na srce - kda se vozimo res po snegu? Mislim da je va?no da je zimska guma dobra na mokrem

Tema je: gume za v hribe kjer je precej snega

 

Sila nenavadno da ima mazda homologirano isto ?irino pri razli?nih colah felten. Za sneg je o?je bolj?e. 

 

Presek 50 ima tud moj ?kodilak in lahko re?em da to ni ravno presek za v hribe vozit.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

To razlago smo ?e brali eno stran nazaj,in je popolnoma vse res,ampak ?e je kolo na avtu enake ?irine in enakega obsega zakaj bi tu ve?je cole igrale vlogo! Bo kdo mogo?e dal razlago,ker me zanima.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.