Skoči na vsebino

Masa Mazda platišč s pnevmatikami

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ali je kdo od uporabnikov tehtal svoja original Mazda kolesa? Iskanje po forumu ni obrodilo sadov, zato za?enjam sam:

Mazda 6 GJ 2013 original plati??a:

19 col s Kumho letnimi pnevmatikami 225/45 R19: 25,5 kg
16 col s Semperit zimskimi pnevmatikami 215/65 R16: 20,6 kg
17 col z Bridgestone letnimi pnevmatikami 225/55 R17: 21,5 kg
 

post-5919-0-03533400-1540377285_thumb.jpg

post-5919-0-19885500-1540377293_thumb.jpg

post-5919-0-18586000-1540377296.jpg

Napisano

Sem vcasih tehtal, posebej pri gumah so kar velika odstopanja.

Ce se prav spomnim je bila razlika med Bridgestone potenza re050a (sportna guma trdi boki) in Pirelli P7 cinturato blue (touring guma), v dimenziji 215/50 17 nekje 2kg po gumi (la?ja pirellijeva guma)

Se pravi nekje 10kg guma in toliko feltna priblizno

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ponavadi so lahka plati??a te?ja od ?eleznih.

Ne vem zakaj ravno za pnevmatike avtov v podatkih ni navedena njihova te?a. Nevzmetene mase so eden od pomembnih faktorjev lege avta.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Basen o vzmetenih in nevzmetenih masah je sicer druga zgodba ki vpliva tako na lego na cesti kot na udobje - la?je je bolj?e - o?je je la?je.

 

Avti imajo 4 velike vztrajnike, ki se upirajo pospe?evanju, prav tako zaviranju. Ni samo te?a faktor, kako vztrajen bo vztrajnik je pomembno na kateri razdalji od osi je masno sredi??e. Zato SUV-i zaradi ve?jega premera koles (in ?ibkim motorjem) ne grejo nikamor z mesta. Ampak prodajajo se pa kot vro?e ?emljice  :vskalo:

 

Edit: koliko tehtajo gume je pomembneje kot koliko tehtajo plati??a.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Masno sredi??e je po logiki ob ve?ji feltni vedno bolj oddaljeno od pesta, seveda pa je masa gum pomembnej?a, dr?i.

 

?e en faktor: pnevmatike z letvijo za za??ito plati??a imajo zagotovo pomemben efekt na nevzmeteno maso, saj so pravilom te?je.

 

Dodajam ?e tole:

225/45 R19 Archiles ATR 2 z 19 col original plati??em, a brez letve za za??ito plati??a: 24,9 kg.

 

Med 19 col pnevmatikami je hitro lahko tudi 2 kg razlike, celo do 3 kg.

Napisano

Za Mazda 3, G120, Revolution letnik 2015:

 

16 col - original Mazda 6.5Jx16 ET50 -> Nexen winguard snow G WH2 - 205/60 R16: 19,0 kg

 

16.jpg

 

18 col - original Mazda 7Jx18 ET50 -> Michelin pilot sport 3 - 215/45 R18: 21,1 kg

 

18.jpg

Napisano

Dobro bi bilo ?e ?e pripisali od ktere Mazde plati??a so, model in leto, mogo?e ?e slika. Pa ?e ima kdo aftermarket plati??a bi se lahko primerjalo, ktera so la?ja.

Evo da dodam ?e jst svojo kolekcijo 17col plati??, 18tke bom stehtal drug mesec, ker so trenutno na avtu.

 

OEM Mazda 6 GG 7x17 ET55 Letnik 2006

Samo plati??e: 9,9 Kg

Samo guma: 9,2 Kg 215/50/17 Sava Eskimo HP

Plati??e z gumo: 19,1 Kg

post-5522-0-13640500-1540313911_thumb.jpg

 

Aftermarket plati??a Arcasting 7x17 ET42 (made in italy)

Plati??e z gumo: 18,4 Kg 205/50/17 Continental SportContact 3

Plati??e z gumo: 19,3 Kg 205/50/17 Michelin Pilot Sport 2

post-5522-0-09392700-1540313949_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Aless jaz imam iste feltne kot so na tvoji prvi sliki 17ke. Si siguren da so to od prve generacije ?

Napisano

Dodal slike zgoraj.

 

Glede na to, koliko se ob?uti manj?a masa koles, se za naslednjo letno sezono ogrevam za OZ Ultraleggera 17 col. Pa? ne bodo izgledale super, tako kot 19 ali 20 col Vossen, ampak izgled ni vse - enako kot pri ?enskah. :lol:

Napisano
  dne 24. 10. 2018 ob 10:37 je 323 BA napisal:

Dodal slike zgoraj.

 

Glede na to, koliko se ob?uti manj?a masa koles, se za naslednjo letno sezono ogrevam za OZ Ultraleggera 17 col. Pa? ne bodo izgledale super, tako kot 19 ali 20 col Vossen, ampak izgled ni vse - enako kot pri ?enskah. :lol:

Meni zgleda ultralegera lepo, bi pa vzel sigurno min 18col, 17tke ze mal majhno zgledajo.

Za 3.gen M6 bi vzel zihr 19tke.

Saj ultralegera 19tke niso tok tezke.

OZ Ultraleggera Cast 18x7 7.983 kg

OZ Ultraleggera Cast 18x8 8.437 kg

OZ Ultraleggera Cast 19x8 9.344 kg

 

?e bi mel dnar bi pa jst vzel Advan RZ DF

19x8 ima 8.43 kg

Mi zgledajo prav porn.

post-5522-0-50453900-1540384800_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Dr?i, ?e gre za izgled, morajo biti za 3. gen. morajo biti vsaj 18, ?e ne celo 19. Pri 20 je ?e obvezno ni?anje, ?e ne avto sme?no izpade.

 

Vsekakor pa so ultralahka plati??a (?e niso ravno 500+ EUR/komad) bolj ob?utljiva, nemalo rabljenih ultralegger se prodaja po?kodovanih, z zvitimi robovi. Tudi zato ne bi tvegal s premalo bo?nice, hitro se zgodi kak robnik, luknja itd. Mazda je edini avto pri hi?i, ko je topolo, se v slu?bo vozim z motorjem (ve? kot pol leta), moja bolj?a polovica pa se bolj ali manj uspe?no izogiba robnikom. Pri 19 col original plati??ih ji to ni najbolje uspevalo. :)

 

17 Ultraleggera sicer spet ne izgledajo tako grozno majhno, nekako na spodnji meji sprejemljivega za letne:

post-5919-0-48376300-1540388399_thumb.jpg

Napisano
  dne 24. 10. 2018 ob 12:40 je Aless napisal:

Meni zgleda ultralegera lepo, bi pa vzel sigurno min 18col, 17tke ze mal majhno zgledajo.

Za 3.gen M6 bi vzel zihr 19tke.

Saj ultralegera 19tke niso tok tezke.

OZ Ultraleggera Cast 18x7 7.983 kg

OZ Ultraleggera Cast 18x8 8.437 kg

OZ Ultraleggera Cast 19x8 9.344 kg

 

?e bi mel dnar bi pa jst vzel Advan RZ DF

19x8 ima 8.43 kg

Mi zgledajo prav porn.

OZ Alleggerita  HLT 18x8 - 7.72kg 

01-alleggerita-hlt-star-silver-jpg-1000x

Napisano

Enkei Rivazza 17 col 7J ET38 5x114,3 (JDM plati??e, dobil sem jih od iz Japonske sve?e uvo?ene Nissan Silvie s15) z letno Dunlop Direzza DZ101 dimenzije 215/45 17 - 16,8 kg

 

Pnevmatika naj bi imela 22 lbs, verjetno izrabljena nekaj manj. Prera?unano torej 10 kg in ?e podatek dr?i, ima plati??e torej cca. 7 kg. Zdi se mi skoraj prelahko da bi dr?alo, ?e pa je res, je to to?no to, kar sem iskal. Original 17 col za GJ imajo namre? 11,7 kg.

 

Ko bom dal gume dol, samo plati??a ponovno stehtam.

post-5919-0-51036600-1541099659_thumb.jpg

Napisano

No ja nimam izku?enj z 3gen M6, najbolj?e da proba? gor dat pa se najbolj vidi, na?eloma bi pa moglo it 2mm bp, pa ?e felna je o?ja.

Pri 2gen je mal problem ker na zadnjih blatnikih je tako velik rob da ne more? kaj dosti ven potegnit plati??, npr. original 18tke imajo ET60 so pa 7,5cola ?iroke, jst sem dal gor 7mm distan?nike to pol pride ET53 in je ?e cca 5mm prostora med gumo in notranjim robom.  Spredaj pa ni problem.

Nvm pa kak ima 3.gen narete zadnje robe blatnikov.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Glede na izra?un ne bo omembe vredno, pri original 19 col je zunanji rob tudi 5 mm bolj ven. Pri Enkei 17 bo notranji rob celo 12 mm bolj ven oz stran od komponent vzmetenja.

post-5919-0-89608200-1541139254_thumb.jpg

Napisano

Evo sem zmontiral zimske, tak da sem zdaj lahko stehtal ?e letne 18tke.

 

OEM Mazda 6 GH 7,5x18 ET60 Letnik 2008
Letne gume 225/45/18 Toyo TranPath MP4
Plati??e z gumo: 20,4 Kg

 

post-5522-0-62640700-1541164496_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Te?a alu plati?? Borbet Y 7,5x17 ET 40 je 8,9kg. Zimska guma

Vredestein Wintrac PRO XL 225/55/R17 z za??itnim robom je 10,2kg. Skupaj=19,1kg.

 

 

  • Jest je spremenil naslov v Masa Mazda platišč s pnevmatikami

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.