Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
22 hours ago, TiEn said:

Ja če je to povezano so meni to že naredili... sprašujem ker meče napako na senzorju tlaka sealnega koletorja... sicer je bil danes pri mehaniku in je spucal kolektor in pravi naj se peljem če bi mogoče še napako vrglo,.. če ne je rekel da naj bi to popravljali na vpoklicu. Bom čene v Koper poklical.

 

Evo napake ki vrže zaradi senzorja

P0471 Exhaust gas pressure sensor Outside specified range
P2262 Exhaust-gas turbocharger Electrical/mechanical fault
 

 


image.jpeg

 

Napisano
19 hours ago, Bini said:

Super,jaz sem z njimi zelo zadovoljen,poročaj ....👍

 

Eto, been there... Slabe pol urce bli gotovo, loputa bla ok, sam programiral so 🙂

Napisano

Turbo luknja je velika ker gre u limp mode in sklopi turbino :D

 

Sm že klical na servis v KOPER bodo al reprogremirali tisti sezor oz zamenjali z novim

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 5 minutami je TiEn napisal:

Turbo luknja je velika ker gre u limp mode in sklopi turbino :D

 

Sm že klical na servis v KOPER bodo al reprogremirali tisti sezor oz zamenjali z novim

Kdaj imaš naročen servis? Javi, da kako rečemo v živo. 

 

 

Napisano

Bo bil peljan z asistenco do ker ne milsim brez turbine furat v koper pa to ne gre nikamor XD prej skuham pašto kot pa da pride mazda na 90kmh

  • Haha 2
  • Žalosten 2

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 22 minutami je TiEn napisal:

Bo bil peljan z asistenco do ker ne milsim brez turbine furat v koper pa to ne gre nikamor XD prej skuham pašto kot pa da pride mazda na 90kmh

Torej zdaj vidiš kako je nam bencinarjem 🤣🤣🤣🤣

  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano (urejeno)

Ma je še slabše mislim da je brez turbine pa še vrtljaji omejeni,.. še slabš ko bencinar

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 1 minuto je TiEn napisal:

Ma je še slabše mislim da je brez turbine pa še vrtljaji omejeni,.. še slabš ko bencinar

Ali pa tam-tam nekje. 😋

 

 

Napisano
Pred eno uro je TiEn napisal:

Ma je še slabše mislim da je brez turbine pa še vrtljaji omejeni,.. še slabš ko bencinar

No tako lahko zdaj vidiš kako so včasih dizli šli.....🐌🐌🐌 😂

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
On 3/16/2021 at 1:57 PM, TiEn said:

 

Evo napake ki vrže zaradi senzorja

P0471 Exhaust gas pressure sensor Outside specified range
P2262 Exhaust-gas turbocharger Electrical/mechanical fault
 

Sem že v torek dobil avto nazaj,.. krivec senzor sesalnega kolektroja,.. menjali so mi senzor, cevke pa nosilec senzorja. Vozim dalje.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

 


image.jpeg

 

  • 2 leti kasneje...
Napisano

Tole najbolj paše v to temo, kot je že @Alex napisal pod temo"Mazda CX-30"je vpoklic za nekatere(po VIN številki) "CX30 X186" motor. Preverili bodo morebitno puščanje tekočine pri kondenzatorju na hladilnem sistemu ter naredili programsko posodobitev na krmilnem sistemu!

V kolikor imate redni servis v doglednem času bodo to opravili takat, drugače pa vas obvestijo.... 😉

Preverjeno pri Mazda servisu! 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.