Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imamo te?avo z malo turbino, kakor ta, ki odpira in in zapira dotok k mali turbini padla ven in udarila po mali turbini, ki je sedaj seveda uni?ena. Original se samo loputa ne dobi ampak je potrebno kupiti kompletno turbino, ki pa je seveda zelo draga. Ali pozna kdo koga, ki ima zadnjo generacijo 6 v delih oz. kako druga?e sanirati to loputo?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ej...Mazdaman..probaj poklicat

BEJA servis Ljubljana so mojstri..lahko ti kaj pomagajo..lp

Napisano

Ampak, kako je pa to sploh mo?no? A ma? kak?no sliko kako to zgleda, ker mam ob?utek, da nekaj narobe razumem.

33112_1.png

Napisano

Ampak, kako je pa to sploh mo?no? A ma? kak?no sliko kako to zgleda, ker mam ob?utek, da nekaj narobe razumem.

Je mo?no. Sem imel mo?nost ravno danes to zadevo videti na lastne o?i,na identi?nem primeru kot ta. Sam za razliko je ostala turbina cela. Isto odpadla una loputa na vstopu v turbino...

Napisano

Ej...Mazdaman..probaj poklicat

BEJA servis Ljubljana so mojstri..lahko ti kaj pomagajo..lp

Beja obvlada samo nejaponske.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ampak, kako je pa to sploh mo?no? A ma? kak?no sliko kako to zgleda, ker mam ob?utek, da nekaj narobe razumem.

 

Zgleda tako (priponke).

Meni ni ni? ropotalo ali kaj drugega.

Avto do 2200 rpm sploh ni ?el, ker ni delala mala turbina.

Potem pa mi je vrglo vn napako (rumena lu?ka "engine inspection required).

 

Je pa zanimivo, da je loputa cela, turbino pa je potrebno odpret, da se vidi, ali je vetrnica cela.

Od zunaj zgleda OK.

post-927-0-44237800-1543560800_thumb.jpg

post-927-0-67067100-1543560847_thumb.jpg

Napisano

Kupila se je nov Originalni set obeh turbin, loput, aktuatorjev, drugi teden bo menjava, potem bom dobil tudi slike. 

 

Naj bi pa ta nova imela bolj mo?no pritrjeno loputo in se to naj ne bi ve? zgodilo. 

 

Simptomi so bili pa isti do 2200 - 2500 avto ni vlekel potem ko je pa velika zalaufala je pa ruknilo. 

 

in zgleda je teh primerov kar nekaj cena seta je okoli 1600? obnovljene iz eBaja pa dobi? za 600-700 a tam vseeno ne ve? kako je pritrjena loputa.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ja bratova je pa  

 

Datum izdelave  20140213

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ja, moja je 06.2014.

Se pravi, da je to znan problem bolj kot ne pri prvi generaciji.

A so to pri face liftani re?ili?

 

 

Napisano

Kdaj so za?eli vgrajevati bolj kvalitetno pritrjevanje lopute ne vem a te, ki jih sedaj dobi? na servisu so baje bolj?e.  :blink:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ker ni dpf ni mo?nosti za kulanco

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Vzrok...posledica morda? Verjetno je brez dpf pritisk druga?en oz. izven toleranc??

Kako, ne razumem. Kaj ni Dpf-ja?

 

 

Napisano

Je odstranjen in zato je elektronika "posodobljena" in ?e tak?no po?ljejo na Mazda EU baje ne odobrijo ni?. Tako vsaj pravijo na servisu

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Pozdrav,

 

pa da o?ivim to temo. ?al mislim, da sem ?rtev tegale primera. Danes med vo?njo, zopet ni delovala manj?a turbina, ki sem jo ?e ve?krat "pri?igal" tako, da sem enkrat ?el nad 2500 potem pa je delala normalno. Vendar je to danes ?lo korak naprej, potem ko je manj?a turbina zopet delovala, se je med pospe?evanjem nekaj zgodilo (?al zaradi radia ne morem re?t kako to?no je zaropotalo) in od takrat zelo glasen ?vi?gajo? zvok ob polnjenu male turbine. Ko obrati prese?ejo 2500, se ta namre? izklopi in ?vi?ganje tako reko? izgine.

 

Ste tudi ostali potem sli?ali kak?en ekstra ?vi?gajo? zvok? Kako ste na konc re?li tale problem? Nova turbina?

 

LP

Napisano

Pozdrav,

 

pa da o?ivim to temo. ?al mislim, da sem ?rtev tegale primera. Danes med vo?njo, zopet ni delovala manj?a turbina, ki sem jo ?e ve?krat "pri?igal" tako, da sem enkrat ?el nad 2500 potem pa je delala normalno. Vendar je to danes ?lo korak naprej, potem ko je manj?a turbina zopet delovala, se je med pospe?evanjem nekaj zgodilo (?al zaradi radia ne morem re?t kako to?no je zaropotalo) in od takrat zelo glasen ?vi?gajo? zvok ob polnjenu male turbine. Ko obrati prese?ejo 2500, se ta namre? izklopi in ?vi?ganje tako reko? izgine.

 

Ste tudi ostali potem sli?ali kak?en ekstra ?vi?gajo? zvok? Kako ste na konc re?li tale problem? Nova turbina?

 

LP

Na bratovem avtu se male turbine ni sli?alo, ker je loputa ostala v njej in jo je blokirala, da se ni vrtela. Re?ili smo tako, da se je zamenjal komplet turbo z novim originalnim, ki ima ?e oja?an spoj lopute z osjo. Zdaj avto spet gre.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Je re?eno pa tudi ni ve? povi?evanja nivoja olja. Pri meni se po skoraj letu dni in 12000 km ni dvignil nivo niti za mm.

 

 

Napisano

Verjetno dela? precej relacij oz. kot si pisal, vedno (na?rtno) kon?a? cikel regeneracije. Seveda potem ni te?av z zvi?evanjem nivoja olja.

 

Kak?na je poraba po BC za celo obdobje? Povsem resno spra?ujem. :)

Napisano

Je re?eno pa tudi ni ve? povi?evanja nivoja olja. Pri meni se po skoraj letu dni in 12000 km ni dvignil nivo niti za mm.

 

A si to preveril na servisu?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.