Skoči na vsebino

Prevažanje štirinožcev

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes sem v živo gledal eno tako enojno kletko za eno ščene. Vse fajn pa krasn, močni profili (kvadratne in okrogle cevi, lepo zvarjeno skupaj, spodaj pločevina za poden in malo robu okoli razen na vratih). Zanima me samo, kako se počutijo potniki na zadnji klopi, če pride do nesreče in tak avto s kletko nabijejo od zadaj?

Napisano
pred 8 urami je Mraušk Mčk napisal:

Kam gre ta svet! Po najnovejših južno korejskih zakonih bodo morali tudi Korejci v avtih prevažati pse v takih kletkah.

Do sedaj je zadostovala hladilna torba.

 

Sj pr ns tud krav ne prevazajo v kamionih s hladilniki :D

Napisano
dne 23. 1. 2024 ob 8:37 je Slivka napisal:

Danes sem v živo gledal eno tako enojno kletko za eno ščene. Vse fajn pa krasn, močni profili (kvadratne in okrogle cevi, lepo zvarjeno skupaj, spodaj pločevina za poden in malo robu okoli razen na vratih). Zanima me samo, kako se počutijo potniki na zadnji klopi, če pride do nesreče in tak avto s kletko nabijejo od zadaj?

 

Ne vem kako kletko si gledal, moja je izdelana po naročilu in se popolnoma prilega steni zadnje klopi, tako da če (bog ne daj) pride do trka kletna ne more naprej. 

Sem hotel dati dežnik med kletko in zadnjo klopjo pa ni šans da dežnik spravim tja. 

Napisano
pred 22 minutami je Slivka napisal:

Kar pomeni, da silo trka absorbira zadnja klop in ne zadnji del vozila. Pa klop zdrži tako silo?

Odvisno,koga imaš raje...al kužata al ženo k sedi na zadnjem zicu....

Lahko pa daš ženo v kletko in kužata na zadnji zic🤔.

Ha😃...sem razmišljal...pri takem dvojnem,pa lahko še taščo zaščitiš,in stlačiš not tako ženo,kot taščo...kuža pa lahko na sprednji zic,in so vsi na varnem😋👍.

Otroci pa lahko gredo na bus...samo ne sme biti električen🙄

Napisano

Sedaj pa brez heca-mislim,da je zakonodaja taka,da določa najmanj pregrado med tovornim in potniškim prostorom,tako da štirinožca ne odnese naprej,oz. da ne more prileteti potnikom v tilnik.

Lahko je tudi na sedežu,a mora imeti poseben pas-oprsnik pripet na varnostni pas.

Najboljša varianta je seveda kletka.

Po moje ni problem pri naletu zadaj,ker takrat,ko ti nekdo prileti zadaj "v rit" kletka ne pritiska na sedež,ampak sedež z potniki pritiska ob kletko (sila vztrajnosti).

Tukaj za potnike ni tak problem če je kletka strokovno in kvalitetno varjena,ker predstavlja še dodatni zmečkljivi material za absorbiranje sile (na zalost tudi kuža).

Potnike tako ščiti naslon klopi-sedežev in vzglavniki,kateri so med potniki in kletko!

Torej,če je na klopi potnik in v prtljažniku še kuža,je bolje z kletko,kot pa brez.

 

Če pa gre za frontalni nalet vozila z kuzatom v kufru,pa sedeži oz. nasloni realno morajo prenesti težo kletke in kužata.

Tukaj je pa seveda bolje,da je kletka izdelana iz lažjega materiala...po moje je aluminij tukaj najbolj primeren...in,da je kletka narejena na tesno in po meri....masa kužata pa.. pač imaš takega,kot ga pač imaš.

Napisano
pred 11 minutami je Janez007 napisal:

image.png

 

image.png

Tooo-kuža spredaj,žena in tašča pa v kufru😃👍 

Lep kosmatinček😍...samo ni lih za v sneg...k je take "maskirne" barve😆

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano

spet iščete dlako v jajcu, dejstvo je, da če imaš "ornk" psa, kar pomeni 25kg+ je edini primeren za prevoz box, in to je to....brez veze filozofirati vse drugo kaj in kako....100% varnosti pa tako ali tako ni....zakaj pa eni pol prikolice vlečete in še vse ostalo.....a tam je pa huda varnost zagotovljena :).

Napisano
pred 5 urami je Slivka napisal:

Kar pomeni, da silo trka absorbira zadnja klop in ne zadnji del vozila. Pa klop zdrži tako silo?

 

Pol pa sploh ne vem, zakaj se v avtu voziš ... kaj šele da še koga zraven prevažaš, ker pri trku se lahko vsi poškodujejo ... ali? 

Napisano

So privezani. 

Pelji v prtljažniku 50 kg...v enem kosu, pa zabremzaj na polno...te teh 50 kg poboža po hrbtu...če se prevrneš, te pa ubije. 

Napisano

Mi je enkrat rekel izkušen policist, neprivezan človek na zadnji klopi je v nesreči že ubil človeka pred sabo, obratno pa ne.

Drugače pa verjamem, da poskrbite za varnost, ko prevažate štirinožce.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

mi pa ne razmišljamo o železu v kuferamu
malo bolšo oprsnico smo nabavli,pripeli na zadnjem sedežu,zavesico preko prvih zicov da pri zaviranju ne pade za stol
ima stik z nami,spremla dogajanje

no fsak ma svoj okus in načela

 

  • 7 mesecev kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mene čudi, kako ti tega ne veš?   A si pozabil kaj se je zgodilo z tekstilno industrijo v Evropi. A si pozabil kako so potonile tudi slo firme, ki niso več uspele tekmovati z dumpinškimi cenami kitajcev. A se zdi to normalno, da greš prodajat na določeno območje s tako nizkimi cenami, da gre proizvajalec v minus, ki pa ga z lahkoto pokrije drugod. Ko lokalna industrija crkne zaradi nelojalne konkurence pa dvignejo cene.   To so naredili tudi z HiFi tehniko, s televizorji, z belo tehniko itd... uničijo in po možnosti kupijo lokalne proizvajalce, ki zdaj delajo dobičke zgolj kitajcu.   Pri avtomobilih, dobivajo subvencije s strani kitajskih oblasti, da lahko tako poceni prodajajo avte, ki bi bili brez subvencij dražji kar pošteno. To se bo delalo toliko časa, da avto industrija v EU počepne potem bodo cene postale "tržne" brez konkurence.    To kar sem tu naštel so vse nepoštene prakse in zavedaj se da kitajca boli kurac a bomo še sploh imeli določen nivo blaginje, ki ga lahko imaš le če nekaj proizvajaš. Če tega ni boš imel težavo kupit karkoli - tudi kitajca ne.    Dokler se bo vse gledalo skozi denar boste ćedalje bolj revni. Ta pregovor še vedno velja, da nisem tako bogat, da bi kupoval poceni. In ja sem šel skozi tako obdobje in sem se vedno nategnil, tako da tega ne počnem več.
    • nemce so za par lep denar nategnili
    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
    • Ups, "brez problemov" je bla slaba izbira besed, bolj je bilo mišleno, da se nebi smeu še opečt pri 60-65. Drgač pa da ne bo kdo mislu kaka drama je zej z GY F1 6stkami ... sem ziher, da se ostale gume isto "grejejo". Včera ob sedmih zvečer je asfalt še ziher mel čez 30 + trenje gume pa ni da ni da ne prideš na teh 40-45. Zadn cajt, da začne mazda delat kake nove modele, sj ne vemo več okol česa bi še filozofiral
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.