Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo mazda?i eno vpra?anje bi imela ?e mi lahko kdo pomaga ko sem se peljala iz slu?be bolj natan?no ko sem zapeljala iz AC se mi je pri?gala lu?ka za dpf.

Avto seveda ?e vedno normalno dela saj je to mazda hehe

zanima me kaj naj naredim oz. kaj mi priporo?ate da se znrbim opozorilne lu?ke za dpf. gre se pa za mazdo 6 2.0 diesel letnik 2007.

 

L.p MALA.

67cb6feb90c2dd8faa47c1585f7dd415.jpg8a8f948337c9b519904fb26f8f83c558.jpg

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Daljsa voznja obrati vsaj 2500 in bo ugasnala.. Vsaj pri meni je bilo tako..

Zmenjeno bom jutri do ljubljane probala

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

zivjo.

 

eno vprasanje lucka je namrec ugasnila potem. ampak danes se mi je ponovno prizgala. nazadnje smo ga mogli z testerjam zresetirat saj se po 3 dneh ni ugasnila.

je pa vmes se vtripat zacela.

 

je pa tko da danes fo ljubljane je utripala iz ljubljane pa ne utripa vec ampak gori. prevozenih 150km in nic boljske kaksna ideja kaj bi lahko blo. saj ni minilo 1 mesec od kadar se je prizgala.

 

tester ne pokazw nobene napake, ko pogledamo napake dpf tester napise da je bila regeneracija uredu narejena in da ni potrebe da se jo naredi...

 

kakrsna koli ideja dobrodosla

 

lp Curko

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

zdravo, na mazdi 3 2005 1.6 smo odstranili dpf... avto zdej gre ko nov, ampak kaze oranzno lucko za motor in itak bolj kadi...

bi mogu kj predelat vbrizg oz predelat mapo vbrizga da bo vedu avto da ni dpf in bi pol manj kadil? kdo kaj ve o tem?

Napisano

zdravo, na mazdi 3 2005 1.6 smo odstranili dpf... avto zdej gre ko nov, ampak kaze oranzno lucko za motor in itak bolj kadi...

bi mogu kj predelat vbrizg oz predelat mapo vbrizga da bo vedu avto da ni dpf in bi pol manj kadil? kdo kaj ve o tem?

 

 

?e se odstrani DPF je nujno potrebno tudi izbrisat iz ECUja in prilagodit mapo!

?E se tega ne naredi bo slej ali prej ?e kaj drugega fu? ne samo dpf.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Vzeli ste dpf....sami al kaksen ki ma nekaj pojma?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

preberi vse kar sem napisal.... a si pismen?

aless hvala, to me je zanimal...

O?itno nisi, ker ?e bi bil, bi naredili kot se zagre. In ja, ne bo? verjel. Avto brez dpf kadi

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

O?itno nisi, ker ?e bi bil, bi naredili kot se zagre. In ja, ne bo? verjel. Avto brez dpf kadi

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

glup si ko no?...

avto je pred tem kadil... sedaj pa ?e bolj... itak.. kot sem napisal... itak logicno ... ampak tud mazde kot jo imamo mi obstajajo brez dpf- ja tovarnisko.... in ne kadijo oz minimalno.... torej? bo slo?

 

zato sem vprasal ce se z prilagajanjem mape da kaj resit.... itak mi je zal k karkol vprasam k ste eni tok pametni da je joj.... lp, me ze ni

Napisano

?obe mogo?e.

Meni pri 300 000 ne pokadi...so pa ?obe obnovljene...pa avto tovarni?ko brez filtra...

Napisano

pol 100% ena ali vec sob svinja ja... nima smisla pomoje karkol vlagat v ta avto k ga vec kt eno leto nimamo namena imet ...kolk pride cenovno drgac za vse obnovit?

kolk mas pa porabo? 6l je prnas... in velik avtoceste.. zato se mi zdi da mal prevec kuri?

Napisano

Samo ?obe vse ?tiri so 400? plus ?obe ven in not...

Poraba takoj po obnovitvi pol litra ve?ja, po 2000km pa 1,5 l manj?a...

Pri 300 000 je motor tih in miren kot nov...in ni za prodajo...

Napisano

ko je ?e ravno govora o ?obah - lahko kdo priporo?i kje obnoviti ?obe? pri moji m6 so vse ?tiri ?e na meji...

Nem?ija, ebay...pri nas so me?ane izku?nje od drugih.

Kake pa rabi? za kateri motor?

Jst mam 2 dobri za prodat po nabavni ceni so pa od 2.0dizla, oznaka ?ob pa so RF8G13H50.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ja pol ima? enako kot jst, sam je vseeno za preverit to?no kateri injektorji so not ker v 2.0 dizle so dajali RF8G13H50 in RF7J13H50 injektorje.

RF8G so imeli ponavadi novej?i z dpf-om, lahko pa da? bilokatere (vse 4  enake), samo se morajo vnesti v ECU.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

Eno vpra?anje za strokovnjake;

pred 5 leti sem odstranil DPF filte in katalizator. Ker je znotraj luknja ve?ja, je posledi?no nadtlak turbine manj?i, zato je nastala turboluknja. Odlo?il sem se da bom  zavaril noter cev, ampak vpra?anje kako?

Ali enako kot je obstoje?a cev, ali manj?o? Skica v prilogi.

 

Cev bo po celotni dol?ini enakega premera, kot na sliki.

Drawing1-Model.pdf

post-6207-0-26055900-1574587083_thumb.jpg

post-6207-0-21912600-1574587211_thumb.jpg

  • Jest je spremenil naslov v lučka dpf

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.