Skoči na vsebino

Mazda 3 2014 Chiptuning v Sloveniji

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja 2,2 skyactive, 2014, 175 km

 

Je pa Strajnar rekel, da je Mazdina elektronika zelo zaprta in je tezko narediti dpf off , da bi delal kot mora.

 

Za pregrevanje je lahko kriv tudi slabo pretočen hladilnik, ki pa sedaj na standardnih konjih ne povzroča težav. Je pa avtomatik in je in je že zato bolj omejen z najvišjo močjo.

 

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

 

 

 

 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 5 minutami je mazdaman napisal:

Ja 2,2 skyactive, 2014, 175 km

 

Je pa Strajnar rekel, da je Mazdina elektronika zelo zaprta in je tezko narediti dpf off , da bi delal kot mora.

 

Za pregrevanje je lahko kriv tudi slabo pretočen hladilnik, ki pa sedaj na standardnih konjih ne povzroča težav. Je pa avtomatik in je in je že zato bolj omejen z najvišjo močjo.

 

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

 

 

 

 

Pri čipanju se ne sme pretiravati. 175 konjska je itak že "tovarniško navita" in imaš manj manevrskega prostora kot pri 150.Tam do nekje 190 konjičev je varno, brez da se pregreva na dolgih avtocestnih odsekih vloženih pri zelooo velikih hitrostih.Saj ima ta novejša 184 serijsko. Ne bi pa odstranjevali dpf in EGR ventila.

 

 

Napisano

Če imaš 150 potem še imaš kam gor iti pri 175-184 pa nima smisla po moje

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 25 minutami je mazdaman napisal:

Če imaš 150 potem še imaš kam gor iti pri 175-184 pa nima smisla po moje

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Saj tako se ponavadi odločajo. Tudi avtomatskemu menjalniku ni čipiranje preveč prijazno zaradi dodatnega navora. 

 

 

Napisano
5 hours ago, mazdaman said:

Je pa Strajnar rekel, da je Mazdina elektronika zelo zaprta in je tezko narediti dpf off , da bi delal kot mora.

 

 

 

Ja, to jih pa velik pravi, da je Denso en izmed najbolj zajebanih za programirat

Napisano
pred 15 minutami je Deeyan napisal:

 

 

 

Ja, to jih pa velik pravi, da je Denso en izmed najbolj zajebanih za programirat

Zato se je pa ne upa lotit čipat vsak. Je treba zaupati ljudem, ki so to že delali ne pa majstrom, ki ti rečejo: "pripelji avto pa bomo videli zakaj se gre. Nekaj bomo že spackali". :aaaaa:

 

 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Mal kolebam za cipiranje mazde 6, 150 konjske, 2.2 diesel, 2017...

 

Na forumu spremljam temo o skupnem chipiranju... 

 

Koliko bi se povecalo stevilo konjev in koliko navor pri moji mazdi???.... Pa koliko je cena za cipiranje....?? 

 

Hvala za odgovore... 

Napisano
pred 2 urama je David Cegler napisal:

Mal kolebam za cipiranje mazde 6, 150 konjske, 2.2 diesel, 2017...

 

Na forumu spremljam temo o skupnem chipiranju... 

 

Koliko bi se povecalo stevilo konjev in koliko navor pri moji mazdi???.... Pa koliko je cena za cipiranje....?? 

 

Hvala za odgovore... 

Konje lahko navije do 210, navor gre na 420. Cena je pa odvisna, koliko kandidatov je. 

 

 

  • 3 meseci kasneje...
Napisano
pred 40 minutami je ziga_90 napisal:

Živjo,

 

ste uspeli priti do Tunerca ali ne? Če je kakšen interes za group buy sem zraven.

 

 

LP, Žiga

So eni šli z dizli tja pa imajo dpf-e preveč zabite in maping ni šel skozi. 😁Bo kdo od njih mogoče kaj več napisal.... 😊

Napisano (urejeno)
pred 4 minutami je Bini napisal:

So eni šli z dizli tja pa imajo dpf-e preveč zabite in maping ni šel skozi. 😁Bo kdo od njih mogoče kaj več napisal.... 😊

Vprašanje, če je razlog izključno DPF. Sam po prebranem v raznih virih in nizkih prevoženih km (50k) sumim tudi zasajenost EGR, kolektorja in morda še kaj drugega.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 6 urami je Janez007 napisal:

Vprašanje, če je razlog izključno DPF. Sam po prebranem v raznih virih in nizkih prevoženih km (50k) sumim tudi zasajenost EGR, kolektorja in morda še kaj drugega.

 Tako je. Če samo odvijete MAP senzor, ki se nahaja nad alternatorjem vam bo vse jasno, če bo senzor celoten v sajah...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.