Skoči na vsebino

Mazda 3 2014 Chiptuning v Sloveniji

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja 2,2 skyactive, 2014, 175 km

 

Je pa Strajnar rekel, da je Mazdina elektronika zelo zaprta in je tezko narediti dpf off , da bi delal kot mora.

 

Za pregrevanje je lahko kriv tudi slabo pretočen hladilnik, ki pa sedaj na standardnih konjih ne povzroča težav. Je pa avtomatik in je in je že zato bolj omejen z najvišjo močjo.

 

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

 

 

 

 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 5 minutami je mazdaman napisal:

Ja 2,2 skyactive, 2014, 175 km

 

Je pa Strajnar rekel, da je Mazdina elektronika zelo zaprta in je tezko narediti dpf off , da bi delal kot mora.

 

Za pregrevanje je lahko kriv tudi slabo pretočen hladilnik, ki pa sedaj na standardnih konjih ne povzroča težav. Je pa avtomatik in je in je že zato bolj omejen z najvišjo močjo.

 

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

 

 

 

 

Pri čipanju se ne sme pretiravati. 175 konjska je itak že "tovarniško navita" in imaš manj manevrskega prostora kot pri 150.Tam do nekje 190 konjičev je varno, brez da se pregreva na dolgih avtocestnih odsekih vloženih pri zelooo velikih hitrostih.Saj ima ta novejša 184 serijsko. Ne bi pa odstranjevali dpf in EGR ventila.

 

 

Napisano

Če imaš 150 potem še imaš kam gor iti pri 175-184 pa nima smisla po moje

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 25 minutami je mazdaman napisal:

Če imaš 150 potem še imaš kam gor iti pri 175-184 pa nima smisla po moje

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Saj tako se ponavadi odločajo. Tudi avtomatskemu menjalniku ni čipiranje preveč prijazno zaradi dodatnega navora. 

 

 

Napisano
5 hours ago, mazdaman said:

Je pa Strajnar rekel, da je Mazdina elektronika zelo zaprta in je tezko narediti dpf off , da bi delal kot mora.

 

 

 

Ja, to jih pa velik pravi, da je Denso en izmed najbolj zajebanih za programirat

Napisano
pred 15 minutami je Deeyan napisal:

 

 

 

Ja, to jih pa velik pravi, da je Denso en izmed najbolj zajebanih za programirat

Zato se je pa ne upa lotit čipat vsak. Je treba zaupati ljudem, ki so to že delali ne pa majstrom, ki ti rečejo: "pripelji avto pa bomo videli zakaj se gre. Nekaj bomo že spackali". :aaaaa:

 

 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Mal kolebam za cipiranje mazde 6, 150 konjske, 2.2 diesel, 2017...

 

Na forumu spremljam temo o skupnem chipiranju... 

 

Koliko bi se povecalo stevilo konjev in koliko navor pri moji mazdi???.... Pa koliko je cena za cipiranje....?? 

 

Hvala za odgovore... 

Napisano
pred 2 urama je David Cegler napisal:

Mal kolebam za cipiranje mazde 6, 150 konjske, 2.2 diesel, 2017...

 

Na forumu spremljam temo o skupnem chipiranju... 

 

Koliko bi se povecalo stevilo konjev in koliko navor pri moji mazdi???.... Pa koliko je cena za cipiranje....?? 

 

Hvala za odgovore... 

Konje lahko navije do 210, navor gre na 420. Cena je pa odvisna, koliko kandidatov je. 

 

 

  • 3 meseci kasneje...
Napisano
pred 40 minutami je ziga_90 napisal:

Živjo,

 

ste uspeli priti do Tunerca ali ne? Če je kakšen interes za group buy sem zraven.

 

 

LP, Žiga

So eni šli z dizli tja pa imajo dpf-e preveč zabite in maping ni šel skozi. 😁Bo kdo od njih mogoče kaj več napisal.... 😊

Napisano (urejeno)
pred 4 minutami je Bini napisal:

So eni šli z dizli tja pa imajo dpf-e preveč zabite in maping ni šel skozi. 😁Bo kdo od njih mogoče kaj več napisal.... 😊

Vprašanje, če je razlog izključno DPF. Sam po prebranem v raznih virih in nizkih prevoženih km (50k) sumim tudi zasajenost EGR, kolektorja in morda še kaj drugega.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 6 urami je Janez007 napisal:

Vprašanje, če je razlog izključno DPF. Sam po prebranem v raznih virih in nizkih prevoženih km (50k) sumim tudi zasajenost EGR, kolektorja in morda še kaj drugega.

 Tako je. Če samo odvijete MAP senzor, ki se nahaja nad alternatorjem vam bo vse jasno, če bo senzor celoten v sajah...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Upam, da je ostal v M6, ko se je prodala 🫣
    • Napačna tema...med vice moraš dat😄   A dost teh spejev ponucas?😂🤣😉       
    • Mi delaš gušte, zdaj, ko ne morem kolesarit. 😄 Te proge so res zakon. 👍
    • Evo javljam se še jaz. Prevoženih 3.500km. Avto je meni zakon oh in sploh.   "Jimba ittai" ni samo marketing.    Avto se vozi bistveno bolje kot karkoli v tem cenovnem razredu, pa tudi višje. Kraljuje na regionalkah, je povsem dovolj poskočen pri hitrostih do 130 in ima odlično lego na cesti. Na avrocesti nad 130 pa je malček len, oz. je treba prešaltat v nižjo prestavo in stopit orng po gasu, pa še tako se ne zmakne kaj preveč. Skratka za dirkanje po avtocesti je bolje pogledat kaj drugega, ampak tisto drugo, za podoben denar, skoraj zagotovo ne bo tako dobro na regionalki po ovinkih 🙂     Seveda bi tudi jaz raje mel kakega turbota, katere delajo za ameriški trg, ampak če ni pač ni. Je pa tudi res, da bi potem raje vzel Mazda3.   Povprečje porabe kaže računalnik da je 6,9l/100. Ko greš na izi nekam po regionalki pije zadeva zelo solidnih 5,5l, brez da bi kaj pazil in vozil varčno. Po mestu in AC bistveno več seveda.   Čričkov ni nobenih, nasprotno, konstrukcija notranjosti je svetlobna leta nad kako toyoto ali vw. Ni ravno premium premium, ampak skoraj. Kvaliteta.   Povezljivost in uporaba z iphone carplay je čudovita. Ko šariš po menijih se ne zatika nič, kot se zatika pri recimo novih Toyotah pa še katerih drugih. Včasih se res zgodi da pozabi telefon in ga moraš še enkrat pairat. To se mi je zgodilo do zdaj enkrat.   Seveda pa ni popoln. Kar gre meni na živce so:   1. avtomatska vrata prtljažnika: Tolko da ne rabiš delat pilotove chek liste pred vzletom, kaj mora bit vse izpolnjeno da gospodična mazda odpre en bogi prtljažnik. Da ne govorimo o tem  da je to še ena dodatna stvar, ki se lahko pokvari. Bi raje mel navadna vrata, ampak kaj ko ni bilo opcije za paket opreme Nagisa, katerega sem na vsak način hotel imet.   2. PARK SENZORJI. so ena katastrofa od katastrofe. Ne razumem kako lahko tako banalna zadeva leta 2025 kvari izkušnjo pri sicer zelo dobrem avtomobilu. Kle so ga posral, strašansko zanemarjeno. Sicer ne vem ali je to samo pri meni al jebe še koga, ampak 10 let star polo, 20 let star passat in 15 let star eos so svetlobna leta nad tem.    @Freedom988 Avtomatsko zaklepanje in odklepanje dela 99%, pa še tisti 1% sem verjetno jaz kriv. Skratka avto se odklene ko primeš za kljuko in imaš ključ v žepu. Avtomatsko pa se zaklene ko se s ključem oddaljiš. Da je zaklenjen vidiš po tem da pipne in pospravi ogledalca. Nobenega problema s tem, da se tudi naštimat na zaklepnje na ključ. Sem vozil glanc novo yaris po Franciji letos 14 dni na dopustu in je super avto, ampak ni pa nobene primerjave napram cx-30. Nobene. Edino to, da je imela vse kamere in je praktično vozila sama, ampak to ti bo tudi cx-30 če vzameš avtomatik in pripadajočo opremo.   @tommzy Hmmm.... Črički, razlika v barvi... jaz bi zadevo reklamiral. Ne vem sicer kaj lahko dosežeš, Baje pa da pridejo včasih kar fejst poškodovani iz ladje in da majo servisi včasih dela tud za kak teden da jih spravijo k sebi. 😞  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.