Skoči na vsebino

Mazda 3 2014 Chiptuning v Sloveniji

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja 2,2 skyactive, 2014, 175 km

 

Je pa Strajnar rekel, da je Mazdina elektronika zelo zaprta in je tezko narediti dpf off , da bi delal kot mora.

 

Za pregrevanje je lahko kriv tudi slabo pretočen hladilnik, ki pa sedaj na standardnih konjih ne povzroča težav. Je pa avtomatik in je in je že zato bolj omejen z najvišjo močjo.

 

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

 

 

 

 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
  dne 12. 3. 2021 ob 6:04 je mazdaman napisal:

Ja 2,2 skyactive, 2014, 175 km

 

Je pa Strajnar rekel, da je Mazdina elektronika zelo zaprta in je tezko narediti dpf off , da bi delal kot mora.

 

Za pregrevanje je lahko kriv tudi slabo pretočen hladilnik, ki pa sedaj na standardnih konjih ne povzroča težav. Je pa avtomatik in je in je že zato bolj omejen z najvišjo močjo.

 

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

 

 

 

 

Razširi  

Pri čipanju se ne sme pretiravati. 175 konjska je itak že "tovarniško navita" in imaš manj manevrskega prostora kot pri 150.Tam do nekje 190 konjičev je varno, brez da se pregreva na dolgih avtocestnih odsekih vloženih pri zelooo velikih hitrostih.Saj ima ta novejša 184 serijsko. Ne bi pa odstranjevali dpf in EGR ventila.

 

 

Napisano

Če imaš 150 potem še imaš kam gor iti pri 175-184 pa nima smisla po moje

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
  dne 12. 3. 2021 ob 6:16 je mazdaman napisal:

Če imaš 150 potem še imaš kam gor iti pri 175-184 pa nima smisla po moje

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Razširi  

Saj tako se ponavadi odločajo. Tudi avtomatskemu menjalniku ni čipiranje preveč prijazno zaradi dodatnega navora. 

 

 

Napisano
  dne 12. 3. 2021 ob 6:04 je mazdaman napisal:

Je pa Strajnar rekel, da je Mazdina elektronika zelo zaprta in je tezko narediti dpf off , da bi delal kot mora.

Razširi  

 

 

 

Ja, to jih pa velik pravi, da je Denso en izmed najbolj zajebanih za programirat

Napisano
  dne 12. 3. 2021 ob 11:05 je Deeyan napisal:

 

 

 

Ja, to jih pa velik pravi, da je Denso en izmed najbolj zajebanih za programirat

Razširi  

Zato se je pa ne upa lotit čipat vsak. Je treba zaupati ljudem, ki so to že delali ne pa majstrom, ki ti rečejo: "pripelji avto pa bomo videli zakaj se gre. Nekaj bomo že spackali". :aaaaa:

 

 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Mal kolebam za cipiranje mazde 6, 150 konjske, 2.2 diesel, 2017...

 

Na forumu spremljam temo o skupnem chipiranju... 

 

Koliko bi se povecalo stevilo konjev in koliko navor pri moji mazdi???.... Pa koliko je cena za cipiranje....?? 

 

Hvala za odgovore... 

Napisano
  dne 24. 4. 2021 ob 18:13 je David Cegler napisal:

Mal kolebam za cipiranje mazde 6, 150 konjske, 2.2 diesel, 2017...

 

Na forumu spremljam temo o skupnem chipiranju... 

 

Koliko bi se povecalo stevilo konjev in koliko navor pri moji mazdi???.... Pa koliko je cena za cipiranje....?? 

 

Hvala za odgovore... 

Razširi  

Konje lahko navije do 210, navor gre na 420. Cena je pa odvisna, koliko kandidatov je. 

 

 

  • 3 meseci kasneje...
Napisano
  dne 12. 8. 2021 ob 7:24 je ziga_90 napisal:

Živjo,

 

ste uspeli priti do Tunerca ali ne? Če je kakšen interes za group buy sem zraven.

 

 

LP, Žiga

Razširi  

So eni šli z dizli tja pa imajo dpf-e preveč zabite in maping ni šel skozi. 😁Bo kdo od njih mogoče kaj več napisal.... 😊

Napisano (urejeno)
  dne 12. 8. 2021 ob 8:08 je Bini napisal:

So eni šli z dizli tja pa imajo dpf-e preveč zabite in maping ni šel skozi. 😁Bo kdo od njih mogoče kaj več napisal.... 😊

Razširi  

Vprašanje, če je razlog izključno DPF. Sam po prebranem v raznih virih in nizkih prevoženih km (50k) sumim tudi zasajenost EGR, kolektorja in morda še kaj drugega.

Popravljeno od Janez007
Napisano
  dne 12. 8. 2021 ob 8:12 je Janez007 napisal:

Vprašanje, če je razlog izključno DPF. Sam po prebranem v raznih virih in nizkih prevoženih km (50k) sumim tudi zasajenost EGR, kolektorja in morda še kaj drugega.

Razširi  

 Tako je. Če samo odvijete MAP senzor, ki se nahaja nad alternatorjem vam bo vse jasno, če bo senzor celoten v sajah...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Iz trde plastike zici večino niso bili, niti pred dobrimi 4. desetletji. Imel sem Bataglina cestaka 86 letnik, takrat so bili sedeži Concor norma.  Ampak kot mulc bi takrat lahko prenesel karkoli.   Moja trenutna težava je obrabljenost kolčnih sklepov, kar povzroča stalno vnetno stanje ovojnice sklepov in vpliva tudi na sedalne kosti - tiste ki imajo kontakt z zicem. Ne ni vseglih kakšen zic imaš. Tudi če si čisto zdrav ni vseglih.   Če se voziš s trekingom po ravnem, je težko ugotoviti, da so, naprimer, nekateri zici dobri za spuste...   Širino riti sem nameril 11.5 cm - Ergon ki sem ga kupil je 9-12cm pa mi je rahlo širok. Zanimivo, da na otip je precej trši kot večina zicev, ki so samo plastika prevlečena s peno. Ko ga obremeniš z dlanjo, se, za razliko od večina zicev, ki so samo plastika prevlečena s peno, upogne.  Original (ne prav poceni) zic na Canondale niti slučajno ni nudil nekih užitkov na daljših spustih. Sedaj sem prav zadovoljen, da se da na novem zicu premaknit rit tudi mal nazaj. Je sicer občutek kot da sediš na dili, samo da za razliko od drugih zicev, tu rit ne boli.         
    • Enako...zmer na T2.   Moram pa pripomniti eno "gnilo". So me poklicali z T2,k je poteklo 2 leti vezave,in če bi podaljšali itd....rečem,da ima to draga čez,in da bom vprašal. In čez par dni spet pokličejo,in podaljšamo vezavo,kot je žena rekla-isti paket itd. še naprej...in pravi,da dobimo 10% popusta.... In ko dobimo prvo položnico,je dražje kot prej....ajd-OK,vse je šlo gor...a po daljšem pogovoru z operaterjem,na vprašanje,kako je lahko več,kljub 10% popusta,je rekel,da če se vežemo ko oni pokličejo,je popust 10%,če pa bi šli v enoto podaljšati,pa bi lahko dobili 20% popusta (5€/mesec razlike). In tako se v dveh letih nabere 120€ več...ja seveda-za 120€ normalno,da kličejo k blesavi....
    • Mamice in očki. Taiste, taisti, ki skoz na telefonih visijo.
    • Pridem iz službe na parkirišče in sem mislim da so mi sodelavci namontirali kovček na avto, ker sem rekel da imam sedaj "družinski avto" ker je karavan     Šele potem se opazil da je še en avto zadaj parkiran    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.