Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni. 

 

Gre za Mazdo 3, 2.0 G120, letnik 2014, prvi lastnik, prevo?enih dobrih 50.000 km, redni servisi.

Avto vozim le nekajkrat letno, ker ga sicer vozi partnerka. 

Opazil sem, da se ob ni?jih jutranjih temperaturah (recimo tam +2 st. C in manj) menjalnik zatika pri prestavljanju navzgor. Posebej je to o?itno ob prestavljanju iz druge v trejo prestavo in iz tretje v ?etrto prestavo. Ob prestavljanju ?uti? nekak?en odpor, kot da bi nekaj zasko?ilo, rahlo ?krtnilo in prepre?evalo gladko prestavljanje v vi?jo prestavo. ?e med prestavljanjem prestavno ro?ico pomaknem malo nazaj, gre nato v prestavo brez te?av.

Pri prestavljanju navzdol se zatikanje ne ob?uti. Ko se olje v menjalniku segreje je zatikanja manj. 

 

Zanima me, kako se obna?ajo menjalniki v va?im Mazdah 3?

Je to zatikanje ob hladnem vremenu normalno za Mazdin menjalnik ali naj grem te?it na servis?

Meni se sicer tako zatikanje ne zdi ok. 

Je bil mogo?e kak?en vpoklic glede opisanega? Ima kdo kak?no izku?njo okoli tega?

 

Hvala za morebitne odgovore. 

 

lp

 

 

PS: ?e ?e obstaja tak?na tema, prosim admina, da jih zdru?i. 

Napisano

Kolikor sem bral na tujih forumih je bil to kar pogost pojav v prvih serijah(tudi mazde6). Nekateri so peljali avte na servis in baje, da so zamenjali olje v menjalnikih in naj bi bilo potem malo bolj?e.

Pri mazdah 6 so te te?ave z face-lifom odpravljene za trojke pa ne vem.

 

 

Napisano

?e se dobr spomnim so enemu tu na forumu menjali tudi sinhrone ker se je tudi zatikalo, menjava olja ni pomagala.

Tudi po tujih forumih je zaslediti te?ave z prestavljanjem na novej?ih Mazdah.

Pelji na Mazda servis te?it glede tega, to se ne spe zatikat!

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Na servisu mora? fajn te?it... Mene so parkrat hoteli odpravit na ta na?in, da so ?li na vo?njo in seveda se ravno takrat ni ni? zatikalo in seveda kao nehaj se zmi?ljevat, seveda so mi tudi rekli, da sem jaz edini, ki se mi menjalnik zatika... vsakokrat so nekaj pr?kali, bilo je bolj?e ampak brezhibno nikoli...sem se pa navadil in me ni ve? motilo...potem sem pa avto prodal in k sre?i nimam ve? opravka s ?alabajzarskim Mazda servisom...res pa da niso servisi drugih znamk kaj veliko bolj?i, marsikaj se sli?i, k sre?i pa je nekaj svetlih izjem.

Napisano

Te?ave ostajajo, tudi pri FL 2018 je enako.

Kaj res? V moji je menjalnik kot putr?ek. ?e nisem imel bolj?ega menjalnika.

 

 

Napisano

Na servisu mora? fajn te?it... Mene so parkrat hoteli odpravit na ta na?in, da so ?li na vo?njo in seveda se ravno takrat ni ni? zatikalo in seveda kao nehaj se zmi?ljevat, seveda so mi tudi rekli, da sem jaz edini, ki se mi menjalnik zatika... vsakokrat so nekaj pr?kali, bilo je bolj?e ampak brezhibno nikoli...sem se pa navadil in me ni ve? motilo...potem sem pa avto prodal in k sre?i nimam ve? opravka s ?alabajzarskim Mazda servisom...res pa da niso servisi drugih znamk kaj veliko bolj?i, marsikaj se sli?i, k sre?i pa je nekaj svetlih izjem.

In katere so te svetle izjeme in kje?

Te?ave ostajajo, tudi pri FL 2018 je enako.

Kaj je FL ?e smem vpra?at.? Moja m3 se supr ?alta. Lp

Napisano

In katere so te svetle izjeme in kje?

Kaj je FL ?e smem vpra?at.? Moja m3 se supr ?alta. Lp

FL=fejs lift ali po na?e nategovanje karoserije oz. polep?anje. Kakor kdaj, kakor kdaj...

 

 

Napisano

Govorimo o bencinarjih, pri dizlih skyactiv te te?ave po mojem vedenju ni bilo.

Tudi pri dizlih prvih letnikov je bilo kar nekaj problemov z zatikanjem.Z FL so to re?ili.

 

 

Napisano

Pozdrav.

 

Pa ?e kako so te?ave tudi pri FC 3. Sam imam letnik 2017 dobrih 40000km. Pojavljati se mi je pri?elo zatikanje iz 1->2. ?e bolj mote?e pa je ko ga v?asih na mestu sploh ne morem prestaviti v 1. Potrebno je ?e enkrat  stisniti sklopko in potem nekao gre, ampak to se sedaj dogaja ?e pri vsakem 4 poizkusu.

 

LP

Napisano

Ej....pol pa servis...garancija..da porihtajo.zoom zoom lp

Napisano

Pri FL M6 in tudi pri M3 dejansko kakor naleti?, je bilo prej enako. Pri moji "novi" 2016 ni nobene te?ave, pri prej?nji 2013 pa je bilo ob?asno zatikanje, ko je bilo olje ?e neogreto. Dodatno se pri nekaterih pojavi tudi resonanca v 4. in 6. prestavi pri konstantni hitrosti. V takem primeru seveda ?imprej na servis, dokler ima avto ?e garancijo.

 

Za dizle pa vem, da so menjalniki dejansko povsem odpovedali in je avto ostal na cesti. Verjetno zato, ker ima dizel 2x ve? navora. Tudi tu je vseeno ali gre za prvi ali drugi FL. Morda je dokon?no urejeno s 3. FL 2018, a tu verjetno ?e noben avto nima toliko kilimetrov, da je ?e pri?lo do odpovedi menjalnika. Vse zapisano velja za ro?ne menjalnike.

Napisano

Pri FL M6 in tudi pri M3 dejansko kakor naleti?, je bilo prej enako. Pri moji "novi" 2016 ni nobene te?ave, pri prej?nji 2013 pa je bilo ob?asno zatikanje, ko je bilo olje ?e neogreto. Dodatno se pri nekaterih pojavi tudi resonanca v 4. in 6. prestavi pri konstantni hitrosti. V takem primeru seveda ?imprej na servis, dokler ima avto ?e garancijo.

 

Za dizle pa vem, da so menjalniki dejansko povsem odpovedali in je avto ostal na cesti. Verjetno zato, ker ima dizel 2x ve? navora. Tudi tu je vseeno ali gre za prvi ali drugi FL. Morda je dokon?no urejeno s 3. FL 2018, a tu verjetno ?e noben avto nima toliko kilimetrov, da je ?e pri?lo do odpovedi menjalnika. Vse zapisano velja za ro?ne menjalnike.

 

Mogo?e lahko predlagate, kaj je za narediti? Obstaja kak?na re?itev?

Hvala, lp

Napisano

Menjava olja, saj avto nima ve? garancije. Ni nujno, da bo odpravljeno, bo pa verjetno bolj?e. ?e so sinhroni ali zobniki izrabljeni, ne ostane drugega, kakr menjava le-teh.

Napisano

Menjava olja, saj avto nima ve? garancije. Ni nujno, da bo odpravljeno, bo pa verjetno bolj?e. ?e so sinhroni ali zobniki izrabljeni, ne ostane drugega, kakr menjava le-teh.

Stare mazde (vdaj 6-ke)so imele zajlo na menjalniku, te nove pa imajo mehanski prenos. Bral sem, da so nekaterim z to?no nastavitvijo in menjavo olja v menjalniku skoraj v celoti odpravili zatikanje.

 

 

Napisano

Menjava olja, saj avto nima ve? garancije. Ni nujno, da bo odpravljeno, bo pa verjetno bolj?e. ?e so sinhroni ali zobniki izrabljeni, ne ostane drugega, kakr menjava le-teh.

 

Avto je ?e v garanciji in sicer dobro leto dni.

Zobniki ?e verjetno niso izrabljeni? Avto ima komaj dobrih 50.000 km, ne?ne (?enske) vo?nje po lokalnih cestah. Mestne vo?nje malo. Manj obremenjen avto sploh ne more bit.

Pa v njem se vozi 99% samo ena oseba. Nima kaj za crknit. 

lp

Napisano

Avto je ?e v garanciji in sicer dobro leto dni.

Zobniki ?e verjetno niso izrabljeni? Avto ima komaj dobrih 50.000 km, ne?ne (?enske) vo?nje po lokalnih cestah. Mestne vo?nje malo. Manj obremenjen avto sploh ne more bit.

Pa v njem se vozi 99% samo ena oseba. Nima kaj za crknit. 

lp

?e je slab material lahko crkne.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

?e epilog: 

Avto bil na servisu. Ob?asno zatikanje menjalnika je v mejah normale za Mazdo. Posegi niso potrebni.

 

Moje mnenje: malo preve? zatikanja za tako renomirano in presti?no ter premium znamko, kot bi Mazda rada bila. 

 

lp

Napisano

?e epilog:

Avto bil na servisu. Ob?asno zatikanje menjalnika je v mejah normale za Mazdo. Posegi niso potrebni.

 

Moje mnenje: malo preve? zatikanja za tako renomirano in presti?no ter premium znamko, kot bi Mazda rada bila.

 

lp

Ce tezis mora iti zadeva naprej. To je vedno odziv servisa ki se tem ne da ubadat.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Enkrat k morajo napako sanirati oz. dat iz svojega zepa je itq vedno tisoc in en izgovor, ter pravijo, da je to normalno. TO NI NORMALNO. Sicer nevem kako se ti zatika, ampak menjalnik se NE sme zatikati in more laufat, kot po putru. Na tvojemu mestu bi vztrajal in to brez slabe vesti, ker ne kompliciras krneki za brezveze...Zato pa je "garancija" . Nakoncu bo avto ravno iz garancije in bo prisla, kaksna vecja okvara menjalnika in bojo spet sli ?. Vrjel ali ne je ravno to taktika vecina serviserjev, da te driblajo toliko casa, da potem nimas vec garancije potem se pa j...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mene čudi, kako ti tega ne veš?   A si pozabil kaj se je zgodilo z tekstilno industrijo v Evropi. A si pozabil kako so potonile tudi slo firme, ki niso več uspele tekmovati z dumpinškimi cenami kitajcev. A se zdi to normalno, da greš prodajat na določeno območje s tako nizkimi cenami, da gre proizvajalec v minus, ki pa ga z lahkoto pokrije drugod. Ko lokalna industrija crkne zaradi nelojalne konkurence pa dvignejo cene.   To so naredili tudi z HiFi tehniko, s televizorji, z belo tehniko itd... uničijo in po možnosti kupijo lokalne proizvajalce, ki zdaj delajo dobičke zgolj kitajcu.   Pri avtomobilih, dobivajo subvencije s strani kitajskih oblasti, da lahko tako poceni prodajajo avte, ki bi bili brez subvencij dražji kar pošteno. To se bo delalo toliko časa, da avto industrija v EU počepne potem bodo cene postale "tržne" brez konkurence.    To kar sem tu naštel so vse nepoštene prakse in zavedaj se da kitajca boli kurac a bomo še sploh imeli določen nivo blaginje, ki ga lahko imaš le če nekaj proizvajaš. Če tega ni boš imel težavo kupit karkoli - tudi kitajca ne.    Dokler se bo vse gledalo skozi denar boste ćedalje bolj revni. Ta pregovor še vedno velja, da nisem tako bogat, da bi kupoval poceni. In ja sem šel skozi tako obdobje in sem se vedno nategnil, tako da tega ne počnem več.
    • nemce so za par lep denar nategnili
    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
    • Ups, "brez problemov" je bla slaba izbira besed, bolj je bilo mišleno, da se nebi smeu še opečt pri 60-65. Drgač pa da ne bo kdo mislu kaka drama je zej z GY F1 6stkami ... sem ziher, da se ostale gume isto "grejejo". Včera ob sedmih zvečer je asfalt še ziher mel čez 30 + trenje gume pa ni da ni da ne prideš na teh 40-45. Zadn cajt, da začne mazda delat kake nove modele, sj ne vemo več okol česa bi še filozofiral
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.