Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lp na moji mazdi 6 gen 2 je ?as za menjavo diskov in plo??ic. Zanima me va?e mnenje katere izbrat. Odlo?am se med zimmerman ate in textar. Hvala za pomo?

Napisano

Lp....meni je na prej?ni mazdi 5 dal mojster pelko gor zavorne diske Brembo in z.plo??ice Textar..mehke..dobra kombinacija..lp

Napisano

Dobra kombinacija je brembo diski+ferodo plo??ice. Res je dra?je a meni najljub?a kombinacija.

 

 

Napisano

ATE je najdrazja kombinacija od zgoraj nastetih znamk. Osebno bi izbral komplet istega proizvajalca :)

Mogo?e je dra?je nikakor pa ne bolj?e. Brembo bremze vgrajujejo v zmogljive ?portne avte. :)

 

 

Napisano

Mogo?e je dra?je nikakor pa ne bolj?e. Brembo bremze vgrajujejo v zmogljive ?portne avte. :)

Ja sam je precej?na razlika v kvaliteti med 200? pa re?mo 1200?(nevem dejanske cene) ;) to, da vgrajujejo brembo v ?portne avte ?e ne pomeni da so uni za 70? dobri(sta dva razli?na ranga),.. ne re?em pa da niso,.. milsim da za na? rang so vsi  bolj ali majn poznani isti ?morn,.. razn kaki ?unga lunga

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Meni osebno so bili najbolj?i in edini, ki se niso zvili in jih imam ?e sedaj na stari mazdi.

Va?no je samo to, da so plo??ice mehke in se obrabljajo pravilno.

V nasprotnem primeru, kot to velja za original mazdine plo??ice bo zvijalo diske zaradi pregrevanja in v stiku z vodo.

 

 

Napisano

Tocno tako. Brembo diske dobis za 30e kar pa definitivno ne vgrajujejo v sportne avte. Za ferodo ploscice isto in sicer klasicne stanejo 40e med tem k so ferodo DS2000 (sportne) dost drazje. Skratka za nas normalne smrtnike mislim, da je ATE najboljsa izbira. Seveda je tudi textar in pa brembo ok kvaliteta.

Napisano

Dosti kako se bodo diski/plo??ice obna?ale prinesejo tudi prvi kilometri in "vdelava" le teh

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Jest nikoli nisem imel nobenih problemov sem pa vedno dal vse ATE. Kolegu k je kupil mojo prvo generacijo sem pa narocil zadnje diske in ploscice znamke BREMBO in do sedaj isto vse brez problema.

Napisano

Brembo diski za daily avte ima pribli?no toliko skupnega z brembo diski za (super)?portne avte in dirkalnike kot recimo renault clio z renaultovim F1 bolidom, torej samo ime. :)

Napisano

Jst mam Zimmerman komplet diski+plo??ice na M3, prevo?enih 16000 km in so brez pripomb, zavirajo enako dobro kot prej original diski+ebc plo??ice (izpisek s tehnicnega ka?e sicer kak procent ve?jo u?inkovitost ampak je to zanemarljivo), za tak denar so dobre.

Tudi z Ate ne more? zgre?it so pa dra?je.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Jest imam na GH komplet zimmerman spredi in zadi in se pozna razlika med ATE recimo. Pri ATE so zavore bistveno hitreje in bolj zagrabile, kot pa pri zimerman. Ko bo cas za menjavo ploscice bom vzel ATE.

Napisano

Kaj pa naluknjane Zimmermann? Ima kdo?

 

Mam naluknjane Zimmerman na M3, so ok, brez pripomb vse super.

Na M6 imam pravtako naluknjane ampak druge znamke ker Zimmerman ne dela naluknjanih za M6 MPS.

Glede tega kolk grabijo je odvisno bolj od plo??ic kot od diskov, no pa tudi od oja?evalca in ?eljusti.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ko sem na M2 menjaval, mi je kolega (potnik) priporo?al Zimmerman ali pa ATE, samo so po njegovem Zimmerman v bolj?em razmerju cena vs. kvaliteta.

Dal sem gor Brembo, diske in pakne.

 

Offtopic: Prej?nji teden sem zasledil, da je Brembo imel 10 obletnico aftermarket diskov in pakn, prej je delal nadomestno samo za svojo prvo vgradnjo.

 

Nebi pa dal ve? original Mazda (FoMoCo) oz. Ford, ker so bli pri 40 000km warp-ani oz. valoviti. Original so bli Lucas.

 

Ma Alfo bom dal zadaj komplet Brembo Xtra.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Jaz imam brembo diske+textar plo??ice, dobro prime!

Jaz imam na M6 GH ATE diske in plo??ice in sem zelo zadovoljen

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.