Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lp na moji mazdi 6 gen 2 je ?as za menjavo diskov in plo??ic. Zanima me va?e mnenje katere izbrat. Odlo?am se med zimmerman ate in textar. Hvala za pomo?

Napisano

Lp....meni je na prej?ni mazdi 5 dal mojster pelko gor zavorne diske Brembo in z.plo??ice Textar..mehke..dobra kombinacija..lp

Napisano

Dobra kombinacija je brembo diski+ferodo plo??ice. Res je dra?je a meni najljub?a kombinacija.

 

 

Napisano

ATE je najdrazja kombinacija od zgoraj nastetih znamk. Osebno bi izbral komplet istega proizvajalca :)

Napisano

ATE je najdrazja kombinacija od zgoraj nastetih znamk. Osebno bi izbral komplet istega proizvajalca :)

Mogo?e je dra?je nikakor pa ne bolj?e. Brembo bremze vgrajujejo v zmogljive ?portne avte. :)

 

 

Napisano

Mogo?e je dra?je nikakor pa ne bolj?e. Brembo bremze vgrajujejo v zmogljive ?portne avte. :)

Ja sam je precej?na razlika v kvaliteti med 200? pa re?mo 1200?(nevem dejanske cene) ;) to, da vgrajujejo brembo v ?portne avte ?e ne pomeni da so uni za 70? dobri(sta dva razli?na ranga),.. ne re?em pa da niso,.. milsim da za na? rang so vsi  bolj ali majn poznani isti ?morn,.. razn kaki ?unga lunga

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Meni osebno so bili najbolj?i in edini, ki se niso zvili in jih imam ?e sedaj na stari mazdi.

Va?no je samo to, da so plo??ice mehke in se obrabljajo pravilno.

V nasprotnem primeru, kot to velja za original mazdine plo??ice bo zvijalo diske zaradi pregrevanja in v stiku z vodo.

 

 

Napisano

Tocno tako. Brembo diske dobis za 30e kar pa definitivno ne vgrajujejo v sportne avte. Za ferodo ploscice isto in sicer klasicne stanejo 40e med tem k so ferodo DS2000 (sportne) dost drazje. Skratka za nas normalne smrtnike mislim, da je ATE najboljsa izbira. Seveda je tudi textar in pa brembo ok kvaliteta.

Napisano

Dosti kako se bodo diski/plo??ice obna?ale prinesejo tudi prvi kilometri in "vdelava" le teh

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Jest nikoli nisem imel nobenih problemov sem pa vedno dal vse ATE. Kolegu k je kupil mojo prvo generacijo sem pa narocil zadnje diske in ploscice znamke BREMBO in do sedaj isto vse brez problema.

Napisano

Brembo diski za daily avte ima pribli?no toliko skupnega z brembo diski za (super)?portne avte in dirkalnike kot recimo renault clio z renaultovim F1 bolidom, torej samo ime. :)

Napisano

Jst mam Zimmerman komplet diski+plo??ice na M3, prevo?enih 16000 km in so brez pripomb, zavirajo enako dobro kot prej original diski+ebc plo??ice (izpisek s tehnicnega ka?e sicer kak procent ve?jo u?inkovitost ampak je to zanemarljivo), za tak denar so dobre.

Tudi z Ate ne more? zgre?it so pa dra?je.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Jest imam na GH komplet zimmerman spredi in zadi in se pozna razlika med ATE recimo. Pri ATE so zavore bistveno hitreje in bolj zagrabile, kot pa pri zimerman. Ko bo cas za menjavo ploscice bom vzel ATE.

Napisano

Kaj pa naluknjane Zimmermann? Ima kdo?

 

Mam naluknjane Zimmerman na M3, so ok, brez pripomb vse super.

Na M6 imam pravtako naluknjane ampak druge znamke ker Zimmerman ne dela naluknjanih za M6 MPS.

Glede tega kolk grabijo je odvisno bolj od plo??ic kot od diskov, no pa tudi od oja?evalca in ?eljusti.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ko sem na M2 menjaval, mi je kolega (potnik) priporo?al Zimmerman ali pa ATE, samo so po njegovem Zimmerman v bolj?em razmerju cena vs. kvaliteta.

Dal sem gor Brembo, diske in pakne.

 

Offtopic: Prej?nji teden sem zasledil, da je Brembo imel 10 obletnico aftermarket diskov in pakn, prej je delal nadomestno samo za svojo prvo vgradnjo.

 

Nebi pa dal ve? original Mazda (FoMoCo) oz. Ford, ker so bli pri 40 000km warp-ani oz. valoviti. Original so bli Lucas.

 

Ma Alfo bom dal zadaj komplet Brembo Xtra.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Jaz imam brembo diske+textar plo??ice, dobro prime!

Jaz imam na M6 GH ATE diske in plo??ice in sem zelo zadovoljen

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.