Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lp na moji mazdi 6 gen 2 je ?as za menjavo diskov in plo??ic. Zanima me va?e mnenje katere izbrat. Odlo?am se med zimmerman ate in textar. Hvala za pomo?

Napisano

Lp....meni je na prej?ni mazdi 5 dal mojster pelko gor zavorne diske Brembo in z.plo??ice Textar..mehke..dobra kombinacija..lp

Napisano

Dobra kombinacija je brembo diski+ferodo plo??ice. Res je dra?je a meni najljub?a kombinacija.

 

 

Napisano

ATE je najdrazja kombinacija od zgoraj nastetih znamk. Osebno bi izbral komplet istega proizvajalca :)

Mogo?e je dra?je nikakor pa ne bolj?e. Brembo bremze vgrajujejo v zmogljive ?portne avte. :)

 

 

Napisano

Mogo?e je dra?je nikakor pa ne bolj?e. Brembo bremze vgrajujejo v zmogljive ?portne avte. :)

Ja sam je precej?na razlika v kvaliteti med 200? pa re?mo 1200?(nevem dejanske cene) ;) to, da vgrajujejo brembo v ?portne avte ?e ne pomeni da so uni za 70? dobri(sta dva razli?na ranga),.. ne re?em pa da niso,.. milsim da za na? rang so vsi  bolj ali majn poznani isti ?morn,.. razn kaki ?unga lunga

 


image.jpeg

 

Napisano

Meni osebno so bili najbolj?i in edini, ki se niso zvili in jih imam ?e sedaj na stari mazdi.

Va?no je samo to, da so plo??ice mehke in se obrabljajo pravilno.

V nasprotnem primeru, kot to velja za original mazdine plo??ice bo zvijalo diske zaradi pregrevanja in v stiku z vodo.

 

 

Napisano

Tocno tako. Brembo diske dobis za 30e kar pa definitivno ne vgrajujejo v sportne avte. Za ferodo ploscice isto in sicer klasicne stanejo 40e med tem k so ferodo DS2000 (sportne) dost drazje. Skratka za nas normalne smrtnike mislim, da je ATE najboljsa izbira. Seveda je tudi textar in pa brembo ok kvaliteta.

Napisano

Dosti kako se bodo diski/plo??ice obna?ale prinesejo tudi prvi kilometri in "vdelava" le teh

 


image.jpeg

 

Napisano

Jest nikoli nisem imel nobenih problemov sem pa vedno dal vse ATE. Kolegu k je kupil mojo prvo generacijo sem pa narocil zadnje diske in ploscice znamke BREMBO in do sedaj isto vse brez problema.

Napisano

Brembo diski za daily avte ima pribli?no toliko skupnega z brembo diski za (super)?portne avte in dirkalnike kot recimo renault clio z renaultovim F1 bolidom, torej samo ime. :)

Napisano

Jst mam Zimmerman komplet diski+plo??ice na M3, prevo?enih 16000 km in so brez pripomb, zavirajo enako dobro kot prej original diski+ebc plo??ice (izpisek s tehnicnega ka?e sicer kak procent ve?jo u?inkovitost ampak je to zanemarljivo), za tak denar so dobre.

Tudi z Ate ne more? zgre?it so pa dra?je.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Jest imam na GH komplet zimmerman spredi in zadi in se pozna razlika med ATE recimo. Pri ATE so zavore bistveno hitreje in bolj zagrabile, kot pa pri zimerman. Ko bo cas za menjavo ploscice bom vzel ATE.

Napisano

Kaj pa naluknjane Zimmermann? Ima kdo?

 

Mam naluknjane Zimmerman na M3, so ok, brez pripomb vse super.

Na M6 imam pravtako naluknjane ampak druge znamke ker Zimmerman ne dela naluknjanih za M6 MPS.

Glede tega kolk grabijo je odvisno bolj od plo??ic kot od diskov, no pa tudi od oja?evalca in ?eljusti.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ko sem na M2 menjaval, mi je kolega (potnik) priporo?al Zimmerman ali pa ATE, samo so po njegovem Zimmerman v bolj?em razmerju cena vs. kvaliteta.

Dal sem gor Brembo, diske in pakne.

 

Offtopic: Prej?nji teden sem zasledil, da je Brembo imel 10 obletnico aftermarket diskov in pakn, prej je delal nadomestno samo za svojo prvo vgradnjo.

 

Nebi pa dal ve? original Mazda (FoMoCo) oz. Ford, ker so bli pri 40 000km warp-ani oz. valoviti. Original so bli Lucas.

 

Ma Alfo bom dal zadaj komplet Brembo Xtra.

  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.