Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

 In monta?a je bila..... eur?

Razni taposi in siluxi so mi po?iljali predra?une 270+ eur, monta?a je bila okoli 50eur, ?e se prav spomnim

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Meni je pri 2016 treslo pri 50k kilometrih, s tem da jih je prvi lastnik ?e pod garancijo menjal pri ca. 25.000. Do sedaj sem imel ?e lepo ?tevilo avtov, a ?esa podobnega pri nobeni znamki nisem do?ivel, niti blizu tega...

Napisano

Meni je pri 2016 treslo pri 50k kilometrih, s tem da jih je prvi lastnik ?e pod garancijo menjal pri ca. 25.000. Do sedaj sem imel ?e lepo ?tevilo avtov, a ?esa podobnega pri nobeni znamki nisem do?ivel, niti blizu tega...

Verjetno se bo sli?alo kot da zagovarjam znamko, vendar je to odvisno od materiala/kvalitete diska in pa seveda od ?oferja. ?e z vro?imi diski zapelje? v kak?no ve?jo lu?o, jih po moje kar hitro lahko zvije.

No razen, ?e so res neki super duper dirka?ki diski...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Seveda je odvisno tudi od voznika, a pri vseh avtih imam isti na?in vo?nje, bremzam veliko z motorjem, ve?krat intenzivneje in na kratko namesto, da bi se obesil na zavorni pedal ob spustu po strmem klancu... torej tako kot je pravilno.

 

Zavore so pa? rak rana mazde, vsaj za njihovo tresenje. Za te?ave z za?tekanimi ?eljustim pa so krivi vozniki (preredka neuporaba ro?ne) oz. mehaniki, saj vodil nekateri ob menjavi zavor ne o?istijo in nama?ejo.

Napisano

Odgovor je cist simpl. Kvaliteta diskov je katastrofalna, zato pa je toliko problemov. Nevem, ce ste opazili, ampak cisto nove mazde (ne vse) so ze serijsko opremljene z ATE bremzami, ravno zaradi tega, ker je bilo prevec reklamacij.

Napisano

Trojka ima ATE, za 6 ali CX-5 pa nisem prepri?an, upam da je tudi tako...

 

Kakorkoli, upam da so ugotovili, da je bolje, da ga nehajo stari in po neporebnem ?koditi ugledu znamke. Naj dajo 100 ali 150 EUR manj popusta na avto in posledi?no spodobne zavore, pa bomo potro?niki zadovoljni. Verjamem, da za proizvajalca med najcenej?imi in ATE diski/plo??icami ni ve? kot toliko razlike na proizveden avto.

Napisano

Jaz mam plo??ice spredaj na koncu pa sem rekel da menjam ?e diske,.. upam na bolje,.. sej cena ni nevem kak?na

 


image.jpeg

 

Napisano

Glede zadnjih celjusti je tako, ti ni? ne pomaga ali zateguje? ali ne...ker ni te?ava v ro?ni kot zajli ali vzvodu na ?eljustih ampak znotraj samih ?eljusti. Pride voda notr in s?asoma gre v maloro...in zarusta neglede na vzvod. Vsaj moje izgi?nje so take pa imam sedaj 3.mazdo 6 in imam ob?itek da ho?e nagajat ena stran...bla ena feltna vroca.....porazne bremze...

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Meni je pri 2016 treslo pri 50k kilometrih, s tem da jih je prvi lastnik ?e pod garancijo menjal pri ca. 25.000. Do sedaj sem imel ?e lepo ?tevilo avtov, a ?esa podobnega pri nobeni znamki nisem do?ivel, niti blizu tega...

Japonci pa?. Tudi moj suzuki je imel sranje od bremz, sicer ne tako katastrofalno kot mazda, pa vendarle. Pa saj avti so za gas ti?at ne za bremzat.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

?koda edin k meni za moj model autodoc ne dobi sprendjih oblog

 

to pa res ?udno, ker meni je do sedaj na?el vse, probaj vtipkat original katalo?ko

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Meni je pri 2016 treslo pri 50k kilometrih, s tem da jih je prvi lastnik ?e pod garancijo menjal pri ca. 25.000. Do sedaj sem imel ?e lepo ?tevilo avtov, a ?esa podobnega pri nobeni znamki nisem do?ivel, niti blizu tega...

Pa dobro, kaj delate s temi bremzami? Kot smo ?e ugotovili, je problem v plo??icah in ne v diskih. Plo??ice so pa? pretrde original(verjetno so mislili, da naj bi ve? zdr?ale), jih zamenja? in je mir. Meni ?e nikoli ni treslo.Na tej zadnji pa sem pogledal in so gor ate. Zdej ne vem, ali so samo za nem?ki trd ali jih imajo vse nove 6-ke original vgrajene.

 

 

Napisano

Meni je treslo ?e ko sem dobil rabljenega,.. sam opazi? to ?ele pri velikih hitrostih naprimer na avtocesti,.. pa sm takrat rekel da menjam ko gredo plo??ice. Pol Alex ti pravi? da mogo?e odpravim te?avo samo ?e menjam obloge ?

 


image.jpeg

 

Napisano

Trese zaradi diskov, ne zaradi plo??ic. ?e so zviti diski lahko da? bilokake nove plo??ice in bo treslo.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Meni je treslo ?e ko sem dobil rabljenega,.. sam opazi? to ?ele pri velikih hitrostih naprimer na avtocesti,.. pa sm takrat rekel da menjam ko gredo plo??ice. Pol Alex ti pravi? da mogo?e odpravim te?avo samo ?e menjam obloge ?

Ne vem, ?e je isto pri 6 ki III.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.