Skoči na vsebino

mazda 6 - preklopi na pomo?ni re?im ob povi?ani vlagi v ozra?ju

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni ,

 

Zanima me ali je kdo ?e imel podobno napako oziroma je kaj podobnega ?e sli?al. Imam Mazdo 6 letnik 2008 dizel..?e od novega se mi je pojavljalo da mi je avto ob de?ju oziroma dan po de?ju takoj ko se je ogrel preklopil na pomo?ni re?im delovanja (delovanje z manj mo?i). To se mi je dogajalo 2-3 x letno vedno v pomladnem ?asu dokler nisem leta 2011 odstranil DPF filter in elektronika je bila preprogramirana. Od tedaj mi je ta napaka izginila do letos ko se to pojavlja ponovno  vedno po de?ju sedaj pa tudi ?e ?e avto operem (pranje z spodnje strani na pritisk). Ko avto ugasnem in ponovno ?tartam pa je ponovno delovanje v redu. mogo?e kak?en namig kam peljati avto na test. Na uradnem servisu mi verjetno ne bi hoteli pomagati glede na to da sem odstranil DPF filter (?al pa ni bilo druge re?itve).

Lep pozdrav ,

Napisano

Seveda ti bojo pomagali, kljub temu da nimas DPfja. Je pa res, da te bo uradni servis prisel bistveno drazji. Probaj pri kaksnemu avtoelektricarju k se spozna na to v nasprotnem primeru pa uradni :)

Napisano

Problem z maso. Meni je avto vsaki? po de?ju cukal, al ni v?gal, uga?ale so ?obe, vrgel ven kodo p0093, pomo?ni na?in. Zaradi slabih mas.

Kjer je masa za kabel odvij vijak, luknjo o?isti z navojnim svedrom, po?mirglaj, na?pricaj z antikorozivom... Jaz sem jih na?el 6. Verjetno je ?e kak?na. Bela ?katlica iz katere gleda ve? ?ic za maso-?rne se podre in tudi to je treba ?im bolj o?istit. Jaz sem se s tem ukvarjal januarja in je bil danes prvi de? od takrat. Zjutraj je v?gal kot da ni bilo de?ja celo no?.

Napisano

hmmm... lambda sonda na izpuhu oziroma katalizatorju :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Za lambdo bi ziher fasu check engine lucko, tudi potem ko bi avto normalno laufal. Vrjetno res kaksen stik...

Napisano

To pa ne vem ?e bo dr?alo. ?e na lambdi/katalizatorju fa?e? napako gre avto v varni na?in.

33112_1.png

Napisano

Ze ze ampak check engine skos gori in poleg tega se napaka shrani.

Pa saj ?e gre v safe mode mora nekaj light showa biti...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja in ko iztopi iz safe moda bi gorela check engine lucka ce bi bila napaka na lambdi... Poleg tega bi bila tudi napaka shranjena.V safe modu je itq cela bozicna jelka.

Napisano

Ne vem, jaz sem za lambdo dobil samo eno lu?ko (check engine) in avto je bil v safe modu. ?e sem ugasnil motor je lu?ka sicer ostala ampak avo je ?el normalno do naslednje napake.

33112_1.png

Napisano

Ja pa sej to cel cajt pravim da bi potem check engine lucka se vedno gorela enkrat, ko bi avto sel ven iz safe moda oz. Po ponovnem vzigu :D. On pravi da gre avto po dezevnem vremenu oz. Vlagi v "safe mode" in po ponovnem zagonu avto laufs tako, kot mora. Sepravi ce bi bila napaka na lambdi sondi bi se prizgala check engine lucka in v nekaterih primerih gre res lahko v safe mode zaradi lambde, ampak enkrat ko bi avto sel iz safe moda bi check engine se vedno gorel in napaka bi bila shranjena. Nevem a sem jest kej narobe razumel?

Napisano

Ja se bom lotil najprej ?i??enja mas.  Druga?e pa se mi nikoli ne pri?ge nobena lu?ka,  mo?no pa da zato ker je odstranjen DPF in ne vem ali so bile kak?ne stvari takrat fizi?no odklopljene. Tudi v spominu ni napake..?udno..

Napisano

To ni masa. Ko da? kontakt - ali se ti v?gejo vse kontrolne lu?ke v ?tevcu? Predvsem tuljavca, rumen motor, rde? akumulator, DPF, TCS pa druge s klicaji?

 

Pa ?e ena butalska - kdaj je bil servis in ali je bil resetiran interval?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

meni je avto ?el v safe mode ko sem imel zabasan EGR ventil, pa nisem imel nobene lu?ke, je pa bila napaka shranjena v ra?unalniku.

Napisano

neb reku da ga masa heca .. pol bi v suhem jebal ...ko je vlazno in mokro je prej stik na masi pomoje kot v suhem...

loh pride kak kabel v stiku ko je mokro....

?e je masa "dobra" ko je suha, ni nujno da je ?e bolj?a ko je mokra. Rja, volk od bakra in voda so lahko hecna kombinacija.

To ni masa. Ko da? kontakt - ali se ti v?gejo vse kontrolne lu?ke v ?tevcu? Predvsem tuljavca, rumen motor, rde? akumulator, DPF, TCS pa druge s klicaji?

 

Pa ?e ena butalska - kdaj je bil servis in ali je bil resetiran interval?

Bil pri treh majstrih, vsi trije povedali enako. Vsaj za moj primer.

Napisano

ja to ima pa veliko logike v tem kar pi?e. Pri njemu je nekaj ala EGR, DPF, Lambda - nekaj kar du?i motor

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ra?unalnik za ?obe tudi potrebuje maso. In ni nujno da je napaka stalno pristna. Pri meni je bilo 2-3 na leto, je zatrokiral, sem ugasnil ?e ni ?e sam in prizgal nazaj. Pa je bil mir. Do pranja ali pa mokrega vremena. Ko smo se za?eli pa z avtovleko vozit pa ni bilo ve? zabavno. In ja, simpl in brezvezna fora.

Napisano

To ni masa. Ko da? kontakt - ali se ti v?gejo vse kontrolne lu?ke v ?tevcu? Predvsem tuljavca, rumen motor, rde? akumulator, DPF, TCS pa druge s klicaji?

 

Pa ?e ena butalska - kdaj je bil servis in ali je bil resetiran interval?

servis bom imel v kratkem, kako je z resetom intervala pa ne vem , po moje je bil narejen ker bi v nasprotnem gorela kak?na lu?ka za servis

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Samo tole MX30 so pa res falili s tako ubogo baterijo, 100 km dosega, pa ne se hecat no.
    • Mam 5900x in se mi ne splača menjat za x3d. Sploh, ker občasno urejam kake video posnetke za lastno uporabo. Če bi menjal za x3d bi bilo par procentov razlike pri kaki igri. Pa še to je odvisno od špila. Proc sem dobil takoj ko je prišel na trg in o x3d ni blo ne duha ne sluha :).
    • Včeraj, ko sem šel  z 6-ko v Ljubljano, me je en švabo rešil plačila kazni na avtocesti. Namreč, kar nekje tam  pri Divači je stala bela škoda in noter ostrostrelec (radarska pištola) Ali kako se že reče temu.  Švabo  je prehiteval eno Teslo z 130/ uro. Jaz pa za njim in komaj sem čakal, da se umakne ma svoj pas. In takrat zagledam organe pregona, ki opravljajo svoje poslanstvo.  Je pa zato moj kolega plačal davek, ko smo šli popoldne v Cerkno. Bili so skriti za enim ovinkom ( nato je bila dolga ravnica.) Omejitev 50km/uro. Kao naselje. Na cesto je kar skočila mlada, čedna uniformiranka. Namerili so mu 73km/uro.Seveda je sledilo takoj obvezno  pihanje, pisanje kazni. In podelitev 3 točk za prvo mesto. Največji smeh je bil, ker ni lovil tisti aparat za izpisovanje kazni. Ni bilo povezave. Pa je hodila gor in dol po parkirišču, nato je šla na drugo stran ceste, pa pod cesto. Vse skupaj je bilo res smešno. Na koncu je nekako uspelo, a ni natisnilo. QR kode. Nato smo videli do Kopra #e dve patrulji. Izgleda, da do imeli kako akcijo.          Ne, meni se ni zdelo pri vsem tem nič spornega. Pač takih situacij je vsak dan na cesti kolikor hočeš. 
    • In to mi razlagaš zakaj? Ker sem se mogoče zaletel v idiota al kako? Tale debata postaja iz trenutka v trenutek bolj čudna in zmešana. 
    • Ni se potrebno nobenemu klanjat, samo moraš bit na cesti "žvelt". To pomeni, da hitro reagiraš, pogledaš na brzino v vzvratno ogledalo in že skočiš na drugi pas. Pazit moraš nase in na druge v prometu. Imeti moraš reflekse in oči na pecljih. Predvidevati moraš dve potezi vnaprej, kaj bo kdo naredil. Preventiva in  ne kurativa. Vježbaj. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.