Skoči na vsebino

Nova Mazda 3 MPS?!

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

V avtomagazinu je bilo objavljeno da bi naj pri?la nova M3 MPS. Motorizacija bi naj bila ameri?ki 2.5 turbo z 247KM, je pa baje vpra?anje ?e bo pri?la v EU.

 

?koda da niso malo navili motor, ker konkurenca je ?e na 300KM.

 

https://www.avto-magazin.si/novice/mazda3-mps-dobiva-naslednika/

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Hecen napredek, v smislu nazaj v motorni moci in sicer PAZI PODATEK; govorim o 4.napram 1.generaciji 3-ke!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mazda nima jajc, da bi tole prodajala v evropi, tako da se bodo veselili le ameri?ani.

33112_1.png

Napisano

Kdo pa se kupi mazdo mps....

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Tisti ki kupujejo Megane RS, Focus RS, civic TypeR...

Ampak ti kupujejo ve?inoma dru?inske izvedbe - vsi na?teti tudi leon cupra obstaja karavan. Redki so pa danes tisti ki imajo zgolj sportake, le ti pa gledajo konje....+100 skorajda

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Novi je kar ogromen. Sicer zaenkrat 190 lipicancev a naj bi bil tudi RS z 340.

 

Ampak trg se obraca in veliko napovedanih avtov gre v grob.

post-2637-0-73619300-1555335235_thumb.jpeg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ampak ti kupujejo ve?inoma dru?inske izvedbe - vsi na?teti tudi leon cupra obstaja karavan. Redki so pa danes tisti ki imajo zgolj sportake, le ti pa gledajo konje....+100 skorajda

 

Napisal bi, da se moti? ampak se ne. Realno je prodaja teh avtov (Type R, RS..) tako buti?na, da je bolj presti? proizvajalca kot velik biznis. Konec koncev zaradi ekonomije umirajo tudi sedani in 3 vratni avtomobili (clio naprimer). 

Napisano

Hja no, nekatere znamke ukinjajo normalne modele sedan,3vratne, karavane...nekatere pa dodajajo buti?ne fastback izvedbe hothatchev!

Hyundai je npr. ponudil zelo lep primerek I30 Fastback N (270KM)

post-5522-0-30424800-1555348839_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Predvsem Nem?ki "premium" razred ja. Sedani v srednjem razredu (Laguna, Passat, Mondeo) se pa baje prodajajo v zelo majhnih ?tevilkah napram drugim modelom (hatchback in SUV). Saj imate sosednjo temo, ?e se ?pekulira, da bo Mazda 6 ukinjena. Accord naprimer tudi ni ve? na voljo (v Sloveniji). Tale fastback i30 Fastback N mi pa nekako ni v?e?. Osebno imam raje klasi?ne sedan oblike ali pa coupe (Celica, Integra, BMW 3 coupe...). Ampak ok, stvar okusa.

Napisano

Symon, sej ima? obe razli?ici i30 N (klasi?ni HB) in i30 N fastback tako, da lahko izbira?. Tudi pri motorju, ki je ali 250KM za bolj civilizirane ob?utke in 275KM z LSD in oja?itvami na zadnji premi. Hyundai ti da na razpolago oboje. KIA pa po isti poti sicer ne tako drasti?no s Proceedom GT ("le" 204KM)  a zraven imajo ?e en zelo ?portni adut v Stingerju, kjer pa tudi posku?ajo zadovoliti vse segmente od 200KM dizla do 370KM 3.3litra V6 turbo bencinarja. Oba korejca ?irita paleto ostali jo pa reducirajo in kr?ijo - narobe svet.

33112_1.png

Napisano

Tudi focus z 190KM hatch ali ST je zelo dober kompromis ni ravno RS a je dober sleeper.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Symon, sej ima? obe razli?ici i30 N (klasi?ni HB) in i30 N fastback tako, da lahko izbira?. Tudi pri motorju, ki je ali 250KM za bolj civilizirane ob?utke in 275KM z LSD in oja?itvami na zadnji premi. Hyundai ti da na razpolago oboje. KIA pa po isti poti sicer ne tako drasti?no s Proceedom GT ("le" 204KM)  a zraven imajo ?e en zelo ?portni adut v Stingerju, kjer pa tudi posku?ajo zadovoliti vse segmente od 200KM dizla do 370KM 3.3litra V6 turbo bencinarja. Oba korejca ?irita paleto ostali jo pa reducirajo in kr?ijo - narobe svet.

 

Ceno zelo hitro izgubljajo, 50 % v letu in pol.

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=274465645&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=13200&makeModelVariant1.modelId=35&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=76c7f179-7801-847b-33eb-b4ae07a096a1

 

Sicer gre za Unfallwagen, ampak 35k za tako mlad tega ranga res ni veliko (nov ca. 70k EUR). Garancije ima ?e 4 leta in pol, vsaj tako je navedeno. ?e ni bila na mizi oz. je sestavljena iz dveh, izgleda super nakup za nekoga, ki i??e tak avto.

 

Pri mazdi ?al lahko samo sanjamo o 370 konjskem 4x4 bencinarju.

Napisano

Tudi Nem?ki proizvajalci, ki so se ?li 5 vratne izvedbe BMW 3-5 GT, Audi A5 Sport back (ali kaj je ?e) ukinjajo te model, ker je prodaja premajhna in ne opravi?uje razvoja.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Saj nikoli ni ?lo zgolj za prodajo...ampak kdo ima ve?jega, kdo je hitrej?i na Nurburgringu, kdo ima presti?nej?ega....

 

V ku je ?lo vse. Sam ?e mestne ?katle

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Saj tudi Hyundai in KIA se gresta samo dvig Imagea, ne delajo tega za na?e potrebe.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Symon, sej ima? obe razli?ici i30 N (klasi?ni HB) in i30 N fastback tako, da lahko izbira?. 

 

Vem. Me pa zanimajo prodajne ?tevilke enih ali drugih. Sicer je pa pomoje mazdaman zadel bistvo:

 

Saj tudi Hyundai in KIA se gresta samo dvig Imagea, ne delajo tega za na?e potrebe.

 

Filajo vmesne razrede, si dvigujejo image. Trg je tako velik, da ?e vedno lahko odgriznejo ?e kak kos poga?e ostalim proizvajalcem, ?e bo le vedno ve? ljudi reklo "pa saj so Korejci tudi fajn, pa ?e xyz razred/model imajo". 

Napisano

Ceno zelo hitro izgubljajo, 50 % v letu in pol.

 

Sicer gre za Unfallwagen, ampak 35k za tako mlad tega ranga res ni veliko (nov ca. 70k EUR). Garancije ima ?e 4 leta in pol, vsaj tako je navedeno. ?e ni bila na mizi oz. je sestavljena iz dveh, izgleda super nakup za nekoga, ki i??e tak avto.

 

Pri mazdi ?al lahko samo sanjamo o 370 konjskem 4x4 bencinarju.

Uradna cena pri nas je 64kEUR ampak ?e pride? tja in stegne? jezik ga dobi? za manj kot 60kEUR.

 

Kr velik padec cene rabljenih, ampak to je normalno saj kupcev, ki bi dali za rabljen avto ve? kot 30kEUR je malo pa naj bo to za Audi, Mercedes, BMW al pa KIA.

33112_1.png

Napisano

Samo ljudje 60k je stanovanje, res da nekje zraven Slivke ampak vseeno je....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Filajo vmesne razrede, si dvigujejo image. Trg je tako velik, da ?e vedno lahko odgriznejo ?e kak kos poga?e ostalim proizvajalcem, ?e bo le vedno ve? ljudi reklo "pa saj so Korejci tudi fajn, pa ?e xyz razred/model imajo". 

Sej ravno to je to - ?e kaj pri korejcih ne more? re?i je to, da nimajo avta v vseh segmentih - ok razen kabrio ali roadster, ki sta pa res minorna proizvoda.

 

Po drugi strani pa ravno sveta trojica (Audi, BMW, Mercedes) ravno tako ?irita paleto, ?isto v vse segmente in tam tudi, ?e kak avto ukinejo je ?e vedno drugih vrh glave. Se pravi se zavedajo, da je ?irina proizvodov klju? in da je vseeno bolje le delat na skupni platformi, gor lahko pa marsikaj razli?nega natakne? in kupci so sre?ni.

Samo ljudje 60k je stanovanje, res da nekje zraven Slivke ampak vseeno je....

Sej to ni point - kaj bo? ?ele rekel za kupce premijcev, kjer gredo cifre v 100kEUR in gor? Ampak ?e enkrat, to ni point, kdor ima in mu je nekaj v?e? pa? bo dal.

33112_1.png

Napisano

Za 60 jurjev dobi? ?e takega por?a izbdruge roke, da ti je fov? cela ulica ali pa kar revir. :)

 

 

Napisano

Sej dobi? tudi rabljenega Audija RS, pa mercedesa AMG, pa tudi BMW-jevega M.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.