Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pri moje prej?nem avtu je bilo krivo tesnilo glave motorje,.. ko je pritisk narasel(vi?ji obrati) je popustilo in je vrglo napako,.. mi je pa tudi motor ?el v varni na?in in turbina ni delala... al nevem kako naj obrazlo?im

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Pozdravljeni, ko avto dose?e 3000 obratov mi izpi?e na ekranu sistemska napaka! ?

Sem preprican, da ne naoise tega, ker nima slovenscine ;) ... napisi tocno, kaj napise in katere lucke se prizgejo... pa bomo poiskali resitev, ki je skoraj gotovo tudi opisana v prirocniku ;) ....

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Tega opisa ne najdem v prirocniku... Kaj pa, ce preveris v MZD Connect, kjer so prikazane napake?

 

post-10-0-12426400-1556905067_thumb.jpeg

 

Applications >> Warning Guide ...

 

http://infotainment.mazdahandsfree.com/settings-applications?language=sl-EU

 

Tam se pokaze opis napake takrat, ko je prikazano pri stevcih... vvcasih pise kaj vec...

 

 

Glede na letnik vozila imas verjetno se garancijo... Jaz bi poklical asistenco (MES) ali pa servis....

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ampak rumeno se naj ne bi bilo kriticno....(za vleko)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pri ?tevcu mi pi?e v angle??ini na ekranu pod napakami pa v hrva?kem jeziku, garancije ve? nima, ima 158000

Ja kriti?no verjetno ni, bo pa drago verjetno in ni ti vseeno ko se pri 120 pri?ge lu? da je sistem v okvari

Napisano

Jaz imam podobna sporocila na ne- mazdi ko dolocen sistem ne more delivati (radarski v snegu, senzor zarad kljuje, tudi emergency brake zarad blata :) )

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz sumim, da je se kaksna lucka, ki jo je pozabil omeniti ;) ... rumen klicaj je splosna lucka...

 

Najbolje bi bilo vidno slike ;) ... ce se napako da ponoviti in se ne pojavlja zgolj obcasno oz. nakljucno...

Ce gre za kaksno splosno napako... za katero je bil recimo vpoklic... znajo tudi urediti pod garancijo, sploh, ker ni veliko cez 150.000 km... Jaz bi vseeno probal vprasati na servisu... lahko je samo kaksna malenksot in je nivo kaksne tekocine ravno na meji... ali kaksen senzor zapacan... Vem pa da bodo nekateri skocili v luft, ker imajo s pooblescenim servisom slabe izkusnje ;)...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

lahko ......dolij malo vode  pa bo? videl...?e neha te?narit-potem pa se  bomo spra?evali ?e slu?ajno  zginja hladilna teko?ina in zakaj :P

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Ni bila voda kriva, sem dolil pa isto s..., smo pa morali klicat v?eraj asistenco, ker se je med vo?njo pojavila lu?ka za motor in za kratek ?as rde?a lu?ka za olje

Napisano

Ni bila voda kriva, sem dolil pa isto s..., smo pa morali klicat v?eraj asistenco, ker se je med vo?njo pojavila lu?ka za motor in za kratek ?as rde?a lu?ka za olje

Uf, tole se ne sli?i dobro. Verjetno gre ?e za facelift verzijo? 

Napisano

dobra stara napaka, ki bi moral biti ?e popravljena? (gred)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

dobra stara napaka, ki bi moral biti ?e popravljena? (gred)

Po mojem tudi. Se je prikradla kaka tudi v faceliftan model.

 

 

Napisano

Raj?i bi imel zabasano sito, kot pa te?avo z gredjo, samo ?e je zabasano sito je tudi verjetno od opilkov tako da smo spet pri gredi in cirka 3000? stro?kov, bomo videli jutri kaj bo ugotovil mehanik

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.