Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pri moje prej?nem avtu je bilo krivo tesnilo glave motorje,.. ko je pritisk narasel(vi?ji obrati) je popustilo in je vrglo napako,.. mi je pa tudi motor ?el v varni na?in in turbina ni delala... al nevem kako naj obrazlo?im

 

jans2.jpg

 

Napisano

Pozdravljeni, ko avto dose?e 3000 obratov mi izpi?e na ekranu sistemska napaka! ?

Sem preprican, da ne naoise tega, ker nima slovenscine ;) ... napisi tocno, kaj napise in katere lucke se prizgejo... pa bomo poiskali resitev, ki je skoraj gotovo tudi opisana v prirocniku ;) ....

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Tega opisa ne najdem v prirocniku... Kaj pa, ce preveris v MZD Connect, kjer so prikazane napake?

 

post-10-0-12426400-1556905067_thumb.jpeg

 

Applications >> Warning Guide ...

 

http://infotainment.mazdahandsfree.com/settings-applications?language=sl-EU

 

Tam se pokaze opis napake takrat, ko je prikazano pri stevcih... vvcasih pise kaj vec...

 

 

Glede na letnik vozila imas verjetno se garancijo... Jaz bi poklical asistenco (MES) ali pa servis....

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ampak rumeno se naj ne bi bilo kriticno....(za vleko)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pri ?tevcu mi pi?e v angle??ini na ekranu pod napakami pa v hrva?kem jeziku, garancije ve? nima, ima 158000

Ja kriti?no verjetno ni, bo pa drago verjetno in ni ti vseeno ko se pri 120 pri?ge lu? da je sistem v okvari

Napisano

Jaz imam podobna sporocila na ne- mazdi ko dolocen sistem ne more delivati (radarski v snegu, senzor zarad kljuje, tudi emergency brake zarad blata :) )

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz sumim, da je se kaksna lucka, ki jo je pozabil omeniti ;) ... rumen klicaj je splosna lucka...

 

Najbolje bi bilo vidno slike ;) ... ce se napako da ponoviti in se ne pojavlja zgolj obcasno oz. nakljucno...

Ce gre za kaksno splosno napako... za katero je bil recimo vpoklic... znajo tudi urediti pod garancijo, sploh, ker ni veliko cez 150.000 km... Jaz bi vseeno probal vprasati na servisu... lahko je samo kaksna malenksot in je nivo kaksne tekocine ravno na meji... ali kaksen senzor zapacan... Vem pa da bodo nekateri skocili v luft, ker imajo s pooblescenim servisom slabe izkusnje ;)...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Teko?ina v raztezni posodi je malo pod minimum sem opazal zdaj, nvm ali bi lahko bilo to krivo?

Napisano

lahko ......dolij malo vode  pa bo? videl...?e neha te?narit-potem pa se  bomo spra?evali ?e slu?ajno  zginja hladilna teko?ina in zakaj :P

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Ni bila voda kriva, sem dolil pa isto s..., smo pa morali klicat v?eraj asistenco, ker se je med vo?njo pojavila lu?ka za motor in za kratek ?as rde?a lu?ka za olje

Napisano

Ni bila voda kriva, sem dolil pa isto s..., smo pa morali klicat v?eraj asistenco, ker se je med vo?njo pojavila lu?ka za motor in za kratek ?as rde?a lu?ka za olje

Uf, tole se ne sli?i dobro. Verjetno gre ?e za facelift verzijo? 

Napisano

dobra stara napaka, ki bi moral biti ?e popravljena? (gred)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

dobra stara napaka, ki bi moral biti ?e popravljena? (gred)

Po mojem tudi. Se je prikradla kaka tudi v faceliftan model.

 

 

Napisano

Raj?i bi imel zabasano sito, kot pa te?avo z gredjo, samo ?e je zabasano sito je tudi verjetno od opilkov tako da smo spet pri gredi in cirka 3000? stro?kov, bomo videli jutri kaj bo ugotovil mehanik

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Spet nekaj novega...oz. "friziranje" starega😄   Kdor spremlja to temo od začetka,bo vedel,za kaj gre-na drugi strani te teme sem predstavil DIY-priključnico za AV-receicer. Takrat kar OK izvedba,a sem se zavedal,da imajo uporabljeni zvočniški priključki tega "terminala" svoje slabosti,ki mi niso bile všeč. Priključki so sicer kvalitetni oz. iz kvalitetnega materiala,a matica je premajhna in tanka-z malo "mesa",druga slabost pa so vijaki za priklop kablov zadaj. ti M3 vijaki so premehki in z nastavkom za -izvijač...in se mi je pri zategovanju zgodilo,da se je del nastavka za izvijač pri 2-3 komadih odlomil. Torej na eni strani nezadovoljiva matica,na drugi strani pa nezadovoljiv vijak...in oba vplivata na najvažnejše-kontakt. In ker je slab-nezadovoljiv kontakt "nogo" pri HiFiju,sem počasi nakupil boljše zvočniške priključke-veliko masivnejše,z imbus-vijakom na zadnji strani,matica spredaj pa dvodelna z notranjim gibljivim narebrenim tilcem,ki lepo zagrabi na kablovo votlico,in jo ne drgne,ko zateguješ matico...tako lahko veliko bolj zategneš,in posledično zagotoviš boljši kontakt. Enako z zadnje strani z imbus vijakom-nič matranja z majhnim izvijačem-lepo z občutkom zategneš z imbusom in "fertig".😃👍   Sem se zraven spravil k temu,ker sem moral priključnico "razširiti" za še en par Atmos zvočnikov,ker bom izvedel 5.1.4 sistem. Kot že na drugi strani te teme opisano,je vse izvedeno dvojno za t.i. bi-Wiring/bi-Amping razen za Atmos zvočnike....seveda bom še ostale štiri priključnice predelal,a tisto se ne mudi tako zelo...počasi in "orng"...   Nisem pa še do konca zmontiral nazaj na steno,ker moram v nedeljo še z zadnje strani speljati in urediti,da bo kasneje mir....a vseeno nekaj slik za tiste,ki jih kaj takšnega zanima. VID_20251025_223403.mp4
    • Jaz res ne vem, a pišeš samo zato, da nabijaš poste ampak...ljudje se pogovarjajo o trenutno poceni tehniki, da naprimer Iphone 17, ki pri nas stane 1000€ na Japonskem stane 700€ zaradi šibkega Jena. Kako je potem to po tvojem mnenju v tem primeru drago oz. dražje?
    • Peljal staro mazdico na sprehod... Laško - Stanežiče - Dražgoše - Soriška Planina - Bled - Laško stari in glasen klump, pri kateri v vsaki luknjici na cesti zabobni kaj.. ampak se še vedno se rad vozim z njo...
    • Japonska je v vsakem primeru draga država.... 
    • Rabiš, rabiš ... 😁   400 € leta 2018 in 400€ danes ... žal ni enako. Kar se vidi tudi na cenah rabljenih Mazd ...   Ja, dela mi napoto, čeprav še ni niti ulaufan ... Našel sem račun:   Današnji oglas Mazde 3, ki je pred sedmimi leti prišla okoli 20.000 €, še pred nekaj dnevi je bila cena 15.500 € ...     Mazda Mazda3 G165 Revolution, letnik:2018,15000 EUR - prodam :: Avtonet :: www.Avto.net  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.