Skoči na vsebino

Nov 6 valjni motor Skyactive X

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Iz Odkrivanja v Googlu https://www.avto-magazin.si/novice/mazda-razvija-vrstni-sestvaljnik-na-osnovi-tehnologije-skyactiv-x/

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Da ni to specialy za USA kjer je V6 najmanjsa ma?ina spljoh :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja ?e Mazdi uspe prepri?at vlagatelje, imajo v planu vrstne 6 cilindrske motorje oboje bencin in dizel!

Plus tega imajo plan 4kolesni pogon.

Ter plugin hybrid.

Aja pa ceno bi radi dvignili ;)

 

Na?rte imajo zelo dobre, samo je ?e samo na?rt. Ker sem bral ta investicijski na?rt s katerim ?elijo prepri?ati vlagatelje v firmo.

post-5522-0-12296500-1557519901_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Investitorje???

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Investitorje???

Ja te objave so iz finan?nega poro?ila ki so ga posredovali svojim investitorjem, v njem so poleg teko?ih poro?il o financah Mazde tudi na?rti za prihodnost.

Se pravi ?e bodo finance dovoljevale se bo razvijalo v tej smeri ?e ne pa vpra?anje.

Aja pa 2.5T motor bo na voljo na Japonskem, v EU pa ?al ni v planu.

post-5522-0-07332000-1557558961_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Pod investitorje jaz razumem da iscejo kupca....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pod investitorje jaz razumem da iscejo kupca....

Hmh, pod investitorja si jst razlagam delni?arja oz.nekoga ki vlaga ? v firmo. Tu ima? original in prevod, zdaj pa si sam razlagaj investor=investitor

post-5522-0-27915500-1557578442_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Delnicarji so bistvu lastniki, ce pa isces investitorje pomeni da zelis privabiti nove kupce oz obstojece prosis za nove investicije, oz po domace vec denarja od njih.

 

Porocila za fiscalna leta so pa obvezna za delbiske druzbe in teh par slajdov ni ravo obetavnih (za preteklo leto) zato je v nacrtu korenita sprememba v katero morajo investirati.

 

Na primer, ne dobijo potrditve / odobritve plana delnicarjev - kaj potem? Verjetno vstop drugih lastnikov...

 

Ps prevod je zelo slab....

Delbicarje pa zanima samo eno. Koliksen je rizik vlozka, in kdaj dobijo povrnjeno. Ce ni zagotovil je jeba

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Saj zato sem pa napisal da je vpra?anje ?e bo kaj iz 6cilindrov.

Za USA bi ?e mogo?e ?lo skozi vlo?ek=profit, za EU pa mislim da skor ni ?ans, ker ni glih dost kupcev ki bi kupili Mazdo z 6cil benc motorjem prostornine 2.5-3.0!

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Saj zato sem pa napisal da je vpra?anje ?e bo kaj iz 6cilindrov.

Za USA bi ?e mogo?e ?lo skozi vlo?ek=profit, za EU pa mislim da skor ni ?ans, ker ni glih dost kupcev ki bi kupili Mazdo z 6cil benc motorjem prostornine 2.5-3.0!

 

Ampak, ?e bi kak Audi ali pa BMW predstavil tak koncept, da i??e investitorje za 3.0 motorje bi se pa v salonu kar trlo ljudi, ki bi ?eleli biti prvi.

Napisano

Saj zato sem pa napisal da je vpra?anje ?e bo kaj iz 6cilindrov.

Za USA bi ?e mogo?e ?lo skozi vlo?ek=profit, za EU pa mislim da skor ni ?ans, ker ni glih dost kupcev ki bi kupili Mazdo z 6cil benc motorjem prostornine 2.5-3.0!

 

Odvisno, v kaj bi tak motor vgradili in na koliko koles bi bil pogon.

 

Doma imam dve Mazdi, ki sta ?e kar v letih. Ampak za njiju pri Mazdi ne najdem ve? zamenjave - ?e pri konkurenci je za en model bolj bogo). Torej me tudi tak motor ne bo prepri?al v nakup Mazde...

Napisano
Glede na to, da Mazda ho?e bit premium znamka, se mi zdi edino prav, da dodajo 6 valjnike v ponudbo.

?e samo pomislim: Mazda 6 + RWD + 3.0 6valjnik   :wub:

Napisano

 

Glede na to, da Mazda ho?e bit premium znamka, se mi zdi edino prav, da dodajo 6 valjnike v ponudbo.
?e samo pomislim: Mazda 6 + RWD + 3.0 6valjnik   :wub:

 

 

Eno je kaj ljudje ?elijo, drugo je pa koliko bi jih prodali. Na koncu vsi proizvajalci gledajo na ekonomijo.

Napisano

Jaz bi tudi to imel, a vem da ne bi kupil (neuporabno za familjo in nase ceste)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Liter ali dva ve? porabe v zameno za zmogljivej?i, uglajenej?i in ti?ji motor. Ima ve? navora, kot dizel skozi ?ir?e obmo?je... anytime! :)

 

2.5 turbo motor je mo?no dobiti tudi v Evropi, a ?al samo v CX-9: https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/d/auto/mazda-cx-9-g227-awd-at-signature-270923979/

Ta motor ?re mo?no nad 10....je ?e moj v CX7 (manj?i) papcal 12-15 da si rekel keks...

+ ve?je zavarovanje

+ ve?je cestnine

+ ogromne dajatve za Co2 v S-Z Evropi (samo ?e vpra?anje ?asa kdaj bomo to tudi mi uvedli)

 

itd, itd - ?elje posameznika niso v razmerju z ostalimo pogoji, in potem ko prodajo nekaj primerkov je seveda to poraz. drugo je v Ameriki, kjer je to 'mala' ma?ina in jih vse to ne boli...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Star 2.3 DISI in skyactive 2.5T nista primerljiva, zagotovo sicer v CX-9 pod 11 ne pije, zato pa v mazdi 6 pije med 8 in 9. Ob vsakodnevni vo?nji ne ve? kot 2.5 NA, ki je napram 2.5 T nepremi?nina (navora ima ca. 150 Nm ve?).

 

Seveda so stro?ki vi?ji, v to smer brezveze, da debatiramo, mpak pri taki motorizaciji gre pri nakupu za bistveno vi?ji % emocij, kot pa pri dizlu. Vi?je stro?ke vzame? v zakup, ni pa to za nekoga, ki bi delal 50k letno, ?e manj pa za povpre?nega Janeza. :)


Nisem vedel da v Evropi prodajajo cx9.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

Uradno kot vem ne, razen v Rusiji, Ukrajini...

 

https://www.mazda.ru/cars/newmazda-cx-9/crossover/overview/

 

Osnovna cena je skoraj za dve osnovni CX-5, okrog 38.000 EUR

Napisano

Izgleda res v testni fazi, ko vozi ?enska niti obratomer ne dela.

?e to se je peljala v EV mode-u

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Po novem ima potem tudi Mazda zvok motorja iz zvo?nikov?  :vskalo: 

Ampak ?e dobro pogleda? posnetek, kazalec od obratov pade v dveh stopnjah dol. Potem pa je na nuli

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.