Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mogu bom po?asi menjati komplet diske in se malo nagibam, da bi dal gor Brembo ali Powertech luknjane z re?ami, ker klasika mi na trenutke, k dost bremzam, bl ne prime ve? po fejst ?lajfanju. S tem da cena me pride manj kot original Mazda material za vse 4 diske. A ma kdo izku?nje s takimi diski mogo?e?

 

Drugo vpra?anje je obseg. Na Autodoc je opcija 278 ali 300mm. Zimske mam 16ke, letne 17ke in sumim, da veliki nebi ?li skozi? Ma kdo kak info?

 

Lp

Napisano

S polnimi diski bos dobil najboljsi zavorni ucinek. Pravtako se drzi preverjene (znane) znamke, kot pa neke cungalunga. Osebno bi izbral ATE. 299mm oz. 300mm so primerni diski za drugo generacijo.

Napisano

Aha, ok. Samo, kaj pa ko se ful zagrejejo. So pa narezani potem bolj efektivni ali ne? SIcer pa je tut ATE opcija, ja. Se pa bojim, da mi 300mm nebi ?li potem na 16 colske felge gor. Ali gredo?

Napisano

Sorry glede premera sem zajebal sem mislil, da je govora o mazdi 6. Za mazdo 5 sta dve katalosko in sicer ena je 278mm druga pa 300mm. 278mm naj bi bile za 15ke oz. 300mm za 16, 17ke.

 

post-7623-0-63429100-1558090343_thumb.jpg

Napisano

Kopiraj katalosko pa jo nalimi v autodoc pa imas potem podrobnejsi opis. Drgac pa itq po logiki, ce imas 17ke. 300mm ima isto mazda 6 tako, da to zagotovo pase :)

http://mazdaepc.com/parts/MAZDA%205/AECV05/W1/3300A/

Ja, ok. Se strinjam. Sicer logika, sam malo me begajo 16 colaki z zimskimi gumami. A to gre tut skozi na 300mm disku ali ne ?

Napisano

A ni max. velikost diskov omejena  z zavorno ?eljustjo? ?abe se ozira? na to, da ma? 17 col felge, ?e je pa ?eljust postavljena za 16 col felge in ta omejuje tudi velikost diska.

Napisano

A ni max. velikost diskov omejena z zavorno ?eljustjo? ?abe se ozira? na to, da ma? 17 col felge, ?e je pa ?eljust postavljena za 16 col felge in ta omejuje tudi velikost diska.

Zanimivo. Tnx. Nism tega vedu pa tko razmi?ljal.
Napisano

Drga? najbolj?i zavorni u?inek je z narezanimi diski, samo so zelo glasni in pregrobi z plo??icami. Za normalno cestno vo?njo odsvetujem, jih ima kolega in primejo noro sam ko polno pohodi? bremzo jih zelo sli?i?, plo??ice pa po?irajo kot puter.

Luknjane mam jst na obeh M3 in M6 in so ok, se bolje hladijo drga? glede zavornega u?inka pa je isto kot polni diski.

Za bolj?i zavorni u?inek so pomembne plo??ice, ene grabijo bolj druge manj.

Drga? pa 278mm diski je min 15col, 300mm diski grejo min16col, 320mm diski so pa 17com min. Samo 320mm ima sam MPSka

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ja no sej pravim za naso normalno voznjo bos pac s polnimi diski najvec profitiral :). Pozabil si se omeniti, da pri luknjanih in narezanih diskih obstaja vecja vrjetnost, da neenakomerno zacne pobirat ploscico. Pa ponavadi, ce se ze odlocijo za narezane oz. naluknjane diske potem tudi izberejo keramicne ploscice. Skratka CE ze bi se jest odlocil za samo narezane (slotted) diske in je to to. Se pa strinjam, da naluknjani izgledajo lepse oz. bolj sportno. Kupi ene ornk polne diske in ploscice pa bo mir :). Sicer nevem ali ta podatek drzi, ampak nekje sem tudi prebral, da "sportni" diski v kombinaciji s sportno ploscico na zacetku dokler se ne ogrejejo bistveno slabse primejo v primerjavi z normalnimi diski. Enkrat ko se pa ogrejejo pa ni problema.

Napisano

Narezanih jst ne bi nikakor imel za na cesto, za trackcar ja drga? pa so res glasni, pa sem prvo htel tud jst dat luknjane in narezane  ko sem menjaval zavore z mps, pa ?e dobro da nisem. Ker pravim kolega je dal samo narezane na GTIja in to je tko glasno da misli? da je kaj narobe z avtom, no bremza pa fenomenalno.

 

Moje priporo?ilo, je navadni kvalitetni diski in ene mal bolj agresivne plo??ice EBC Green stuff ali pa Red stuf, ali pa Ferodo DS2500 in bo zavorni u?inek zelo dober. Samo ?e da? agresivne plo??ice moraj biti diski tud mal bolj kvalitetni ?e ne jih zjebe (ATE so recimo vredu diski).

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Lp...na servisu Mazda sem imel redni 4 servis vse ok..bo treba zamenjat zavorne plo??ice in diske...diski so malo vijola..jebemliga saj vozim normalo..ne trese ni? in zavira ok..kaj kupit za mazdo CX5 benzin ? ...ATE..kvalitetnega..kaj predlagate..Avto je te?ek..in itd..lp

?e to..ob?asni pri zaviranju ?e cvili..to moti..lp

Napisano

?e so diski vijol?ni so zihr pregreti.

Predlagal bi podobno kot zgoraj, plus diske daj ?imbolj?e kako bolj ?portno varianto da zdr?i ve?jo temp. No ali pa big brake kit upgrade.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ok..hvala za inf..problem je bil da do na uradnem.mazda servisu menjali prve.z.plo??ice..zaradi izrabe ?e orig.plo??ic .pol sem jaz 200km..po?asi zaviral..za?elo piskanje in cviljenje ob zaviranju...cela jeba...ne vem zakaj je ratal tak disk...orig.plo??ice mazda..slaba kvaliteta...uff..noro..lp

Napisano

To je ?udno, kaj pa ?e so kaj zafu***al in se plo??ice ne umaknejo z disk ter ves ?as drsijo po njem in se pregrevajo?

33112_1.png

Napisano

Jst sm kr na Jd Performance pisal in sm dobil odgovor, da bi bil optimum komplet EBC klasik diski pa Yellow stuff plo??ice, ker Red stuff za 5ko ni na voljo, Green stuff pa bo isto kt original plo??ice. In najve?je presene?enje. Cena z doszavo 440?, kar je tko pribli?no kot original material. Kaj pravte?

Napisano

Ej...Boss to sem tudi jaz pomislu..so v sresdo preverili ?e enkreat zavor.kle??e vodila vse ok..razen zapalj.diske in plo??ice...saj sem normalno zaviral...saj to ni pomebno ?e rabi mora? zavirat tudi full...saj to more zdr?at...jebemliga saj za to so zavore..Ne..cvili manj..zavira tudi ok...?e testiram..garancijo Ne prizna Mazda..?e ne bom sam kupil nove zavor diske plus plo??ice ..bolj?e od ORIGINAL..?e prej pa bom poklical na Mazda .M.slo..pa da vidimo..to ni ve? NORMALO!!!!

Napisano

Enkrat se pelji malo dlje in ne bremzaj - avtocesta na primer, vsaj pol ure, in se probaj ustaviti da cim manj bremzas. Bremze bi morale biti hladne, ce niso potem so cel cas v stiku.

 

In ja ni normalno, tudi ce bi ti bremzal mocneje, to ma da vzdrzi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ok...probam ?e too..dvomim da drsajo non stop zavor.plo??.bi se sli?alo drsanje...ali cviljenje..ko vozim po ravnini.lp

Napisano

Ok...probam ?e too..dvomim da drsajo non stop zavor.plo??.bi se sli?alo drsanje...ali cviljenje..ko vozim po ravnini.lp

Hm, zanimiv primer. Men je na 6ki pa treslo, menjal diske 3x, na koncu mel pesto zvito. Cvili lahko zarad prahu, opcija tut to, da ti niso dobr namazal plo??ico s tistim mazilom, k jo dajo gor v kle??e, vsaj tako sm enkrat sli?al. A si kdaj ti al pa kdo drug na polno ti??al pa bremzal po de?ju? Se lahko deformira disk, ?e ?pricne voda na razgretega. Vsaj tko so mi rekli.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.