Skoči na vsebino

Mazda 6 GH oprema

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me ?e ima kdo kak katalog vse mo?ne opreme za Mazdo 6 GH 2008-2010?

?e posebej me zanima ?e je bila mogo?e za kak trg opcija gretja volana?

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Si pa dobil par zimskih rokavic, ?e si avto kupoval med novembrom in marcem.

33112_1.png

Napisano

Hmh, ?koda sem upal da je mogo?e vsaj za kak drug trg bila opcija.

K mam en projekt glede volana, pa sem mislil ?e dat gretje not, samo brez kontaktnega obro?a ki je narejeno za gretje volana, je te?ko izvedljivo.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ja saj ni problem dobit grelne spirale-mre?e, problem je dobit zadost mo?no elektriko skozi kontaktnega obro?a (clock spring)

 

post-5522-0-76662500-1561308374_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Da? volan od opla he he

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Kot re?eno ni problem v volanu, problem je v kontaktnem obro?u (clockspring) ki skrbi za vso elektriko ki gre od volana, airbaga, volanskih stikal do varovalk, ra?unalnikov...

Tudi ?e menja? volan, clockspring pa ni namenjen temu volanu ti ni? ne pomaga ker ti stikala na volanu ve? nebodo delovala, v najslab?em primeru pa bo kaj skurilo.

 

Potrebna bi bila menjava clockspringa ki bi recimo imel dodatni kontakt za gretje volana, problem je ker M6 GH tega nikoli ni imela zato ustreznega clockspringa ni za dobit. Od novej?ih Mazd ki so imele opcijo gretja pa ne pa?e ker pol spet ne delajo ostale funkcije na volanu. Tak da verjetno ne bom upgradal gretja volana, bo pa en drug projekt z volanom.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Kot re?eno ni problem v volanu, problem je v kontaktnem obro?u (clockspring) ki skrbi za vso elektriko ki gre od volana, airbaga, volanskih stikal do varovalk, ra?unalnikov...

Tudi ?e menja? volan, clockspring pa ni namenjen temu volanu ti ni? ne pomaga ker ti stikala na volanu ve? nebodo delovala, v najslab?em primeru pa bo kaj skurilo.

 

Potrebna bi bila menjava clockspringa ki bi recimo imel dodatni kontakt za gretje volana, problem je ker M6 GH tega nikoli ni imela zato ustreznega clockspringa ni za dobit. Od novej?ih Mazd ki so imele opcijo gretja pa ne pa?e ker pol spet ne delajo ostale funkcije na volanu. Tak da verjetno ne bom upgradal gretja volana, bo pa en drug projekt z volanom.

Mogoce namignes kaksen projekt si si zadal? *_*

 

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Mogoce namignes kaksen projekt si si zadal? *_*

 

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

 

Modifikacija volana ;)

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Menjava za balanco :)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Nee, ideja je ga malo odebeljit in spodaj raven, ter ob tej priliki ?e pobarvat srebrne plastike na volanu v piano ?rno.

Saj drug volan ?e mam en cajt doma samo se ga ne uspem spravit preoblikovat, z tapetnikom sem se ?e menil, ga preoble?e to ni problem, preoblikovanja pa ne dela.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.