Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lahko bi mi vsaj odgovoril na mail da ne delas vec zavarovanj al karkol. Vseeno imamo 3 avte preko tebe zavarovanih.

Tina je dala 300 eur za osnovno zavarovanje, wiz je bil recimo 120, ostali online pa vsi pod 200...

Jaz mam tudi firmo in polno dela, pa ne preusmerjam dolgoletnih strank na tak nacin...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Sej firma je ?e vedno ista, zdej kdo po?lje Oz s kom komuniciras nima veze. V ozadju marko ?e vedno lahko pregleda ponudbo..

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Mislim da se da vse zmenite..Tina se bo strenirala .Marko naj pregleda...pa bo ok..lp

  • 5 tednov kasneje...
Napisano

To?no tako. Tina je tu v pomo?, ker je dela veliko in sem ?elel, da se lahko vsaki stranki dovolj posvetimo. Na ?alost je prihajalo do tega, da je moral marsikdo ?akati nekaj ve? ?asa na ponudbo oz zavarovanje, oz. je meni za?elo zmanjkovati ur v dnevu, zato je pri?la Tina. Tako da tu ne gre za "preusmerjanje", gre za osebo, ki sem jo najel, da vas lahko poservisira ?e bolje, kot sem to lahko naredil jaz sam. S Tino vsak dan pregledujeva razli?na zavarovanja (?isto vseh ne moreva, osredoto?ava se na posebne primere in pa dolgoletne stranke - LabiGt, ti nisi niti odgovoril na email, da bi ti lahko prera?unali, kot je treba, ?e bi ipozoril na Wiz, bi najbr? pri nas dobil ?e ni?jo ceno) in jo tedensko izobra?ujem (velikokrat pa tudi ona mene) glede novosti, trikov pri sklepanju itd. Tina ?e 10 let dela zavarovanja, pozna vse zavarovalnice, je specializirana za iskanje najoptimalnej?e ponudbe (poudarek na najoptimalnej?e - ker najcenej?e je dostikrat slab?e) in je zelo vestna pri svojem delu. Celo toliko, da jo jaz kdaj kregam, da naj ne prera?unava vseh zavarovalnic vsakemu, ker je to zelo ?asovno obremenjujo?e (ker ni tako, kot si predstavljate, da se vr?e samo v program kater avto je in pride ven cena - potrebno je vnesti vse podatke o avtomobilu, vse podatke o stranki ter vsa kritja, (dostikrat po ve? razli?ic) da se pridobi relevantno ponudbo. Potem pa je potrebno se ?e bockati z zavarovalnicami, da se pridobi max popuste (tu ni enotnega sistema, da bi vsakemu lahko dali -45% ali kaj takega, obravnava stranke je individualna pri vsaki zavarovalnici) - kar pomeni, da lahko ?e za preprosto osnovno zavarovanje, kjer je premija 120 EUR, zastopniku vzame 2-3 uri, da lahko prera?una "vse" zavarovalnice. Veste, koliko dobi zastopnik od take police? 3-5 EUR. Pred davki (8,5% je davek na zavarovalne posle in naknadno ?e 8,5% na finan?ne transakcije). Kdo od vas dela za 1,5 EUR/ uro?

 

Tako da ja, ujeti smo med u?inkovitostjo, skrbjo za stranko in poznavanjem ?isto vseh pogojev, vseh zavarovalnic (dvomim, da je kdo ?e ene prebral, Tina pa jih mora poznati za 7 zavarovalnic, katera ima vsaka pribli?no 10 variacij avtomobilskih zavarovanj + 3-4 variacije asistenc itd. da ne govorimo ?e o zavarovanjih hi?, ?ivljenja, nezgod itd.). In na?a specialiteta je izlu??iti za vas tisto, kar je za vas najbolje. Pri tem je potrebno gledati, da ima? ?e za kruh in poli salamo. Zato marsikdaj dela? po preteklih izku?njah (npr. ve?, da je Generali dra?ji v 95% primerih oz. pri dolo?enih vrstah avtov, kombinacijah zavarovanj itd. To je bil samo primer) in ne gre? prera?unavati ?isto vsega, ker ve?, da je primer, da se bo zgodilo pri tisti zavarovalnici ceneje, cca 5 od 100. Ali pa vidi? ceno za npr. Mazdo 6 Revolution Top in si re?e?: "Fak, tok poceni pa ni imela ?e nobena taka Mazda" in ne prera?una? nobene ve? zavarovalnice, ker ve?, da obstaja 99% mo?nost, da ima? dale? najcenej?o opcijo, hkrati pa ve?, da je kombinacija zavarovanj tako dobra, da res nima smisla drugih zavarovalnic ra?unat.. 

 

Tudi Wiz lahko mi sklepamo (smo eni redkih, ki imamo zastopstvo in dodatne popuste tudi na wiz), ampak je tudi tu tako, da je wiz ob?utno cenej?i v manj?ini primerov. Pa ima tudi svoje slabosti, tudi pri samo obveznem zavarovanju (npr. zelo hitro se izugbi ?lovekov bonus - smo sre?ali ?e ve? primerov, ko so ostali brez zaradi tega..)

 

Kot sem rekel, ?e boste po?iljali okoli 5im zastopnikom, boste v naprimer 10% dobili bolj?o ceno. Ampak to zna narediti vsak (pa se po?vi?ga na kritja in razlike v pogojih - npr. ?e imate polni kasko, so zelo redke zavarovalnice, ki nimajo odbitne fran?ize in izgube bonusa na vandalizem - eni najpogosteje prijavljenih ?kod, drugi primer: ene zavarovalnice krijejo samo 2 ?kodna primera iz delnih kasko kombinacij letno, ve?ina 3, zelo redke pa neomejeno, tretja stvar: ene zavarovalnice imajo klavzulo, da lahko va? avto popravljajo z neoriginal deli, ?etrta: asistenca lahko krije le 50 km, druga do 5.000 EUR.. in pa ?e marsikaj drugega..). ?e pa sklepate pri nas, v 95% dobite najbolj?o ceno in pa skrbno izbrano zavarovalnico in kritja, da bo ?im manj problemov pri uveljavljanju ?kod. Primer, kot je LabiGT-jev, je v celotni na?i karieri (13 let), da bi ?lo iz 300 na 120 nekje drugje, za prste obeh roke. Lahko pa uporabim ve? 100 rok za podobne prihranke pri policah, ki smo jih delali (tudi Tina..)

 

Predvsem pa je pomembna komunikacija pri vsem tem - ?e ste slu?ajno odkrili, da je ena zavarovalnica ob?utno cenej?a, povejte to Tini in bo lahko naredila tako. Trudimo se, kolikor se lahko, da bi ustregli in poservisirali vse na najbolj?i mo?ni na?in. ?e pa to ne gre ?isto v vsakem primeru, po opozorilu na to, vedno gremo v tisto smer, ?e le lahko (oz. nam zavarovalnice to dovolijo). Na tak na?in imamo veliko dolgoletnih zadovoljnih strank. Toliko, da nas je na zavarovanjih v na?em podjetju 7 zaposlenih za polni delovni ?as (ter cca 5 "popoldanskih), vsako leto pa raz?irimo ekipo za enega rednega. In ja, samo za enega. Ker ne gremo masovno, gremo tako, da se nekoga dobro izu?i, da dela po tem sistemu (in ne samo ?tanca police, eno za drugo, brez da bi se sekiral za kritja, kar pa mora biti praksa, ?e ?eli? izklju?no delati samo najcenej?a zavarovanja - mi raje izberemo v ve?ini primerov dobre cene - tako dobre, da se moramo vsak dan pregovarjati z zavarovalnicami, zakaj "mora vsaka polica ven z max popustom, zakaj komu ne bi zara?unali malo ve?"..) in super kritja - tako se dela na dolgi rok.

 

Lp,

 

Marko

Napisano

Meni je polico Tina v ponedeljek naredila super, tako kot pred dvema mesecema in zato z veseljem pridem naslednji? spet. Verjetno res nisem ena bolj zahtevnih strank pri lovljenju popustov pri zavarovanjih ampak se je Tina potrudila in na?la ?e popust/dobroimetje za Petrol kartico tako da hvala njej ?e 1x.

33112_1.png

Napisano

Jst ne =bem nobenih agentov ve? odkar obstaja zavarovanje preko neta. Sem bil prej ?e na vseh zavarovalnicah preko agentov,pa so bile cifre napram internetnim ogromne. ?e "?lahtnik",ki je bil pri Generali mi ni mogel narediti police za isto ceno,kot mi je ponudila spletna zavarovalnica G24.  Primer: Mazda 6 2007,2.0D 89kw  osnovno,AO+ in asistenca 137?

Napisano

Samo verjetno se nisi nic rabil zavarovanja ... ;) Ker takrat se izkaze, ce je OK ali ni... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Samo verjetno se nisi nic rabil zavarovanja ... ;) Ker takrat se izkaze, ce je OK ali ni... ;)

 

To je edino kar je bistveno ... ko jih rabi?, takrat ?ele ve? ali si naredil dober deal. Seveda govorimo za kasko.

33112_1.png

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Torej, raziskujem malo ta zavarovanja in ta WIZ se mi zdi kr ugodno v primerjavi z drugimi. Avto bo pa? nova Mazda 3 (paketi safety, sound in style)

 

Ali ima kdo tukaj ta WIZ?

V ?em je finta te ugodne cene?

Kje zavarovati novo mazdo?

Ta Wizz je ugoden zaradi tega ker ne daje premijski razredov. Na za?etku zgleda poceni, ?e pa bi ra?unal dolgoro?no in z premijskimi razredi pa pride potem na koncu ceneje na zavarovalnici. 

Sem pa zasledil stran Nasmejana.si, ki ponuja primerjavo med zavarovalnicami po ponudbah. Izpolnite vpra?alnik na linku: https://nasmejana.si/zavarovanje-vozila/ in dobili boste 4 ponudbe od ?tirih zavarovalnic. 

 

Spla?a se :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.