Skoči na vsebino

Kupiti rabljeno Mazdo 6 karavan do 22k??

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

V bistvu ni glih neke velike izbire, zato so tudi tak?ne nabite cene.

 

 

Napisano

bicikl... :)

S to razliko da v takem biciklu Od RS-ke akumulator zdr?i precej ve? ?asa in ne kot pri biciklu od mazde ko je original crknil po 3h letih.

 

?tart akumulatorji so nekaj drugega kot akumulatorji za shranjevanje energije. Pomembnej?i podatek je maksimalen tok in ne amperure.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Dizel ima tak " mo?ki" akomulator 95 ah in zato stane skoraj dvakrat ve?. Ta 60 ah je bolj za kake elektri?ne bicikle, zato tudi taka cena. :)

 

Jaz sem vzel Exideovega, ki so res kvalitetni.. Raj?i dam malo ve? in imam mir kot pa da imam probleme.. padci v napetosti lahko katastrofalno vplivajo na delovanje vseh elektronskih sistemov.. Bolj?e 50? ve? za akumulator kot 3000? za servis ko crkne radar, kamere, senzorji...

Napisano

Sam mal, vi vsi ste ?e v M6 GJ-GL menjevali akumulatorje? Zakaj pa to?no, vam ni ve? u?igal, al kako ste pr?li do tega, da je treba menjat?

Napisano

Jaz sem kupil rabjen avto, le ta je imel nap?en akumulator in sem ga menjal

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Ja, pri 33.000 kilometrih, morda zato ker avto prvih 6 let ni bil skoraj ni? vo?en, svoje pa je dodal tudi start-stop, ?eprav ga sam nisem uporabljal. Pri drugi, letnik 2016, je bil akumulator ?e OK, sicer tudi malo kilometrov (50.000). Druga?e ?al ni ni? nenavadnega, da AGM akumulator odpoved po nekaj letih.

Napisano

Sam mal, vi vsi ste ?e v M6 GJ-GL menjevali akumulatorje? Zakaj pa to?no, vam ni ve? u?igal, al kako ste pr?li do tega, da je treba menjat?

Ne, jaz ga ?e nisem. Dela zaenkrat kot urca.

S to razliko da v takem biciklu Od RS-ke akumulator zdr?i precej ve? ?asa in ne kot pri biciklu od mazde ko je original crknil po 3h letih.

 

?tart akumulatorji so nekaj drugega kot akumulatorji za shranjevanje energije. Pomembnej?i podatek je maksimalen tok in ne amperure.

V moji prve gen. je original zdr?al 7 let. Potem pa aftermarket max 4 leta.

 

 

Napisano

Omg kaksne cene. Jest vem da ga nebi kupil na uradnemu. Je ze res da so teli AGM drazji, ampak tako kot je 323 BA napisal to so realne cene. Kr 300e za en posran akumulator. Jest sem dal 80e pa je zdrzal 8 let. Ja je res ni AGM... Ah teli novi avti...

Napisano

Omg kaksne cene. Jest vem da ga nebi kupil na uradnemu. Je ze res da so teli AGM drazji, ampak tako kot je 323 BA napisal to so realne cene. Kr 300e za en posran akumulator. Jest sem dal 80e pa je zdrzal 8 let. Ja je res ni AGM... Ah teli novi avti...

Kaj ?mo... tudi telefoni so v?asih stali par sto evrov sedaj pa ?e ?ez jurja. A realna vrednost je mogo?e 150.

 

 

Napisano

Sej potem pa ti imej iloop pa nevem kaksne traparije se vse in veselo menjan akumulator na 2-3 leta :D. A ce recimo iloop elektronsko odstranis a lahko normaln aku zmontiras?

Napisano

Sej potem pa ti imej iloop pa nevem kaksne traparije se vse in veselo menjan akumulator na 2-3 leta :D. A ce recimo iloop elektronsko odstranis a lahko normaln aku zmontiras?

Sej moj avto rabljen ko sem ga kupil je imel navadi akumulator varta 95ah(imam ieloop) .. sem se vozil z njim 4-5 mescev je delalo vse brez problema,.. sam pol k sm mal za?el raziskovat sem ga menjal :D,.. kdo pa ve mogo?e mazda nateguje s temi "posebnimi" akomulatorji :P

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

i-Eloop nima veze z akumulatorjem, je svoj sistem, AGM je samo zaradi start-stop...

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Dr?i. Mazda pa pravi, da je potrebno uporabljati za i-loop primeren akumulator. Bullshit pa?, da ti lahko zara?unajo 250 EUR za originalnega.

Napisano

Nemci imajo sicer za dopla?ilo dodatno leto, dve ali celo pet garancije (skupaj torej najve? 8 oziroma najve? 150.000 kilometrov)... 800 EUR pride za max. dol?ino dodatne garancije za CX-5 in 6. Pi?e, da so zajeti najpomembnej?i sklopi avta, torej gre razumeti bolj kot jamstvo.

 

Samo na hitro* naj povem, da je treba biti pazljiv s temi podalj?animi garancijami. Navkljub zagotovilom na uradnem servisu ob pregledu pred nakupom, da ima avto garancijo katera mu pi?e v dokumentih, ob uveljavljanju na taistem servisu pogovor te?e nekako takole; "Um guspod, a veste to je tuja garancija katere pa tuki ne mormo priznat guspod, a to vam ni nobem povedu guspod?"

 

*Ko se mi bo dalo napi?em dalj?i tekst.

 

@LukaL: kot je gregc88  povedal, ?e bo tu kaj crknilo tudi nebo poceni popravljat, to se je potrebno zavedat pred nakupom. Kakorkoli marsikdo ti bo priporo?al bencinarja, tudi js bi ti ga, ti so na?eloma brez ve?jih te?av, vsaj sode? po temah na tem forumu.

 

Dizel, hja to je pa druga zgodba (pa kljub temu ga kar par ljudi iz tega foruma ima, vklju?no z mano), pri dizlu je tko, da ?e bo? delal kraj?e relacije, bo? najvrjetneje naletel na kraj?e regenercije, mo?nost dvigovanja nivoja olja in te?ave z DPF filtrom. Aja pa 2015 in starej?i lahko imajo problem z loputo na turbu, posledi?no se lahko obeta menjava turba tako kot meni, cena je bla 1800?. Tisti ?e starej?i 2013 pa so nekateri modeli trpeli z odmi?nimi gredmi.

 

Pa ?e na rjo velja vre?i pogled. Ima? tak?ne, ki bojo imele podvozje ?e prfektno, ima? pa tudi take, ki bodo stare 4 leta in bo podvozje ?e fajn kazalo znake rje. Nekateri imajo ?e problem z lu??enjem laka, tak da se tudi to spla?a pregledat.

 

All-in-all vse tole izgleda zastra?ujo?e, ampak to so samo stvari za katere vem jaz in na katere bi polagal posebno pozornost pri vnovi?nem nakupu. Je pa tle ?e druga stran, ki jo spozna?, ko mazdo zapelje? na cesto :)

 

Toliko, upam, da se odzve ?e kdo drug, da bo? dobil ve? pogledov in mnenj.

Za loputo ravno ta teden vpoklic.

Napisano

Mislim, da ni govora o isti loputi, ker potem bi menjavali cel turbo, kar pa ni poceni in hitro zamenljivo.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pozdravljeni, tudi sam premi?ljujem o menjavi avtomobila. Sedaj imam Toyoto Avensis in je brez najmanj?ih problemov pri?la do 460k km. Avto deluje in zato se mi z nakupom drugega ne mudi, bi ga pa ?elel v pol leta vseeno zamenjati. Trenutno mi je najlep?i avto ravno Mazda 6. Zanima me kako je s podvozjem pri Mazdah? So kak?ni motorji znani po problemih? Oziroma za kater motor bi se odlo?ili vi? Gledam pa letnik 2016 in 2017.

 

Hvala

Napisano

Kako je s podvozjem, kaj? ?e misli? rjo, so bolj ali manj to uredili. Z motorji je pa vedno odvisno, kaj dobi?. Letniki 2016 in dalje, kake ve?je hibe nimajo. Jaz imam 2017 in zaenkrat trkam.

Napisano

Pozdravljeni, tudi sam premi?ljujem o menjavi avtomobila. Sedaj imam Toyoto Avensis in je brez najmanj?ih problemov pri?la do 460k km. Avto deluje in zato se mi z nakupom drugega ne mudi, bi ga pa ?elel v pol leta vseeno zamenjati. Trenutno mi je najlep?i avto ravno Mazda 6. Zanima me kako je s podvozjem pri Mazdah? So kak?ni motorji znani po problemih? Oziroma za kater motor bi se odlo?ili vi? Gledam pa letnik 2016 in 2017.

 

Hvala

Lepo, da si se odlo?il za M 6,ki je res trenutno najlep?i avto(pustimo razne ?portne eksote). Najlep?a ti je verjetno soul rde?a barva, nato predvidevam ?rna in nato mogo?e kaka bela? Kar se ti?e motorja bi ti sam predlagal dizel, ali 150 ali 175 konjskega odvisno od tvojih potreb. Jaz imam 150 konji?ev in verjemi, da si med hitrej?imi na avtocesti ?e sctem motorjem. Rje naj ne bi bilo ve?, sicer je moja "nem?ka", kjer so dodatno za??itene ampak po FL naj bi bilo tudi to re?eno. Z dvigovanjem olja naj bi z FL tudi zadevo odpravili.

Mogo?e edino barva je malo bolj ob?utljiva na kamenje in so pa? pikice na havbi... kot na vseh avtih pa? novej?ih.Lahko pa si omisli? tudi benzinarja za take le?erne izlete okoli Blejskega jezera, tako, da si lepo v miru ogleda? panoramo.Tudi tej ne pijejo dosti, seveda ga mora? malo ?parati z gasom in potem je v redu.

 

 

Napisano

V ?ivo je ta modra super. S 17 se avto ?e udobneje pelje, pa ?e fakin 19 col plati?? (pre?irokih za 225 ?irino) ne opraska bolj?a polovica ob vsakem drugem parkiranju. Poleg tega je baje bencinarka itak pre?voh za 19 col. :)

 

A ti to iz izku?enj, al si samo pameten? Jaz namre? imam bencinsko 165 konjsko 6ko in ni ni? pre?voh, pa udobna je tudi, kak?ne razlike med 17 in 19 ni... Sloh pa, ?iroke so isto:)

Napisano

Hehe, imel sem dve G145 ?estki, eno ?ipano na 165 (170?), drugo serijsko 145 in seveda je avto dovolj mo?an za 19 col, samo nekateri tu gor pravijo, da se bencinarka niti navzdol po severni Triglavski steni ne premakne. :) Glede udobja med 19 in 17 col pa seveda razlika je, ampak ne prehuda. S 16 col je pa res preve? plavajo? ob?utek.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Torej odlo?itev je dokon?no padla...grem v nakup 6ke...sem pa malce v dvomih le glede tega, ali vzeti "naloudano" 175KM letnik 2016, ali malo manj opreme letnik 2017?

Prebrskal sem kar nekaj strani, vendar ne najdem kak?nih razlik v modelnih letih...mogo?e, vi ki vozite doti?ne letnike napi?ete kaj ve?...

 

Hvala ?e vnaprej in lp

 

Luka

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.