Jump to content

Recommended Posts

Pa smo tam...

?e ?e morajo bit, so zadnje tiste, ki morajo biti...

Ni res ,morajo biti samo prednje zadnje pa ob slabi vidljivosti takrat ti pri?ge tudi prednje kot v tunelu itd.
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaz sem tudi mnenja, da pa? ima? pri?gane dnevne(spredaj) in ?e se poobla?i ali je nenadoma manj svetlobe, pa? ro?no pri?gem lu?i in svetijo vse. Kot je napisal ?e Boss, kako le smo vsi pre?iveli brez pri?ganih lu?i?

Da so dnevne pri?gane pride prav predvsem takrat, ko vozi? in je sonce za tabo.Druga?e je pa brez veze. V tunelu se itak avtomatsko vse pri?gejo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kako smo pre?ivel? kako so pa vcasih s fi?koti pr?li na morje poleti? vse se da..sam zakaj ne bi bilo varneje ?e se da... kot je napisu nejc..se popolnoma strinjam

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je podobno kot s telefoni. Kako smo lahko pre?iveli z nokiami, ki niso bile "pametne"?

Danes mora bit zaslon 20 cm.

Verjetno,da se lep?e vidi ?rke in slike. Je bolj varno gledati vanje med vo?njo. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zakaj spedaj? Za koga? Da vidi? vozilo v vzvratnem ogledalu? Da vidi? vozilo, ki se pelje nasproti po svojem pasu? Ta vozla ne rabim videt...ker ne morem na njihovo vo?njo vpivat...vozilo pred menoj, ki ni vidno, me pa ogro?a...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kam ste zabluzili s temi lu?mi ?lovek je samo vpra?al zakaj mu ne svetijo ko ima na AUTO ko pa je tema se mu pri?gejo. Ne vem zakaj je zdaj treba tolko pisat lu?i ja ali ne. Pa? morajo bit ker je zakon taki finito.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naj s pri?ganimi vozi, pa bo...

Lepo povedano.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

?e ne vidi? unega spredaj, ti tudi lu?i ne bodo kaj dosti pomagale. Razen meglenk.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zakaj spedaj? Za koga? Da vidi? vozilo v vzvratnem ogledalu? Da vidi? vozilo, ki se pelje nasproti po svojem pasu? Ta vozla ne rabim videt...ker ne morem na njihovo vo?njo vpivat...vozilo pred menoj, ki ni vidno, me pa ogro?a...

 

 

Ampak sorry... ce sredi belega dne, ne vidis avtomobila brez prizganih zadnjih luci, ki se mu priblizujes, potem nekaj ne stima ...  :ne vem:

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vsi vidite idealne pogoje in vidljivost...

Jaz pravim, da ?e ?e morajo biti lu?i, so logi?ne zadnje...

Zakaj morajo biti sprednje?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vsi vidite idealne pogoje in vidljivost...

Jaz pravim, da ?e ?e morajo biti lu?i, so logi?ne zadnje...

Zakaj morajo biti sprednje?

 

 

Zato, ker se je nek uradnik tako spomnil... Pac tako je... Saj zakaj pa morajo nova vozila imeti TPMS ventilcke? Ali pa zakaj se ne sme voziti stalno vozit po prehitevalnem pasu na AC? :)

 

Ce se vozis po regionalkah, so prednje luci podnevi ze fajn... ce recimo nekdo prehiteva in ga vidis ze na dalec, ce gre vstric z nekom drugim in se pripravis, ce se ne bo pravocasno vrnil na svoj pas ... 

 

Se pa recimo zavorne luci podnevi bolje vidijo, ko nekdo pred teboj zavira, ce ni prizganih drugih luci zadaj ... 

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

So pa neprizgane zadnje luci problem ob dezju ali slabsi vidljivosti, ko je dovolj svewtlo, da senzorji ne zaznajo pomanjkanje svetlobe ... Pa se nekateri (predvsem Renault) so imeli do nedavnega tako, da pri najbolj prodajanih paketih opreme ni bilo zraven senzorja za svetlobo... in je bilo potrebno posebej doplacati nek minimalni znesek ... ce se prav spomnim okoli 50? ... Vecina itak ni doplacala zato pa je najvec, ki imajo zvecer prizgane samo prednje LED dnevne luci ravno Renaultov :) 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

So pa neprizgane zadnje luci problem ob dezju ali slabsi vidljivosti, ko je dovolj svewtlo, da senzorji ne zaznajo pomanjkanje svetlobe ... Pa se nekateri (predvsem Renault) so imeli do nedavnega tako, da pri najbolj prodajanih paketih opreme ni bilo zraven senzorja za svetlobo... in je bilo potrebno posebej doplacati nek minimalni znesek ... ce se prav spomnim okoli 50? ... Vecina itak ni doplacala zato pa je najvec, ki imajo zvecer prizgane samo prednje LED dnevne luci ravno Renaultov :)

 

Ok... tu se pogovarjamo o resnih firmah. Res je, renolti vozijo v tunelih brez lu?i zadaj. Take bi treba kaznovati, ker je res nevarno.Ali pa prepovedati prodajo brez avtomatskih lu?i.
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

?e se nasproti pelje in prehiteva v ?karje, ga vidim brez, da ima lu?i, al pa ?e ima reflektorje...in bom ustrezno re?eval problem...samo tem pacientom ne pomagajo led dnevne lu?i spredaj...niso zato...

Ob slabi vidljivosti so zadnje pomembnej?e...vsaj zame...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

?e se nasproti pelje in prehiteva v ?karje, ga vidim brez, da ima lu?i, al pa ?e ima reflektorje...in bom ustrezno re?eval problem...samo tem pacientom ne pomagajo led dnevne lu?i spredaj...niso zato...

Ob slabi vidljivosti so zadnje pomembnej?e...vsaj zame...

Sej to smo tudi povedali, da bi moral vsak ob slab?i vidljivosti(de?, sneg, megla) ro?no pri?gati lu?i.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bi moral...

Marsikaj bi se moralo, pa se ne...

Enostavna re?itev je, pri?gane lu?i...obvezno...

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vsak bi vsak trenutek moral vedeti katere lu?i mu gorijo in katere ne. Ampak ne vedo vsi tega vedno.

 

In zato bi moral biti senzor svetlobe obvezen.

 

Ampak ob vsem napredku na podro?ju varnosti , se mi zdi korak nazaj , da lu?i zadaj ne gorijo. Sploh ker je v ve?ini (vsaj evropskih) dr?av obvezna uporaba lu?i (vsaj ve?ji del leta).

 

Pa? ne vidim plusa v tem,da so zadaj ugasnjene... Bolje vidne zavorne lu?i? Kdor ne vidi zavornih lu?i zaradi hkrati pri?ganih zadnjih pozicij.... Naj vrne izpit.

 

Oziroma druga?e re?eno; prej se zgodi,da v dolo?enih okoli??inah, navkljub son?nemu vremenu (npr.voznja proti son?nemu zahodu ali pa vo?nja pod kro?njami dreves ,kjer se delajo sence) spregledas (oziroma prepozno vidi?) vozilo pred seboj,kot pa da bi prepozno (ali pa sploh ne) videl Stop lu?i zaradi pozicij...

 

Edini plus,ki ga vidim v dnevnih luceh, je to, da si vozila s ksenoni na tak nacin tekom dneva pri?parajo ksenone in jim pa? gorijo ledice.

 

Punca ima corollo (2naj oprema) in je brez senzorja svetlobe;vsak jeben tunel(?ek), vsaka podzemna gara?a, vedno je treba prestavljati ro?no na zasenscene.... Zakaj dnevne luci tu? Da se prispara na poceni halogenskih ?arnicah???

 

?e smo ?e Off Topi?; Mislim ,da meganu tudi ob pri?ganih ledicah spredaj (torej dnevnih luceh)zadaj VEDNO gorijo pozicije....

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je bilo ?koda ksenonke kurit podnevi, plus tega mi je ?lo na ku.. da so se ksenonke pri?gale ?e ob kontaktu in pol z ?tartanjem motorja si jih spet obremenjeval. Zato sem si naredil led dnevne lu?i ki se vklopijo ko dam kontakt, ksenonke pa mi vklopi senzor za svetlobo ko je temno. Pa ?e ?migavci so zdaj v led :-)

Jp,to si Kul naredil . Je pa bedarija,da se lu?i pri?gejo ob kontaktu in jih potem zagon veselo uni?uje.... Jebemu,moja 10let stara xsara ima narejeno,da se lu?i avtomatsko pri?gejo ,ko motor zalaufa....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa? ne vidim plusa v tem,da so zadaj ugasnjene... Bolje vidne zavorne lu?i? Kdor ne vidi zavornih lu?i zaradi hkrati pri?ganih zadnjih pozicij.... Naj vrne izpit.

 

Oziroma druga?e re?eno; prej se zgodi,da v dolo?enih okoli??inah, navkljub son?nemu vremenu (npr.voznja proti son?nemu zahodu ali pa vo?nja pod kro?njami dreves ,kjer se delajo sence) spregledas (oziroma prepozno vidi?) vozilo pred seboj,kot pa da bi prepozno (ali pa sploh ne) videl Stop lu?i zaradi pozicij...

Kdor ne vidi podnevi ob normalni vidljivosti avta pred seboj z zadnjimi lu?mi ali brez... naj vrne izpit.

 

Ne resno, ?e ne vidi? avta pred sabo, ki ni osvetljen podnevi, kako bo? videl biciklista, pe?ca, al pa karkoli drugega, ki se pojavi kot ovira pa nima lu?i. ?e ima? s tem te?ave, potem vozi? ali prehitro glede na razmere ali pa si se polenil in pri?akuje?, da te bodo neke lu?ka ?e opozorile.

 

Verjetno vemo, da je potrebno vozit s tako hitrostjo, da pred oviro pravo?asno ustavimo, ker recimo skale, ki so padle na cesto pa? nimajo vgrajenih lu?k. Mislim, da je marsikaj bolj pomembnega kot pa pri?gane lu?ke zadaj ob normalni svetlobi je pa dobro, da se pa ?top lampe ?imbolj vidijo, ker tisto te pa zna presenetit, ?e ne svetijo dovolj dobro in se nekdo pred tabo spomni naglo zavreti.

Meni je bilo ?koda ksenonke kurit podnevi, plus tega mi je ?lo na ku.. da so se ksenonke pri?gale ?e ob kontaktu in pol z ?tartanjem motorja si jih spet obremenjeval. Zato sem si naredil led dnevne lu?i ki se vklopijo ko dam kontakt, ksenonke pa mi vklopi senzor za svetlobo ko je temno. Pa ?e ?migavci so zdaj v led :-)

 

Back to topic.

 

Jaz se s tem nisem ubadal, ker avto je star 11 let preko 270kkm in se lu?i ves ?as takole pri?igajo. Do zdaj sem samo par let nazaj menjal svetilke, pa ne zato, ker bi crknile ampak so ?e rde?kaste postajale. Marsikdo sploh avta nima tolk ?asa, da bi ga moralo to skrbeti.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kdor ne vidi podnevi ob normalni vidljivosti avta pred seboj z zadnjimi lu?mi ali brez... naj vrne izpit.

 

Ne resno, ?e ne vidi? avta pred sabo, ki ni osvetljen podnevi, kako bo? videl biciklista, pe?ca, al pa karkoli drugega, ki se pojavi kot ovira pa nima lu?i. ?e ima? s tem te?ave, potem vozi? ali prehitro glede na razmere ali pa si se polenil in pri?akuje?, da te bodo neke lu?ka ?e opozorile.

 

Verjetno vemo, da je potrebno vozit s tako hitrostjo, da pred oviro pravo?asno ustavimo, ker recimo skale, ki so padle na cesto pa? nimajo vgrajenih lu?k. Mislim, da je marsikaj bolj pomembnega kot pa pri?gane lu?ke zadaj ob normalni svetlobi je pa dobro, da se pa ?top lampe ?imbolj vidijo, ker tisto te pa zna presenetit, ?e ne svetijo dovolj dobro in se nekdo pred tabo spomni naglo zavreti.

 

 

Back to topic.

 

Jaz se s tem nisem ubadal, ker avto je star 11 let preko 270kkm in se lu?i ves ?as takole pri?igajo. Do zdaj sem samo par let nazaj menjal svetilke, pa ne zato, ker bi crknile ampak so ?e rde?kaste postajale. Marsikdo sploh avta nima tolk ?asa, da bi ga moralo to skrbeti.

Ok,recimo prakti?en primer ,ki me mnogokrat doleti:

 

Kolesarim po mestu in dohitevam ob cesti ali na parkingu parkiran avto. ?e ima pri?gane lu?i , nekako sklepam, da zna speljati in Me seveda , kot manj vidnega udele?enca, spregleda.

 

?e pa ima to isto vozilo zadaj ugasnjene lu?i , pa ne morem vedeti,a je parkiran (z ugasnjenim motorjem) ali pa je spet tik pred tem,da mi zapre pot...

 

In isto je ko se mu priblizujem z avtom... Pa? bolj si pozoren na vozila,ki nam dajo vedeti,da niso zgolj parkirana,ne?

 

Se strinjam,spregledati spredaj voze?e vozilo zgolj zaradi manjka lu?i.... Mora biti nek te?ek razlog; velika razlika v hitrosti recimo.

 

Ampak verjetno se strinjava,da si bolj viden,ce si osvetljen,kajne? Saj imam tudi sam na kolesu 24/7 pri?gane lu?i....

Back to Topic... Ali pa das pred zagonom lu?i na pozicijo in potem ,ko avto laufa, nazaj na zasenscene.... Tako delam v fotrovi octavii.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jp,to si Kul naredil . Je pa bedarija,da se lu?i pri?gejo ob kontaktu in jih potem zagon veselo uni?uje.... Jebemu,moja 10let stara xsara ima narejeno,da se lu?i avtomatsko pri?gejo ,ko motor zalaufa....

 

No ja led ?arnic za 10? mi ni ?koda za razliko od ksenonk. Bi se pa verjetno dalo tudi to re?it prek kakega ?asovnega releja, ampak mi je bilo la?je povezat na varovalko ki da elektriko ob kontaktu.

 

Jaz se s tem nisem ubadal, ker avto je star 11 let preko 270kkm in se lu?i ves ?as takole pri?igajo. Do zdaj sem samo par let nazaj menjal svetilke, pa ne zato, ker bi crknile ampak so ?e rde?kaste postajale. Marsikdo sploh avta nima tolk ?asa, da bi ga moralo to skrbeti.

 

Ja ljudje smo si razli?ni, meni k dost delam z avti, je to u?itek da lahko svoj avto kaj izbolj?am in prilagodim svojim ?eljam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...