Skoči na vsebino

Mazda 6, 2.5l, avtomatski menjalnik

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja vsakemu svoje, od avta pri?akujem, da mi brez ve?jih problemov zdr?i do 300k. Nisem glih strokovnjak, samo sem pa videl ?e en kup tem kjer imajo probleme s turbinami. Ne bom pametoval ker ne vam kako je s turbinami pri mazdi ampak imam vseeno zadr?ke.

Marsikdaj je krivda v uporabniku. ?e dela? z avtom, kot svinja z mehom bo? uni?il vse. Ljudje pritiskajo mrzle avte, uga?ajo pregrete in podobno. Pri turbotih je res treba malo bolj pazit in upo?tevat priporo?ila, medtem, ko pri NA je to res bolj trotlziher. Tukaj se strinjam, ampak ?e se dr?i? vsaj tistih bolj osnovnih zadev bi tudi turbo moral zdr?at v ve?ini primerov. Ja seveda, lahko pa se zgodi tudi kaj nepredvidenega in ve? kot ima dolo?ena stvar komponent ve?ja je verjetnost, da bo kaj ?lo narobe.

33112_1.png

Napisano

Saj zato sem rekel polavtomatski. Na dol ?alta, navzgor se mi pa ?e ni zgodilo da bi ?altal sam, ?e sem nastavim manual mode.

No sj a ni to poanta? A kdaj ho?e?, da ti avto ugasne v peti prestavi oz. bo? kdaj stisnu sklopko v peti zarad prenizkih obratov in potem nadaljeval v isti prestavi? Ne vem ?e :D Downshifting mi je logi?en in nimam ni? proti, zdej pa, da bi zarad tega reku, da to ni manual mode ... ne vem, teoreti?no ni, prakti?no pa neb reku, da ni, kve?jemu ti menjalnik pomaga, da ne dela? bedarij.

 

@Jest: no po pri?evanju enega ?e?kega youtuberja, ki je meu 2018-2019 ?estico na testu, pravi da ne ?alta sam navzgor ... zej se pa zmente :P Js ?e ne morm ni? re?t ...

Napisano

@Jest: no po pri?evanju enega ?e?kega youtuberja, ki je meu 2018-2019 ?estico na testu, pravi da ne ?alta sam navzgor ... zej se pa zmente :P Js ?e ne morm ni? re?t ...

 

Jaz govorim iz lastnih izkusenj s prejsnjo sestico (2013) in sedanjo CX-5 (2017)... Kako imajo drugi modeli pa ne vem... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

No sj a ni to poanta? A kdaj ho?e?, da ti avto ugasne v peti prestavi oz. bo? kdaj stisnu sklopko v peti zarad prenizkih obratov in potem nadaljeval v isti prestavi? Ne vem ?e :D Downshifting mi je logi?en in nimam ni? proti, zdej pa, da bi zarad tega reku, da to ni manual mode ... ne vem, teoreti?no ni, prakti?no pa neb reku, da ni, kve?jemu ti menjalnik pomaga, da ne dela? bedarij.

 

@Jest: no po pri?evanju enega ?e?kega youtuberja, ki je meu 2018-2019 ?estico na testu, pravi da ne ?alta sam navzgor ... zej se pa zmente :P Js ?e ne morm ni? re?t ...

 

Tudi 2.5T AT bojda ne ?alta navzgor v mazdi 6, ostane ne blokadi. Morda pa v CX-5 to dela, ker ne gre za "?portni model", torej je o?itno CX-5 NSUV: non sports utility vehicle. ;)

Napisano

Celo,v prirocniku pise, da ce dalj casa vozis s previsokimi orbati, da lahko sam salta ...

 

post-10-0-55805800-1573661027_thumb.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

turbina ima (bi morala imeti) ?ivljensko dobo motorja, ?e se z njo dela pravilno.. torej se motorja ne tera dokler olje ni ogreto in se ne uga?a mo?no razgretega motorja (da turbina ?e prakti?no ?ari) ?e si ga prej na polno ti??al po avtocesti (primer uga?anje na bencinskih ?rpalkah) in pa seveda redna menjava motornega olja..

sam sem imel ?e nekaj turbo motorjev (tudi preko 200.000km) in na nobenemu se ni sli?alo kak?no ?vi?ganje turbine, kaj ?ele okvara..

Napisano

Sam da vsko?im, pri SkyActiv motorju in pokvarjeni turbini, se predvsem govori o odpovedi turbine zaradi izpadlega zati?a lopute pri modelih izdelanih pred FL 2015. Kasnej?i letniki na sre?o nekih reportov na to temo nimajo.

Napisano

Tko po 2 tednih sem se navadil avtomatike ko dedek copat.

 

Ker pa sem avto amater imam seveda amaterko vpra?anje:

 

Ko sem uporabljal ro?ni menjalnik, sem si pri zaustavljanju vedno pomagal z menjanjem v ni?je predstave. To lahko naredim tudi na avtomatiku z ro?nimi predstavami.

Glede na to, da gre za avtomatski menjalnik me zanima ali to lahko kaj ?koduje menjalniku ali je to ok?

Napisano

Prave potrebe po tem ni, edino zavore bodo malce manj trpele, ?e bo? to prakticiral. Ne ?koduje pa menjalniku, edino vedno bo? moral tipkat z obvolanskimi komandami, kar malce zmanj?a udobje, avtomatski menjalnik ima z razlogom besedo "avtomatski" v imenu. :)

Napisano

Saj ce spustis gas itak sam prestavlja v nizjo prestavo, sploh pa pri voznji navzdol, pa se Iloop se tako napolne hitro.

 

Ce je konkreten klanec, ne salta navzdol... edino ce sklopis "Sport mode", potem motor malo bolj zavira, ker ne salta visje ... se mi pa zdi, da je to samo pri bencinarju ... Ali pa ce vklopis tempomat, da vzdrzuje hitrost ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Za klanec navdol zna sam nekako 'zalokat' ?altungo. Zadnji? sem to videl, ko smo ?li tam proti kranjskem raku po makadamu. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
    • Se strinjam se tabo in se opravičujem moji Mazdi, da ni prej prejela primerne oskrbe. 😁   V prihodnje bo veliko bolje. Imam vso potrebno kemijo, opremo za njeno razvajanje. Med drugim bo tudi dobila 4-5 letno keramično zaščito. 👍   Sem jo enkrat ali dvakrat želel prej oprati za vikend, pa je bilo napovedano naslednje dneve deževje in je akcija odpadla.   LP
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.