Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sicer ni Mazda... je pa japonc. Nissan Almera, 1.5, bencinar, letnik 2001. ?e bo morda kdo kaj vedel... avto kar naenkrat ve? ne v?ge. Kontakt da, vsa elektrika dela, vergla pa ne. Od ?tarterja popolnoma nobenega ?ivljenja, nobenega klika ali kaj podobnega. Avto smo porinli, pa tud ne v?ge. Probali ?e z drugim klju?em, ?e bi bil slu?ajno ?ip s kodo kriv, pa ?e vedno ni?. Ob dejstvu, da tud na poriv ne v?ge, sem pomislil na kako "glavno" varovalko, kak rele, ali pa morda immobilizer. Ima kdo kako podobno izku?njo? Al me lahko usmerite, kaj naj pogledam?

 

Vsem vnaprej hvala za pomo?.

 

Lp

Svadreb

Napisano

Ja, varianta z verigo. Ta je bila menjana pri dr. Pelkotu pred dvemi leti, pri cca. 200.000 km, zdaj jih je cca. 230.000. Z avtom sem ?el zjutraj normalno v slu?bo, popoldne, ko sem hotel domov, pa je bil ?e mrtev.

Napisano

Da ne bo kak kabl kriv. Tudi meni se je takle zgodilo, sicer na cliu, ampak vseeno. Isti simptomi, na koncu sma po meritvah ugotovila, da en kabl ne da skos, izkazalo se je da ga en centimeter ?ude?no izginilo :D

 

Tak da js bi prvo elektriko preveru od a do ?.

Napisano

?e ne vergla, pol je neki na ?tarterju. Lahko pa je tudi akumulator tolk bogi, da ne obrne in posledi?no tudi na porivanje ne. ?e ?e nisi probal s kabli je za poskusit. ?e tudi takrat ni?, pol je starter.

33112_1.png

Napisano

Probal na kable, pa ni?. Mrtev. ?e bi bil ?tarter hin, pol bi vsaj na porivanje v?gal, pa tudi to ni.

Napisano

Pokli?i dr.pelkota..saj ti je on rihtal servis ..je on tudi imel tako Almero.N.slu?beno vozilo..lp

Napisano

Ampak elektrika dela, lu?i gorijo, radio dela, kontrolne lu?ke na armaturki se pri?gejo, le ?tarter je popolnoma mrtev in tudi na porivanje avto ne v?ge. Pomoje to niso znaki crknenga akumulatorja, ali?

Napisano

Pol je ?el zaganja?.ali ??etke..izrabile malo ga potol?i..booo..lp

Napisano

Ja, tale masa na motor lahk, da bi tut lahk bla. Drga? pa kot pravim, treba je najdit, kje da ra?unalnik naprej za v?ig, ?e ra?unalnik re?e ne, potem ne bo iskre pa da se vbije? ;)

Napisano

Fantje, hvala vsem za nasvete. Pregledal vse releje, enake malo pozamenjal med sabo, a problem ostaja. Vsa elektrika dela, a avto ne vergla in niti na porivanje ne v?ge. S faznpriferjem sem probal, ?e pride tok do ?tarterja in pride. ?udno mi je pa to, da pride tud ko je kontakt izklopljen. Torej na ?tarterju je skus tok. A ni to mal ?udno?

 

Mislim, da je po 18. letih napo?il trenutek, da za?nem razmi?ljati v smeri razgradnje. Vsaka nadaljnja investicija (tudi morda v mehanika) je glede na vrednost avta nesmiselna. Je tud ?e precej rjav... Morda koga zanima za dele?

Napisano

Fantje, hvala vsem za nasvete. Pregledal vse releje, enake malo pozamenjal med sabo, a problem ostaja. Vsa elektrika dela, a avto ne vergla in niti na porivanje ne v?ge. S faznpriferjem sem probal, ?e pride tok do ?tarterja in pride. ?udno mi je pa to, da pride tud ko je kontakt izklopljen. Torej na ?tarterju je skus tok. A ni to mal ?udno?

 

Mislim, da je po 18. letih napo?il trenutek, da za?nem razmi?ljati v smeri razgradnje. Vsaka nadaljnja investicija (tudi morda v mehanika) je glede na vrednost avta nesmiselna. Je tud ?e precej rjav... Morda koga zanima za dele?

Kaj pa ?e bi ga peljal do nekega zaupanja vrednega elektri?arja ? Da ne bo na koncu zgolj neka malenkost? Si iz Ljubljane?

Napisano

Na starterju ima? itak 12v, ko ti kresne? na kljucavnici start tistih 12v na starterju posko?i in vklopi sam sebe kot rele da za?ene motor starterja. Vprasanje pa ?e ima starter minus. To bi dejansko lahko s klemo premostil. ?rna akomulatorska klema na enem koncu na akomulator, drugi konec direktno na motor. ?e ne bo v prvem poizkusu spremembe, potem na motorju prestavi klemo in ?e enkrat probaj. ?e je rje na avtu kot pravi? potem je pletenica od mase na motorju hin in vprasanje kaj vse nima mase zaradi tega.

Napisano

Sm preveru maso s faznpriferjem tut na motorju, pa jo ima. Bom probal ?e kabel direkt z minus kleme na motor potegnt, pa da vidmo.

Napisano

Dejmo ?e mal pomislit.....avto ne zavergla, ?e je ?trtar fu? zagotovk avto v?ge na porivanje ?e je vseostalo ok.

Je kdo pomislil na klju?avnico? Govorim o kontaktnem delu. ?e ta ne da kontakta ko obrne? klju? potem lahka ti avto porine? tud v prepad pa ne bo zalavfal.

?tartar lahko sproba? tudi direktno, vendar ta bo verglal avto p ?e vedno ne bo v?gal....?e nima pravega kontakta.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Potegnil sem maso na motor direkt z minus kleme, pa ni?. Kontakt klju?avnica da, saj se pri?gejo vse lu?ke in pumpo za bencin se sli?i.

 

Po?asi se bom nehal z njim ubadati. Jutri grem gledat eno Mazdo2.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mešaš vse po vrsti! Če je kitajc zato nategun ker ti da robo poceni in kvaliteto  potem imaš pa čudno gledanje na življenje večine ljudi, ki si ne morejo privoščit zvenečih znamk!  Pa MURO si našel, koliko Slovencev si je pa lahko kupilo tisto obleko....   
    • Mene čudi, kako ti tega ne veš?   A si pozabil kaj se je zgodilo z tekstilno industrijo v Evropi. A si pozabil kako so potonile tudi slo firme, ki niso več uspele tekmovati z dumpinškimi cenami kitajcev. A se zdi to normalno, da greš prodajat na določeno območje s tako nizkimi cenami, da gre proizvajalec v minus, ki pa ga z lahkoto pokrije drugod. Ko lokalna industrija crkne zaradi nelojalne konkurence pa dvignejo cene.   To so naredili tudi z HiFi tehniko, s televizorji, z belo tehniko itd... uničijo in po možnosti kupijo lokalne proizvajalce, ki zdaj delajo dobičke zgolj kitajcu.   Pri avtomobilih, dobivajo subvencije s strani kitajskih oblasti, da lahko tako poceni prodajajo avte, ki bi bili brez subvencij dražji kar pošteno. To se bo delalo toliko časa, da avto industrija v EU počepne potem bodo cene postale "tržne" brez konkurence.    To kar sem tu naštel so vse nepoštene prakse in zavedaj se da kitajca boli kurac a bomo še sploh imeli določen nivo blaginje, ki ga lahko imaš le če nekaj proizvajaš. Če tega ni boš imel težavo kupit karkoli - tudi kitajca ne.    Dokler se bo vse gledalo skozi denar boste ćedalje bolj revni. Ta pregovor še vedno velja, da nisem tako bogat, da bi kupoval poceni. In ja sem šel skozi tako obdobje in sem se vedno nategnil, tako da tega ne počnem več.
    • nemce so za par lep denar nategnili
    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.