Skoči na vsebino

Nissan Almera


Priporočeno sporočilo

Sicer ni Mazda... je pa japonc. Nissan Almera, 1.5, bencinar, letnik 2001. ?e bo morda kdo kaj vedel... avto kar naenkrat ve? ne v?ge. Kontakt da, vsa elektrika dela, vergla pa ne. Od ?tarterja popolnoma nobenega ?ivljenja, nobenega klika ali kaj podobnega. Avto smo porinli, pa tud ne v?ge. Probali ?e z drugim klju?em, ?e bi bil slu?ajno ?ip s kodo kriv, pa ?e vedno ni?. Ob dejstvu, da tud na poriv ne v?ge, sem pomislil na kako "glavno" varovalko, kak rele, ali pa morda immobilizer. Ima kdo kako podobno izku?njo? Al me lahko usmerite, kaj naj pogledam?

 

Vsem vnaprej hvala za pomo?.

 

Lp

Svadreb

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, varianta z verigo. Ta je bila menjana pri dr. Pelkotu pred dvemi leti, pri cca. 200.000 km, zdaj jih je cca. 230.000. Z avtom sem ?el zjutraj normalno v slu?bo, popoldne, ko sem hotel domov, pa je bil ?e mrtev.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da ne bo kak kabl kriv. Tudi meni se je takle zgodilo, sicer na cliu, ampak vseeno. Isti simptomi, na koncu sma po meritvah ugotovila, da en kabl ne da skos, izkazalo se je da ga en centimeter ?ude?no izginilo :D

 

Tak da js bi prvo elektriko preveru od a do ?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ne vergla, pol je neki na ?tarterju. Lahko pa je tudi akumulator tolk bogi, da ne obrne in posledi?no tudi na porivanje ne. ?e ?e nisi probal s kabli je za poskusit. ?e tudi takrat ni?, pol je starter.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fantje, hvala vsem za nasvete. Pregledal vse releje, enake malo pozamenjal med sabo, a problem ostaja. Vsa elektrika dela, a avto ne vergla in niti na porivanje ne v?ge. S faznpriferjem sem probal, ?e pride tok do ?tarterja in pride. ?udno mi je pa to, da pride tud ko je kontakt izklopljen. Torej na ?tarterju je skus tok. A ni to mal ?udno?

 

Mislim, da je po 18. letih napo?il trenutek, da za?nem razmi?ljati v smeri razgradnje. Vsaka nadaljnja investicija (tudi morda v mehanika) je glede na vrednost avta nesmiselna. Je tud ?e precej rjav... Morda koga zanima za dele?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fantje, hvala vsem za nasvete. Pregledal vse releje, enake malo pozamenjal med sabo, a problem ostaja. Vsa elektrika dela, a avto ne vergla in niti na porivanje ne v?ge. S faznpriferjem sem probal, ?e pride tok do ?tarterja in pride. ?udno mi je pa to, da pride tud ko je kontakt izklopljen. Torej na ?tarterju je skus tok. A ni to mal ?udno?

 

Mislim, da je po 18. letih napo?il trenutek, da za?nem razmi?ljati v smeri razgradnje. Vsaka nadaljnja investicija (tudi morda v mehanika) je glede na vrednost avta nesmiselna. Je tud ?e precej rjav... Morda koga zanima za dele?

Kaj pa ?e bi ga peljal do nekega zaupanja vrednega elektri?arja ? Da ne bo na koncu zgolj neka malenkost? Si iz Ljubljane?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na starterju ima? itak 12v, ko ti kresne? na kljucavnici start tistih 12v na starterju posko?i in vklopi sam sebe kot rele da za?ene motor starterja. Vprasanje pa ?e ima starter minus. To bi dejansko lahko s klemo premostil. ?rna akomulatorska klema na enem koncu na akomulator, drugi konec direktno na motor. ?e ne bo v prvem poizkusu spremembe, potem na motorju prestavi klemo in ?e enkrat probaj. ?e je rje na avtu kot pravi? potem je pletenica od mase na motorju hin in vprasanje kaj vse nima mase zaradi tega.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dejmo ?e mal pomislit.....avto ne zavergla, ?e je ?trtar fu? zagotovk avto v?ge na porivanje ?e je vseostalo ok.

Je kdo pomislil na klju?avnico? Govorim o kontaktnem delu. ?e ta ne da kontakta ko obrne? klju? potem lahka ti avto porine? tud v prepad pa ne bo zalavfal.

?tartar lahko sproba? tudi direktno, vendar ta bo verglal avto p ?e vedno ne bo v?gal....?e nima pravega kontakta.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A misliš udarni vijačnik ali vrtalnik.   Drugače pri Metabu velja: L/Li-hobi uporaba LT-že za domače entuziaste in profesionalce,obrtnike LTX-obrt in industrija...in za takšnje usekane kot sem jaz.   Še razlaga kratic pri vrtalnikih...in tudi drugem orodju...sicer na prvi pogled izgleda zelo komplicirano,a je ravno nasprotno. Prva kratica zmeraj pomeni vrsta orodja: BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer KS-kreissege...itd   Drua kratica-številka-pomeni napetilost akumulatorja/orodja pri batwrijskih orodjih...   Zactem pa pride lahko ena ali več kratic: BL-brushless Q-quick (hitro snemljiva glava) i-t.i. impuls funkcija-super za odvijačenje vijakov z poškodovanim nastavkom na glavi vijaka,za začetek vrtanja brez točkanja v okrogle cevi in ostalo kovino ter keramiko (za predrtje glazure) brez da ti sveder pobegne. Super je tudi za zarustane vijake...a pazljivo,ker se le ti kljub temu radi odlomijo. SE-Special Edition (black)   Ne smeš pa gledati mojega starega LT-ja,ki se praktično ne razlikuje od takratnega LTXa...takrat je bil LTX identičen z razliko pri motorju...mislim da je tam bil 4- polni motor...veliko močnejši.   Tudi aktualni LT vrtalniki nimajo impuls funkcije,nimajo kovinski vrat z ohišjem menjalnika (LT vseeno znotraj ima kovinsko ohišje menjalnika,vratu pa nima), in tudi. dve LED lučku,elektronska omejitev navora,zaščitna "antikickback" funkcija so rezervirani le za LTX.   Seveda pa se vse pri denarju ustavi...če vse to daš "na kup" in pretehtaš šele vidiš kakšna killer mašina za cvenk je tisti moj tazadnji LTX,k si napisal "za prste pilizati"...tobje razlog,za kaj sem vseeno "čapnil" najprej LTXa,in šele sedaj LTja😁. In sedaj je mogoče malce bolj jasno,za kaj mi je prastari LT tako pri srcu,da mi ni žal cvenka,samo da ne škripne...elekteonski navor,impuls,aluminija k dreka,in še perfektni stroj za levorokega uporabnika...   Zunal so dobri Baumarkteu.de,Lefeld,Gotools,Rubart...pri vseh teh sem že kupoval in vsi so OK...pač samo razlika,kaj imajo,in kaj ne,in seveda PTT Baumarkteu in Rubart imata super PTT ostali slabše...preračunaj. Drugače pa pri nas...odvisno kaj iščeš-Vsegrad in Povše sta zakon.   Če imaš še kako vprašanje-ni problem😉
    • Z družbo najeli luštno hiško za wikend, na planini Dol.
    • Najvišji navor 400 Nm Najv. navor rahljanja 620 Nm   Sem imel kar prav z 400 odvijanja 😉
    • @skritikrt sem prebral na strani 5. To temo sledim bolj občasno, tako da sem vijačnik spregledal.   Eno vprašanje še, razlika med LTX in LT? Razen navora....     Trenutno ne mika bolj ta odvijačnik za 220€. Baterijo mi šenkajo in kupim še samo polnilec. Sploh če je še nemec in naslednik ni več. Povše ga ima najceneje. Morem malo nemce pogledat. Maš ti kakàna priporočila kje gori vzet?
    • Včeraj sem slučajno odkril, da je v Izoli benzinska od Shell-a. In ni na hitri cesti. 😊 Tako, da bom od sedaj naprej samo še tukaj tankal in to vedno le  "poceni" goriva od Golobjaka. 😉 Danes sem do Bologne že lahko občutil, kako dober je njihov benzin.   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.